CaptainBusa Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 (editat) Promit ca in primavara, Bistrita va fi printre primele mele tinte. Auzi Roc...daca te decizi la primavara sa mergi la Bistrita...sa-mi dai de veste ca dau si eu o fuga... Totul e sa fiu prin Bucuresti Editat Decembrie 18, 2007 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raull Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 SARBATORI FERICITE TUTUROR SI ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 SARBATORI FERICITE TUTUROR SI ASFALT USCAT La fel si tie domnu' @raull ! Si sper ca nu mai esti suparat pe mine Te salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raull Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Nu sunt suparat,nici nu am fost ,sper sa ne intalnim la anul ce vine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 Ok...Ma simt mai bine Ne vedem cu siguranta...pe sosea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Decembrie 21, 2007 Autor Share Postat Decembrie 21, 2007 Care vreti crashpaduri pt Hayabusa?Am 2 seturi acum si poate vrea cineva sa-i aduca mosul ca e cam...mazga ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 Tu ai? Daca da,baga o poza sa vad cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 Alegerea Hayabusei a venit dupa un ZX 7R, un GSXR 1100, un XT 600 si un test cu R 1. A fost decizia perfecta pentru mine. Are cuplu, fiabilitate dovedita, sa confortabila pt pasager, autonomie. E adevarat, nu se poate utiliza cu placere in oras (pentru asta am un XT 660 R). La drum intins insa mi se pare excelenta. Am facut si 1200 km pe zi. Mai greu cu manevrabilitatea pe serpentine stranse, dar pana acolo faci legea. Cu siguranta este mult prea puternica pentru o utilizare normala. Pentru a avea performante dinamice de exceptie nu trebuie sa o fortezi la maximum, ceea ce iti da o rezerva de confort si exclusivitate. Am mers la viteza maxima fara probleme, chiar si in tara. Cauciucul de pe spate il consuma vazand cu ochii, nu vibreaza si condusa bine face ce-i ceri. Nu simti viteza reala si uneori ai senzatia ca e docila ceea ce nu e intocmai asa. In tot cazul ofera mult dar si cere pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 daca ai ales hayabusa in dauna unui zx7r inseamna ca ai avut motive foarte bine intemeiate...cred ca esti casatorit altfel nu imi imaginez altceva... o fi zis doamna sa iti iei motor cu care sa puteti mere la mare si sa puneti o tona de bagaje... anyway sa o folosesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i-nox Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 ioi, nu pot sa cred.............ma scuzati. ai ales foarte bine Busa si te felicit.Sarbatori fericite . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 daca ai ales hayabusa in dauna unui zx7r inseamna ca ai avut motive foarte bine intemeiate... Eu cred ca motivele sunt mai degraba evidente As vrea sa te vad pe tine parcurgand 1200 km pe zi,cu zx7 Felicitari @mas ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 adevarat...zx7 e un superbike... hayabusa e sport touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 adevarat... hayabusa e sport touring Baiat destept!Te prinzi repede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 thats not fair...induci in eroare opinia publica prin mishmashuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Eu? Pai toata lumea stie ca Busa este sport tourer ! Sau era secret? Asta a fost probabil si motivul pentru care @mas a ales aceasta motocicleta.Daca calatoresti mult,nu-ti face placere senzatia(parca stai pe o sticla de apa minerala) oferita de un super sport,in cazul de fata zx7.Sau poate ii place rezerva de putere sau demarajul fulminant al acestui model.Hmm...am crezut ca te-ai prins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 (editat) de unde stii cum e sa stai pe o sticla de apa minerala? cand ai zis rezerva de putere sau demarajul fulminant al acestui model am stiut din prima ca te referi la zx7 Editat Decembrie 22, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Te las sa te gandesti tu de unde stiu chestia cu apa minerala...Doar te-am laudat ca esti baiat destept,insa cu ultima remarca mi-ai dovedit ca m-am inselat Hai sa-i lasam pe baietii astia cu sport toureruri de astea mari si urate sa vb eventual pe PM despre ''scutere de terasa''.Suntem offtopic total.Ce spui?