Sari la conținut

Trusa zilnica de scule


remu1
 Share

Postări Recomandate

De ce sa aștepți o duba sau o remorca atunci când ai o cheie dublura acasă? Nu mai simplu aștepți pe cineva sa ți o aducă, sau și mai elegant, dacă esti departe de casa, curierul! E o idee proasta cea data de tine, cu a doua cheie prinsă pe motor și NU se recomanda din mai multe motive!

As face asta doar la o mobra enduro cu care m as da doar prin păduri...

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 150
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Călătoresc mult cu soția. Are în permanență dublurile tuturor cheilor pe care le folosesc la mobra. E cel mai practic mod de a scăpa de dureri de cap. Eventual, dacă ai mai multe buzunare la pantaloni, pui dublura într-unul din ele.

Simplu, nu?!

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate oleaca rezervorul, cand umblu la buson. Dar oricum l-as cam vopsi. Nu e paguba mare.

Doua cheite sunt de la lacatelele cutiilor, una de la topcase, una de la sufa de legat castile, una de la blocatorul de disc, aia rosie- ghici de la ce e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee generala nu e indicat sa agati multe de cheia de contact, nici la moto si nici la auto. Greutatea care balangane in timpul mersului accelereaza uzura butucului. Am si eu un snop de chei (topcase, telecomanda alarmei, blocator) pe o laniera agatata de gat, dar cheia de contact are un breloc din ala textil si snopul e prevazut cu carabina, o detasez doar pe ea de acolo. Daca merg fara geaca (rar, de ici pana colo) arunc laniera peste umar in spate sa nu frece de prezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o potriveala la ce suneam despre cheiea de rezerva , chiar ieri m-i s-a sa rupt ceva in butucul de la usa stg fata si nu am putut sa o mai scot din usa.(un sharan mai vechiut).Ramasese rasucita.Noroc cu cea de rez pe care o aveam ascunsa , am folosit-o la usa de pe dreapta si am dres situatia.Morala :mai bagati din cand in cand un wd 40 sau ulei pt masini de cusut prin butucurile incuietorilor.

» Post actualizat in 23 Jul 2018 07:04

Nu mi se pare o idee buna sa purtati prin buzunare obiecte care pot intepa sau taia

» Post actualizat in 23 Jul 2018 07:05

Fie ele niste biete chei

» Post actualizat in 23 Jul 2018 07:11

1000rr , mi-ai trimis ceva prin telepatie ieri ?☺

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee generala nu e indicat sa agati multe de cheia de contact, nici la moto si nici la auto. Greutatea care balangane in timpul mersului accelereaza uzura butucului. Am si eu un snop de chei (topcase, telecomanda alarmei, blocator) pe o laniera agatata de gat, dar cheia de contact are un breloc din ala textil si snopul e prevazut cu carabina, o detasez doar pe ea de acolo. Daca merg fara geaca (rar, de ici pana colo) arunc laniera peste umar in spate sa nu frece de prezervor.

La masina nu am decat o cordeluta (ca si la motor). Dar la motor nu ma complic, butucul mobrei e mult mai zdravan decat al masinii. Si nu stau sa ma scotocesc prin zece buzunare cand caut cheia de la topcase. Sau pe cea de la disklocker etc. Pe principiul asta, telecomanda alarmei trebui sa stea si ea cu "celelalte chei". Lasa, nu se strica nimic. Si se pierd greu, cat nu-s pe motor, stau agatate de cordeluta, la gat sau in buzunar (cordeluta e prinsa de o gaica a pantalonilor).

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contactul meu e si asa destul de uzat, trebuie sa tii cheia intr-un anume fel ca sa o poti roti, si nu e singura motocicleta la care constat asta. Iar telecomanda sigur nu se bucura sa fluture pe acolo.

Ma rog, subiectul e altusl si la urma urmei fiecare face cum crede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si al meu vrea trasa cheia intr-o anumita pozitie, altfel nu o pot rasuci. Telecomanda a servit ceva ploi, nu se plange. Contactul mai primeste uneori WD40 sau vaselina alba lichida, apoi suflu bine cu aer comprimat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contactul meu e si asa destul de uzat, trebuie sa tii cheia intr-un anume fel ca sa o poti roti

Si al meu face figuri. L-am rezolvat in urmatorul fel: Am dat jos contactul, am luat o seringa de 10 ml in care am indesat vaselina grafitata (am facut un fel de gresor) si am bagat vaselina pe gaura de scurgere a contactului (gaurica gandita pentru scurgerea apei de ploaie) pana cand a iesit pe gaura cheii. Am bagat cheia, surplusul de vaselina a fost impins pe gaura de scurgere si rezultatul a fost foarte bun. Plus ca am si gresat contactul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu spray cred ca doar ungi. Nu vad cum sa elimini din jocuri in contact sau sa compensezi uzuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si cu vaselina cum faci? Nu e oarecum acelasi efect? Intreb si eu.

