CrazYRaveN Postat Februarie 1, 2008 Autor Share Postat Februarie 1, 2008 am si eu o nelamurire! unde anume intra jawa intr-a 1 -a ? in sus sau in jos ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 am si eu o nelamurire! unde anume intra jawa intr-a 1 -a ? in sus sau in jos ..... ha ?? ca la majoritatea motoretelor... in jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Februarie 1, 2008 Autor Share Postat Februarie 1, 2008 ha ?? ca la majoritatea motoretelor... in jos! La mine intra in sus !!! de ce???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 La mine intra in sus !!! de ce???? toate vitezele iti sunt inversate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Februarie 2, 2008 Autor Share Postat Februarie 2, 2008 toate vitezele iti sunt inversate ? A 1-a in sus,restul in jos 2,3,4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 A 1-a in sus,restul in jos 2,3,4 odata cu aparitia motorului model 633 Jawa a adoptat si ea modelul universal de schimbare a vitezelor[tr.1 in jos,restul treptelor in sus].asta se intampla prin 1970.in paralel cu motoarele 623 si 633[250 si 350]folosind aceasta noua configuratie[noua ptr. Jawa]s-au mai produs pana in 1977[aprox.]si modele echipate cu vechile motoare 559 si 360[250 si 350]care aveau tr. 1 in sus si restul in jos.mecnismul intern al celor doua cutii de viteze este diferit[chiar daca nu radical]:harta diferita,furci selectoare,arbori,pinioane].daca tu zici ca la tine tr.1 e in sus si restul in jos tunci probabil ca ai vreun motor hibrid,cu cartere generatie mai noua si cutie veche.e singura explicatie care imi vine in minte.daca o sa desfaci odata motorul si o sa postezi niste poze misterul o sa se lamureasca ptr. ca cunosc bine ambele cutii si o sa-mi pot da seama ce si cum.asa pe NV nu pot decat sa-mi dau cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Iar va bat la cap dar nu va suparati asa usor, nu? Sa recapitulez: Am crapat motorul pana la ultima piulita pentru ca aveam o problema cu inecatul cilindrului stang (bujii, bobine, fise verificate, aprinderea reglata la ceas comparator ca la carte, platini noi si distanta dintre ele reglata corespunzator). Ce am gasit inauntru: cilindri stare f. buna, pistoane deasemenea, segmenti putin uzati dar ii schimb oricum. Semeringurile etanseaza bine dar le schimb si pe ele. Lant transmisie primara larg rau tare si pinioanele pe care era la fel de obosite - trebuie schimbate. Cutie de viteze: furci, pinioane f. bune.Garnitura cilindri-carter relativ buna dar se va schimba. Ce nu am gasit: Garnitura de chiulasa, garnitura intre cartere, doar silicon rosu. Intrebari: Jawa 350 nu are garnitura de chiulasa? Stiu ca Mobra si Voschod-ul parca, nu au. Garnitura dintre cartere exista? Banuiesc ca siliconul rosu e ultima alternativa. Inecatul cilindrului stang poate fi din cauza lipsei celor de mai sus? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Voshodul sigur are garnitura de chiulasa.Am avut de cupru si am luat alta tot de cupru.Nu stiu daca sunt si alte tipuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Voshodul sigur are garnitura de chiulasa.Am avut de cupru si am luat alta tot de cupru.Nu stiu daca sunt si alte tipuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 (editat) ia racaie tu putin chiulasele. sanse mari sa gasesti garnitlri. daca nu oricum nu trebuie. ai MARE grija ca distanta piston-chiulasa sa fie 0.7-1 mm. de preferinta 0.7. Editat Februarie 6, 2008 de fesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Salut fratiorilor jawisti!!!Am mare nevoie de oala aia cu 5 craci de la ambreiaj in care intra 5 suruburi cu arc pe ele. Sper sa va ajute poza urmatoare sa va dati seama de ce piesulie am nevoie...e vorba de piesa numerotata