IceLord Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) Vezi ca sunt trimuri pe ebay http://cgi.ebay.com/ebaymotors/white-wall-...sQ5fAccessories Sincer n-am idee cei asta trim?!? Cum se procedeaza cu el? Mesaj completat Hai la Odorhei ca acum vopsesc aici drumurile, eu atrag atentia omului, tu iei cat vrei din vopsea Glumetule eu vream sa te pun sa-mi faci rost de un flacon cu vopsea si tu mi-ai tras-o, lasa ca ne intalnim noi zilele astea si o sa vezi tu ! Editat Iunie 18, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Apoi nu gasesc vopseaua potrivita pentru vopsit gumele! Oricum din ce am inteles vopseaua care se aplica pe asfalt ca sa marcheze linia continua ar fii buna, dar nu gasesc! valeu!!! cu vopsea de asfalt? iti crepa guma instant la uscare, e cu tot felul de intaritori rapizi si durabili si duri, nici sa te gindesti. ia ma vopsea pe baza de rasina, fara intaritori, ia mult pina se usuca, si cit o tine o tine, vine cu benzina jos....daca tot vrei sa albesti Mesaj completat Sincer n-am idee cei asta trim?!? Cum se procedeaza cu el? Mesaj completat Glumetule eu vream sa te pun sa-mi faci rost de un flacon cu vopsea si tu mi-ai tras-o, lasa ca ne intalnim noi zilele astea si o sa vezi tu ! pai nu vezi ce simplu e cu trim, si nu se sterge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Desumfli cauciucul pui trimul ca sa intre buza intre janta si cauciuc, dupa care umfli cauciucul. Trimul se va modula dupa forma cauciucului. Bine inteles ca trebuie sa folosesti trimul corespunzator ... pt 16 de 16, 18 de 18 etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 "all you do is take off your wheel, deflate the tire a little, and insert the tire trim. once it's fitted in the lip of the wheel, it's shape pushes it against the tire making a virtually seamless bond. you really can't tell they're separate inserts, no glue required! instant white walls! use them on your favorite tires. now you can have the white wall style with the performance of any tire you choose!" gasesti tu pe unu care sa inteleaga engleza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Multumesc baietii de info! Sa vad acuma cine ma rezolva de pe ebay ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 daca nu rezolvi nimic cu nimeni din jurul tau ne auzim la un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 (editat) Multumesc de ajutor, sper sa ma descurc cu cineva de pe aici. Daca nu reusesc cu siguranta va contactez! Multumesc inca o data! Editat Iunie 20, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ppnipra Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 uite-le. unele cadre sunt de-amplua ca n-am avut loc live arata si mai misto, si se aude porno! ...te cred !!!! si pe gustul meu.... nipra mea nu-i chiar porno......doar.........buuuuuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 ...te cred !!!! si pe gustul meu.... nipra mea nu-i chiar porno......doar.........buuuuuna Foarte bine lucrata, felicitari! Poti sa zici ca-i porno ca e pe rosu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 ...te cred !!!! si pe gustul meu.... nipra mea nu-i chiar porno......doar.........buuuuuna Tot ce pot sa zic: Spor la treaba! Observatiile mele sunt: Aripa fata nu prea intra in imagine, semnalizari spate inclinate, prindere aripa spate, cu sarma aia indoita la capat, iarasi ... ce sa zic. Mai baga un pic de pretentie, si sunt sigur ca o sa iasa ceva inedit! In rest motorul arata super! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) Ahoi! Am terminat cu seaua, dar nu sunt multumit de culoare si de faptul ca e lipita cu o solutie , n-am reusit sa o dezlipesc pe cea alba pentru ca se rupea bucati si am lipit peste! Oricum ma gandesc serios in toamna sa o refac de la zero daca imi permite bugetul! 