NASU Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 auzi vezi ca sub saua pasagerului in partea stanga ai o mufa libera cu 2 fire pune firele sa faca contac intre ele pune contactul iar sub becul roasu FI unde scria inainte check o sa apara ceva de genul ,, -CXX ,, unde am pus xxo sa apara daua cifre vezi ce cifre sunt acesta este un cod de eroare te uiti in manualul de reparatie si vezi de unde este problema daca nu te descurci da un semn si maine vin la tine si o rezolvam sigur nu ai de ce sa-ti faci probleme succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 A mai fost topicul cu Dealer mode si User mode... si alarmele de asemenea... se poate uita dar eu zic ca nu o sa gaseasca nimic. Subsitemele si senzorii Busei nu cad asa cu una cu doua... fara rost... Cine isi baga nasul in modificari... ar trebui avizat intai... Alarmele sunt mari consumatori de curent... daca nu i-a dat o cheie de o saptamana... si a stat cu alarma pe ea... eu cred ca e normal ca bateria sa se duca. de aceea se recomanda Baterie cu amperaj mai mare un pic sau sursa independenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Salutare all si multumesc inca o data tuturor pentru felicitari! Capitane.. Eu sunt ass-ul... dar nu cre' c-ai inteles cum anume a fost legata alarma... alarma doar "taie" alimentarea pompei de injectie (firul galben cu verde de la releu).. si da e FI nu F1.. my fault... alarma e legata prin cablul adaptor pe care l-am cumparat separat... totul merge ok, mai putin electromotorul... nu face absolut nimic... tind sa cred ca nu mai fac contact periile colectoare cu rotorul electromotorului... ce mi-a recomandat Nasul, mi-a zis sa fac si TNG... insa n-am avut cand sa fac asta aseara, iar acum sunt la munca... o sa va tin la curent cu modul in care voi rezolva problema! orice sfat e binevenit!! Multumesc mult tuturor!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Salutare all si multumesc inca o data tuturor pentru felicitari! Capitane.. Eu sunt ass-ul... dar nu cre' c-ai inteles cum anume a fost legata alarma... alarma doar "taie" alimentarea pompei de injectie (firul galben cu verde de la releu).. si da e FI nu F1.. my fault... alarma e legata prin cablul adaptor pe care l-am cumparat separat... totul merge ok, mai putin electromotorul... nu face absolut nimic... tind sa cred ca nu mai fac contact periile colectoare cu rotorul electromotorului... ce mi-a recomandat Nasul, mi-a zis sa fac si TNG... insa n-am avut cand sa fac asta aseara, iar acum sunt la munca... o sa va tin la curent cu modul in care voi rezolva problema! orice sfat e binevenit!! Multumesc mult tuturor!! Lasa bre... periile... ca la cati Km ai nu are cum sa aiba probleme de genul asta Pune o baterie mai buna pe ea... si vezi sa nu pui una de masina... sa nu o belesti... Da bateria jos si pune-o la incarcat. Nu are voie Japonezul sa de-a Chicks la 9000km. Stai linistit... nu-ti baga nasul Mesaj completat cat despre alarma asculta-ma... si pune-i baterie separata... lasa mestesugul pe partea electrica ca sa nu plangi mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Te-nteleg perfect, Capitane... Dar daca era bateria defecta, se mai aprindea xenonul?! :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Te-nteleg perfect, Capitane... Dar daca era bateria defecta, se mai aprindea xenonul?! :-?? Pai un xenon de 35w suge un 2.9A... Daca nu ai un releu de intrerupere a alimentarii curentului montat pe Droser el se alimenteaza... Dintr-o baterie de 12A daca scazi consumul creat de Xenon iti mai raman 9.1A care nu sunt suficienti... Badea Kirkoff a enuntat un rincipiu general valabil... Intr-un nod de retea suma curentilor care intra este egala cu suma curentilor care ies din el. Asa ca daca ma pui si becurile de pe Stopul spate si Alarma in consum... Probabilca mai ramai cu vreo 7,3Amperi la plecare... Inainte sa faci o treaba mai consulta-te si cu altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Am consultat, insa inainte sa va cunosc pe voi! o sa fie primul lucru pe care-l fac cand ajung acasa... verificarea bateriei... Multumesc inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 oricat de moarta este bateria nu trebuie sa apara eroare pe