cu cifra 5...sper sa aveti careva pe acasa asa ceva .mersi mult de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Salut fratiorilor jawisti!!!Am mare nevoie de oala aia cu 5 craci de la ambreiaj in care intra 5 suruburi cu arc pe ele. Sper sa va ajute poza urmatoare sa va dati seama de ce piesulie am nevoie...e vorba de piesa numerotata cu cifra 5...sper sa aveti careva pe acasa asa ceva .mersi mult de tot am eu... dar un picior deala e retezat de la jumate... mai are filet in el... deci merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 (editat) am eu... dar un picior deala e retezat de la jumate... mai are filet in el... deci merge Nu cred ca facem nici o afacere in cazul asta ... la mine piciorul e intreg dar e rupt de la baza . --- Mesaj completat în 07 Feb 2008 13:39 -------------aaa apropo imi spune careva care e denumirea oficiala a piesei respective?? Editat Februarie 7, 2008 de Comyny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Nu cred ca facem nici o afacere in cazul asta ... la mine piciorul e intreg dar e rupt de la baza . <small>--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 13:39 -------------</small><br/>aaa apropo imi spune careva care e denumirea oficiala a piesei respective?? butuc ambreiaj.de ce nu incerci sa sudezi bucata rupta?se sudeaza relativ usor.sau poti sa folosesti un surub M6 cu hexagonul ingropat pe partea posterioara a butucului.ca sa tensionezi apoi arcul folosesti o piulita M6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 butuc ambreiaj.de ce nu incerci sa sudezi bucata rupta?se sudeaza relativ usor.sau poti sa folosesti un surub M6 cu hexagonul ingropat pe partea posterioara a butucului.ca sa tensionezi apoi arcul folosesti o piulita M6. Mi-a spus cineva ca trebuie sa sudez cu argon si nu gasesc pe aici pe cineva sa aibe asa ceva.Asa era de cand am luat-o cu surub m6 pozitionat pe partea posterioara a butucului, insa e de cacao.Abia am reusit sa desfac surubul acela cu cracul rupt.A trebuit sa-i dau gaura cu bormasina in surub...a fost chinuiala mare...si deasta vreau un butuc bun ca sa scap de necaz.Oricum mersi mult de idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 sal am mai pus eu o data o intrebare dar se pare ca nu mi-a raspuns nimeni ... ce ulei bagati la motoare oamenilor ca w 25-w40 sau alte chestii nu m-au lamurit de nici o culoare care cum ati bagat in jawele voastre cand ati facut schimbul de ulei ?? ms toata stima !!!! scurt si la subiect ce imi indicati ?? mersi din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Februarie 7, 2008 Autor Share Postat Februarie 7, 2008 sal am mai pus eu o data o intrebare dar se pare ca nu mi-a raspuns nimeni ... ce ulei bagati la motoare oamenilor ca w 25-w40 sau alte chestii nu m-au lamurit de nici o culoare care cum ati bagat in jawele voastre cand ati facut schimbul de ulei ?? ms toata stima !!!! scurt si la subiect ce imi indicati ?? mersi din nou Eu moshu folosesc t 90 Unii spun ca e de (cuvant urat),unii ca nu.Eu de asta folosesc,si drept sa spun prima data dupa ce pornesc motoru si bag in viteza caraie,dar dupa nici nu stiu sau simt sau aud cand o schimb,,,,asa ca....nu stiu ce sa spun.Ideea e ca trebuie sa incerci ca sa te convingi.Daca un ulei nu te satisface,incerci pana gasesti unul ok.PAREREA MEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gratzy Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Eu moshu folosesc t 90 Unii spun ca e de (cuvant urat),unii ca nu.Eu de asta folosesc,si drept sa spun prima data dupa ce pornesc motoru si bag in viteza caraie,dar dupa nici nu stiu sau simt sau aud cand o schimb,,,,asa ca....nu stiu ce sa spun.Ideea e ca trebuie sa incerci ca sa te convingi.Daca un ulei nu te satisface,incerci