emylyo Postat Februarie 5, 2008 Autor Share Postat Februarie 5, 2008 Am iesit si eu pe afara pe vremea asta cu busa.Se comporta foarte ciudat pe asfalt la temperaturi de 3-12 grade cu plus.Franele sunt cam degeaba-noroc cu frana de motor si ca motorul da in nas in momentul in care iei mana din gaz.Motocicleta rupe aderenta imediat,iar fata de trasele de vara te trezesti ca trebuie sa mai pisti la frane si sa iesi mai larg ca sa nu risti sa tavalesti bijuteria. Nu am vazut emisiunea si nu stiu despre ce biker este vorba,dar cred ca nu este placut ca persoane care nu au busa sau nu au mers cu asa ceva sa isi dea cu parerea.Cei care sunt posesori au tot dreptul.Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Apropo, singurul lucru care ma mai enerveaza la busa mea(in afara consumului) este faptul ca la fiecare 1000 km. trebuie sa-i reglez relantiul. Mentionez ca eu o reglez in 1200 - 1300 rot/min. iar ea revine incetisor spre 800-900 rot. Exista vreo solutie la problema asta? Voi o aveti? La cat tineti voi relantiul? La cea din 99 aveam si eu aceasi problema cu relantiul.Cea din 2004 sta fara nici o problema pe 1000 rot/min. 1200-1300 este putin cam mare...zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Dan Şovu e unul din "Frati Hayabusa" si ei au fost cam primii care si-au cumparat prin 99-2000 primele Hayabuse din Ro (de acolo si poreclele). In rest... ma abtin, ca nu m-am dat decat o data cu monstruletul si nu-s in masura sa comentez aspectele legate de frane si parbriz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Bravo lui ! Insa in emisiune "fratele Hayabusa'' a spus numai balarii.Unde cei mai mari piloti de teste au spus ca are puncte slabe ,la el acele puncte erau foarte bune. Ce sa mai zic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Singurul bou in filmarea aia era jurnalistul piz-dii...care rostea obsesiv haiabuZa...Sovu are busa din 99 si a specificat...3+ % in cond de drum liber shi 60 cu a 6-a...Iar daca cineva mai tine minte in primele prezentari busa era prezentata ca motorul ce atinge suta in aprox 2.6...2.7 sec...Partea cu buble-ul e parere proprie...iar restul au fost de bun simt... Cu busa se dadea pe strada...deci trasele sunt cam...neconcludente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul_R1 Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 tin minte ca incercau sa prinda un cadru cum trece el printr-o curba, ei bine finalul trasei l-a ratat tare de tot. noroc ca nu avea viteza. A ocolit o groapa in asfalt... Numai bine, Raul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 tot pentru panterutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 7, 2008 Autor Share Postat Februarie 7, 2008 Tare de tot clipul publicitar!Am vazut si eu emisiunea in reluare ieri dimineata.Deaspre Alex Sovu este vorba.SI intr-adevar este unul dintre primii posesori de busa de la noi.In rest pot spune doar ca are 7-8 sezoane cu acest motor.Adevarul este ca in tunelul de vant a fost testata ca aerodinamica cu parbrizul original.Si eu i-as schimba parbrizul,dar eu ma uit in cesuri prin parbriz pt ca am 190 cm si daca l-as schimba as mai vedea din parti bordul.La frane este praf motocicleta.Franele sunt puternice,dar randamentul este varza.Nu va recomand sa mergeti pe strada pe vremea asta cu genunchii pe jos din cauza temperaturilor joase ca s-ar putea sa ai tociti...in plus.Cameramanul a stricat si mai rau reportajul.Nu a avut nici un moto si viseaza direct la Hayabusa.Adevarul este ca poate...sa viseze!Consumul este asa mic in viteza a 6-a la 80-90 SI 13 la 300 fara modificari ale moto-aici a zis bine-Testat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 (editat) tot pentru panterutza Huooo! Ce cauti cu Fulga acilea ? hihihihi Editat Februarie 7, 2008 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 (editat) "Huooo! Ce cauti cu Fulga acilea ? " Daca as avea franele si sistemul ala "dual" de franare de la "Fulga xx" a voastra, busa mea ar fi perfecta! Editat Februarie 7, 2008 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Adevarul este ca ABS-ul sau CBS-ul iti poate salva viata pe sosea.Pe circuit este alta poveste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 sistemul ala de dual cbs e de tot rahatul, mai bine abs, dar atunci unde e distractia? CBS-ul e de rahat ?! Come oooon! Cum sa spui asta? Te-ai dat vreodata pe vreo motoreta cu CBS pe