edi Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Ia uita-te la asta, cred ca o sa-ti fie de ajutor. Multumesc, am gasit http://paochow.com/forum/index.php?topic=40.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Cine ma poate indruma catre o pers sau firma de unde pot cumpara un piston cu segmenti si bolt pt un KTM 580 LC4 din '91? Deasemenea mai vreau tot pt motorul asta si setul de garnituri, in special cea de cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 5, 2009 Autor Share Postat Mai 5, 2009 Cine ma poate indruma catre o pers sau firma de unde pot cumpara un piston cu segmenti si bolt pt un KTM 580 LC4 din '91? Deasemenea mai vreau tot pt motorul asta si setul de garnituri, in special cea de cilindru. masoara diametrul pistonului si trimite-mi un pm(cred ca te pot ajuta cu segmenti daca e masura buna..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 aveti idee cat costa cercurile ptr rotile de enduro, 21 si 18? m-am apucat sa schimb cauciucurile si jantele sunt lovite - am cateva spite rupte pe care le-am inlocuit - dar tot trebuie centrate rotile. am sa incerc sa le indrept. ceva sfaturi cum sa le indrept? la cald, la rece? cu ciocanu? exista vre-un atelier care face asta in sau pe langa Buc? sfaturile sunt bine venite, merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 am gasit, am vorbit, saptamana viitoare sunt gata merci Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogd_and Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Problema surub aerisire frana fatza.. Odata pe luna trebuie sa aerisesc frina fatza ca se slabeste... am observat umezeala (putin lichid frina) la surubul de aerisire... posibil sa ia aer pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Ieri la Arges cu vo 6 km inainte de finish, mi-a cedat ambreiajul. L-am desfacut, dar nu mai era nimic de facut, piesele de metal fiind uzate evident (cam la jumatea grosimii-ca placutele de frana). Se poate lua de la KTM numai setul placutelor de fier? Care are pe acasa un ambreiaj schimbat de 200/125 sa-mi dea (macar imprumut) pana vine ala de pe Ebay, ca 6 milioane la KTM nu dau. Mark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 18, 2009 Autor Share Postat Mai 18, 2009 (editat) Ieri la Arges cu vo 6 km inainte de finish, mi-a cedat ambreiajul. L-am desfacut, dar nu mai era nimic de facut, piesele de metal fiind uzate evident (cam la jumatea grosimii-ca placutele de frana). Se poate lua de la KTM numai setul placutelor de fier? Care are pe acasa un ambreiaj schimbat de 200/125 sa-mi dea (macar imprumut) pana vine ala de pe Ebay, ca 6 milioane la KTM nu dau. Mark ca tot ai adus vorba am si eu nevoie de kit-ul de reparatie al cilindrului de ambreiaj,sau poate stie cineva care s-a lovit de situatie ce dimensiuni are oring-ul de acolo si unde pot sa il gasesc..e vorba de un exc 2005-2008 (se potriveste de la orice model in 4 timpi) Editat Mai 18, 2009 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) Am rezolvat. Multumesc. Mai am o singura problema, atunci cand l-am desfacut si strans la repezeala, am retezat un surub din cele care prind arcurile si am pirdut saiba care vine pe arc ( a cazut intre frunze). Stie cineva unde gasesc asa ceva pe stoc? Are ceva daca pun o saiba ordinara fara scaun pentru arc? Editat Mai 18, 2009 de gizmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 salutare . cine are ktm 525 exc si poate sa-mi spuna cu un plin de rezervor cati kilometri merge , aproximativ. intreb deoarece in primul an cand am luat motorul mergeam si 110-120 km , adevarul este ca nu trageam de gaz ca si acuma cand merg maxim 90km cu un plin de benzina , nu am umblat in carburator , am colegi cu 525 exc care merg mai multi km in acelasi ritm cu mine si la mine se termina benzina prima data . Are alta setare la carburator datorita faptului ca este Factory? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 salutare . cine are ktm 525 exc si poate sa-mi spuna cu un plin de rezervor cati kilometri merge , aproximativ. intreb deoarece in primul an cand am luat motorul mergeam si 110-120 km , adevarul este ca nu trageam de gaz ca si acuma cand merg maxim 90km cu un plin de benzina , nu am umblat in carburator , am colegi cu 525 exc care merg mai multi km in acelasi ritm cu mine si la mine se termina benzina prima data . Are alta setare la carburator datorita faptului ca este Factory? merci pOATE TU RASTORNI MAI DES MOTORETA SI SE SCURGE BENZINA PE JOS. tE-AI GANDIT SI LA ASPECTUL ASTA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Stie careva care e surubul de golire lichid racire la un 200 din 2008? Nu am manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 @dulfa. da, setarea factory este alta fata de cea de serie.eu nu am reusit decat aprox 60 km cu un plin in varianta "factory".120 km este autonomie de plimbare fara prea mai accelerari sau solicitari. cel mai bine faci o revizie a carburatorului (desfacut/curatar/reglat) si vezi cum e dupa. pr varianta factory jiclorul principal ar trebui sa fie 182, iar pe varianta de serie 178. atentie si la cuiul de dozaj, pe factory pozitia saibei e a 5 a de sus in jos iar pe serie a 3 a de sus in jos (ambele pentru cuiul