sbk750 Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 salut baietii , am si eu o curiozitate , am vazut pe un ktm adventure lc4 dar si pe un supermoto modificat o toba ktm care parca pare stock dar care are , sa zic asa o toba intermediara de la ea la galerie , la ce modele s-a folosit acea toba ca nu am vazut-o foarte des ca suna tare fain , am dat o cautare pe google nu prea stiu cum ai zice defapt la intermediara aia in traducere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Pai cred că e catalizatorul,lc4 e conceput pentru stradă să treacă normele de poluare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 (editat) va salut, am si eu o intrebare pt voi, cei care aveti 250/300 exc cu ce configuratie in carburator mergeti? va intreb pt ca sunt atatea pareri, si sunt curios cu ce merge lumea pe la noi. stiu ca e carburetor table ala in manual dar sincer mi-am facut configuratia de acolo, aceea ingrosata care e cea mai uzuala si nu mi-a mers bine deloc motorul, am un 250 2014. si acum am pus ce mi-a recomandat un mecanic care e o combinatie foarte ciudata, dar cica cu asa ceva merg cam toti care se pricep: 1,5 42 N1EG 175 Maine o sa o testez, dar inainte de asta am avut un 300 2timpi si el mi-a facut carburatorul si mergea traznet, deci sunt aproape sigur ca si 250ul o sa mearga acum la fel. Am mai vazut pe la straini ca pun un ac de Suzuki, a incercat cineva? Editat Iunie 23, 2017 de Darco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 De ex., a mea nu vrea neam sa mearga cu configuratia standard. E un 200, adevarat, dar la setarile actuale am ajuns cu trial and error. Am sfarsit prin a avea jiglere si ace inutile pt mine, acum. O fi din cauza uzurii carburatorului (??!!), a cilindrului. Nu stiu. Mecanicul tau poate sa faca reglaje foarte bune in principiu dar sa nu fie valabile pt mobra ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefrusu Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Salutare! Stie cineva unde gasesc piese pt un 620-L4 ,din '95? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Va rog sa ma ajutati cu sugestii la un EXCR 530 care nu prea are chef sa tina relantiul deloc la rece. Pana nu se incalzeste mai da si mici rateuri. Si Crf-ul meu facea la fel dar am rezolvat prin montarea unui jicler mai mare de la 40 la 42, am facut si la asta fel dar tot la fel de prost se comporta. Cate ture se regleaza aerul ? parca merge mai bine putin de cand am inchis a jumatate de tura. La cald porneste fara soc doar daca primeste sprit altfel nici vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Salut, De curand mi-am vandut 400 exc-ul si as vrea sa trec pe doi timpi, as avea o mica intrebare: Sunt diferente majore intre 250exc din 2003 si cel din 2006 ? Diferenta de pret ar fi cam de 600-700 euro, daca as lua 2003-ul ar mai ramance ceva bani pt o revizie, poate chiar si o remorca. Il voi folosii in regim hobby, ture de 3 maxim 4 ore de maxim doua ori pe luna. Si poate in viitorul putin mai indepartat si si mici competitii de amatori. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Va rog sa ma ajutati cu sugestii la un EXCR 530 care nu prea are chef sa tina relantiul deloc la rece. Pana nu se incalzeste mai da si mici rateuri. Si Crf-ul meu facea la fel dar am rezolvat prin montarea unui jicler mai mare de la 40 la 42, am facut si la asta fel dar tot la fel de prost se comporta. Cate ture se regleaza aerul ? parca merge mai bine putin de cand am inchis a jumatate de tura. La cald porneste fara soc doar daca primeste sprit altfel nici vorba. Pai relantiul nici nu trebuie sa stea la rece fara soc. Ca d-aia exista circuitul de soc la carburatoare: sa ajute alimentarea cand motorul este rece. Surubelul de "aer" se regleaza dupa ureche. Scrie si in carte asta. Nr. de ture din carte este setarea de la care pornesti reglarea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un motociclist Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză... » Post actualizat in 10 Jul 2017 08:17 Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Salut. De 2 saptamani am cumparat un KTM EXC-F 250 2008 cu 214h. Vreau sa ii fac schimbul de ulei, ce ulei sa folosesc? in manual spune ca Motorex power synt 10w50, altii au spus ca folosesc motul 300v 10w40, care mi-l recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 Cauta ulei moto, enduro (daca este posibil), macar 10W50. 