Sari la conținut

Trusa zilnica de scule


remu1
 Share

Postări Recomandate

eu n-am facut niciodata pana dar am un prieten care facea pe banda rulanta. nu stiu exact de ce, faza e ca umbla mai mult cu cauciucuri SH si un mecanic din ala priceput, care are scoala vieti nu carti citite, ii recomanda sa bage 3 atmosfere in roata, ca n-are nici pe dreq.

 

eu zic ca un spray din ala cu spuma de carat la drumuri mai lungi nu e exagerat, nu costa mare (cuvant urat) si nici nu e mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 150
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bec, ai facut vreodata pana cu moto?

 

n-am facut :) dar prefer sa tin kitul ala sub sha .. l-am folosit la conserva si functioneaza foarte bine, si spray-ul functioneaza dar e prea mare sa intre sub sha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu... de cate ori am avut scule nu am patit nimic...

cand am patit ceva nu am avut scule, dar am avut probleme de ff putine ori oricum...

 

o pana am facut pe spate, atat. oricum fara cric central... moto pe cardan... etc, a trebuit sa vina masina cu elevator si scule serioase ca sa pot rezolva. nu aveam cum sa car asa ceva cu mine...

valva era rupta (am insistat pana a sarit guma de pe janta vreo 5Km) si camera explodata oricum deci spray-ul... nu ar fi mers.

 

a doua problema... am spart capacul de la ambreaj prin munti si am ramas fara ulei... deci tot duba...

 

nu ar strica si am permanent cu mine: cheie de bujii si 2 bujii noi... la ce spatiu ocupa, merita sa le car cu mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capsule CO2 gasiti si la magazinele cu produse pentru aparare sau cu accesorii airsoft. Nu e de ignorat Decathlon - si acolo au kit de pana foarte mici dar cu aceleasi capsule de co2.

Pentru pus aer in roti am la mine o pompa de bicicleta - extensibila. Cand e stransa are cam 20 cm. TRebuie putina rabdare dar se poate umfla elegant o roata.

Pentru cine nu stie - la biciclete se folosesc presiuni mai mari in roti, mai ales la cursiere unde am auzit sa bage inclusiv 6atm in baieuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine nu stie - la biciclete se folosesc presiuni mai mari in roti, mai ales la cursiere unde am auzit sa bage inclusiv 6atm in baieuri

eu am niste cauciucuri chinezesti de 28 (latimea in mm) si presiunea marcata pe ele e 6,2 atm. sigur se folosesc si presiuni mai mari.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt prea tari levierele alea cu hexagoane in capete.

De unde le-ai luat ?

 

In Europa se gasesc la Adventure Spec. Sunt facute de Motion Pro in dimensiuni potrivite pt rotile de enduro-uri / enduro-touring:

 

http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-combo-lever.html

 

Se cupleaza mortal cu asta:

 

http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-socket-adaptor.html

 

Si mai merita toti banii:

 

http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-protrail-tool.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am niste cauciucuri chinezesti de 28 (latimea in mm) si presiunea marcata pe ele e 6,2 atm. sigur se folosesc si presiuni mai mari.

La curse se folosesc pînă pe la 11 Atm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De obicei calatorim fara emotii si fara vreun kit de pana la noi.

Pana de cauciuc e un fenomen destul de rar, si la masina si la moto. Si-atunci.. menzau cu mila, tot telefonul e cea mai buna scula si prieteni/cunostinte. De multe ori sa zicem ca ai scule sa peticesti dar n-ai cu ce s-o umfli la loc. Nu merita sa cari tot la tine pt o pana.. eventual doar ceva pt scos roata in caz ca la moto la tine se face cu chei mai ciudate. E posibil sa ai pana langa vulcanizare si aia sa nu aiba cheia de 46 sa-ti scoata roata - de ex la Ducati.

Dar nu merita, o pana apare o data la 3-4 ani si atunci dracu stie.