ea? (adica una din cele doua) ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 pe sosea s'ar putea sa functioneze ..dar mie nu imi plac lucrurile care devin prea complicate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 cbs-ul e un sistem deosebit in opinia mea, la fel ca si abs-ul insa taaaare as vrea sa vad un cabs, cred ca ar fi ceva de vis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 nu m-am dat, vorbersc doar asa aiurea..... Deci pe un xx mi se parea foarte foarte naspa, moale, infeficient, nu poti scoate un timp de franare bun. pentru batranei din nord-estul Germaniei, cred intr-adevar ca acest sistem e foarte bun. Inseamna ca nu te-ai dat si sigur nu stii despre ce vorbesti, nu pot sa cred ca tocmai ai scos o asemenea aberatie despre cbs si anume "naspa, moale, ineficient si care nu poate scoate timp de franare bun" celalata motocicleta dotata cu un astfel de sistem, vfr-ul (cu care tu ce zici? am mers? ), povestea e la fel, dar in schimb abs-ul e bestial, cel putin i-a salvat de cateva ori viata unui amic care a crezut ca vfr-ul si strada= motogp. VFR-ul este dotat cu sistem simplu sau cu ABS, cealalta motocicleta care are cbs fiind Varadero, deci iar nu stii despre ce se vorbeste.. ahh, si plus ca nu te ajuta la burnout....... Corect, unul din target-urile principale ale sistemului de franare fiind sa te ajute la burnout... Frate tu te asculti ce spui??? nu stiu, poate parerea ta e ca pe strada te ajuta insa mie imi place sa controlez eu proportia franei pe fata spate, si sa le dozez in functie de necesitati. respect fiecare cum simte dar indiferent de ce crezi oricum iti poti controla si aici proportiile, e un sistem bine gandit si promit sa iti fac o schita a lui si a modalitatii de functionare. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 crede-ma, m-am dat si nu-mi place, vreau eu sa franez si sa pot alege dozarea asa cum cred eu de cuvinta. cand am spus ca nu m-am dat, era sarcasm, crede-ma nu vb in necunostinta de cauza. poate ca pentru unii e un sistem bun si eficient dar mie nu-mi place. si trebuie sa-ti dau dreptate, incurcatura am facut-o eu, si am mers si cu Varadelo, deci tot sarcasm. de ce n-au pus si pe Busa un sistem de asta sa te franeze fata spate sa-ti taie aprinderea sa-ti comprime suspensia si sa-ti blocheze lantu' ? Raspuns simplu, atunci unde ar fi placerea? BTW, si pe Busa mi se par franele naspa, mai vrei sa ne certam? Nu cred ca se cearta nimeni..Uizu si-a spus punctul de vedere, ca detinator...tu poate te-ai dat 100 de m in spatele blocului...daca te-ai dat, bine inteles...cu VFR-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 (editat) @dopeman1979 Si mie imi place sa dozez franele si sa aleg proportiile (fata-spate) asa cum vreau eu, in functie de situatie sau chef. De aia am si luat pana acum numai motociclete fara alte asistari electronice. Dar, pentru o motocicleta sport-touring pe care nu ai de ce sa o bagi pe un circuit(eventual doar pe o pista de aeroport ) acest sistem de asistare si echilibrare a rapoartelor de franare fata-spate este ideal. Insa tu spui ca e de tot rahatul pt. ca tu nu te mai distrezi...... . Crede-ma ca acest sistem a salvat multe vieti. Am avut ocazia sa merg cu multe tipuri si feluri de motociclete insa doar la doua modele am ramas placut impresionat: Honda CBR 1100 XX si Aprilia RST Futura(fara sist. de asistare) P.S. Hayabusa are frane de tot rasul, dar tot o iubesc! Editat Februarie 8, 2008 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 nu m-am dat, vorbersc doar asa aiurea..... Deci pe un xx mi se parea foarte foarte naspa, moale, infeficient, nu poti scoate un timp de franare bun. pentru batranei din nord-estul Germaniei, cred intr-adevar ca acest sistem e foarte bun. celalata motocicleta dotata cu un astfel de sistem, vfr-ul (cu care tu ce zici? am mers? ), povestea e la fel, dar in schimb abs-ul e bestial, cel putin i-a salvat de cateva ori viata unui amic care a crezut ca vfr-ul si strada= motogp. ahh, si plus ca nu te ajuta la burnout....... nu stiu, poate parerea ta e ca pe strada te ajuta insa mie imi place sa controlez eu proportia franei pe fata spate, si sa le dozez in functie de necesitati. respect poate ca XX-ul cu care te-ai dat era defect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deer T-Ace Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 (editat) ciau baieti. scuze ca