1. 2. 3. 4. ..... Editat Iunie 25, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andand Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 (editat) de la ce am plecat si unde am ajuns cu ajutorul lui octavian Editat Iulie 3, 2010 de andand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slowmotion Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 de la ce am plecat si unde am ajuns cu ajutorul lui octavian foarte fain sa te bucuri de el ca arata calumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ppnipra Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Una din Moldova(Iasi?) ...toooot di Iasi...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 (editat) de la ce am plecat si unde am ajuns cu ajutorul lui octavian Vad ca ai gandit un sistem si pntru shaua de pasager...daca nu ma insel, din ce vad in poza...demontata! Pune te rog o poza si cu ea montata . Felicitari...foarte reusit shadow-ul . Editat Septembrie 9, 2010 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lehamith Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Salut baieti, am cateva nedumeriri in ceea ce priveste stilul Bobber. Vreau sa cumpar un xvs 650 si sa-l aduc cat de cat la poza asta Ce ma intereseaza...vreau sa stiu mai exact care sunt avantajele/dezavantajele la un bobber de genul ala, ghidon inalt etc. Din cate am inteles cu cat ai mainile mai sus cu atat frecarea cu aerul e mai mare si te "franeaza" sau e mai obositor fizic iar pe ploaie te faci efectiv praf Care se da cu bobber`ul poate ma lamureste si pe mine. 2-3 cuvinte acolo, nu vreau sa va rapesc timpul degeaba. Hai, ca nu v-am dat in cap, ajutati si voi un viitor bobicã. Numai bine, va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Salut baieti, am cateva nedumeriri in ceea ce priveste stilul Bobber. Vreau sa cumpar un xvs 650 si sa-l aduc cat de cat la poza asta Ce ma intereseaza...vreau sa stiu mai exact care sunt avantajele/dezavantajele la un bobber de genul ala, ghidon inalt etc. Din cate am inteles cu cat ai mainile mai sus cu atat frecarea cu aerul e mai mare si te "franeaza" sau e mai obositor fizic iar pe ploaie te faci efectiv praf Care se da cu bobber`ul poate ma lamureste si pe mine. 2-3 cuvinte acolo, nu vreau sa va rapesc timpul degeaba. Hai, ca nu v-am dat in cap, ajutati si voi un viitor bobicã. Numai bine, va salut. Ba cheack, daca deschideai gura ti-I dadeam pe aI meu cand ai f0st acasa.Nu am apehanger dar in rest e cam pe aceIasi fiIm.Pt sa-ti spun ca piersi f muIt din c0nf0rt dar daca asta iti pIace asta iti faci.Mie asa imi pIace si ce ai pus tu ac0I0 arata f bine.Sp0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lehamith Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Salut Gix, pai sa inteleg ca bobbericele n-au nicio treaba cu mersul pana la Nord Kapp si return? Sunt mai mult de oras sau wtf... Pai nu cred ca fac afacere daca il iau din ro, ma gandeam sa cumpar unu busit/lovit la pret de "fier vechi" si sa-l aduc pe calea cea buna Un fel de experiment ca oricum la mecanica sunt praf. E true si faza cu spatele? ca ti-l indoi prea brutal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Salut Gix, pai sa inteleg ca bobbericele n-au nicio treaba cu mersul pana la Nord Kapp si return? Sunt mai mult de oras sau wtf... Pai nu cred ca fac afacere daca il iau din ro, ma gandeam sa cumpar unu busit/lovit la pret de "fier vechi" si sa-l aduc pe calea cea buna Un fel de experiment ca oricum la mecanica sunt praf. E true si faza cu spatele? ca ti-l indoi prea brutal? Daca ai necaz pe tine p0ti sa mergi si Ia n0rd kapp.Depinde ce timp ai Ia disp0zitie.In 0ras eu nu merg din principiu decat in rare 0cazii cand