MNSdaniel Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Salut! Am detinut pana de curand un Suzuki DR125, cu care am prins gustul de endureala si vreau sa trec la 2 timpi, de preferat KTM. Imi poate explica si mie cineva diferentele dintr 200 exc si 250 exc (fabricatie 04-07 - aici ma incadrez si cu bugetul) si ce recomandati? am 1.70, 68 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Salut, am o mica problema cu pompa de ambreiaj pe un ktm 400exc, mai exact s-a rupt una din urechile care tine maneta de ambreiaj...am cautat o pompa noua dar pretul ma face sa caut o varianta alternativa. Asa ca vine intrebarea, a pus cineva o alta pompa hidraulic, de frana, in locul celei de ambreiaj? Am mai auzit ca se poate inlocui cu o pompa de frana de la un scuter, a facut cineva asta ? Ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Vezi diametrul pompei și lungimea pistonasului,dacă sunt la fel nu cred că e panică.daca e cu mult mai mare e tare și nu acționează,dacă e prea mica nu debraiaza destul,eu pe 525 am găsit o pompa AJP parca care merge foarte bine.Second găsești intre 250 și 400 depinde de noroc.Sau sudezi urechea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Mai caut, poate gasesc una identica la mana a doua...ce am gasit sunt cu diametrul.pistonasului de 14 mm, iar cea de pe el are 9.5...mai astept putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mickey20 Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 cel mai bine sudezi urechea si gata. te costa 30 lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Am sudat eu urechile costat 60 de lei făcute excelent,pompa e din aluminiu nu magneziu.M-a costat 250 de lei cu tot cu kit de reparație .Practic am pompa noua,asta pe 525 ,pe 200 am pus una magura de 12,5 care merge perfect. » Post actualizat in 31 May 2017 15:24 Pe cea de 12,5 am dat 200 de lei.Florin 46 dacă ești din București îți recomand un sudor foarte bun care îți poate reconstrui urechile de la pompa. » Post actualizat in 31 May 2017 15:25 De la cine am luat pompa mai avea una magura de 10,5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Am sudat eu urechile costat 60 de lei făcute excelent,pompa e din aluminiu nu magneziu.M-a costat 250 de lei cu tot cu kit de reparație .Practic am pompa noua,asta pe 525 ,pe 200 am pus una magura de 12,5 care merge perfect. » Post actualizat in 31 May 2017 15:24 Pe cea de 12,5 am dat 200 de lei.Florin 46 dacă ești din București îți recomand un sudor foarte bun care îți poate reconstrui urechile de la pompa. » Post actualizat in 31 May 2017 15:25 De la cine am luat pompa mai avea una magura de 10,5 Salut, Am luat deja o alta pompa, tot magura, identica cu cea veche, si ea avea o crapartura, dar la suportul de montaj pe ghidon... Eventual o pastrez si pe cea veche in caz ce va fi nevoie de ea vreodata. Daca e de aluminiu gasesc si in timisoara pe cineva care o poate suda in mod sigur. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Eu aveam și urechile de la suport rupte,și am găsit soluție cu un șurub,nu mai sunt probleme acum.O sa pun o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 salut baietii , am si eu o curiozitate , am vazut pe un ktm adventure lc4 dar si pe un supermoto modificat o toba ktm care parca pare stock dar care are , sa zic asa o toba intermediara de la ea la galerie , la ce modele s-a folosit acea toba ca nu am vazut-o foarte des ca suna tare fain , am dat o cautare pe google nu prea stiu cum ai zice defapt la intermediara aia in traducere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Pai cred că e catalizatorul,lc4 e conceput pentru stradă să treacă normele de poluare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 (editat) va salut, am si eu o intrebare pt voi, cei care aveti 250/300 exc cu ce configuratie in carburator mergeti? va intreb pt ca sunt atatea pareri, si sunt curios cu ce merge lumea pe la noi. stiu ca e carburetor table ala in manual dar sincer mi-am facut configuratia de acolo, aceea ingrosata care e cea mai uzuala si nu mi-a mers bine deloc motorul, am un 250 2014. si acum am pus ce mi-a recomandat un mecanic care e o combinatie foarte ciudata, dar cica cu asa ceva merg cam toti care se pricep: 1,5 42 N1EG 175 Maine o sa o testez, dar inainte de asta am avut un 300 2timpi si el mi-a facut carburatorul si mergea traznet, deci sunt aproape sigur ca si 250ul o sa mearga acum la fel. Am mai vazut pe la straini ca pun un ac de Suzuki, a incercat cineva? Editat Iunie 23, 2017 de Darco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 De ex., a mea nu vrea neam sa mearga cu configuratia standard. E un 200, adevarat, dar la setarile actuale am ajuns cu trial and error. Am sfarsit prin a avea jiglere si ace inutile pt mine, acum. O fi din cauza uzurii carburatorului (??!!), a cilindrului. Nu stiu. Mecanicul tau poate sa faca reglaje foarte bune in principiu dar sa nu fie valabile pt mobra ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefrusu Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Salutare! Stie cineva unde gasesc piese pt un 620-L4 ,din '95? