djeeckx Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Salut Gix, pai sa inteleg ca bobbericele n-au nicio treaba cu mersul pana la Nord Kapp si return? Sunt mai mult de oras sau wtf... Pai nu cred ca fac afacere daca il iau din ro, ma gandeam sa cumpar unu busit/lovit la pret de "fier vechi" si sa-l aduc pe calea cea buna Un fel de experiment ca oricum la mecanica sunt praf. E true si faza cu spatele? ca ti-l indoi prea brutal? Daca ai necaz pe tine p0ti sa mergi si Ia n0rd kapp.Depinde ce timp ai Ia disp0zitie.In 0ras eu nu merg din principiu decat in rare 0cazii cand chiar mi-e siIa sa ma depIasez pe j0s. Dupa 100 km p0t sa iti spun ca te cam d0are si buza de j0s dar asta e ceI mai nesemnificativ aspect.daca crezi in ceva iI duci Ia capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 La apehanger, daca mainile sunt mai sus de nivelul inimii circulatia sangelui se face mai greu si, la drumuri lungi, mainile obosesc mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 iar la lipsa de aripi s-a cam dus mersul pe ploaie ... si dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lehamith Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 bobberismele astea parca sunt mai potrivite in California decat prin Europa noastra...mersi la toti pt raspunsuri, adun info cu voi Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Salut baieti, am cateva nedumeriri in ceea ce priveste stilul Bobber. Vreau sa cumpar un xvs 650 si sa-l aduc cat de cat la poza asta Ce ma intereseaza...vreau sa stiu mai exact care sunt avantajele/dezavantajele la un bobber de genul ala, ghidon inalt etc. Din cate am inteles cu cat ai mainile mai sus cu atat frecarea cu aerul e mai mare si te "franeaza" sau e mai obositor fizic iar pe ploaie te faci efectiv praf Care se da cu bobber`ul poate ma lamureste si pe mine. 2-3 cuvinte acolo, nu vreau sa va rapesc timpul degeaba. Hai, ca nu v-am dat in cap, ajutati si voi un viitor bobicã. Numai bine, va salut. Daca trebuie sa intrebi mai bine nu intreba. Astfel de motociclete nu au treaba cu mersul touring. Sunt motocicleye de viteza , fightere. Nu conteaza confortul cat performanta si mai nou aspectul. Nu ai inteles nimic nu ? Salut Gix, pai sa inteleg ca bobbericele n-au nicio treaba cu mersul pana la Nord Kapp si return? Sunt mai mult de oras sau wtf... Pai nu cred ca fac afacere daca il iau din ro, ma gandeam sa cumpar unu busit/lovit la pret de "fier vechi" si sa-l aduc pe calea cea buna Un fel de experiment ca oricum la mecanica sunt praf. E true si faza cu spatele? ca ti-l indoi prea brutal? Cred ca motocicleta in discutie poate sa mearga la Capul Nord fara probleme. Problema de fapt este cine merge pe ea pana la Capul Nord. La apehanger, daca mainile sunt mai sus de nivelul inimii circulatia sangelui se face mai greu si, la drumuri lungi, mainile obosesc mai repede. Gresit ! Cand mi-am pus ape pe Harley credeam acelasi lucru. Este chiar comod si mult mai manevrabil decat pare. Necesita doar obisnuinta ca orice ghidon nou dealtfel. Nu mi-au obosit niciodata mainile din cauza inaltimii si am facut multi km cu ghidonul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Mihai de la Resita s-a dus cu un Dnepr modificat rat-chopper pana la Murmansk - apropo de Capul Nord... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Daca trebuie sa intrebi mai bine nu intreba. Astfel de motociclete nu au treaba cu mersul touring. Sunt motocicleye de viteza , fightere. Nu conteaza confortul cat performanta si mai nou aspectul. Nu ai inteles nimic nu ? Cred ca motocicleta in discutie poate sa mearga la Capul Nord fara probleme. Problema de fapt este cine merge pe ea pana la Capul Nord. Gresit ! Cand mi-am pus ape pe Harley credeam acelasi lucru. Este chiar comod si mult mai manevrabil decat pare. Necesita doar obisnuinta ca orice ghidon nou dealtfel. Nu mi-au obosit niciodata mainile din cauza inaltimii si am facut multi km cu ghidonul ala. Cu privire la apehanger, eu il am de 1 an si ceva, AND I LOVE IT, al meu e mai sus de nivelul umerilor si dupa vreo 20-30 de km imi amortesc mainile; cea mai lunga calatorie dintr-o bugata a fost de 400 si ceva de km si m-am rupt, dar ideea e ca imi place si nu-mi pasa de minusuri! Ideea e sa-ti placa tie si restul nu conteaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 bobberismele astea parca sunt mai potrivite in California decat prin Europa noastra...mersi la toti pt raspunsuri, adun info cu voi Salutari Sincer eu nu am probleme cu ape. E super. Probabil ca a fost facut pentru mine, (tineam tevile in aer in pozitia dorita). Pozitia in mers