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Baietii stiu de ce... daca ai ales hayabusa in dauna unui zx7r inseamna ca ai avut motive foarte bine intemeiate...cred ca esti casatorit altfel nu imi imaginez altceva... o fi zis doamna sa iti iei motor cu care sa puteti mere la mare si sa puneti o tona de bagaje... anyway sa o folosesti sanatos --- Mesaj completat în 22 Dec 2007 20:36 ------------- Alegerea Hayabusei a venit dupa un ZX 7R, un GSXR 1100, un XT 600 si un test cu R 1. A fost decizia perfecta pentru mine. Are cuplu, fiabilitate dovedita, sa confortabila pt pasager, autonomie. E adevarat, nu se poate utiliza cu placere in oras (pentru asta am un XT 660 R). La drum intins insa mi se pare excelenta. Am facut si 1200 km pe zi. Mai greu cu manevrabilitatea pe serpentine stranse, dar pana acolo faci legea. Cu siguranta este mult prea puternica pentru o utilizare normala. Pentru a avea performante dinamice de exceptie nu trebuie sa o fortezi la maximum, ceea ce iti da o rezerva de confort si exclusivitate. Am mers la viteza maxima fara probleme, chiar si in tara. Cauciucul de pe spate il consuma vazand cu ochii, nu vibreaza si condusa bine face ce-i ceri. Nu simti viteza reala si uneori ai senzatia ca e docila ceea ce nu e intocmai asa. In tot cazul ofera mult dar si cere pe masura. Bine ai venit printre NOI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i-nox Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 oooooooooo Salut capitane!!!!! Merci pentru urari de la Marmara.Si io m-am bucurat de o micuta plimbare cu Busa acum 2 saptamani ......Ne e dor de domnia ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 oooooooooo Salut capitane!!!!! Merci pentru urari de la Marmara.Si io m-am bucurat de o micuta plimbare cu Busa acum 2 saptamani ......Ne e dor de domnia ta. Sunt prin preajma... pe aici se inchiriaza motoare...ma gandeam sa imi iau vreo 6 Buse la vara ca sa ma pot desfata pe deplin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 (editat) Va salut domnu' Capitan! Abia astept primavara sa ne intalnim pe drum! :hug:Trebuie sa perfectionam figura asta.Stii si tu :repetitia , mama invataturii! Editat Decembrie 22, 2007 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocosound Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Busa O.K. respect.........dar.........ce parere aveti de MĂźnch Mammut 2000 Power output 260 bhp (191 kW) ENGINE Motor Type/No. of cylinders DOHC four-stroke, transvers in-line four-cylinder Cooling system liquid cooling Materials aluminium alloy (engine), magnesium alloy (oil sump), fairings made of carbon fibre Crankshaft precision-balanced Displacement 1,998 cc Bore/stroke 86/86 mm Valves 16, (hydraulic lash adjustment) Turbocharger Schwitzer, max. charge pressure 0.9 bar, operates smoothly at an engine speed of 2000 rpm Intercooler charge-air cooling Compression ratio 9,0 : 1 Fuel unleaded Oil capacity / Grade 5 litres, synthetic high-performance oil, SAE 20W50 Engine control Electronical MĂźnch Motor Steuerung with Lambda Sonde Camshaft drive toothed belt Carburation electronic fuel injection Cold start device automatic cold start via ECM Exhaust-emission control closed-loop-controlled metal-carrier catalytic