NASU Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 saptamana asta trebuie sa primesc 2 parbrize double buble negre si un capac alternator gravat cu hayabusa parbrizul 250 ron capacul 300 ron se aboneaza cineva? din pacate nu am poze cu parbrizele negre ( pozele astea sunt din lotul trecut) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Salutare baieti, ieri am montat pe Busa un set de semighidoane Helibars. Am zis sa scriu aici, poate mai sunt si altii interesati. Ideea e ca, pentru cine nu este multumit de confortul oferit de semighidoanele originale de pe Hayabusa, recomand Helibars-urile. Pe langa faptul ca imbunatateste pozitia la ghidon, alte avantaje sunt ca seamana foarte mult cu cele stock si nu necestita absolut nici o modificare cand sunt montate. Din pacate, nu m-a dus capu' sa fac nici o poza si motocicleta o tin la alta locatie. Poate weekendu' viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 chiar te rog, si daca se poate si un pret, ar fi super.Dupa mine ghidoane si sea cu gel pt pasager si pt mine si trecem lejer de 1500km pe zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 eu am vazut mai demult pe undeva pe la 250 euro si am lasat balta proiectul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Eu le-am comandat de pe un site din america http://www.solomotoparts.com/home.php cu 209$. Se gasesc si pe Ebay tot pe la acelas pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Salut,eu am vrut sa imbunatatesc confortul dar am lasat ptr primavara...daca mai face cineva comanda poate anunta si comandam mai multi...Heli' mi se par cela mai reusite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 eu am vazut mai demult pe undeva pe la 250 eurosi am lasat balta proiectul cred ca voi incerca metodele de relaxare Yoga la pozitia de mers avand in vedere pretul, pana ma hotarasc sa fisurez o banca sau ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 (editat) ce sa zic ....cum gasiti voi cele mai scumpe variante... ... varinatele umane sunt.. distantiere ghidon...fac si cei mai prosti strungari pe o bere..si 4 suruburi...cred ca se gasesc.. am vazut si varianta cu o placa intreaga sub cea pe care se prind semighidoanele..( dar nu gasesc poza ) ... ....si scarite de buell x.....9 cred..(11...12...69 .aflati voi ) lighting.....30 eur viteza ..confort ...........sex, violenta, alcool, droguri..mai puneti voi.. ce mai poti sa-ti doresti??? Mesaj completat eu am o noua preocupare....vreau sa o fac sa franeze dupa ce am schimbat pompa cu una nissin radiala..furtunele..cu unele cu insertie metalica ..si placutele cu brembo street sport sinterizate...si .... n -am fost satisfacut...dehhh ..e un pic mai greu la mine ..ca vin de pe XX am cumparat etrieri de R1 2005 si acum ma staduiesc sa ii montez pe furcile noastre.. am doua variante... cea englezeasca ..cu adaptoare...care nu prea ma incalzeste ( n-as vrea sa mai pun atatea piese manufacturate artizanal..si prinse in suruburi).. si celalta ...cu schimbarea partii de jos a furcii... sau a amortizoarelor cu totul ( scump..si nu cred ca mai poti sa pui aripa originala) Editat Februarie 15, 2011 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 tu crezi ca cele 6 pistonase nu au putere destula sa apese pe discuri placutele? eu cred ca problema este tot la pompa de frana( pur si simplu motoreta este prea mare si greutatea uriasa ca sa faca fata acel debit) oricum interesanta idee cu schimbarea lor succes si sa ne spui si nou ce a iesit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Octavius, am mai vazut acele distantiere de care vorbesti si parerea mea este ca arata oribil pe Busa. Cat despre scarite, da, se merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 M-am certat cu al meu azi pe tema ca "Exista vreun posesor de Busa caruia sa-i placa asa cum e ea, stock, si sa nu vrea sa schimbe ceva pe ea?". Il astept sa-si ia XX sa vezi atunci rusine ce-si ia el de la mandea, sa nu-l mai slaveasca atat. Am draci !