Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

scria cineva mai devreme ca vrea VTR 1000F. am unul din 98 , negru ,radiat Italia .

cine il cumpara iese primul proprietar in acte .

pretul pleaca de la 2000 eur dar este neg .

nu e pus la vanzare niciunde , am zis sa intreb vtr-isti .

 

0723 699 104

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

OFF TOPIC : Nu vroiam fac reclama anuntului, dar mobra este de luat acasa, propietarul nu!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scria cineva mai devreme ca vrea VTR 1000F. am unul din 98 , negru ,radiat Italia .

cine il cumpara iese primul proprietar in acte .

pretul pleaca de la 2000 eur dar este neg .

nu e pus la vanzare niciunde , am zis sa intreb vtr-isti .

 

0723 699 104

 

 

 

mai am un kit de lant nou nout DID la 160 eur si suport topcase cu placa prindere 50 eur .

daca nu ma insel este si un capac monopost rosu 50 eur.

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Cred ca intru si eu in randul vostru. Am un VTR din '99 pe mana cateva zile, sa ma decid daca-l iau sau nu. Mecanic, mi se pare ok, estetic, este cam uratel si e ceva de munca la capitolul asta - e bine totusi ca am ce face la iarna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mereu m-am intrebat, cati km de tine in oras domle un rezervor de 16 litri pe papacioasa asta la un mers moderat spre satanist?

 

minim 160km la mine

 

Felicitari Metal Heart!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thx, Noro! Pretul a facut din acest VTR o oferta de nerefuzat. :)

 

O sa ma apuc de lucru la ea, probabil ca in primavara, dupa ce-i voi trage o vopsea calumea, va fi buna de prezentat. Pana atunci am nevoie la ea de o toba stock dreapta si un set de oglinzi. Manetele de frana si ambreiaj si niste capete de ghidon o sa le comand de pe e-bay. Asa, ca daca are careva in plus asa ceva si nu are ce face cu ele, astept un semn. Daca nu, in cateva zile dau comanda pe ebay si o sa le trec si pe astea pe lista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am si facut. Aseara i-am schimbat uleiul, filtrul de ulei, avea filtru de aer sport pe care l-am curatat. I-am intins lantul. Ce sa mai zic, aseara mi-am dat comanda si pt oglinda lipsa si manete (ambreiajul e rupt de la jumatate iar frana e stramba ca dracu). Azi dau comanda si pentru toba de pe dreapta - a venit cu ea stramba si sparta. Saptamana viitoare ori comand cadru de bord, ori il indrept pe asta de pe ea si cam asta e. In iarna trebuie vopsita integral, schimbat cadrul de codita si carena de la codita (are o gramda de prinderi rupte si nu prea se mai alineaza deloc) plus un kit de lant si neaparat un set de gume. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK... Aista-i jucaria.

 

Acum, intrebare: uitandu-ma dupa piese pe net, am vazut ca exista doua tipuri: una cu 81 kW / 100 CP si alta cu 72 kW / 98 CP. Se pare ca ambele au acelasi cod de fabricatie, W. Eh, cum imi dau seama ce am eu, pentru ca-n talon nu e deloc acelasi lucru cu ce am gasit pe net. La mine scrie 75 kW.

 

In iarna asta vrea sa cumpar tot ce e de cumparat pentru ea, si-n primavara sa fie numa' buna de alergat.

post-20786-0-55621200-1345456230_thumb.jpg

post-20786-0-57795000-1345456235_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

52000 KM - an de fabricatie 2000 - Injectie

2700 Euro. Contact: 0730 393 393

 

Garantie (motor, cutie + altele) cu contract pana in vara 2013

Recent adusa din Italia, eu sunt al doilea proprietar dar primul proprietar din Romania.

Carene, accesorii, colorit si stickere originale.

Revizia completa (placute frana, ulei si toate lichidele, cauciucuri noi Michelin Pilot Power 2012).

 

 

 

Mai multe poze si detalii aici: /index.php?/topic/683239-honda-vfr-800-fi/

post-39658-0-21585100-1346314484_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In oras poate varia. Daca mergi 1-2-1-2-1....si semafor semafor, da....papa mult...

 

Daca e un oras mai gol si etc...poti scoate si 8.5

 

tii minte ca exact argumentul asta l-am adus pe thread-ul cu vtr-ul scump al omului. acu, si tu, oras mai gol scoti 8.5.. halal legatura, omu vorbeste strict de orasul prin care o ardem noi, nu consumuri teoretice.