bord. sigur este un senzor ceva care ori nu are mufa cuplata ori firul intrerupt. si atunci nu autorizeaza cuplarea electromotorului. hai frate dute acasa ca ne tii in suspans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) in general e bine sa ai un bilant al puterilor consumate pe motor ca sa nu ajungi la probleme de genul... nu stiu ce are. Orice consumator alimentat din Bateria motorului duce la o functionare defectuoasa a sistemului care nu a fost proiectat pentru a sustine alte surse de consum. Asa ca manere cu incalzire, proiectoare, alarme, GPS, brichete... etc etc... trebuiesc luate in considerare... Un alt aspect este umezeala care intra peste tot... ai strapuns cablajul original... si nu ai izolat bine... te poti astepta la oxidari si scurtcircuit pe instalatie... Vezi si tu cu ce te-ai ales dupa ce incarci bateria. Eu zic sa scoti alarma pe o sursa de alimentare separata. Editat Aprilie 16, 2010 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 nu e nici din baterie.... am scos alarma, am pus alta baterie si tot asa face... o duc in service, ca e in garantie oricum si nu vreau sa-mi bag nasul prea mult... va tin la curent! Multumesc tuturor inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Pacat.... mergi la dealer ca daca e in garantie... ehe... e bine sa nu o pierzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Sa ne ti la curent in privinta defectiunii,pare interesant.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 stickere busa patrol trimise azi lui rocristea /index.php?showuser=6592 sa ii dati PM sa va intalniti cu el si sa va dea. pentru restul tarii imi dai mesaj privat mie. M-au sunat de la curierat...abia luni la pranz le voi primii. Nu stiu cate sunt in plic, aflam saptamana viitoare. Tot din cauza alarmei eu am fost nevoit sa schimb bateria dupa 3 ani. Din pacate motorul a mai stat si pe afara in frig, alarma pe ea....a decedat. Pretul uneia noi a fost de 350 ron, dar am luat-o pe gel, sigilata. La multi ani, BOA si succes cu beleaua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 deci... primele incercari de a porni motorul au esuat, nu pornea sub nicio forma.. . la un moment dat insa, a luat-o... pare-se ca de vina este contactul de la ambreiaj (maneta) in plus, ce-am aflat... daca pun in scurt firele de la acel contact, nu poti merge mai mult de 30 m si pierzi si 7 cai... (a fost masurat pe dyno de baietii de-acolo, cu o ocazie similara) am curatat contactul manetei ambreiajului cu spray pentru contacte, am mai pornit-o de cateva ori.... nu mi-a mai facut vreo figura... sa vedem ce s-o-ntampla pe viitor... Inca o data multumesc tuturor pentru sfaturi!! sper sa nu va pun sa-mpingeti la ea cand ne-om vedea la mare... :love: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) Salutare all, Boa bine ca s-a rezolvat! Numai bine! Mesaj completat M-au sunat de la curierat...abia luni la pranz le voi primii. Nu stiu cate sunt in plic, aflam saptamana viitoare. Tot din cauza alarmei eu am fost nevoit sa schimb bateria dupa 3 ani. Din pacate motorul a mai stat si pe afara in frig, alarma pe ea....a decedat. Pretul uneia noi a fost de 350 ron, dar am luat-o pe gel, sigilata. La multi ani, BOA si succes cu beleaua! Salut Robert, eu cred ca am cateva stikere pe acolo (unele cu semnul de la busa in miniatura si unele cu cucu) daca le-a trimis! Vorbim daca au venit! Salutari! Editat Aprilie 16, 2010 de cucu bau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 16, 2010 Autor Share Postat Aprilie 16, 2010 Am luat legatura cu persoana din Vama si are curent in locatie.Este insa o locatie modesta,dar cu casute cat de cat.Acum depinde si de posibilitati.Daca ma anuntati ceva sigur ai spun sa ne rezerve cateva.Preturile sunt decente-sub 50 lei casuta 2-3 locuri,apa calda -baie la 2 camere sau la o camera,bucatarie comuna,gratar,frigider,balansoar,un pic mai retras-e ulrima inainte de vama si 2 km de sose ca in palma pana la vama bulgareasca pentru curatat bujiile.0727364388 e nr meu pentru idei,pareri,intalniri.Duminica o sa va sun pe cei care va stiu sa vedem ce hotaram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 deci... primele incercari de a porni motorul au esuat, nu pornea sub