10W60 este mai bun, pe caldurile astea o sa reziste mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 Am ales Motul 300V. Acuma am alta problema. Am scos uleiul, l-am tinut in toate partile si am scos abia 700ml de ulei.. Fostul proprietar a facut schimbul inainte cu 10h sa il cumpar eu, a spus ca a bagat 1.1l si ca mereu a verificat nivelul si era ok. Din ce cauza poate sa manance ulei? scurgeri nu are ca am verificat mereu, si nici nu am vazut pete. De cand l-am cumparat am mers cu el doar in forja, viteze de 120-130, ridicari intr-o roata etc.. poate fi si asta o cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 un manual cu coduri piese pentru un ktm lc4 supermoto 2004 , daca are careva prin PC rog un PM cu dansul , sbk750@yahoo.com , merci anticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 http://shop.dementor.ro/wyszukiwarka-czesci/11/91/1207/640-lc4-supermoto-orange-au » Post actualizat in 12 Aug 2017 16:45 Sau intri pe www.ktmexc.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 merci fain , super primul site Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Are cineva de vanzare un intrerupator semnalizare KTM EXC 2008 (si second), potriveste si de la model mai nou. Am cautat cam pe la toate magazinele din tara si nu are nimeni.. doar complet Am nevoie doar de partea de jos care e incercuita in poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Salut, am un suport genți laterale pt. KTM LC 4 , predare personală în Arad și doar pe încerate! https://www.olx.ro/oferta/suport-side-case-ktm-lc-4-ID99bhZ.html » Post actualizat in 03 Sep 2017 18:30 Salut, am un suport genți laterale pt. KTM LC 4 , predare personală în Arad și doar pe încerate! https://www.olx.ro/oferta/suport-side-case-ktm-lc-4-ID99bhZ.html Vândut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 E cineva care are un 525 pe aici ? Vreau sa merg maine sa vad si eu unul si am o mica intrebare legata de compresia lui...Trebuie sa se poata pornii la pedala si fara decompresor (maneta mica de pe capacul pompei de ambreiaj) ? Pun aceasta intrebare deoarece vanzatorul mi-a trimis o filmare in care il porneste la pedala destul de usor, la a doua pedala o ia, dar fara sa foloseasca decompresorul, efectiv nu il are, a zis ca asa l-a luat si nu i-a simtit lipsa... Eu am avut un 400 in trecut, la care avea acelasi tip de decompresor, dar la fel il puteam pornii si fara. Deci pentru cei care au avut si 400 si 525 cat de mare este diferenta de compresie intre cele doua ? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Am eu 525 și îl pornesc fara decompresor,trebuie să știi când sa îi dai,îl pot porni fara probleme și în adidași,dar dacă îi dai când e in compresie maximă și dai bărbătește se poate lăsa cu oase rupte. » Post actualizat in 29 Sep 2017 12:54 Cel mai bine vezi cum trage,dacă scoate fum etc,. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biscuit Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză... » Post actualizat in 10 Jul 2017 08:17 Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză... Acela e un buton de harta de putere (mareste avansul la bujie). Butonul eu zic sa nu-l cumperi pe cel original avand in vedere ca gasesti la aprox 40 ron si merge foarte bine: https://www.olx.ro/oferta/buton-on-off-pornit-oprit-motocicleta-scuter-atv-ghidon-ID57BQu.html#cbe2b6d886 aici ai modelul insa il gasesti in orice magazin de piese atv/scutere. Il folosesc de mult timp si merge fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 Salutari, stie cineva la ce vin conectate mufele cu 3 si 4 fire la un ceas ktm exc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MNSdaniel Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 mufa cu 3 pini este pentru faza lunga si regulator de tensiune, iar cea cu 4 pini este pentru switch-ul/ butonul de oprire si lumini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 (editat) la mine (exc 520) astea is separat, nu trec prin ceas. alimentarea de la acumulator prin care fire ar trebui sa vina? Editat Februarie 9, 2018 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MNSdaniel Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 La mufa cu 3 pini ai un fir rosu galben (plusul ce vine de la regulator) si unul maro (ground impamantare), cel putin asa e la mine (200 EXC) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 OK, mersi! » Post actualizat in 09 Feb 2018 21:37Bun, am inteles ce si cum se conecteaza la mufa cu 3 fire. Nu mi-e clar la mufa cu 4 fire. In manual de la 525 exc zice de un "optional handlebar switch" asta e doar ansamblul cu switchurile + / - si mode pentru ceas? sau si alte switchuri? In manualul de la 520 exc nu zice nimic de ceas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.