Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Intrebari la Radio Erevan: voi la Busa cu ce presiune mergeti in roti? 

Am bagat 2,5 fata si un 2,6-2,7 spate si se simte ok. Mi-a scazut presiunea la 2.1 fatza si desi la ZX mergeam cu 2.1-2.2 si era ce trebuie, la Busa e moale,se innoada fatza daca e prea moale.

Am Michelin Pilot Power III pe ea.

 

Ce cauciucuri vi se pare ca se potrivesc la Busa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 ore, robert bk350 a spus:

  tot cu duba? 

nope

 

 

Acum 3 minute, the mentalist a spus:

I voi la Busa cu ce presiune mergeti in roti? 

2,6/ 2,8

 

Acum 4 minute, the mentalist a spus:

 

Am Michelin Pilot Power III 

e OK

 

Acum 5 minute, the mentalist a spus:

Ce cauciucuri vi se pare ca se potrivesc la Busa?

sportec M7RR

battlax hypersport

 

dar si cu cauciucurile e o poveste ca si cu uleiurile...., ia-ti ce model iti place mai mult :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi! Fiind mai grea se pare ca joaca cu presiunile foarte mici in cauciucuri nu prea merge.

Cauciucul spate cred ca o sa se duca cam repede, poate in viitor o sa pun ceva mai touring pe spate...sau ceva mai ieftin, gen Pilot Power 2ct ala vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.06.2019 la 19:58, the mentalist a spus:

Vaiii di miniiii, am dat vreo 450km de curbe cu Busa, sunt la orizontala! M-a cam muncit animala! Merge bine peste tot in afara de acele de par. Alea nu.i plac, plus nush daca e din cauza cauciucului dar doar pe acele de par mi.a fugit fundu de 2 ori, mi.a cam dat emotii.

In rest sta bine pe sosea.

Pozitia in schimb, zici ca nici nu am schimbat ZX10-le, ba chiar ala ca geometrie parca era mai confortabil, desi avea scarite racing!

Nu am atins cu scaritele cum ma asteptam.

Una peste alta interesanta, sa vedem cum progresam :)

Daca doresti sa scapi de emotii si ai in vedere schimbarea anvelopei spate, incearca  Metzeler Roadtec 01. Sunt doua modele de Metzeler Roadtec 01- simplu si HVM. Daca vrei sa treci peste 10.000 km cu anvelopa spate, achizitioneaza modelul HVM. Singura problema este ca, cu timpul, iti ofera foarte multa incredere in abordarea virajelor asa ca....grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roadtec 01 am avut si eu...ma declar multumit.Nu mi-a fugit deloc in 4500km chiar si pe ploaie.Estimez si ca tine mai multi km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.07.2019 la 7:47, the mentalist a spus:

Mersi! Fiind mai grea se pare ca joaca cu presiunile foarte mici in cauciucuri nu prea merge.

Cauciucul spate cred ca o sa se duca cam repede, poate in viitor o sa pun ceva mai touring pe spate...sau ceva mai ieftin, gen Pilot Power 2ct ala vechi.

 

Nu știu dacă ai ales ceva, dar pentru că conducem niște veri pe undeva :) îmi permit să îți recomand niște anvelope cu care eu m-am înțeles foarte bine. Adică performanță vs număr de km a fost imbatabil.

Pirelli Angel GT. Acum e și varianta GT 2, deci prima generație ar fi trebuit să scadă la preț deja.

Mie mi s-au părut cele mai sport anvelope dintre cele sport-touring.

 

PP 2ct ar putea fi prea moi pe laterale pentru greutatea motorului și cuplul dezvoltat.  Dar recunosc ca aici s-ar putea să vorbesc prostii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de recomandari tuturor, sunt obisnuit sa schimb un cauciuc spate pe sezon si unul pe fata la 2 ani. Fac maxim 8.000km, minim 3000km pe an, cam asa. O medie de vreo 5.500km, doar plimbari de seara si de weekend. Doar ca imi place sa tina si pe curbe ca m.am cam invatat cu motoarele sport.

Cu asta mi.e clar ca nu am ce cauta pe circuit dar pe curbele patriei ar trebui sa se incalzeasca repede si sa tina si la un numar mare de curbe in ritm mai sustinut...

Pirelli deobicei face cauciucuri lipicioase dar nu am mai avut Pirelli pe motor de cand am mers cu Diablo ala clasic pe ZX9, acu' vreo 10 ani.

20190721_175256.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi că eu am intrat la Serres anul ăsta și nu a fost rău deloc! :D 

 

Să o stăpânești sănătos și poate facem o ieșire împreună sezonul ăsta să îți văd piesa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.07.2019 la 19:25, the mentalist a spus:

Intrebari la Radio Erevan: voi la Busa cu ce presiune mergeti in roti? 

Am bagat 2,5 fata si un 2,6-2,7 spate si se simte ok. Mi-a scazut presiunea la 2.1 fatza si desi la ZX mergeam cu 2.1-2.2 si era ce trebuie, la Busa e moale,se innoada fatza daca e prea moale.

Am Michelin Pilot Power III pe ea.

 

Ce cauciucuri vi se pare ca se potrivesc la Busa?

