Sari la conținut

Trusa zilnica de scule


remu1
 Share

Postări Recomandate

cine poate sintetiza cam ce scule s-ar putea cara pe motor si care ar fi cele mai frecvent intrebuintate la plecare intr-o calatorie dat fiind spatiul limitat de care dispui.cred ca e o tema utila incepatorilor si nu numai .......numai bine :kick:

Eu am un d'asta: http://www.leatherman.com/products/tools/wave/default.asp

Il folosesti cu o singura mana, autoblocant, are cam tot ce-ti poti dori (de la foarfeca/cutit la patent surubelnite) si e garantat pe viata. E si un pachet care vine si cu lanterna cu led si cu cricket cu diferite varfuri de surubelnita/chei. Costa cam 150E :crack: dar cantareste cu totul 250de grame si poti sa-l porti la curea.

Editat de Mave
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
  • Răspunsuri 150
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asa cum zice titlul, ce scule credeti, din propria experienta, ca un motociclist (om serios) ar trebui sa aiba mereu asupra lui cand e pe motocicleta?

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. kit de reparat pana (cu tuburi mici de CO2, viermushi lipiciosi ...)

 

2. un cablu de ambreiaj daca ai pe cablu, asta numai la ture mai mari.

 

3. cheile necesare motocicletei personale (10, 12, 13 in general)

 

4. bitzi hex si torx daca este nevoie la carene

 

5. bitzi de surubelnita philips

 

6. o cheie franceza 10mm ar fi suficienta.

 

7. o mica trusa de prim ajutor

 

 

Depinde de motocicleta foarte mult. La fiecare mobra mi-am ajustat trusa

 

 

Eu folosesc lista asta de aici pentru excursii de 2-3 zile

https://docs.google.com/Doc?docid=0AQEFUfgE...5Z2Q4&hl=en

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca s-a mai spus p-aci (pe la alte topicuri), si tot asa m-a invatat si bunicu-meu (care s-a nascut acum 100 de ani) : "Baiete, cand pleci la drum cu motocicleta, daca n-ai scule cu tine esti mort, asa ca ia-ti macar un colac de sarma si un patent!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum zice titlul, ce scule credeti, din propria experienta, ca un motociclist (om serios) ar trebui sa aiba mereu asupra lui cand e pe motocicleta?

 

cheia dintre patent si tubulara( care e cheia de bujii) are capete. 10-12-13-14, este cheia ideala. jos cele mici sunt de 10-9-8, in a doua poza izolir si scotch dublu adeziv, 2 bucati de cauciuc, surubelnitei cu maner negru i se poate schimba capul si se pot folosi cele de la patentul multitool

post-21191-1283920737_thumb.jpg

post-21191-1283920744_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum zice titlul, ce scule credeti, din propria experienta, ca un motociclist (om serios) ar trebui sa aiba mereu asupra lui cand e pe motocicleta?

 

Cred ca nelipsit ar trebui sa fie trusa pentru pana, in rest in functie de mobra si de drum poti sa iei orice la tine.

 

Eu am o cutie laterala plina cu tot felul de prostii, de la chitul de pana pana la husa moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trusa originala a mobrei mi-e de ajuns mie, si are si kitul original de pana :drink:

Mesaj completat

Wow... habar nu aveam ca stau cu fundu pe asa banet...

 

http://cgi.ebay.de/BMW-R-1150-1100-850-RT-...=item1c151b2071

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trusa mea de scule contine mai nou doar 2 scule : memberhsip ANWB (80 EUR/an) cu pick-up din orice colt al Europei si masina pentru a ajunge acasa cu bagaje and shit. Combinat cu membership KNMV in caz ca vreau mobra la schimb pentru a-mi continua excursia. Asta e un pic mai ieftina:79 EUR.

PS: mint,am o surubelnita sub sa cu 3 capete:torx,philips si lata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, foarte frumos - dar daca ai o problema minora minora dar care face calatoria greu de continuat.. nu mai bine ai cu tine un minimum de scule incat sa remediezi pe loc si sa continui drumul decat sa-ti strici toata calatoria pentru un k-kt?

Nu zic ca nu e fain ce zici tu, e bestial.. dar uneori e buna si o scula pe-acolo..