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Va rog sa ma ajutati cu sugestii la un EXCR 530 care nu prea are chef sa tina relantiul deloc la rece. Pana nu se incalzeste mai da si mici rateuri. Si Crf-ul meu facea la fel dar am rezolvat prin montarea unui jicler mai mare de la 40 la 42, am facut si la asta fel dar tot la fel de prost se comporta. Cate ture se regleaza aerul ? parca merge mai bine putin de cand am inchis a jumatate de tura. La cald porneste fara soc doar daca primeste sprit altfel nici vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Salut, De curand mi-am vandut 400 exc-ul si as vrea sa trec pe doi timpi, as avea o mica intrebare: Sunt diferente majore intre 250exc din 2003 si cel din 2006 ? Diferenta de pret ar fi cam de 600-700 euro, daca as lua 2003-ul ar mai ramance ceva bani pt o revizie, poate chiar si o remorca. Il voi folosii in regim hobby, ture de 3 maxim 4 ore de maxim doua ori pe luna. Si poate in viitorul putin mai indepartat si si mici competitii de amatori. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Va rog sa ma ajutati cu sugestii la un EXCR 530 care nu prea are chef sa tina relantiul deloc la rece. Pana nu se incalzeste mai da si mici rateuri. Si Crf-ul meu facea la fel dar am rezolvat prin montarea unui jicler mai mare de la 40 la 42, am facut si la asta fel dar tot la fel de prost se comporta. Cate ture se regleaza aerul ? parca merge mai bine putin de cand am inchis a jumatate de tura. La cald porneste fara soc doar daca primeste sprit altfel nici vorba. Pai relantiul nici nu trebuie sa stea la rece fara soc. Ca d-aia exista circuitul de soc la carburatoare: sa ajute alimentarea cand motorul este rece. Surubelul de "aer" se regleaza dupa ureche. Scrie si in carte asta. Nr. de ture din carte este setarea de la care pornesti reglarea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un motociclist Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză... » Post actualizat in 10 Jul 2017 08:17 Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Salut. De 2 saptamani am cumparat un KTM EXC-F 250 2008 cu 214h. Vreau sa ii fac schimbul de ulei, ce ulei sa folosesc? in manual spune ca Motorex power synt 10w50, altii au spus ca folosesc motul 300v 10w40, care mi-l recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 Cauta ulei moto, enduro (daca este posibil), macar 10W50. 10W60 este mai bun, pe caldurile astea o sa reziste mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 Am ales Motul 300V. Acuma am alta problema. Am scos uleiul, l-am tinut in toate partile si am scos abia 700ml de ulei.. Fostul proprietar a facut schimbul inainte cu 10h sa il cumpar eu, a spus ca a bagat 1.1l si ca mereu a verificat nivelul si era ok. Din ce cauza poate sa manance ulei? scurgeri nu are ca am verificat mereu, si nici nu am vazut pete. De cand l-am cumparat am mers cu el doar in forja, viteze de 120-130, ridicari intr-o roata etc.. poate fi si asta o cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 un manual cu coduri piese pentru un ktm lc4 supermoto 2004 , daca are careva prin PC rog un PM cu dansul , sbk750@yahoo.com , merci anticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 http://shop.dementor.ro/wyszukiwarka-czesci/11/91/1207/640-lc4-supermoto-orange-au » Post actualizat in 12 Aug 2017 16:45 Sau intri pe www.ktmexc.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 merci fain , super primul site Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Are cineva de vanzare un intrerupator semnalizare KTM EXC 2008 (si second), potriveste si de la model mai nou. Am cautat cam pe la toate magazinele din tara si nu are nimeni.. doar complet Am nevoie doar de partea de jos care e incercuita in poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Salut, am un suport genți laterale pt. KTM LC 4 , predare personală în Arad și doar pe încerate! https://www.olx.ro/oferta/suport-side-case-ktm-lc-4-ID99bhZ.html » Post actualizat in 03 Sep 2017 18:30 Salut, am un suport genți laterale pt. KTM LC 4 , predare personală în Arad și doar pe încerate! https://www.olx.ro/oferta/suport-side-case-ktm-lc-4-ID99bhZ.html Vândut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.