 

A, referitor la subiect, n-ar trebui sa lipseasca din "trusa" fasetele de plastic, de diferite lungimi si grosimi. Mie mi-au fost e mare ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu m-am referit la uns. I-am raspuns lui John in legatura cu problemele la contact. Vaselina e mult mai vascoasa si probabil ca nu se mai misca auirea toate piesele alea in contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
La 21.07.2018 la 23:43, Lucian_M a spus:

Călătoresc mult cu soția. Are în permanență dublurile tuturor cheilor pe care le folosesc la mobra. E cel mai practic mod de a scăpa de dureri de cap. Eventual, dacă ai mai multe buzunare la pantaloni, pui dublura într-unul din ele.

Simplu, nu?!

Cu toate ca “dezgrop mortii “-mie ft practica mi se pare geanta de picior-dubluri ,acte si “monetarul “ .Trusa sub sa,cea “standard “ de la producator-in plan e si un kit de pana,sa fie acolo:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna si gentuta (borseta) pentru sold/picior, insa aia se mai poate desface si pierzi continutul. A patit-o un prieten (veneam seara spre casa si a pierdut din ea pachetul de taigari; probabil nu trasese bine fermoarul, mai stii?! Ca am una indentica si nu mi s-a desfacut niciodata). Din buzunarul cu scai de la pantaloni nu are cum sa iasa nimic. Si e imposibil ca un hot sa aiba acces la el fara sa bag de seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...
La 12.09.2010 la 19:32, namaste a spus:

Trusa de scule pentru drum scurt si mediu:

 

Scule :

 

Chei de la 8-17, cele mari taiate la capat si polizate pentru a putea fi folosite pe post de leviere

Cheie reglabila suficient de mare ca sa pot desface piulita de la ghidon.

Set de imbusuri + capete surubeltina+ tubulare de mici dimensiuni (in special pentru suruburile capacelor motorului)

Surubelnita lunga pentru scos rulmentii rotilor.

Cheie bujii

Minipompa de bicicleta

O pila mica

Patent cu cioc curbat

Kutter

 

Chestii:

O bucata de furtun lichid racire si una pentru alimentare

Bride la greu

Banda izoliera

O bucata de cauciuc

Cabluri electrice

Sarma de cupru

Poxipol

Picatura

Minispray W40

Red Gasket

 

De rezerva:

Stator, Cdi-uri, releu de incarcare, releu de pornire

Camere

Placute de frana

Sigurante

Bec frana

O cutiuta cu suruburi si alta cu piulite si saibe

Rulmenti pentru ambele roti

2 bujii

cablu ambreiaj

 

Cel mai important! Un saculet cu silica gel ca sa nu rugineasca sculele, ca nu deschid prea des cutia:D

 

Desi par multe, nu cataresc toate mai mult de 3kg, ceea ce mi se pare neglijabil. Cutia de scule este acoperita de suportul cobului lateral, asa cum este si toba. Nu incurca cu nimic, ba chiar am senzatia ca echilibreaza motocicleta.

 

La drum scurt iau aceleasi scule, ca mi-e lene sa le dau jos.

 

Toate cele bune.

Salutari ,ma regasesc citindu-ti inventarul de scule,doar ca as mai adauga :cabluri de curent (ajung de 1,20 m ,facute manual ,cond flexibil litat 16mm2 ,cu 4 clestisori ) ,maneta ambreiaj ,spray pornire ,o scarita ,un furtun subtire pt tras benzina ,pompa benzina ,o sufa subtire pt tractat ,o bucatica de lant si sig nituibile noi,si o presa de lant.Toate troacele pe care le car dupa mine in calatoriile mai lungi cantaresc cam 10 kg.Mai am 3 bucatele de teava cu sectiunile furtunelor de la motor ,plus colierele aferente.Daca crapa un furtun ,taiat si innadit ,si ai rez problema.Am uitat de 2x2 m de cond litat de 2mm2 ,pt vre-un by-pass electric .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...