andrei_cbtr Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 Salutare tuturor!! Am hotarat sa reinvii acest topic deoarece in el sunt o gramada de lucruri interesante pentru proprietarii de Jawa si nu numai; si mai ales, desi afara e inca zapada, primavara se apropie cu pasi repezi si vine vremea sa readucem la viata capricioasele noastre Jawe! Adica eu unul, tot in ea imi pun nedejdea si pe sezonul ce urmeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kta_bmxpunk Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 Salutare tuturor!!Am hotarat sa reinvii acest topic deoarece in el sunt o gramada de lucruri interesante pentru proprietarii de Jawa si nu numai; si mai ales, desi afara e inca zapada, primavara se apropie cu pasi repezi si vine vremea sa readucem la viata capricioasele noastre Jawe! Adica eu unul, tot in ea imi pun nedejdea si pe sezonul ce urmeaza da bine ca ai readus la viata topicul....chiar ar fii bine ca un moderator sa il faca sticky ...ca intre toate topicurile sticky ...lipseste topicul cu jawa ...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_cbtr Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) "asta e jawa mea:D" Felicitari pentru Jawa ta sportiva co_alexandru! Desi nu-mi doresc sa arate si a mea la fel, sunt curios, carenajul a fost facut special pentru ea? Asa ai luat-o sau tu ai imbracat-o? Cat despre aprinderea electronica, tare ma bate gandul si pe mine Editat Martie 6, 2009 de andrei_cbtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 da bine ca ai readus la viata topicul....chiar ar fii bine ca un moderator sa il faca sticky ...ca intre toate topicurile sticky ...lipseste topicul cu jawa ...bafta Ca bine zici. Oare e atat de greu de pus sticky topicul asta? Am sa dau cate un up constant sa nu se duca la fund daca nimeni nu vrea sa faca nimic? In fond o mare parte din comunistele din Romania sunt Jawa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kta_bmxpunk Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 up poate il vede cineva si il face sticky ...ca inca mai sunt in viata motorete de genul asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator rock46hunt Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Salutare tuturor! Jawa TS-350 a fost a doua mea motocicleta,timp de 11ani(1993-2004).O motocicleta simpla si usor de intretinut cu o tinuta buna la drum. In acea perioada eram dornic sa fac modificari,asa ca le-am facut,doar estetic!Mentionez ca a fost o munca titanica,deoarece totul a fost facut manual. Am schimbat frana fata cu una pe disc de la MZ ETZ 250,dupa care am schimbat ambele frane cu unele de la un kawasaki gpx600.Rezultatul a fost urmatorul; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Salutare tuturor!Jawa TS-350 a fost a doua mea motocicleta,timp de 11ani(1993-2004).O motocicleta simpla si usor de intretinut cu o tinuta buna la drum. In acea perioada eram dornic sa fac modificari,asa ca le-am facut,doar estetic!Mentionez ca a fost o munca titanica,deoarece totul a fost facut manual. Am schimbat frana fata cu una pe disc de la MZ ETZ 250,dupa care am schimbat ambele frane cu unele de la un kawasaki gpx600.Rezultatul a fost urmatorul; Felicitari!cred ca nici cei de la Jawa nu ar fi reusit sa o faca mai bine.si te cred ca ti-a luat mult de lucru.pe unde e acuma?sa nu imi zici ca in Turcia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 ...Rezultatul a fost urmatorul... Tot respectul d-le! ...cuvintele nu mai spun numic, imaginea este edificatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Am schimbat frana fata cu una pe disc de la MZ ETZ 250,dupa care am schimbat ambele frane cu unele de la un kawasaki gpx600.Rezultatul a fost urmatorul; Interesant.Si imposibil de recunoscut.Aveai vreun castig cu carenajul acela?Dar cu tobele se simtea diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator rock46hunt Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Interesant.Si imposibil de recunoscut.Aveai vreun castig cu carenajul acela?Dar cu tobele se simtea diferenta? Salut! Ce sa-ti spun,dupa principiul "fiecare isi lauda magarul"a functionat bine,diferente mari nu am simtit,poate usor mai aerodinamica,iar tobele de esapament erau de la MZ ETZ 250 sport.Aceasta transformare a facut sa pierd posibilitatea de a lua pasager pe motocicleta,deoarece am modificat si pozitia schimbatorului de viteze la 180grade eu folosind scaritele din spate. In concluzie eu am fost multumit de aceasta motocicleta(acest model TS 350). Felicitari!cred ca nici cei de la Jawa nu ar fi reusit sa o faca mai bine.si te cred ca ti-a luat mult de lucru.pe unde e acuma?sa nu imi zici ca in Turcia? Salut! Acum o are un baiat din Tulcea,dar nu o mai foloseste si cred ca e de vanzare. Tot respectul d-le! ...cuvintele nu mai spun numic, imaginea este edificatoare! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 din acelasi ciclu, desi este un ij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) din acelasi ciclu, desi este un ij Sa nu uiti sa-mi trimiti motorul inapoi au trecut deja 4 luni de cand ti l-am trimis , sper ca esti un om de cuvant si nu imi dai TZEAPA Editat Martie 13, 2009 de dns7ate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovax_r6 Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 salut... am si eu o jawa de vanzare plus piese care este interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardanu' Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Detalii vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Detalii vreau. ce inseamna ieftin pt tine? raspunde-mi printr-un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_cbtr Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Salutare!! Am pornit Jawa aseara!!! nu a mai fost pornita din iulie 2008 si din pacate a stat o vreme sub cerul liber. bateria se descarcase dar am pus-o pe redresor 20 de minute si s-a incarcat; cablul de acceleratie care avea fire rupte si nu se mai misca in camasa l-am reparat, inlocuind cablul cu unul de frana de bicicleta, iar gamalia mai subtire care intra in carburator am facut-o din conducta de frana. Carburatorul l-am desfacut si am sters depunerea rosiatica din pahar, apa din partea superioara si rugina o curatasem cu o saptamana inainte. Am montat totul la loc si a pornit dupa cateva pedale dar imi curgea benzina din carburator si avea tendinta sa se tureze singura. Am facut o tura cu ea si nu a mai curs benzina, dar dupa putin timp motorul s-a oprit si il reporneam foarte greu iar pana la urma nu am mai reusit sa-l pornesc deloc. Bujiile scanteiau din plin si benzina pe robinet curgea, asa am tras concluzia ca de carburator tine problema. Un prieten spune ca e posibil sa traga aer fals si de aceea se tura in gol; dar dupa ce am mers putin cu ea si nu a mai curs benzina nu mi s-a mai parut ca ar avea tendinta sa se tureze aiurea. Acum vreau sa-mi cumpar carburol sa curat carburatorul ca la carte si intre timp vreau sa studiez functionarea lui ca trebuie sa-l si reglez dupa ce il curat. Va rog nu dati cu pietre, cum am vazut ca se mai intampla, cand cineva nu stie ceva, fapt pentru care m-am tot gandit daca sa postez sau nu cu aceasta problema... Astept sugestii, pareri, sfaturi. Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Salutare!! Am pornit Jawa aseara!!! nu a mai fost pornita din iulie 2008 si din pacate a stat o vreme sub cerul liber. bateria se descarcase dar am pus-o pe redresor 20 de minute si s-a incarcat; cablul de acceleratie care avea fire rupte si nu se mai misca in camasa l-am reparat, inlocuind cablul cu unul de frana de bicicleta, iar gamalia mai subtire care intra in carburator am facut-o din conducta de frana. Carburatorul l-am desfacut si am sters depunerea rosiatica din pahar, apa din partea superioara si rugina o curatasem cu o saptamana inainte. Am montat totul la loc si a pornit dupa cateva pedale dar imi curgea benzina din carburator si avea tendinta sa se tureze singura. Am facut o tura cu ea si nu a mai curs benzina, dar dupa putin timp motorul s-a oprit si il reporneam foarte greu iar pana la urma nu am mai reusit sa-l pornesc deloc. Bujiile scanteiau din plin si benzina pe robinet curgea, asa am tras concluzia ca de carburator tine problema. Un prieten spune ca e posibil sa traga aer fals si de aceea se tura in gol; dar dupa ce am mers putin cu ea si nu a mai curs benzina nu mi s-a mai parut ca ar avea tendinta sa se tureze aiurea. Acum vreau sa-mi cumpar carburol sa curat carburatorul ca la carte si intre timp vreau sa studiez functionarea lui ca trebuie sa-l si reglez dupa ce il curat. Va rog nu dati cu pietre, cum am vazut ca se mai intampla, cand cineva nu stie ceva, fapt pentru care m-am tot gandit daca sa postez sau nu cu aceasta problema... Astept sugestii, pareri, sfaturi. Numa' bine! Salut!!! Iti curge benzina din carburator pentru ca nu iti inchide bine cuiul ponto... Din cauza asta nici nu porneste pt ca se ineca... Ia legatura cu dany si zi-i sa iti trimita un set jiglere carburator jawa... Asa pateam si eu dar dupa ce am pus setul nou nu am mai avut probleme.Succes!