2.9 fata si 2.9 spate

incaltata cu pirelli angel st 

 

cum scade un pic presiunea in roti nu se mai apleaca usor pe curbe

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 12 ore, lorddanu a spus:

2.9 fata si 2.9 spate

 

Nu am întâlnit nicio motocicletă la care în specificații sa ceară aceeași presiune față / spate. Oricum, 2.9 fața este enorm, la LT ul meu care are 150 kg peste Busa scrie 2.5 cu 2.9 spatele. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hayabusa are trecut pe bascula 2.9 fata si 2.9 spate, indiferent ca esti cu pasager sau nu.
Daca-i pui mai putin, devine instabila pe curbe.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 19.07.2019 at 8:23, apriliacluj said:

da, nu prea ii place cu presiuni joase ca de circuit :)

pe mine cam 6k km ma tine spatele.....

 

Ma bag si eu ca musca-n c*ru calului cu o intrebare. Nu e cam putin 6k? Inteleg daca ar fi fost pe sportive cu roti desumflate ca pe circuit...

Ca si o comparatie la mine la KTM1290 cu V2 140Nm, 240kg, ma tine 17k spatele.  De 2 ori la rand dupa ceas.
Din fabrica am avut Pirelli Scorpion si le-am schimbat la 17k pe bord. Apoi am pus RoadSmart3 de dragul diversitatii si pt ca am un oarece bias spre Dunlop (vitezane GPRacer). Acum am 34k si mai am jumatate milimetru pana la marker. Schimb spatele in 2 sapt. 
Cu presiune dupa ureche la modul.. un 2.6 sau 2.7 spatele ca idee generala, desi in manual zice 2.9.  Cand am pus 2.9 in ele, la drum intins mi-a aparut 3.6bar bord, dupa parerea mea, butelie, asa ca n-au mai vazut vreodata 2.9. 

Civilizat merg doar in linie dreapta. In rest pe curbe capat, oricat de autoutilitara pare troaca, cu cutii cu pasager cu tot ce se poate :) 

 

E cam de 3x mai multa viata, ceva e ciudat... 

Cred ca @the mentalist ar putea sa scoata ceva viata mai lunga tot asa din ceva genul Touring gen RoadSmart3 (e 700lei un spate).  Insa 6k pare foarte putin. 

  

67248813_476672899789397_3321018208193871872_n.jpg

67067168_359784901603180_8422712509936435200_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.07.2019 la 19:38, Gixu. a spus:

Am adus Busa sa vada Romania...

 

atunci pune-i si ceva burlane mai frumoase!

 

La 24.07.2019 la 22:01, Tornada a spus:

PP 2ct ar putea fi prea moi pe laterale pentru greutatea motorului și cuplul dezvoltat.  

am avut vreo 2 seturi si erau OK, eram multumit de ele

 

Acum 16 ore, LimpTA a spus:

 Nu e cam putin 6k?

 

deci atatea m-au tinut, si am schimbat deja vreo 4, sunt la al cincilea ...., umflate pe la 2,8

5,5-6,5k km....

dar toate au fost cauciucuri de SS, nici unul de touring-sport

una e sa ai sportec, alta e sa ai roadtec, idem cu pilot power vs pilot road, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, apriliacluj said:

 

5,5-6,5k km....

dar toate au fost cauciucuri de SS, nici unul de touring-sport

una e sa ai sportec, alta e sa ai roadtec, idem cu pilot power vs pilot road, etc

Cool. Atunci se explica. Nu stiam ca ai avut doar de SS.  Astea de "road" au carne mai multa un pic. Partea buna e ca fiind moto grea sta ok pe ele si n-am rupt aderenta cu ele pe strada, doar pe circuit. 
Mai e o chestie cu presiunile mari ca poate aparea fenomenul de ColdTear, care contribuie la scaderea duratei de viata, dar cred ca e mai pregnant la moto un pic mai usoare. 👍 
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut niciodata un cauciuc care sa tina mai mult de 8.000km. Poate doar un XX cu Pilot Road II care parca nu se mai tocea dar patina ca pe gheata, ca era deja si vechi si cu multi km.

In mod normal 7-8000km un spate GPRacer care il toceam tot pe mijloc daca mergeam pe strada. Vreo 2 ani cand am fost mai mult pe curbe si circuit am reusit sa il tocesc uniform, in rest mereu patratesc cauciucurile.

Asa ca prefer ceva mai moale si mai ieftin care sa fie proaspat si sa il dau jos dupa un an decat sa am un cauciuc touring de care sa trag multi ani pana sa il dau jos.

Plus ca nu ajung cu ele la ate, cand su ajuns la markere le cam dau jos. Mai merg si cu mai mult de 80km/h uneori :)) si nu imi place sa stiu ca am sub fund un cauciuc de 2mm grosime in carne :)

Stie careva daca in primele doua viteze e limitata puterea si abia dintr-a 3-a are full power? Sau asa mi se pare mie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, TNG a spus:

Asa este!

Se poate umbla si la chestia asta prin resoftare?

Mi.au picat ochii pe o evacuare 4-2-1 de carbon de la TwoBrothers Racing, daca vin sa fac resoftare ar trebui sa iau intai si evacuarea, ca banuiesc ca se regleaza motorul cu tot cu noua evacuare,nu?

 

Sunt in proces de inmatriculare, cu mers la RAR,etc, dar dupa ce termin mi.as lua niste tobe ca nu mai suport cat e de silentioasa, plus ca as vrea sa dau jos niste kg cu schimbarea evacuarii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...