Eu de cand merg cu motorete mari, adica din 2007, am avut o singura pana. Si-atunci din prostia mea.

La masina niciodata si conduc zilnic si nici nu-mi pun cauciucuri noi sau mai stiu eu ce marca bengoasa.

 

Chit de reparatie pana iei cu tine daca pleci in pustiu, in rest eu consider ca e inutil complet.

Pe la tine poate nu, dar pe unde ne frecam noi, RO si BG stai mai fara griji cu un chit de pana sub sa, macar unul la tot grupul de 3-5 motoare.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Europa se gasesc la Adventure Spec. Sunt facute de Motion Pro in dimensiuni potrivite pt rotile de enduro-uri / enduro-touring:

 

http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-combo-lever.html

 

Se cupleaza mortal cu asta:

 

http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-socket-adaptor.html

 

Si mai merita toti banii:

 

http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-protrail-tool.html

 

super levierele 2 in 1, chiar ma apucasem sa caut pe ebay cand am vazut poza. Merci de linkuri. :cheers:

Problema mea e caratul trusei. Nu iau mereu topcaseul si cum zice si topicul ar trebui sa avem mereu niste scule bune.

Eu vreau sa-mi iau un tub de plastic pentru a le avea permanent pe motor. Vad ca au si pe situl cu levierele aici Pareri, alte solutii de carat? Poate mai apare ceva wow...

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super levierele 2 in 1, chiar ma apucasem sa caut pe ebay cand am vazut poza. Merci de linkuri. :cheers:

 

aveam inainte leviere din hornbach… otel. mari si grele. +chei de roti. scapat de ele la greutate mult mai mica... astea-s super usoare, habar n-am din ce sunt, arata ca aluminiu dar nu se zgarie / ciobeste si nu da semne ca s-ar f**e pe piulitele de la roti. cam scumpe dar sincer cred ca as fi iesit mai ieftin daca luam asa ceva din prima decat leviere si combinatii de diverse chei de roti ( Tenere nu vine cu chei de roti )

 

Problema mea e caratul trusei. Nu iau mereu topcaseul si cum zice si topicul ar trebui sa avem mereu niste scule bune.

 

cu trail tool din ultimul link + eventual cateva chestii si trusa motoretei de care nu poti sa scapi ( gen cheie de reglat suspensia sau drac stie ce ) rezolvi mare parte din chestiile normale… eu cu trail-tool ala si un briceag am facut majoritatea surubareli la Tenere, un WR si din cand in cand la un CBF… pt ture scurte / pe langa casa nu vad ce ai avea nevoie mai mult… ce am pus eu in poza e pt long trip ( stanga sus e si un kit de ambreiaj complet, bicompound d-ala de lipit etc etc :D )

 

Eu vreau sa-mi iau un tub de plastic pentru a le avea permanent pe motor. Vad ca au si pe situl cu levierele aici Pareri, alte solutii de carat? Poate mai apare ceva wow...

Multumesc!

 

hi hi… tubul ala costa $5 in state… 20-25E in europa… nu-s ce sa zic… eu mi-am luat dar n-am gasit solutie buna sa-l prind pe mobra. nici sa-l "inchid". altii au gasit.

 

ah, tot de la Motion Pro mie mi-a prins bine asta:

 

http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-16mm-spark-plug-tool.html

 

la xt660z mere si ca cheie de bujie, tubulara de 16 si ca inbus de 14 pt roata fatza ( da… nu-s ce-a fost in mintea lor cand au gandit-o :) )…

 

si ca mi-am adus amint - ff misto sunt cablurile de pornire - luate de la norauto - au un stand de moto scutere - ff ieftine… mici si ok. si nu, nu se topesc.

 

nu zic ca ce am recomadat ar fi in categoria _trebuie_ … dar de exemplu trail tool si multi tool am mai mereu la mine… si de prins au prins bine…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E buna trusa ca model. Din Hornbach am si eu cheie inelara combinata 22 24 pentru roata spate. In schimb am optat pentru mini compresor. Mai gasesc utila o lanterna led cu dinam.