converter . Motor Power output 260 bhp (191 kW) @ 5,650 rpm Max. revs 8,500 rpm Torque 380 Nm (38,47 mkp) @ 3.500 rpm TRANSMISSION Motor Clutch wet multi-plate clutch, hydraulic operation, ceramic linings Primary drive gears / 1.76 : 1 Secondary drive O-ring chain 5/8 x 3/8, gear ratio 2 : 1, chain box Chain-tensioner hydraulic chain-tensioner Gear box 6 gears Gear ratios 2,80 / 2,00 / 1,59 / 1,33 / 1,15 / 1,04 CHASSIS Motor Frame Double cradle steel, Suspension travel front/rear 120 mm/65 mm Forks Ăhlins telescopic, Ø 43 mm Adjustment, front spring base, rebound, compression Rear suspension 2 x WP Ăhlins horizontal Adjustment, rear spring base, rebound, compression Castor 115 mm Steering head angle 62° Wheel base 1,540 mm No. of seats solo-seat Stand side stand WHEELS, TYRES AND BRAKES Motor Wheels MĂźnch – aluminium alloy Rim size, front/rear 3.5 x 17” / 6.0 x 17” Tyre, front Bridgestone , 120/70 ZR 17 BT011E Tyre, rear Bridgestone, 200/50 ZR 17 BT010 Brake, front floating double-disk, Ø 320 mm, 2 x 8 pistons Brake, rear floating single disc, Ø 280 mm, 4 pistons DIMENSIONS AND WEIGHT Motor Length/width/height 2,146 x 800 (engine 634) x 1,033 mm Seat height 780 mm Handlebar width 800 mm Ground clearance (standing) 130 mm Tank / fuel capacity carbon-fibre tank; 26.5 litres Dry weight 860 lbs (390 kg) PERFORMANCE Motor Acceleration sufficient Top speed 156 mph (250 km/h - electronically limited) Range about 190 miles (300 km) SPECIAL EQUIPMENT Motor net-service-set diagnostic adapter incl. mobile phone. All relevant engine data can be checked and adjusted at the factory. Anti-theft protection alarm system SPECIAL FEATURES Motor Instruments digital control system Fairings rear, cockpit, front mudguard, tank, airbox, side covers made of carbon fibre Footrests individually adjustable for rider's size Hand lever adjusts to individual hand size via ratchet mechanism net-service all engine data can be checked and adjusted over the Internet via diagnostic plug and a special adapt Immobilizer electronic immobilizer Battery dry battery, 22 A-h Fuses tab fuses . Motor MĂźnch Motorrad Technik GmbH 26. 06. 2003 Technical changes reserved Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Va salut domnu' Capitan! Abia astept primavara sa ne intalnim pe drum! :hug:Trebuie sa perfectionam figura asta.Stii si tu :repetitia , mama invataturii! Ok Moncer...oricand cu placere...ca dhe...asa e cu mama repetitiei... Oricum ma gandeam sa-mi deschid un parc cu Buse de inchiriat...ca se inghesuie lumea... Mai stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i-nox Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Sunt sigur ca "a sta pe osticla de apa minerala".....preluata de la Reaper, nu a fost cu rea intentie si nu era motiv de "dat pe-o roata".Expresia imi apartine si am folosit-o in cazul Gixxerului de 1000 k5 , referitor la ciclistica impecabila pe care o avea.Daca faci ceva kilometrii cu o Busa, vei spune la fel despre orice supersport .A , era sa uit........din cate stiu io, Reaper a slujit Kawa cu mare succes o vreme si chiar nu tre sa te turezi.Insa ar fi minunat sa misune pe aici cei care stiu sa vorbeasca despre MOTOCICLETA SUPREMA. ZX7R e un motor extraordinar, nu e nimic personal in cele ce am scris mai sus si povestile mele sau ale tale despre zexxeru de 750 sunt....OFFTOPIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Foarte puternica.Frumos motor!Si sunt multe altele mai puternice,dar crede-ma ca inca nu am putut scoate (si nici nu cred ca am sa pot curand)tot ce poate sa-mi ofere Busa,care ''saracuta' de ea are doar 129 KW.Nu cred ca mi-as cumpara asa ceva(chiar daca as avea bani de un asemenea motor) insa imi place sa admir aceste supermotoare! Ce ti-e si cu tehnica asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.