LOTRU Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 (editat) scria cineva mai devreme ca vrea VTR 1000F. am unul din 98 , negru ,radiat Italia . cine il cumpara iese primul proprietar in acte . pretul pleaca de la 2000 eur dar este neg . nu e pus la vanzare niciunde , am zis sa intreb vtr-isti . 0723 699 104 Editat Aprilie 20, 2012 de LOTRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 OFF TOPIC : Nu vroiam fac reclama anuntului, dar mobra este de luat acasa, propietarul nu!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 (editat) scria cineva mai devreme ca vrea VTR 1000F. am unul din 98 , negru ,radiat Italia . cine il cumpara iese primul proprietar in acte . pretul pleaca de la 2000 eur dar este neg . nu e pus la vanzare niciunde , am zis sa intreb vtr-isti . 0723 699 104 mai am un kit de lant nou nout DID la 160 eur si suport topcase cu placa prindere 50 eur . daca nu ma insel este si un capac monopost rosu 50 eur. Editat Aprilie 20, 2012 de LOTRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 caut o galerie toba vtr1000f 1998..daca aveti ceva un PM va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Cred ca intru si eu in randul vostru. Am un VTR din '99 pe mana cateva zile, sa ma decid daca-l iau sau nu. Mecanic, mi se pare ok, estetic, este cam uratel si e ceva de munca la capitolul asta - e bine totusi ca am ce face la iarna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Mereu m-am intrebat, cati km de tine in oras domle un rezervor de 16 litri pe papacioasa asta la un mers moderat spre satanist? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Proud owner of an SC36. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Mereu m-am intrebat, cati km de tine in oras domle un rezervor de 16 litri pe papacioasa asta la un mers moderat spre satanist? minim 160km la mine Felicitari Metal Heart! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Thx, Noro! Pretul a facut din acest VTR o oferta de nerefuzat. O sa ma apuc de lucru la ea, probabil ca in primavara, dupa ce-i voi trage o vopsea calumea, va fi buna de prezentat. Pana atunci am nevoie la ea de o toba stock dreapta si un set de oglinzi. Manetele de frana si ambreiaj si niste capete de ghidon o sa le comand de pe e-bay. Asa, ca daca are careva in plus asa ceva si nu are ce face cu ele, astept un semn. Daca nu, in cateva zile dau comanda pe ebay si o sa le trec si pe astea pe lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 suna-ma diseara pe la 9 sa iti dau niste preturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Asta am si facut. Aseara i-am schimbat uleiul, filtrul de ulei, avea filtru de aer sport pe care l-am curatat. I-am intins lantul. Ce sa mai zic, aseara mi-am dat comanda si pt oglinda lipsa si manete (ambreiajul e rupt de la jumatate iar frana e stramba ca dracu). Azi dau comanda si pentru toba de pe dreapta - a venit cu ea stramba si sparta. Saptamana viitoare ori comand cadru de bord, ori il indrept pe asta de pe ea si cam asta e. In iarna trebuie vopsita integral, schimbat cadrul de codita si carena de la codita (are o gramda de prinderi rupte si nu prea se mai alineaza deloc) plus un kit de lant si neaparat un set de gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 OK... Aista-i jucaria. Acum, intrebare: uitandu-ma dupa piese pe net, am vazut ca exista doua tipuri: una cu 81 kW / 100 CP si alta cu 72 kW / 98 CP. Se pare ca ambele au acelasi cod de fabricatie, W. Eh, cum imi dau seama ce am eu, pentru ca-n talon nu e deloc acelasi lucru cu ce am gasit pe net. La mine scrie 75 kW. In iarna asta vrea sa cumpar tot ce e de cumparat pentru ea, si-n primavara sa fie numa' buna de alergat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 (editat) Gata, am reusit si eu de i-am facut consumul strict in oras: 10%. Editat August 29, 2012 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 52000 KM - an de fabricatie 2000 - Injectie 2700 Euro. Contact: 0730 393 393 Garantie (motor, cutie + altele) cu contract pana in vara 2013 Recent adusa din Italia, eu sunt al doilea proprietar dar primul proprietar din Romania. Carene, accesorii, colorit si stickere originale. Revizia completa (placute frana, ulei si toate lichidele, cauciucuri noi Michelin Pilot Power 2012). Mai multe poze si detalii aici: /index.php?