Pentru montat cauciucul pare safe pentru camera scula

Poate mai sunt si altii care au "cosmaruri " ca mine :laugh: ma gandesc ca n-ar strica un troliu ca asta XT17 Portable Winch Pare extrem dar cred ca e bun sa fie acolo la motoreta omului la drum lung singur (nu ma gandesc sa i-au si un aparat de sudura ca nu am loc pentru electrozi :D ). Chiar daca e putin probabil ca o sa ajung sa-l folosesc ma gandesc sa completez trusa si poate gasesc ceva mai ieftin daca merge la bateria de moto.

Editat de lostheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gn77b, on 05 Dec 2013 - 15:51, said:

sa bage 3 atmosfere in roata, ca n-are nici pe dreq.

Pana faci mai usor daca mergi sub presiunea minima admisa, se incalzeste cauciucul urat de tot si pana la urma cedeaza.

De la presiune mai mare n-are nici pe naiba. Eu merg cu 2.5fata 2.9spate de ex, cat zice honda pt vfr750.

Cine stie ce-avea amicul ala al tau...

 

ZIDU', on 05 Dec 2013 - 16:20, said:

capsule CO2 gasiti si la magazinele cu produse pentru aparare sau cu accesorii airsoft. Nu e de ignorat Decathlon - si acolo au kit de pana foarte mici dar cu aceleasi capsule de co2.

Pentru pus aer in roti am la mine o pompa de bicicleta - extensibila. Cand e stransa are cam 20 cm. TRebuie putina rabdare dar se poate umfla elegant o roata.

Pentru cine nu stie - la biciclete se folosesc presiuni mai mari in roti, mai ales la cursiere unde am auzit sa bage inclusiv 6atm in baieuri

Eu am umflat odata roata la masina cu pompita de-aia mica de bicicleta. Suficient cat sa ajung la o benzinarie unde sa o umflu complet.

Da, e OK una de-aia la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

 

pompita de-aia mica de bicicleta.

 

http://www.decathlon.ro/pompe-de-mana/8056700-pompa-manuala-mnp100-1.html

 

costa 10 lei, la decathlon. e usoara si eficienta, eu din asta am.

 

nu stiu sa existe butelii de schimb.

 

aici, 6 bucati la 45 de lei : http://www.decathlon.ro/pompe-de-mana/8248183-cartus-zefal-co2-x6-1.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@BB

 

e logic ce zici tu. eu n-am putut conecta penele alea cu altceva, avind in vedere ca eu nu am facut.

dar in final e non-discutie. ar fi daca un kit de pana ar fi greu de gasit, scump, mare si ar cintari 15 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana faci mai usor daca mergi sub presiunea minima admisa, se incalzeste cauciucul urat de tot si pana la urma cedeaza.

La cauciucurile cu camera nu e tot timpu valabila chestia asta, am patit-o pe pielea mea cu bicicleta :) Am avut o perioada in care ma disperau penele, schimbasem vreo 5-6 camere la bicicleta si foarte des faceam pana din nou. Desfaceam roata si nu gaseam absolut nimic in cauciuc dar camera avea o gaurica cat un varf de ac.

Prima data am incercat sa schimb modelul de camera ca am zis ca or fi cu "bug-uri", am luat si camere scumpe si pateam la fel. Am inceput sa ma gandesc la sabotaj intr-o zi cand am gasit roata desumflata la sfarsitul programului de lucru. M-am uitat pe camerele de supraveghere sa vad daca nu cumva cineva mi-a facut o gluma cu un un ac, dar degeaba nu asta era problema. La un moment dat mi-am dat seama ca fac pana la scurt timp dupa ce umflu roata, atunci am reverificat cauciucul ca de fiecare data dar mai atent, l-am studiat in lumina si am observat ca intr-un loc trecea lumina prin el, avea ca un fel de por, o lipsa mica de material. Cand umflam roata tare camera probabil trecea prin acel por si ajungea in contact cu asfaltul, suficient cat sa capete un orificiu minuscul. Daca roata nu era umflata prea tare nu faceam pana, dar mi-a luat ceva pana sa ma prind de chestia asta.