nicio forma.. .la un moment dat insa, a luat-o... pare-se ca de vina este contactul de la ambreiaj (maneta) in plus, ce-am aflat... daca pun in scurt firele de la acel contact, nu poti merge mai mult de 30 m si pierzi si 7 cai... (a fost masurat pe dyno de baietii de-acolo, cu o ocazie similara) am curatat contactul manetei ambreiajului cu spray pentru contacte, am mai pornit-o de cateva ori.... nu mi-a mai facut vreo figura... sa vedem ce s-o-ntampla pe viitor... Inca o data multumesc tuturor pentru sfaturi!! sper sa nu va pun sa-mpingeti la ea cand ne-om vedea la mare... :love: Ti-am zis sa faci strap la intrerupatorul de la ambreiaj,sa vezi daca iti porneste! Se pare ca am avut dreptate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 mi-a mai facut figura de vreo 2 ori dimineata... dar pana spre seara nu mi-a mai zis nimic... si-am pornit-o de vreo 20 de ori azi.... tre' sa dau de baut! tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 (editat) Sa fie intr-un ceas bun Man... ma bucur ca i-ai dat de cap. Si La multi Ani ca eu am uitat sa-ti urez. Cat despre baut... cu cea mai mare placere. Un sfat... baga totusi alarma pe o sursa separata de alimentare. God speed. Cat despre Busa... nu se strica ea asa usor... astea sunt treburi minore... motoarele au punctele lor slabe... asta depinde de la motor la motor. Nu sunt doua la fel, asa cum nu suntem nici noi la fel a lui Rock se incalzeste, a mea are o problemuta la treapta 2, a ta are problemuta cu maneta de ambreaj, Smoke are probleme pe electrica dar aia e Aprilia... ehe... totusi sa nu sarim in extreme... la 9000km e mai nimic. Editat Aprilie 17, 2010 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 "Vaporul" de Varadero nu are nici-o problema . Evident ca are, dar mai mici. Suzuki Hayabusa Rules!!! Gabi, sanatosi sa fim, fierul se repara, mai ales ca unora le place sa tot repare la el. Voie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 (editat) Cum nu ai probleme ) tu vrei sa zici ca nu ai avut... mari probleme, doar ti le-ai facut singur... dupa ce ai inceput sa montezi...proiectoare... si ai ramas fara curent suficient pe incarcator, fapt care te-a dus cu gandul sa pui o baterie mai mare pe motor, ca sa-ti duca 2 xenoane si 2 proiectoare Toate incep cu simptomatica ciudata dupa ce le modifici un pic. Da precum zici tu Busa Rules Oricum precum zicea Inox... Ora exacta in domeniul motociclismului bate in Jap. Editat Aprilie 18, 2010 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 (editat) Cum nu ai probleme ) tu vrei sa zici ca nu ai avut... mari probleme, doar ti le-ai facut singur... dupa ce ai inceput sa montezi...proiectoare... si ai ramas fara curent suficient pe incarcator, fapt care te-a dus cu gandul sa pui o baterie mai mare pe motor, ca sa-ti duca 2 xenoane si 2 proiectoare Toate incep cu simptomatica ciudata dupa ce le modifici un pic.Da precum zici tu Busa Rules Oricum precum zicea Inox... Ora exacta in domeniul motociclismului bate in Jap. Bai Baietzi haidetzi sa va spun ceva... toate au probleme daca statzi puntin sa studiatzi forumurile al fiecararui brand in parte (honda,suzuki,aprilia...etc..)o sa vedetzi in scris de catre proprietari ca toate au probleme de natura electrica chiar si mecanica, nu s`a fabricat inca motocicleta perfecta si asta o stiu multzi dintre noi ,asa ca de picat pica cand iti e lumea mai draga sa spuneam asa Editat Aprilie 18, 2010 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 care ar mai fi farmecul motociclismului daca nu ar trebui sa ne mai bagam degetele din cand in cand in fiare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 stiu eu una care nu se strica ) se cheama pegas si are un magar puteree ) hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morrisson Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Sa traiti baieti si fete, La Multi Ani BOA !!! Dupa o mica plimbare in Italia "Busica" a primit un mic cado pe fiecare parte. Le-am montat dar cu Db Killer nu suna impresionat, as putea zice un bass mai puternic un pic fata de originale, dar ...fara Db Killer se schimba situatia In rest toate bune si frumoase, astept sa ne vedem la mare. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.