chiar mi-e siIa sa ma depIasez pe j0s. Dupa 100 km p0t sa iti spun ca te cam d0are si buza de j0s dar asta e ceI mai nesemnificativ aspect.daca crezi in ceva iI duci Ia capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 La apehanger, daca mainile sunt mai sus de nivelul inimii circulatia sangelui se face mai greu si, la drumuri lungi, mainile obosesc mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 iar la lipsa de aripi s-a cam dus mersul pe ploaie ... si dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lehamith Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 bobberismele astea parca sunt mai potrivite in California decat prin Europa noastra...mersi la toti pt raspunsuri, adun info cu voi Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Salut baieti, am cateva nedumeriri in ceea ce priveste stilul Bobber. Vreau sa cumpar un xvs 650 si sa-l aduc cat de cat la poza asta Ce ma intereseaza...vreau sa stiu mai exact care sunt avantajele/dezavantajele la un bobber de genul ala, ghidon inalt etc. Din cate am inteles cu cat ai mainile mai sus cu atat frecarea cu aerul e mai mare si te "franeaza" sau e mai obositor fizic iar pe ploaie te faci efectiv praf Care se da cu bobber`ul poate ma lamureste si pe mine. 2-3 cuvinte acolo, nu vreau sa va rapesc timpul degeaba. Hai, ca nu v-am dat in cap, ajutati si voi un viitor bobicã. Numai bine, va salut. Daca trebuie sa intrebi mai bine nu intreba. Astfel de motociclete nu au treaba cu mersul touring. Sunt motocicleye de viteza , fightere. Nu conteaza confortul cat performanta si mai nou aspectul. Nu ai inteles nimic nu ? Salut Gix, pai sa inteleg ca bobbericele n-au nicio treaba cu mersul pana la Nord Kapp si return? Sunt mai mult de oras sau wtf... Pai nu cred ca fac afacere daca il iau din ro, ma gandeam sa cumpar unu busit/lovit la pret de "fier vechi" si sa-l aduc pe calea cea buna Un fel de experiment ca oricum la mecanica sunt praf. E true si faza cu spatele? ca ti-l indoi prea brutal? Cred ca motocicleta in discutie poate sa mearga la Capul Nord fara probleme. Problema de fapt este cine merge pe ea pana la Capul Nord. La apehanger, daca mainile sunt mai sus de nivelul inimii circulatia sangelui se face mai greu si, la drumuri lungi, mainile obosesc mai repede. Gresit ! Cand mi-am pus ape pe Harley credeam acelasi lucru. Este chiar comod si mult mai manevrabil decat pare. Necesita doar obisnuinta ca orice ghidon nou dealtfel. Nu mi-au obosit niciodata mainile din cauza inaltimii si am facut multi km cu ghidonul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Mihai de la Resita s-a dus cu un Dnepr modificat rat-chopper pana la Murmansk - apropo de Capul Nord... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Daca trebuie sa intrebi mai bine nu intreba. Astfel de motociclete nu au treaba cu mersul touring. Sunt motocicleye de viteza , fightere. Nu conteaza confortul cat performanta si mai nou aspectul. Nu ai inteles nimic nu ? Cred ca motocicleta in discutie poate sa mearga la Capul Nord fara probleme. Problema de fapt este cine merge pe ea pana la Capul Nord. Gresit ! Cand mi-am pus ape pe Harley credeam acelasi lucru. Este chiar comod si mult mai manevrabil decat pare. Necesita doar obisnuinta ca orice ghidon nou dealtfel. Nu mi-au obosit niciodata mainile din cauza inaltimii si am facut multi km cu ghidonul ala. Cu privire la apehanger, eu il am de 1 an si ceva, AND I LOVE IT, al meu e mai sus de nivelul umerilor si dupa vreo 20-30 de km imi amortesc mainile; cea mai lunga calatorie dintr-o bugata a fost de 400 si ceva de km si m-am rupt, dar ideea e ca imi place si nu-mi pasa de minusuri! Ideea e sa-ti placa tie si restul nu conteaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.