Am rezolvat problema punand un petec pe interiorul cauciucului, care in rest era bun .

 

Pompa aia de 10 lei de la decathlon e geniala, ieftina usoara si buna. Cu tuburile de CO e mai usor dar exista riscul sa nu-ti ajunga cele 3 tuburi, mai ales cand gaura nu e evidenta si e greu de dibuit. Cu o pompa deaia am umflat odata un cauciuc de 200 de la zero in cam 20 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti dau exemplul invers.

La transalp aveam camere in roti - am oprit la o benzinarie sa "fac presiunea" si mai rau am desumflat roata decat sa o umflu. La 20km de-acolo am facut pana. (singura din ultimii 6 ani).

Roata desumflata in asa hal, s-a incalzit pana cand s-a rupt valva - roata mi s-a desumflat deodata, era sa si cad.

 

La VFR, fara camera, cauciucul cu care am luat-o avea un por undeva, tot asa cat un varf de ac - il lasam umflat a doua zi era fleasca.

Dar am mers cu el dezumflat de nenumarate ori fara sa stiu, am simtit diferenta doar cand l-am umflat la loc. Odata stiu ca a venit in benzinarie un mosneag la mine sa-mi arate ca am roata pe janta. Eu mergeam asa fara nici un stres. :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti dau exemplul invers.

La transalp aveam camere in roti - am oprit la o benzinarie sa "fac presiunea" si mai rau am desumflat roata decat sa o umflu. La 20km de-acolo am facut pana. (singura din ultimii 6 ani).

Roata desumflata in asa hal, s-a incalzit pana cand s-a rupt valva - roata mi s-a desumflat deodata, era sa si cad.

 

La VFR, fara camera, cauciucul cu care am luat-o avea un por undeva, tot asa cat un varf de ac - il lasam umflat a doua zi era fleasca.

Dar am mers cu el dezumflat de nenumarate ori fara sa stiu, am simtit diferenta doar cand l-am umflat la loc. Odata stiu ca a venit in benzinarie un mosneag la mine sa-mi arate ca am roata pe janta. Eu mergeam asa fara nici un stres. :|

Si macar ai invatat ceva din pataniile astea ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti dau exemplul invers.

La transalp aveam camere in roti - am oprit la o benzinarie sa "fac presiunea" si mai rau am desumflat roata decat sa o umflu. La 20km de-acolo am facut pana. (singura din ultimii 6 ani).

Roata desumflata in asa hal, s-a incalzit pana cand s-a rupt valva - roata mi s-a desumflat deodata, era sa si cad.

 

La VFR, fara camera, cauciucul cu care am luat-o avea un por undeva, tot asa cat un varf de ac - il lasam umflat a doua zi era fleasca.

Dar am mers cu el dezumflat de nenumarate ori fara sa stiu, am simtit diferenta doar cand l-am umflat la loc. Odata stiu ca a venit in benzinarie un mosneag la mine sa-mi arate ca am roata pe janta. Eu mergeam asa fara nici un stres. :|

ce bine iti simti tu motoru de sub craci....oare te si inclinai in viraje?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 4 years later...

Cea mai importanta cheie care trebuie sa se afle la o motocicleta si chiar masina , este o dublura a cheii de contact.Unsa cu putina vaselina , imbracata in banda izolatoare ,si fixata cu un surubel cu saibe mari , intr-un loc accesibil dar ascuns.Decat sa spargi un contact sau sa astepti duba sau remorca este mai simplu asa.

» Post actualizat in 19 Jul 2018 11:55

Si neaparat un furtun subtirel pt tras benzina

» Post actualizat in 19 Jul 2018 11:58

Si o foaie A4 si un marker pt a scrie 'Rog 1 l de benzina '

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...