Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Salut baieti!

 

Nu stiu daca ati parlamentat pe subiect caci nu am citit toate paginile topicului, va intreb insa daca stiti ceva de viitoarea Busa?...

Din cate am citit, se pare ca Suzuki ameninta cum ca ar fi capat de linie pentru Busa, gen cumparati cat inca se poate.

Altii spun ca politica este strict una de marketing si ca anul viitor ar trebui sa apara noua varianta, care sa rupa din nou gura targului.

Eu cochetez de mult cu idea de a ma urca pe Busa, am tot evitat-o dar am un filing ca nu scap.

 

Inca o data, nu ma injurati daca ati mai discutat pe tema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De cativa anisori Suzuki a pierdut mult in fata la Kawasaki mai ales la capitotlul vanzari aproape pe toate clasele de motociclism :

 

-Touring: Kawa are 1400 GTR, Suzuki nu are nimic

-Sport Touring: Kawa are noul ZZR1400 mult imbunatatit si cu mai multa putere, Suzuki a ramas cu aceias Hayabusa cu mici retusuri la frane si culori.

-Super Sport: Kawa a venit pe piata cu noile motoare cu turbina H2 si H2R ,la clasa de 1000 si clasa de 600 au venit aproape in fiecare am cu un nou desighn si cu mai multa putere, Suzuki din nou a ramas in urma

-Sport/Strada/Naked: Kawa la clasa Z a venit cu modele carenate atat si naked (Z1000Sx, Z1000, Z800...etc) motorizari noi, nou desighn si o sumedenie de accesorii din fabrica, Suzuki a venit si el cu UN MODEL si anume GSX-F`ul de 1000 care e un GSX-R imbracat de stradata SI gsx`UL de 750

-Adventure-Touring kawa 2 modele noi Versys de 1000 si 650 la fel si Suzuki a venit cu noile Vstrom de 1000 si 650....aici parerile sunt impartite

-Cruiser nu este tocmai clasa mea de motociclism preferata dar si aici Kawa ii bate la fundul gol cu MULT MAI MULTE modele, Suzuki se zbate si el cu Intruderele de 1500 si 1800..

-Motocros/supermoto nici aici nu este clasa mea preferata si sint sigur ca avem aici colegi care ne pot lamurii ca si aici au pierdut destul de mult teren in fata la Kawa

 

Deci parerea mea ca trebuie sa vina tare din spate cu modele noi si da este doar o politica strict de marketing. PAREREA MEA STRICT PERSONALA !

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Suzuki au o politica de marketing de parca la conducerea firmei se afla un batran lord englez conservator si scapatat, pe langa cele enumerate mai sus de catre Andrei mie mi se pare inadmisibil ca pe ditamai sport touringul de legenda Hayabusa sa nu puna ABS decat din 2013, in conditiile in care pe ZZR1400 acesta exista cu 7 ani mai devreme, de la lansarea modelului!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici cu Honda nu imi e rusine sa fim seriosi au avut si au motociclete si motorizari celebre DAR CUM frate sa mergi la anumite modele aproape 10 ani productie de serie nici macar cu mici retusuri, fix si fix acelasi model si doar alte culori ! Sa fim seriosi si realisti dar BMW au venit si ei tare de tot din urma pe toate clasele si stau foarte foarte bine la capitotul vanzari !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca "lumea" le-a cumparat atat timp, acum capitalizeaza si ei. Probabil cand vanzarile vor scadea critic, vor veni cu inovatii la motocicletele mainstream.

Tehnologie au insa probabil stau foarte bine in proiectiile de vanzari.

Zic si eu acum...

 

ZZR1400 mai are de tras pana ajunge la "capitalul de imagine" de care se bucura Hayabusa acum.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!

 

Nu stiu daca ati parlamentat pe subiect caci nu am citit toate paginile topicului, va intreb insa daca stiti ceva de viitoarea Busa?...

Din cate am citit, se pare ca Suzuki ameninta cum ca ar fi capat de linie pentru Busa, gen cumparati cat inca se poate.

Altii spun ca politica este strict una de marketing si ca anul viitor ar trebui sa apara noua varianta, care sa rupa din nou gura targului.

Eu cochetez de mult cu idea de a ma urca pe Busa, am tot evitat-o dar am un filing ca nu scap.

 

Inca o data, nu ma injurati daca ati mai discutat pe tema asta.

vezi pagina 414, postul 8263, si zona respectiva cu posturile vecine

 

eu sunt convins ca va fi si Gen III, dupa zvonuri pe la 1500cmc si 220+ CP

 

we shall see :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi pagina 414, postul 8263, si zona respectiva cu posturile vecine

 

Multam', stiam filmuletul.

Cat despre ZZR1400...pur si simplu nu imi place, balesc in schimb la Busa chiar daca este neschimbata de secole.

Nu am nimic cu Kawa, sunt fost posesor si de Kawa si de Suzi.

La mine nu-i vorba de "x" cai in plus sau "y" secunde pana la suta....inainte de orice trebuie sa aiba acel ceva....

Singurul lucru care m-a tinut pana acum a fost pozitia aplecata pe Busa, dar nici nu am avut placerea sa merg cu una.