ma bag in seama dar m-am gandit ca poate vreti sa vedeti asta (poze si test): hayabusa vs ninja 2008 (daca stiti de ea sorry)! http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...?ArticleID=5796 Editat Februarie 8, 2008 de Deer T-Ace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Am avut ocazia sa merg cu multe tipuri si feluri de motociclete insa doar la doua modele am ramas placut impresionat: Honda CBR 1100 XX si Aprilia RST Futura(fara sist. de asistare) P.S. Hayabusa are frane de tot rasul, dar tot o iubesc! Chiar asa bai Robert zici ca ti`au placut "brambourile" ti`am zis pacat ca le folosesc doar in oras si nici acolo daca pastrez o distana de siguranta fatza de cel dinaintea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 (editat) nu stiu, poate parerea ta e ca pe strada te ajuta insa mie imi place sa controlez eu proportia franei pe fata spate, si sa le dozez in functie de necesitati. respect Nimeni nu poate doza franarea mai bine ca un sistem electronic ,indiferent de experienta sa,in cazul unei franari de urgenta. Editat Februarie 8, 2008 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Si zic foarte bine ceea ce zic.Placerea asta de a frana bazandu-se doar pe deprinderile si reflexele umane,i-au costat pe multi rideri, multe zile de spitalizare sau mai rau.Asa ca,pe strada,sistemele electronice de asistenta a franelor dau multe sanse in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Daca vorbim de asfalst uscat dozarea unei frane normale se face aproape la fel de bine ca la ABS de catre un pilot experimentat. Devine interesant cand suprafata este valurita ca la noi in dreptul semafoarelor si atunci se constata ca sistemul ABS este pacalit de acest tip de asfalt si in loc sa opresti te opreste la Periboina.... teste facute mai demult, erau si in Univers moto parca. Daca vorbim de ud atunci ABS-ul isi merita toti banii, dar eu pe ud ma dau foarte incet si astept sa se usuce,asa ca...nu as da banii pe ABS! Cum va explicati ca la curse de orice fel nu exista ABS?Pentru ca atunci cand esti foarte bun sistemul ala mai mult te incurca, este facut pentru femei care calca frana cu ambele picioare la masini cu cutie automata si patineaza pana in fundul celui din fata! Nu dati cu pietre, e doar parerea mea! Iar XX-ul are niste frane foarte bune, nu am mers cu multe motociclete si nu am mare experienta dar cele mai bune frane pe care le-am incercat pana acum au fost pe XX, cu care am mers destul sa-mi fac o opinie, cam 500km, pe un asfalt foarte variat! Zice-se ca au umblat la frane la noua Busa si ca acum e si ea in grupa cu celilalti, pentru ca stia toata lumea ca franele Busei erau mai slabe.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Daca vorbim de asfalst uscat dozarea unei frane normale se face aproape la fel de bine ca la ABS de catre un pilot experimentat. ........................................................................................................................................................... Cum va explicati ca la curse de orice fel nu exista ABS? Daca un pilot,pe un circuit, intra in aceasi curba de 20 de ori,in timpul unei curse,nu va frana nici o data la fel.Aceasta depinde de f multi factori(gradul de uzura si incalzire al pneului,oboseala fizica si psihica,etc) si poate gresi.Multi piloti ies in decor sau se angajeaza pe trase gresite,din cauza ca franeaza prea tarziu sau prea devreme,prea puternic sau prea slab.In schimb sistemul electronic este neutru.Cand simte ca pierzi aderenta,preia controlul si te ajuta,indiferent de vreme,oboseala sau alti factori.In curse nu se folosesc astfel de sisteme deoarece acolo se folosesc tehnici speciale de pilotaj,tehnici care necesita frane independente si nu in ultimul rand pentru a se face diferenta de valoare intre piloti.La curse,textura circuitului este aceasi pe tot circuitul,iar pilotul stie exact cand si unde vine urmatoarea curba,si mai stie sigur ca nu intoarce "riscantul de campie'' passatul pe linia continua si nu vine nimic din contrasens.Pe strada nu sti nimic sigur si te trezesti ca exact unde trebuie sa iti dozezi tu franele,din cauza unui obstacol aparut brusc,ca un paraias traverseaza vesel strada. Eu cred ca sistemele electronice fac toti banii si mai cred ca pa Hayabusa nu au pus ABS deoarece urca pretul motocicletei.Asta este parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.