OBDTR) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 (editat) @dulfa poate ai si ceva kg in plus Editat Mai 22, 2009 de BGS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Salut, am reusit cumva sa stric pedala de pornire, s-au tocit zimti de pe pedala, si pana la cumpararea uneia noi am pedala unui prieten pe care nu o pot folosi tot timpul, care sunt riscurile pornitului la vale, daca sunt, motocicleta este un ktm 250 in 2 timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Salut, am reusit cumva sa stric pedala de pornire, s-au tocit zimti de pe pedala, si pana la cumpararea uneia noi am pedala unui prieten pe care nu o pot folosi tot timpul, care sunt riscurile pornitului la vale, daca sunt, motocicleta este un ktm 250 in 2 timpi. nu e nici un risc, ca doar n-are curea de cauciuc la distributie numa vale sa ai vezi ca pedala are si un fel de bucsa/saiba in exterior. o mai ai? eu o perioada n-am avut-o si chiar daca strangeam la maxim surubul, pedala tot juca un pic pe ax si riscam sa patesc beleua ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 KTM “Ready to Race” in the future with modern two-strokes “At KTM the two-stroke will continue to remain an integral part of the future model planning. We have already recognised new topics and initiated the development of even more powerful, quieter and above all less polluting two-stroke sports models within the framework of a specific project grouping.” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Mie mi sa rupt surubul ce tine pedala in interiorul axului, si foloseam pedala doar pusa pe ax pentru pornire in zone fara panta sau oameni sau cand plecam de acasa dar sau tocit zimti in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 S-A FURAT KTM 525 EXC 13.06.2009 din iasi Ofer o recompensa multumitoare pt orice indiciu care ma ajuta sa gasesc aceasta motoreta. s-a furat de sub balcon , dintr-un spatiu imprejmuit cu gard , inchis cu lacat. In acelasi loc era si un scuter care nu a prezentat interes ; asa ca rog mai ales pe enduristi daca afla ceva sa sune la 0745086828 - Edy sau 0751238528 - Ciprian MULTUMESC ANTICIPAT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Indraznesc sa re-postez aici intrebarea mea, poate am mai mare succes: (rog un moderator sa-mi stearga topicul identic de la "coltul enduristilor"): Salut Am gasit aici o descriere a upgrade-urilor la modelul EXC200 din 2003 fata de 2000...dar nu imi pot da seama cat sunt de importante / esentiale pt mine, ca si incepator, sau daca au vreo treaba cu fiabilitatea motorului per ansamblu. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm...00_exc%2003.htm M-ar ajuta mult niste pareri de la (fosti) posesori, ale ambelor modele. Ca asa, din text, imi dau si eu seama ca nu au facut "downgrade-uri " la modelul 2003...atata ca, in ideea in care mi-am gasit un exc200 din 2002 cu acte la un pret bun, sa il iau, sau sa tine neaparat de modelul 2003-2005. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Buna ziua ! In final ma alatur haitei ... de ieri sunt posesorul unui EXC400 din 2000. Mobra merge strasnic, arata ... ca o mobra de enduro, trebuiesc rezolvate mici nimicuri si ....... la plimbare. O intrebare: Mobra nu are bord asa ca nu am idee cum sa masor perioada de schimb a uleiului. O metoda de referinta ar fi sa numar cate plinuri de benzina fac (rezervor de 9 litrii) ? Daca ,,da", la cate plinuri ar trebuii sa schimb uleiul ? Mult'am fain ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Buna ziua ! In final ma alatur haitei ... de ieri sunt posesorul unui EXC400 din 2000. Mobra merge strasnic, arata ... ca o mobra de enduro, trebuiesc rezolvate mici nimicuri si ....... la plimbare. O intrebare: Mobra nu are bord asa ca nu am idee cum sa masor perioada de schimb a uleiului. O metoda de referinta ar fi sa numar cate plinuri de benzina fac (rezervor de 9 litrii) ? Daca ,,da", la cate plinuri ar trebuii sa schimb uleiul ? Mult'am fain ! Exista timemeter aftermarket. Schimbul se face la 15 ore de functionare sau la 100 litri de benzina consumati. Sa-l calaresti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Exista timemeter aftermarket. Schimbul se face la 15 ore de functionare sau la 100 litri de benzina consumati. Sa-l calaresti sanatos! Deci e clar ... la 10-12 plinuri schimb uleiul ! Da-l dracu' de timemeter ! Merci frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Deci e clar ... la 10-12 plinuri schimb uleiul ! Da-l dracu' de timemeter ! Merci frumos ! Asta cu 15 ore si 100 de litri e cam ciudata, oricum. Dar asa scrie la carte. Ar veni cam 11 plinuri la 15 ore. Adica cu un plin ai merge vreo ora si 20 min. Deci un consum urias. Eu, cu un plin, merg vreo 3-4 ore. Mai bine schimba uleiul la 5 plinuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Asta cu 15 ore si 100 de litri e cam ciudata, oricum. Dar asa scrie la carte. Ar veni cam 11 plinuri la 15 ore. Adica cu un plin ai merge vreo ora si 20 min. Deci un consum urias. Eu, cu un plin, merg vreo 3-4 ore. Mai bine schimba uleiul la 5 plinuri. Hmm ... cam ai dreptate ! O sa ma uit totusi dupa un timemeter ! Este mai safe asa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.