remu1 Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 Aveti permanent la voi trusa de scule . Daca da ce fel de scule sunt ? Cabluri de ambreiaj , acceleratie aveti ? Ce alte piese mai luati la voi ? Bafta si respekt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axa cu Scame Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 Pai sa vedem inventarul: Cheie bujii, cel putin o bujie de schimb; Surubelnita 2 capete (linie si cruce) Patent Lere Chei fixe 8-9,10-13,14-16,17-19,20-22 Imbusuri 10,8,6,5 Camera de schimb, leviere (de cand am facut 3 pene intr-o saptamana nu le mai dau jos Bineinteles ca de atunci nu am mai facut nici una ) carpa de sters pe maini cablu ambreiaj, blocaj de cablu Patent "multi-tool"pliabil +torsuri intotdeauna in buzunarul de la geaca ...si cam atat. Fata de vremurile cand mergeam cu Jawa, trusa mea de scule s-a redus cu mult is nici nu mai include piese de schimb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fester Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 Axa nu uita sa pui si troliul pe care nu il uiti niciodata acasa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cata M Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 Pai sa vedem inventarul:... ...ar fi cazul sa nu plec fara tine la drum lung Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannibal Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 Pai sa vedem inventarul:... ... OAU! Mi s-a parut mie ca ai remorca la Gutzu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobrescu Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 Nimic. Intotdeauna cand ai scule la tine o sa ai nevoie de ele. Daca nu ai, nici nu o sa-ti trebuiasca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ares666 Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 sau daca ai nevoie imprumuti de la cine gasesti pe drum. in general camionagii sunt de treaba. cel putin cei pe care i-am intalnit eu. bafta. P.S. totusi: inventaru: chei de 8,10,13,22, patent, surubelnita dreapta, bec de 6v, cheie de bujii, banda izolatoare termorezistenta, sfoara pentru legat bagaje pe motor, instrumentul de masura, si rugaciunea de baza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cata M Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 ...Daca nu ai, nici nu o sa-ti trebuiasca. wrong...nu te baza pe asta.am facut pana pe transalpina fara sa am nimik la mine. concluzia: mi-am zis ca nu mai plec fara scule si petice urmarea: plec fara in continuare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiG Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 itzi ia cateva minute sa vezi ce chei si imbusuri ai nevoie la motorul tau... dar normal ar fi sa ai la tine un set de chei fixe si unu de imbusuri.... iar atunci cand te parlesti *in cazul in care nu renunti din prima, atunci vei vedea de ce ai nevoie si sigur o sa ai data viitoare la tine... gen o cheie de 13 taiata ca nu-tzi intra acolo unde ai nevoie sau kestii de genu asta... bine ca astea-s sechele de la nipru.. tare e sa poti sa ai si o camera de rezerva... in rest... sosea uscata! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tro5 Posted October 28, 2004 Share Posted October 28, 2004 trusa mea: - cheu\ie de bujie - 3 bujiiiiiiiiiiiiiiii - 2 surubelnite - 1 bricheta - 1 carpa - 1 perie de sarma - 1 sprey de facut pana - 1 telefon mobil cu nr mecanicului in memorie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nucu Posted October 28, 2004 Share Posted October 28, 2004 doar trusa de scule a motoretei, care nu stiu ce contine, cu totu' sunt vreo 7 buc sper sa nu am nevoie de ea Nucu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost Posted October 28, 2004 Share Posted October 28, 2004 cea mai buna trusa de scule cred ca este 'agenda de drum' ..... asa vreau sa cred! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost Posted October 28, 2004 Share Posted October 28, 2004 ..........sau hai sa punem altfel problema.......ai ducati.....nu ai nevoie de trusa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannibal Posted October 28, 2004 Share Posted October 28, 2004 (edited) Nimic. Pai avand in vedere ca umbli numai cu masina nu ai nevoie de multe scule... Sorry, dar io l-am "identificat" pe Dobrescu - adevaratul ( nu ala cu avatar ciudat de pe forum ) abia cu ocazia serilor dansante "vineri noaptea la Etrusco" si te-am vazut venind numai cu masina. Ce concluzie pot trage?!?! Tare e sa poti sa ai si o camera de rezerva de cate ori aud asta imi aduc aminte de MZ-ul lui Dobre... el avea infasurata o camera pe manerul sheii... si arata bestial Edited October 28, 2004 by Hannibal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PinkHelmet Posted October 28, 2004 Share Posted October 28, 2004 Ai DUCATI ... Hai noroc! Ex Simson, ex Ural: lere patent surubelnita dubla briceag chei fixe + inelare piulite blocaj de cablu(ri) cheie de bujii capete de sarme (nu se stie niciodata?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