e la fel ca la masina. Nu stiu de ce sunt oamenii atat de agitati cand vad un ape. Probabil ca fara rider pare asimetric motorul. Eu zic ca trebuie incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 La apehanger, daca mainile sunt mai sus de nivelul inimii circulatia sangelui se face mai greu si, la drumuri lungi, mainile obosesc mai repede. este foarte adevarat ce spui tu dar de fapt problema este ca miinile sa fie putin mai jos decit nivelul umerilor ,de aceea noi cind facem un apenhanger recomandam ca nivelul lui sa ii vina omului o ideie mai jos decit umerii astfel incit sa nu aiba probleme cu circulatia singelui si astfel sa nu le amoreteasca miinile .dar acum depinde si de ce vrea omul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Ahoi! Azi m-am apucat de facut ceva la dragstar.... 1. Vreau sa fac ceva ca sa imi stea bine seaua din fata si asta-i rezultatul: a. b. 2. Maine vreau sa fac suport pentru coburi...ca idee vreau sa-l prind de asta ce am facut azi si de cadru! 3. Vreau sa fac un numar lateral in felul urmator: a. b. Bagati pareri ca vreau sa vad ce sugestii ar mai fii! Multumesc Anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Am nevoie de ajutorul vostru......Vreau sa fac un bobber dintr-un URAL....ceva in genul celui din poza de mai jos!!! Dar ca sa ma apuc imi trebuie si URALUL......De aceea va cer parea voastra..... Care din modelele existente este cel mai apropiat pentru a putea fi modificat si realizat??? Cea de a 2-a problema.....Este procurarea dupa alegerea modelului....Mai am vorbit cu niste persoane si m-au sfatuit si indrumat catre acest mode....URAL M72......NU VREAU SA FAC DIN NIPRU!!!DOAR URAL Cea de a 3-a problema.....Procurarea de piese.. Cineva sa ma ajute sa modific cadrul(contra cost binenteles) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Ahoi!Azi m-am apucat de facut ceva la dragstar.... 1. Vreau sa fac ceva ca sa imi stea bine seaua din fata si asta-i rezultatul: 2. Maine vreau sa fac suport pentru coburi...ca idee vreau sa-l prind de asta ce am facut azi si de cadru! 3. Vreau sa fac un numar lateral in felul urmator: Bagati pareri ca vreau sa vad ce sugestii ar mai fii! Multumesc Anticipat! pacat,era ok asa cum era inainte. Am nevoie de ajutorul vostru......Vreau sa fac un bobber dintr-un URAL....ceva in genul celui din poza de mai jos!!! Dar ca sa ma apuc imi trebuie si URALUL......De aceea va cer parea voastra..... Care din modelele existente este cel mai apropiat pentru a putea fi modificat si realizat??? Cea de a 2-a problema.....Este procurarea dupa alegerea modelului....Mai am vorbit cu niste persoane si m-au sfatuit si indrumat catre acest mode....URAL M72......NU VREAU SA FAC DIN NIPRU!!!DOAR URAL Cea de a 3-a problema.....Procurarea de piese.. Cineva sa ma ajute sa modific cadrul(contra cost binenteles) cauta aici: /index.php?showtopic=518697 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 pacat,era ok asa cum era inainte. Ahoi! Multi au zis asta , dar ideea e ca trebuie sa-l fac cum imi place mie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) din pacate,"cum imi place mie"e o replica des folosita de cei care se supara daca cineva le atrage atentia asupra design-ului care de multe ori e la un pas de kitsch. apropo de asta,am vazut o Mobra modificata "chopper",adica cu sha in 2 ape,facuta din scindura de brad batuta in cuie...pentru ca asa ia placut lui,nu? Editat Octombrie 15, 2010 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 din pacate,"cum imi place mie"e o replica des folosita de cei care se supara daca cineva le atrage atentia asupra design-ului si de multe ori e la un pas de kitsch.apropo de asta,am vazut o Mobra modificata "chopper",adica cu sha in 2 ape,facuta din scindura de brad batuta in cuie...pentru ca asa ia placut lui,nu? De acord cu tine, eu pur si simplu am vrut sa vad alte idei de modificare, iar seaua care a fost pe ea e faina dar nu imi place si asta inseamna ca trebuie refacuta cea originala pe care o am! In final fiecare are dreptul la opinie si fiecare vede lucrurile altfel de aia suntem toti diferiti! Ideea cu "cum imi place mie" e ceva de genu' cum a ajuns virago-ul de 535 si cam in genul ala ma incadrez eu! Multumesc oricum de sugestie si pareri! Mesaj completat Ahoi! Modificarile si reparatiile merg usor usor la dragstar: - schimbare releu de incarcare ca era dus; - schimbare o gramada de fire arse si contacte din cauza releului; - schimbare far fata; - esapamentul are o smecherie in interior care se steaza inchis si deschis pentru reducerea sunetului (gen horn de soba) care functioneaza perfect (ITP sau RAR); - taiere aripa spate si modificarile aferente pentru semnalizari si stop cu leduri; - urmeaza vopsirea (negru cu ceva linii albe tribale) lui si creare unei protectii sub blocul motorul pentru a se evita eventualele lovituri la blocul motor; - mai incolo modificare sea si coarne; 1. 