pana gasesti unul ok.PAREREA MEA Salutare, yo bag in ea ulei de transmisie, adica ulei de ciutie sa fie, ce-i bun si la Dacie! si nu am avut probleme, decat ca, uneori agatza ambreiaju'si prinde aproape sus, dar asta cred ca e din reglajul de cablu,alta data am sa ma uit cand voi avea vreme de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 T90 frate!!!Acum 40 de ani bunicul nu cred ca avea toate uleiurile care sunt acum.Baga ulei de care gasea pe la fabrica si mergea de rupea .Nu uita ai jawa nu amarate din alea de japoneze .Deci T90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew_i Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Mi-a spus cineva ca trebuie sa sudez cu argon si nu gasesc pe aici pe cineva sa aibe asa ceva.Asa era de cand am luat-o cu surub m6 pozitionat pe partea posterioara a butucului, insa e de cacao.Abia am reusit sa desfac surubul acela cu cracul rupt.A trebuit sa-i dau gaura cu bormasina in surub...a fost chinuiala mare...si deasta vreau un butuc bun ca sa scap de necaz.Oricum mersi mult de idei Salut piesa de care ai nevoie o are danutza de aici de pe forum. lasa-i un pm sa ti-o trimita. Eu am vrut sa o iau eu dar mi-am gasit mai aproape de unde stau eu. . Dai un pm si vezi ce poti rezolva. Stiu ca nu a cerut mult pe ea. Spor la reparatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Salut piesa de care ai nevoie o are danutza de aici de pe forum. lasa-i un pm sa ti-o trimita. Eu am vrut sa o iau eu dar mi-am gasit mai aproape de unde stau eu. . Dai un pm si vezi ce poti rezolva. Stiu ca nu a cerut mult pe ea. Spor la reparatii. Mersi mult!!Apreciez gestul.Am gasit piesa ....tre sa mi-o aduca cineva duminica.Oricum mersi inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 va multumesc frumos de raspunsuri la toti maniacii jawasaky toata stima !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 (editat) T90 frate!!!Acum 40 de ani bunicul nu cred ca avea toate uleiurile care sunt acum.Baga ulei de care gasea pe la fabrica si mergea de rupea .Nu uita ai jawa nu amarate din alea de japoneze .Deci T90 ce copii ... pe vremea lu bunicut-o toate motoretele aveau piese originale... nu facute pe vapor la ucrainieni... tu crezi ca aia care au facut uleiurile alea scumpe de care zici tu sunt prosti ? eu nu cred... ulei bun => fiabilitate crescuta... incearca si ai sa vezi... ps : mai gata cu "las-o ca merge de rupe asa" ca dai un exemplu prost.. Editat Februarie 9, 2008 de c0zmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Raspundeti-mi si mie la 2 intrebari, va rog: intre cartere exista vreo garnitura? eu nu am gasit nimic.Cum le montez la loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Raspundeti-mi si mie la 2 intrebari, va rog: intre cartere exista vreo garnitura? eu nu am gasit nimic.Cum le montez la loc? degresezi bine ambele semi-cartere cu benzina curata apoi aplici silicon rosu,lasi 5 min. sa capete o consistenta mai dura apoi unesti cele doua cartere si strangi suruburile,insa nu total.lasi asa cam 24 ore apoi strangi de tot suruburile[ia-le pe rand dinspre mijloc spre margini si treci de 2-3 ori pe la fiecare surub sa le strangi uniform].o surubelnita de impact e indicat sau daca poti sa faci rost de suruburi M6 cu cap ptr. cheie hexagon[insa ai grija sa fie la lungime potrivita,nici mai scurte nici mai lungi].dupa asamblare sa ai grija la jocul axial al arborilor din cutie.acesta trebuie sa fie de 0,3-0,4 mm.mai mic poate duce la gripare in functionare si mai mare inseamna angrenarea defectuoasa a treptelor cutiei.un joc excesiv se scoate prin folosirea de saibe subtiri de otel pe arborii cutiei.ai grija si cum montezi cele doua furci selectoare!nu sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.