demostene Posted October 28, 2004 Share Posted October 28, 2004 da.. chei. De toate! Surubelnite lere bujii ciocan perie de sarma inca o perie de sarma banda izolatoare multimetru cheie de bujii patent spitz cabluri tije de tacheti 3-4 bujii in curand si o pereche de pistoane cu segmenti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Popescu Posted October 28, 2004 Share Posted October 28, 2004 voi incercati sa deschideti o unitate de service mobila? camere? nu aveti tubeless? zic eu care am pe forbic inclusiv roata de rezerva, chiar daca poate merge inclusiv cu toate rotile pe pana ! cand citesc de lere si bujii, gandul ma duce automat la 2 timpi rusesti care afuma, ineaca, calamineaza, explodeaza. cred ca am o trusa completa , inclusiv cric, triunghiuri reflectorizante - 2, si stingator de incendiu si trusa deprim ajutor medical, dispuse prin diversele compartimente......am deja peste 2500 km si nici macar n-am ridicat o data saua - acolo ced ca este bateria si manualul de utilizare, precum si cateva sigurante si becuri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Placebo Posted October 28, 2004 Share Posted October 28, 2004 Eu am copiat mesajul lui axa si am sters din scule ramanand doar cu: Cheie bujii, + o bujie; Surubelnita 2 capete (linie si cruce) Patent Imbusuri 10,8,6,5 carpa de sters pe maini Patent "multi-tool"pliabil +torsuri intotdeauna in buzunarul de la geaca ... cand nu uit de ele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adi P Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Duminica am fost la Babele si am facut pana. Toate sculele pe care le aveam era o surubelnita. Sa va mai zic? Trusa de scule trebuie sa contina minimul de scule pentru o interventie minora + PETECE+POMPA+LEVIERE. In caz contrar o sa mergeti zeci de km pe pana cum am facut eu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axa cu Scame Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Nimic. Intotdeauna cand ai scule la tine o sa ai nevoie de ele. Daca nu ai, nici nu o sa-ti trebuiasca. Pe cat de eronat ,pe atat de gresit e rationamentul asta si profund ilogic Singurul unghi de abordare a problemei in care "logica" ta functioneaza: "Daca merg cu Matizul nu are cum sa se strice motocicleta" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DENTISTRY Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 cine poate sintetiza cam ce scule s-ar putea cara pe motor si care ar fi cele mai frecvent intrebuintate la plecare intr-o calatorie dat fiind spatiul limitat de care dispui.cred ca e o tema utila incepatorilor si nu numai .......numai bine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
racheta Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Un set de Âşurubelnițe, câteva chei cu măsurile de care ai tu nevoie la scuterul/motocicleta ta, cheia de bujie, o cârpă... Âşi cam atât. Cel puțin eu astea le am la mine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_en Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Obligatoriu: 1. Trusa de scule din dotarea motocicletei 2. Scula multifunctionala de tip GERBER, MAMUT etc. 3. Spray de reparat pana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
claudiu suzuki Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 eu am asha : 1. o surubelnita stea 2.o cheie de bujii + bricheta care oricum e in doatere:D 3.o cheie de 10 4. un set de imbusuri akum depinde de motor, de ce chei se potrivesc la el , la ce reparatii ai de gand sa te bagi .. bla bla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.B. Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 ba da mai dati si voi search, a mai fost topicul asta de 100 de ori... si destul de bine documentat... simplu raspuns: te gandesti la ce se poate intampla pe drum (doar iti cunosti motocicleta) si iei ce-ti trebuie ca sa remediezi eventualele probleme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.