/topic/683239-honda-vfr-800-fi/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 In oras poate varia. Daca mergi 1-2-1-2-1....si semafor semafor, da....papa mult... Daca e un oras mai gol si etc...poti scoate si 8.5 tii minte ca exact argumentul asta l-am adus pe thread-ul cu vtr-ul scump al omului. acu, si tu, oras mai gol scoti 8.5.. halal legatura, omu vorbeste strict de orasul prin care o ardem noi, nu consumuri teoretice. si despre pret, a descris si metalheart destul de clar de ce a fost asa ieftina mobra. in pozele puse de el arata bine eu am vazut-o fizic in prima zi. nu e prea comparabila cu aia. si nu zic asta ca sa fac misto de mobra lui sau de el, daca pe interior e ok, exteriorul conteaza prea putin si e destul de ieftin de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Scuze, am gresit topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Silencer, gata, te-am reperat! N-are importanta cum am luat motocicleta, ci e mai important ca pe zi ce trece parca prinde viata si ne intelegem din ce in ce mai bine. Dupa un drum la spalatorie cu o atentie consistenta lasata baiatului de acolo, aspectul motocicletei s-a schimbat radical. Apoi cu niste WD40, niste Motul Shine&Go deja incepe sa semene a motocicleta. S-au facut niste achizitii, urmeaza altele. Incet incet prinde viata precum martoaga lui Fat-Frumos dupa ce haleste o tava de jaratec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 Pai n-am ce sa povestesc... tot cam ce inseamna consumabila trebuie schimbat pe ea - gume, kit de lant, placute frana, rulment jug, cuzineti furca, rulmenti roata fata, indreptat cadrul de bord sau cumparat altul, revopsita integral si intarite lipiturile de pe carene, schimbat cadrul de codita, schimbat toba de pe partea dreapta, bujii, carburatie, verificat distributia. Asta la o prima vedere. Pana la sfarsitul sezonului vedem ce mai trec pe lista. Motorul pana acum se prezinta destul de ok, nu mi-a facut probleme - porneste cam la "a doua cheie" dimineata, dar inclin sa cred ca e vina bateriei care pare cam dusa. Gata, am venit si eu dupa primul drum in afara Bucurestiului. Dus-intors: cam 320 km. Ce sa zic, imi place la nebunie motocicleta. Spre surprinderea mea, este destul de odihnitoare la drum lung daca tii viteze constante de 100+. Acceleratia m-a surprins in mod placut, pur si simplu trage pana la 250, in schimb a trebuit sa stau in permanenta cu ochii pe vitezometru - in depasirile in forta imediat saream de 180. Practic, de la 100, in orice treapta as fi, daca trag de gaz sanatos, se duce ghiulea. Un alt mare plus pentru agregat e ca vibreaza foarte putin: un SV650 sau un Gladius mi s-au parut ca vibreaza mult mai tare decat VTR-ul. Mi-a mai placut ca la 160-170 nu trebuie sa ma cobor sub parbriz, pot sta calumea pe ea la viteza aia. Saua mi s-a parut o idee cam tare, dar nu cu mult sub ce aveam la Fazer. Ciclistica este de exceptie, dar din cauza cauciucurilor un pic cam invechite, nu prea am avut curaj sa ma inclin prea tare pe curbe sau sa fortez iesirile - simteam totusi la plecarile in forta cum imi patineaza spatele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Am facut si consumul mixt: 8,3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Salut, Sunt si eu ,sa spunem, "proaspat" posesor de VTR. Pentru cunoscatori e chiar VTR-ul lui mielu . Am facut 3000 km pana acum si nu am avut probleme. Imi place la nebunie. Am avut cam 7 ani Suzuki GS500 si prima data cand am mers cu VTR-ul am crezut ca sunt calare pe T-Rex . Totusi ma ingrijoreaza problema CCT. Vreun-ul dintre voi a schimbat intinzatorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Welcome to the club In iarna asta si eu am avut o lista de cumaraturi, practic mai am de luat doar furtunasele de frana si cu ocazia asta am schimbat tot ce inseamna consumabila de pe ea. Ar mai fi rulmentii fata+spate si semeringurile de frana, dar pe astea le voi schimba atunci cand se vor cere. Practic gumele si kitul de lant mi-au cam lasat o gaura serioasa-n portofel. Astept ca sa se mai incalzeasca afara si sa incep sa schimb ce se poate schimba si apoi platforma via service pentru restul (rulmentul de jug, carburatie, kitul de lant, gumele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Lichidare stoc piese VTR. preturi promotionale la mai multe piese achizitionate. detalii in link. /index.php?/topic/689054-lichidare-stoc-piese-vtr1000firestorm/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Si-a pus careva pe VTR parbriz db? Eu trebuie sa-l schimb pe al meu si vreau sa stiu daca se merita sa mai pun ceva in plus pt un db sau iau stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 Thanks for the worries, Insidere, dar parbrizul chiar e o grija, pentru ca e spart si trebuie inlocuit. In rest am luat tot ce trebuie (am un pod plin de consumabile), mai ramane de facut o verificare la motor cand o incepe sezonul, sa vedem daca trebuie umblat si pe acolo. In principiu nu, nu bate, nu troncane, nu pisa ulei, cutia e in mintile ei asa ca vedem ce mai ramane de facut cand 'oi incepe sa invart roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 am avut VTR model 98 la care intinzatoarele de lant distributie (Cam Chain Tensioner) erau zgomotoase ,tacanit pe care l-am depistat inca de la cumpararea motorului si cu care am rulat peste 20 000 km fara a se intensifica sau agrava cu ceva . am schimbat ulei la fiecare 6 000 de km si cu asta basta. cu cele de la APE manuale mi as face mai multe griji daca nu stiu sa le reglez\intretin\verific periodic. am ascultat si motoare VTR f. zgomotoase insa tacanitul pe care il avea a mea era departe rau de al altora . ma bucur sa vad din nou topicul VTR pe prima pagina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.