 

 

si despre pret, a descris si metalheart destul de clar de ce a fost asa ieftina mobra. in pozele puse de el arata bine eu am vazut-o fizic in prima zi. nu e prea comparabila cu aia.

si nu zic asta ca sa fac misto de mobra lui sau de el, daca pe interior e ok, exteriorul conteaza prea putin si e destul de ieftin de facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silencer, gata, te-am reperat! :bigstar:

 

N-are importanta cum am luat motocicleta, ci e mai important ca pe zi ce trece parca prinde viata si ne intelegem din ce in ce mai bine. Dupa un drum la spalatorie cu o atentie consistenta lasata baiatului de acolo, aspectul motocicletei s-a schimbat radical. Apoi cu niste WD40, niste Motul Shine&Go deja incepe sa semene a motocicleta. S-au facut niste achizitii, urmeaza altele. Incet incet prinde viata precum martoaga lui Fat-Frumos dupa ce haleste o tava de jaratec. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai n-am ce sa povestesc... tot cam ce inseamna consumabila trebuie schimbat pe ea - gume, kit de lant, placute frana, rulment jug, cuzineti furca, rulmenti roata fata, indreptat cadrul de bord sau cumparat altul, revopsita integral si intarite lipiturile de pe carene, schimbat cadrul de codita, schimbat toba de pe partea dreapta, bujii, carburatie, verificat distributia. Asta la o prima vedere. Pana la sfarsitul sezonului vedem ce mai trec pe lista. Motorul pana acum se prezinta destul de ok, nu mi-a facut probleme - porneste cam la "a doua cheie" dimineata, dar inclin sa cred ca e vina bateriei care pare cam dusa.

 

Gata, am venit si eu dupa primul drum in afara Bucurestiului. Dus-intors: cam 320 km.

 

Ce sa zic, imi place la nebunie motocicleta. Spre surprinderea mea, este destul de odihnitoare la drum lung daca tii viteze constante de 100+. Acceleratia m-a surprins in mod placut, pur si simplu trage pana la 250, in schimb a trebuit sa stau in permanenta cu ochii pe vitezometru - in depasirile in forta imediat saream de 180. Practic, de la 100, in orice treapta as fi, daca trag de gaz sanatos, se duce ghiulea. Un alt mare plus pentru agregat e ca vibreaza foarte putin: un SV650 sau un Gladius mi s-au parut ca vibreaza mult mai tare decat VTR-ul. Mi-a mai placut ca la 160-170 nu trebuie sa ma cobor sub parbriz, pot sta calumea pe ea la viteza aia. Saua mi s-a parut o idee cam tare, dar nu cu mult sub ce aveam la Fazer. Ciclistica este de exceptie, dar din cauza cauciucurilor un pic cam invechite, nu prea am avut curaj sa ma inclin prea tare pe curbe sau sa fortez iesirile - simteam totusi la plecarile in forta cum imi patineaza spatele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut,

 

Sunt si eu ,sa spunem, "proaspat" posesor de VTR. Pentru cunoscatori e chiar VTR-ul lui mielu . Am facut 3000 km pana acum si nu am avut probleme. Imi place la nebunie. Am avut cam 7 ani Suzuki GS500 si prima data cand am mers cu VTR-ul am crezut ca sunt calare pe T-Rex .

 

Totusi ma ingrijoreaza problema CCT. Vreun-ul dintre voi a schimbat intinzatorul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Welcome to the club :)

 

In iarna asta si eu am avut o lista de cumaraturi, practic mai am de luat doar furtunasele de frana si cu ocazia asta am schimbat tot ce inseamna consumabila de pe ea. Ar mai fi rulmentii fata+spate si semeringurile de frana, dar pe astea le voi schimba atunci cand se vor cere. Practic gumele si kitul de lant mi-au cam lasat o gaura serioasa-n portofel. Astept ca sa se mai incalzeasca afara si sa incep sa schimb ce se poate schimba si apoi platforma via service pentru restul (rulmentul de jug, carburatie, kitul de lant, gumele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Thanks for the worries, Insidere, dar parbrizul chiar e o grija, pentru ca e spart si trebuie inlocuit. :)

In rest am luat tot ce trebuie (am un pod plin de consumabile), mai ramane de facut o verificare la motor cand o incepe sezonul, sa vedem daca trebuie umblat si pe acolo. In principiu nu, nu bate, nu troncane, nu pisa ulei, cutia e in mintile ei asa ca vedem ce mai ramane de facut cand 'oi incepe sa invart roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am avut VTR model 98 la care intinzatoarele de lant distributie (Cam Chain Tensioner) erau zgomotoase ,tacanit pe care l-am depistat inca de la cumpararea motorului si cu care am rulat peste 20 000 km fara a se intensifica sau agrava cu ceva .

am schimbat ulei la fiecare 6 000 de km si cu asta basta.

cu cele de la APE manuale mi as face mai multe griji daca nu stiu sa le reglez\intretin\verific periodic.

am ascultat si motoare VTR f. zgomotoase insa tacanitul pe care il avea a mea era departe rau de al altora .



ma bucur sa vad din nou topicul VTR pe prima pagina .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...