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 (editat) tu crezi ca cele 6 pistonase nu au putere destula sa apese pe discuri placutele?eu cred ca problema este tot la pompa de frana( pur si simplu motoreta este prea mare si greutatea uriasa ca sa faca fata acel debit) am schimbat pompa de frana.....exista o imbunatatire...dar nu radicala... nu-mi place ca levierul tot moale e si are o cursa lunga ( si furtunele metalice nu poti sa spui ca se dilata)...si atunci cand stresez frana rau de tot ajung sa-mi prind degetele intre levier si ghidon... .... englezii zic ca etrierii ar fi de vina.. o sa aflu...si va spun..... ... Editat Februarie 15, 2011 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Ia incearca sa decuplezi frana spate a XX-ului,si vezi mai franeaza asa eficient? Daca vrei sa ai frane ca XX-u',atunci cumpara un sistem intreg Dual CBS de XX.O simpla pompa de frana,nici daca e proiectat si fabricat de NASA nu o sa-ti dea eficacitatea unui sistem CBS,care actioneaza la ambele roti,indiferent daca tragi levieru',sau apesi pedala.Asa ca spor la aruncat banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Ia incearca sa decuplezi frana spate a XX-ului,si vezi mai franeaza asa eficient? Daca vrei sa ai frane ca XX-u',atunci cumpara un sistem intreg Dual CBS de XX.O simpla pompa de frana,nici daca e proiectat si fabricat de NASA nu o sa-ti dea eficacitatea unui sistem CBS,care actioneaza la ambele roti,indiferent daca tragi levieru',sau apesi pedala.Asa ca spor la aruncat banii. am avut xx si stiu cum functioneaza CBS atat teoretic cat si practic...plus ca eu franez intotdeauna si cu spatele ( obiceiuri proaste de endurist ) daca ai mers cu motociclete ss de generatii noi cu pompa si etrieri radiali ( incluzand aici si busa 08) ai observat cat de scurta si tare e cursa levierului de frana. poti frana violent cu un singur deget si poti doza franarea exact cum vrei tu. cam asta as vrea sa obtin si eu ..nu levierul ala moale sub care iti prinzi degetele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 fratilor ieri am dat si eu piept cu traficul din londra...o adevarata povara..am ratat o strada la dreapta dincauza navigatiei si na belea apoi prin centru londrei...o calatorie de 2 ore si un consum de 11,8 la suta...apoi am ajuns la concluzia ca in londra treptele de la 4 in sus ar trebui scoase...ca orikm nu ajungi niciodata sa le folosesti....intr-un cuvat cred ca o sa folosesc tot metroul pt mers la munca si o sa las motobicicleta pt wekenduri...e mai sfant asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 ce sa zic ....cum gasiti voi cele mai scumpe variante...... varinatele umane sunt.. distantiere ghidon...fac si cei mai prosti strungari pe o bere..si 4 suruburi...cred ca se gasesc.. am vazut si varianta cu o placa intreaga sub cea pe care se prind semighidoanele..( dar nu gasesc poza ) ... ....si scarite de buell x.....9 cred..(11...12...69 .aflati voi ) lighting.....30 eur viteza ..confort ...........sex, violenta, alcool, droguri..mai puneti voi.. ce mai poti sa-ti doresti??? Mesaj completat eu am o noua preocupare....vreau sa o fac sa franeze dupa ce am schimbat pompa cu una nissin radiala..furtunele..cu unele cu insertie metalica ..si placutele cu brembo street sport sinterizate...si .... n -am fost satisfacut...dehhh ..e un pic mai greu la mine ..ca vin de pe XX am cumparat etrieri de R1 2005 si acum ma staduiesc sa ii montez pe furcile noastre.. am doua variante... cea englezeasca ..cu adaptoare...care nu prea ma incalzeste ( n-as vrea sa mai pun atatea piese manufacturate artizanal..si prinse in suruburi).. si celalta ...cu schimbarea partii de jos a furcii... sau a amortizoarelor cu totul ( scump..si nu cred ca mai poti sa pui aripa originala) Asa tot bagi bani in ea man.... si nu o sa ajungi prea departe cu progresul imbunatatirilor... mai toti au schimbat una alta... pe cat se poate... fiecare dupa buget. Totusi e bine sa iti aduci aminte de greutatea suplimentara pe care o cara motorul si celelalte componente (motocicleta in sine, fata de un motor de 1000cc care este mai usurel), produce un surplus de inertie care nu il poti elimina. Furca fata se comprima mai adanc la franare, sicanele se executa mai greu, iar inclinarea se face pana intr-un anumit punct mai greu... dupa care accelerat... Totul e chestiune de inertia maselor. Busa e facuta ptr SportTouring cum zic ei, nu e un super sport. In schimb accelerarea la linii drepte e singurul lucru care te scoate in plus fata de alte motoare. Poti schimba cam ce vrei tu... rezultate prea multe o sa gasesti mai greu fata de cat iti doresti. Cele Bune. Ps: Discurile ar trebui sa le ai in vedere... si placute cat mai moi... care sa le tot schimbi la 5000-6000km... Mesaj completat O sa te obisnuiesti cu ea...E o chestiune de timp... sa pui degetul pe frana si sa inghete motorul sa dozezi si alte bla bla..uri... sunt practic imposibil de realizat. Nu confunda soseaua cu un RaceTrack... cred ca e prima regula a franarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 @Octavius Capitanu' a punctat bine cum sta treaba,doar o mica mentiune as face Hayabusa e hypersport.Multi iau teapa asteptand sa se comporte ca un sport touring.Se conduce ca un supersport,numai ca e mai mult de lucru.Acesta e un motor cu anumite reactii unice care trebuie studiat si imblanzit.Tu trebuie sa-ti adaptezi stilu' de pilotaj dupa el,si nu invers. Daca iti prinzi degetele cu levieru' la franare,si nu ai blocat roata,atunci ai o problema undeva in sistem.Eu am pompa originala,cu furtunele si discurile schimbate,si la juma' de cursa imi blocheaza roata.Adevaru e ca o folosesc doar la oprire,inaintea curbelor doar ajut frana de motor cu ea. Daca iti place viteza,atunci foloseste mai mult frana de motor,schimband 2-3 trepte inaintea curbei,dozand-o din ambreiaj,e mult mai controlabil si eficace ca simpla franare. Eu nu dau sfaturi,ca nu sunt pilot de curse,si nici mecanic cu experienta,ia tot ce am scris ca un "schimb de experienta". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Capitanu si Tarzan Mesaj completat hahahahahahhah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Si eu patesc la fel ca Octavius cu maneta de frana, adica imi prind degetele de manson. E foarte elastica. Am pus pompa radiala Brembo de 21' furtune metalice conectate direct pe etrierii fata, placute Brembo supersport/draci/laci. La pompa asta am observat ca e aproape imposibil sa blochez fata din cauza elasticitatii manetei. Daca reglez maneta mai departata de manson ajung cam greu la ea cu deshtele, daca e prea aproape, imi tai unghiile. Oricum se cunoaste o diferenta fata de stock, cel putin cu pasager. Aia stock era jale la franari mai bruste, cu pasager, bloca cam repede fata. Dar orice i-ai face la capitolul frane cred ca masa Busei isi spune cuvantul. Toata treaba e sa o "citesti" si pe urma nu mai ai treba. Nu m-am lamurit de ce vreti sa umblati la semighidoane?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 De si sunt de statura mica,mie-mi convine pozitia originala,dupa 1600km in 17 ore,fundu' ma durea,si nu bratele......depinde de fiecare cum se-nvata. Intrand pe link-ul dat de "danutu m" pot sa spun ca sunt de bun gust semighidoanele HeliBars.E o alternativa buna pt cei care vor un plus de comfort,fara sa-i strice look-ul. As avea raspunsul la nelamurirea ta,dar ar fi unul prea rautacios,si avind in vedere ca e o sectiune cu destul bun gust a forumului,ma abtin...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Schimbati-va, fratilor, manetele de frana Eu nu imi prind degetele in ea si are decat furtunele schimbate. Azi m-am dat ca turbata 3 ore prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Azi m-am dat ca turbata 3 ore prin oras rusine.....mare rusine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 De si sunt de statura mica,mie-mi convine pozitia originala,dupa 1600km in 17 ore,fundu' ma durea,si nu bratele......depinde de fiecare cum se-nvata.Intrand pe link-ul dat de "danutu m" pot sa spun ca sunt de bun gust semighidoanele HeliBars.E o alternativa buna pt cei care vor un plus de comfort,fara sa-i strice look-ul. As avea raspunsul la nelamurirea ta,dar ar fi unul prea rautacios,si avind in vedere ca e o sectiune cu destul bun gust a forumului,ma abtin...... ...si de ce ar trebui sa fie raspunsul rautacios.?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 rusine.....mare rusine.... O fi rusinos, dar e sanatos !...ca fuga ! Imi era dor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) PANTERA are dreptate am pus manete shorty, am schimbat lichidul, facut aerisirea si am rezolvat problema. eu nu am probleme cu franele sunt multumit de ele pentru ca le stiu limitele si am adaptat stilul dar sincer nu se compara cu franele de la 954 dar iarasi comparam mere cu pere si va rog sa nu radeti de culloare Editat Februarie 16, 2011 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.