2. Mai incolo revin cu film! Mesaj completat Ahoi! Modificarile si reparatiile merg usor usor la dragstar: - schimbare releu de incarcare ca era dus; - schimbare o gramada de fire arse si contacte din cauza releului; - schimbare far fata; - esapamentul are o smecherie in interior care se steaza inchis si deschis pentru reducerea sunetului (gen horn de soba) care functioneaza perfect (ITP sau RAR); - taiere aripa spate si modificarile aferente pentru semnalizari si stop cu leduri; - urmeaza vopsirea (negru cu ceva linii albe tribale) lui si creare unei protectii sub blocul motorul pentru a se evita eventualele lovituri la blocul motor; - mai incolo modificare sea si coarne; 1. 2. Mai incolo revin cu film! Mesaj completat VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=T9v9K1UOcBA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Poate cineva sa imi faca o oferta pentru un rezervor precum cel din imagine, taierea si intarirea partii terminale a cadrului in partea din spate de la Virago ? http://vipjames.blogspot.com/2009/02/virago-bobber.html Ar mai fi cateva, dar astept oferta pentru ce e mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Sau poti folosi rezervor de Virago, modelul american, din plastic. Probabil e mai ieftin decat cel de Sportster. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) Interesante informatii. Shobo' sunt ingrijorat in ceea ce priveste potrivirea lui pe cadru. Daca il iau nu mai vreau sa tai din el. Eventual urechile sa le modific la vre-un meserias cu scule bune. Philip, si cel de virago e interesant, dar vreau ceva care sa se ridice un pic mai sus. Poate ca cele doua au aceleasi dimensiuni si ochiul ma inseala... Ai cumva mai multe poze cu mobra ta ? Editat Noiembrie 3, 2010 de Eol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borceaclaudiu_gabriel Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 ca tot aveam pana fata, am pus roata de 17-130-90 sa-ti faci o ideea cum arata!cred c-o voi lasa un timp dau o tura sa vad cum se comporta la drum pe viraje....,(trebuie sa-mi fac alt distantier), nu e urita deloc linia, defapt chiar am uitat ca asa au inceput mie sa-mi placa Bobberele, roti butucanoase. Mesaj completat acel gol din butuc se inchide cu capac de roata de IJ scuze ca intervin dar frina pe fata ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Sau poti folosi rezervor de Virago, modelul american, din plastic.Probabil e mai ieftin decat cel de Sportster. Glumesti nu ? Plastic ? Cum sa pui plastic pe chopper-ul pe care ti-l faci ? Din cate stiu eu oricum rezervorul la virago e fals , in concluzie nu poate folosi butaforia aia drept rezervor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Din cate stiu eu oricum rezervorul la virago e fals Depinde de an. La unele e fals, la unele nu e. La a mea (1998) aveam rezervorul de sub sa+ala de sus, ala de sub sa avea vreo 8 litri si ala de sus ~4-5 litri Si eu am vrut sa-mi pun rez de sportser pe viroaga, dar trebuia sa-l scobesc mult in interior, ca rez original de virago e scobit bine dedesubt ca sa cuprinda cadrul f gros in care se gaseste filtrul de aer. Intr-adevar, daca vrei s-o chopperesti bine, nu pune plastic pe ea... desi e cu du-te vino... chopperitul inainte se facea ca sa reduci greutatea si sa cresti performanta, acum se face pt look si traditie/filing. Daca nu te deranjeaza plasticul si te doare-n qur ce zice lumea...pune unu'ca la lui Philip... arata bine, e mai usor, si nici nu rugineste. Dar un chopper chopper tre'sa aiba cat mai putin plastic. Then again...un chopper chopper nu e chopper chopper daca inainte a fost cruiser japonez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Din cate stiu eu oricum rezervorul la virago e fals , ......... Sal, io am Virago din '91 si nu are rezervor sus, doar ala de sub sa, modelele de dupa '93-'94 (cred) au rezervor si sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iarba Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 sal,veneulll meu usor modificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 sal,veneulll meu usor modificat frumos motoru , prinde bine saua comunista la modificari de-astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 IJ-ul devine vedeta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.