Ideal ar fi sa ai si una si alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu prea am ce sa repar. Ce sa repar la ea pe marginea drumului? Daca aveam o capra din early '90s fara discutie ca aveam o trusa de scule mai "generoasa". Insa cum ANWB e bun si la masina, why bother?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stiu.. ti se desurubeaza sa zicem un surub de la o carena si incepe sa zdrangane, sare un colier la un furtun de benzina, se desface o oglinda.. chestii de-astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am breh pe surubelnita aia un torx pentru toate suruburile de pe carena si fairings. Oglinda nu se poate desface pentru ca nu e pe filet. Aia doar se rupe. Trebe sa te bagi pe sub carena fata ca sa o impingi afara dupa ce-i demontezi suportul ca deh,are semnalizatoare.N-ai vast in poze cum se pliaza?

Da' acuma ca tot zici, poate o idee buna ar fi sa-mi iau neste surube cu mine :lol: Sau sa verific inainte de drum lung cat de bine sunt stranse suruburile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trusa mea de scule contine mai nou doar 2 scule : memberhsip ANWB (80 EUR/an) cu pick-up din orice colt al Europei si masina pentru a ajunge acasa cu bagaje and shit. Combinat cu membership KNMV in caz ca vreau mobra la schimb pentru a-mi continua excursia. Asta e un pic mai ieftina:79 EUR.

PS: mint,am o surubelnita sub sa cu 3 capete:torx,philips si lata.

bravo. excelent. raspunsul tau ar fi avut sens pe motociclism.nl, pe .ro nu prea-l inteleg. sau daca ar fi existat anwb.ro sau knmv.ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am breh pe surubelnita aia un torx pentru toate suruburile de pe carena si fairings. Oglinda nu se poate desface pentru ca nu e pe filet. Aia doar se rupe. Trebe sa te bagi pe sub carena fata ca sa o impingi afara dupa ce-i demontezi suportul ca deh,are semnalizatoare.N-ai vast in poze cum se pliaza?

Da' acuma ca tot zici, poate o idee buna ar fi sa-mi iau neste surube cu mine :lol: Sau sa verific inainte de drum lung cat de bine sunt stranse suruburile.

Da, m-am prins..

 

Nici eu nu car mare lucru dupa mine.. decat chei sa scot rotile in caz de nevoie, soricei de plastic.. camere si leviere.

Asta la drum lung - la drumuri scurte de 100km nu iau nimic decat telefonul :drink:

De cand am harbul de transalp - adica de 3 ani - o singura data am patit pe drum sa-mi pise antigel pe la o teava de apa - cu o cheie de 10 si un o-ring de la tevi de apa cumparat de la un magazin de gradinarit (era in drum) am rezolvat for ever..

 

Apoi anul trecut la un drum in RO mi s-a bulit un rulment pe spate si l-am inlocuit pe loc cu unul cumparat de la un magazin de piese tractoare ..

am folosit doar cheia de scos roata spate si o surubelnita lunga dreapta - si ajutor de la o vulcanizare.

 

Anu asta am facut o pana pe spate - dar am sunat acasa si au venit prieteni cu sculele de acasa.

 

Cam asta am patit pe drumuri in 3 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anyway...

mie nu mi s-a parut vreodata necesar mai mult decit trusa de scule cu care vine motorul si la drum mai lung o cheie reglabila.

vb si cu noro - el a avut nevoie de topor :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vezi si tu cam care sunt sculele necesare pentru o interventie rapida.Nu-ti trebuie multe initial insace iau cu mine mereu in bagaj sunt doua role de duct tape superstrong (Patex) si o punga de zipties. La scule, well depinde. Cred ca in ziua de azi un multi tool e mai mult decat suficient. Din pacate mie mi-a iesit faza doar o data cand a trebuit sa repar o pana. Si atunci mai mult m-am chinuit. A fost tare gay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultima perioada iau numai trusa de scule care am facut-o motorului, semana 90% cu cea originala, pe langa asta mai am un kit de pana, un set de becuri (e foarte nasol sa ramai fara lumina in camp noaptea la 10-11, is patit :lol:) si ceva soricei, niste banda izoler si cam atat ... in functie de drum mai adaug cate ceva daca consider necesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce constine trusa de scule care vine cu moto? motorul meu nu a venit cu o trusa de scule din pacate

la mine: cheie de bujii, 2 surubelnite cu cap lat, 2 in cruce, prelungitor, 2 inbusuri, cleste, cheie pt. reglarea pretensionarii la amortizor.

 

gindeste-te si tu ce fel de reparatii se pot face pe marginea drumului si vezi functie de asta si de cit incape sub sa. parerea mea: tot felul de biti, inbusuri, o cheie reglabila si cheie de bujii. daca ajungi la chestii care necesita clichet and shit nu mai e treaba de facut pe marginea drumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...