Cea mai "aplecata" mobra pe care am avut-o a fost SV1000S....in rest numai "drepte".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt posesor de Hayabusa dar recunosc cu mana pe inima ca noul ZZR are acel ceva care spui tu MULT peste Hayabusa si nu vorbim numai despre puterea sau cuplul in sine care nu ajungem noi pe strada sa le folosim vre`o data la capacitate maxima mai ales in Romania dar ca un sport-touring are acel ceva in plus si vorbim despre anumite detalii cum ar fi:

 

-pozitie mai buna pentru picioare si incheietura mainilor(stai mai drept cum spuneai si tu)

-pozitie la fel de buna si pentru pasager

-optional (ca piesa OEM) cric central

-piese after markert fara numar indiferent de producator, nici Hayabusa nu sta rau la capitolul asta

-mai multa tehnologie, bordul iti ofera mai multe date si informatii

 

Nu stiu inca din propria experienta cum sta la capitolul consum si autonomie, pentru ca inca nu am avut placerea de a merge cu unul (doar am stat pe el pe loc), aici Hayabusa sta foarte bine la acest capitol si nu vreau sa deschid iar cutia pandorei si a se scrie cateva pagini depre consum.

 

Daca ma intrebi despre finisaje tot la fel am sa iti raspund ca parere proprie si personala ca ZZR`ul este peste, vezi nuantele vopselei care le folosesc Kawasaki, finisaje, unghiuri, desighn, pana si discurile de frana au o forma a lor.

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

ZZR1400 mai are de tras pana ajunge la "capitalul de imagine" de care se bucura Hayabusa acum.

Hai sa n-o dam in balarii si sa discutam la obiect, avand in vedere ca dpdv tehnologic ZZR are cel putin un gadget in plus de 7 ani (ma gandesc la ABS in primul rand) este clar ca acel capital de imagine face fix doua parale! Mai bine spus este bun doar sa-ti gadile orgoliul :-))

Hayabusa este o legenda (cum a fost ani intregi si Zzr 1100 la randul ei), dar asta nu are nicio legatura cu primitivismul tehnologic si lipsa de care vorbeam mai sus!

 

Sa fim seriosi si realisti dar BMW au venit si ei tare de tot din urma pe toate clasele si stau foarte foarte bine la capitotul vanzari !

Bmw sunt in special dedicati motoretelor touring si adv.touring, capitol la care dau clasa de mult. Confortul, gadgeturile si optiunile de pe mobrele lor sunt la ani lumina de restul, nu numai de japonezi. A fost doar o ambitie sa intre si pe gama supersport, dar cand au facut-o au scos S1000rr si apoi HP4 cu care efectiv i-a terfelit pe toti. Daca mai punem la socoteala faptul ca pe lista de echipare a unei mobre supersport poti gasi manere incalzite si cruise control iti dai seama cam care este diferenta tehnologica intre ei si restul, iar acest lucru le permite sa faca arogante de genul! :rusinica:

Asta apropos de faptul ca Suzuki a descoperit ABS-ul pentru Hayabusa in 2013 :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@smok3 :
Corect, insa pana in 2012 inclusiv, ZZR1400 parca `nu e tru`

Poate datorita imbunatatiror aduse la modelul 2012: abs fata/spate, traction control etc. Plus ca arata "nervos" rau...

De coloristica nici nu mai vorbesc.

 

 

LUV, ma refer la capitalul de imagine de care se bucura Hayabusa. "Toata lumea" stie de hayabusa.

La asta ma refeream

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

LUV, ma refer la capitalul de imagine de care se bucura Hayabusa. "Toata lumea" stie de hayabusa.

La asta ma refeream

Am inteles..mobra este si va ramane o legenda, asta-i clar, iar modelul dupa 2008 arata intr-un mare fel, eu fiind adeptul liniilor fluide in general, fara colturi si muchii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Nu stiu inca din propria experienta cum sta la capitolul consum si autonomie, pentru ca inca nu am avut placerea de a merge cu unul (doar am stat pe el pe loc), aici Hayabusa sta foarte bine la acest capitol si nu vreau sa deschid iar cutia pandorei si a se scrie cateva pagini depre consum.

 

 

Daca te ajuta sa-ti formezi o parere http://www.spritmonitor.de/en/detail/592412.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca fiecare judeca in mod propriu ce inseamna acel "ceva" la o mobra, gusturi ce nu se discuta.

Lasand deoparte ce are in plus ZZR1400 sau dotarile la ani lumina de la BMW, pentru mine Busa inseamna altceva decat renumele si faptul ca sunt mai multi sau mai putini posesori.

Nu ma bag voit in spiritul de turma, imi doresc doar sa vad o varianta actualizata care sa aiba musai si un control al tractiunii.

Traim si vedem!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dotarile de la ani lumina de la bmm..please, nu posta astfel de blasfemii pe un topic de MOTOCICLETE !

reiau. Exista MOTOCICLETELE JAPO si...restul.

 

In ce priveste consumul - este aberant sa te gandesti macar la asta - vorbim de motociclete pentru SUFLET !

 

E ca si cum am avea prieteni din interes si atat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, de aia detii K1200R..

stii tu, am mai discutat noi mai demult pe aceasta tema....

parfumurile sunt frantuzesti

incaltamintele sunt italiene

masinile sunt nemtesti

si

motocicletele sunt japoneze :)

 

iar mai nou se zice ca cica smartphone-urile sunt coreene

 

 

@DAN : ai dreptate colegule!

:10:

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Corect, dar daca te intreb pe ce configuratie exista senzorii Hall cu belele nu stii sa-mi spui, pariu?

Este bine ca ai auzit din targ.. :crack:

 

Si fiindca suntem intre prieteni hai sa ne delectam cu ce face HP4 cu toata crema de japo: :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si fiindca suntem intre prieteni hai sa ne delectam cu ce face HP4 cu toata crema de japo: :peace:

 

Poate fi foarte usor un trucaj...poate-i un Burgman 650 Executiv cu un stop de BMW... :grinbandit:

 

Am avut si eu placerea de a merge pe un HP4 si pot spune ca e demential.

Dar nu la d-alea cu genunchii pe jos in curbe, ca nu am schilu' asta cu mine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...