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ketzien Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Uite si Jawaul de 350 e in stare perfecta de functionare E superb,curat,frumos si puternic tot ce iti doresti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Martie 27, 2009 Autor Share Postat Martie 27, 2009 Sa inteleg ca este motorul tau? Si ca tu esti fata? Daca raspunsul este da la aman2 intrebarile as vrea sa mai vorbim...sunt curios in legatura cu unele aspecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_cbtr Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Uite si Jawaul de 350 e in stare perfecta de functionare E superb,curat,frumos si puternic tot ce iti doresti ! maaaaaaaaama, ce bine arata, zici ca-i noua felicitari! multumesc Comyny pentru raspuns, astazi am luat alt carburator, ca mai aveam unul, l-am curatat, i-am reglat nivelul, l-am montat pe motocicleta, l-am reglat ghidandu-ma dupa celalalt si merge binisor; parca nu sta ea la relantiu chiar bine dar oricum am facut cateva ture in dupaamiaza asta si e tare fortoasa. Acuma ca o vad ca merge asa frumos de-abia astept sa o mai innoiesc si sa o fac sa arate mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ketzien Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Sa inteleg ca este motorul tau? Si ca tu esti fata? Daca raspunsul este da la aman2 intrebarile as vrea sa mai vorbim...sunt curios in legatura cu unele aspecte Da pentru intrebarea numarul 1 Da si pentru intrebarea numarul 2 Asa ca despre ce ai vrea sa vb ? maaaaaaaaama, ce bine arata, zici ca-i noua score-101010.gif felicitari! Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Martie 28, 2009 Autor Share Postat Martie 28, 2009 Ma intrebam de cand o ai,si cum te descurci cu ea la faimoasa nervozitate a jawa 350. Si eu incerc sa conving o fata sa invete sa mearga pe ea si nu prea reusesc. Tu cum ai reusit sa o imblanzesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miulescu_andrei Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Salut, sunt nou pe forum si am citit aprope toate post-urile de pana acum dar nu am rezolvat problema mea. Am un cz 455 cu 250 cm din 1961, problema e ca nu am contactul si nu stiu sa leg firele , am 2 fire care vin de la releu si unu care vine de la bobina daca leg unul(masa ar trebui sa fie cel care vine de la bobina ) cu unu de la releu si alimentez cu 6 v porneste si pot sa decuplez bateria ca merge in continuare dar am vazut niste scheme in care bateria este legata cu "+" la masa iar la mine este invers , ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) Salut, sunt nou pe forum si am citit aprope toate post-urile de pana acum dar nu am rezolvat problema mea. Am un cz 455 cu 250 cm din 1961, problema e ca nu am contactul si nu stiu sa leg firele , am 2 fire care vin de la releu si unu care vine de la bobina daca leg unul(masa ar trebui sa fie cel care vine de la bobina ) cu unu de la releu si alimentez cu 6 v porneste si pot sa decuplez bateria ca merge in continuare dar am vazut niste scheme in care bateria este legata cu "+" la masa iar la mine este invers , ceva idei? pe dinam ai trei borne:1a[platina],51 si 61.de la 51 legi un fir la borna nelegata la masa a bateriei[normal la acest model plusul bateriei se leaga la masa],de la 61 duci un fir la becul de control[daca vrei sa ii pui asa ceva].de la borna bateriei[cea nelegata la masa]tragi un fir pana la un intrerupator cu 3 pozitii[inchis-deschis-inchis].de aici legi un fir la borna 15 sau + a bobinei de inductie.pe celalalt picior al intrerupatorului legi un fir de la borna 61 de pe dinam.astfel cand vrei sa pornesti comuti interupatorul ca bobina sa fie alimentata de la baterie,iar apoi daca vrei poti sa comuti pe dinam[de la borna 61]si motorul va functiona in continuare chiar si fara baterie.pentru oprire mai pui un comutator inchis-deschis pe firul ce vine de la baterie la primul intrerupator. vezi ca pe www.cezetmania.info gasesti o multime de manuale cu scheme.site-ul e in ceha dar unele manuale sunt in engleza sau germana. Editat Martie 29, 2009 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ketzien Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Ma intrebam de cand o ai,si cum te descurci cu ea la faimoasa nervozitate a jawa 350. Si eu incerc sa conving o fata sa invete sa mearga pe ea si nu prea reusesc. Tu cum ai reusit sa o imblanzesti? Nu stiu cum sa iti explic cat mai simplu. Ea ce motocicleta are ? sau pe ce motor s-a mai dat ? Jawaul e cam inalt pentru mine ajung doar cu varfurile jos dar nu e o problema asa majora partea cea mai grea e la curbe. Spunei ca nu e nevoie de imblanzire e nevoie de iubire si intelegere ! Foarte multa intelegere trebuie sa simta ea cum merge nu doar sa urce si sa se lase condusa de motor. Am avut mari probleme pana m-am obisnuit in curbe cu ea si are tentativa sa alunece sau mai degraba sa te arunce in directia opusa.Sa nu se sperie din cauza asta caci nu va cadea! Dar nu as sugera sa urci un incepator pe un jawa de 350 iti garantez ca va cadea sau va intra in primul stalp daca nu stie stapani aceleratia si doamne feri se sperie si accelereaza si mai tare. Incearca cu un CZ sau cu un MZ sa o inveti prima data. Mai mult as recomanda MZ-ul si dupa ce reuseste sa stapaneasca Mz-ul poti sa o lasi pe Jawa. Mie mi-a fost usor chiar foarte usor. Am motocicleta de mai mult de 1 an. Nu stiu daca am explicat cum trebuie Dar acum fiecare cum poate Sper sa intelegi ceva xD Si iti urez mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.