Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Salut , am si eu niște întrebări , doresc sa iau un exc 450 din 2004 si sa il fac super-moto. Întrebarea este cam la cat timp / Nr. De km se schimba uleiul . Si cam cat ar trebuii sa dau pe motor si pe rotile de SM. Mulțumesc !

P.S. Sunt începător , am mers pe un gs 500 .

Editat de Tavi97
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Are cineva un manual de setare a suspensilor fata pentru ktm 450 exc 2009? Am cautat pe net si am gasit de fiecare data variante diferite.. Ma referi la reglajul de sus si de jos, atat. Mai exact atunci cand dau peste un bolovan sau un lemn mai mic primesc soc in ghidon,ca si cum ar fi suspensia blocata... Ceva nu bate bine .. Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.un prieten are un Ktm exc 450r din 2008 și are o problema:consuma ulei destul de mult . Azi a verificat ,completat uleiul pana la jumătatea ferestrei și după 2 ore jumate de mers a scăzut sub fereastra . Acest model are ulei la cutie separat și a verificat uleiul la cutie și este la nivel deci nu îl amesteca pe cal din motor cu cel din cutie . De aici am dedus ca îl consuma .

Întrebare:cat e de grav? Cat costa reparația? Ce trebuie înlocuit?

 

Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. MotoreX a băgat în el . Nu știu exact de care dar oricum moto a ajuns la 'doctor'pentru schimb piston segmenți și orice mai trebuie sa fie motorul în regula. Ciudat e ca a cedat dintr-o data . Adică l-am cumpărat în martie și nu scotea fum deloc și după doua iesiri a început sa scoată fum și sa consume ulei mult. Eu personal am fost sa îl cumpăr și părea în regula . Dețin unul la fel doar ca 2009 și cred ca l-am verificat destul de bine . Este adevărat ca nu am făcut test de compresie. Însă motorul trăgea foarte bine și se auzea la fel de bine .

El ( unchiu meu , pentru el l-am cumpărat) a zis ca l-a fiert destul de bine la prima ieșire. Se poate sa fie asta cauza?

Pana la urma nu e asa grav ca pistonul face parte din consumabile la genul asta de moto 😆

Multunesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand aveam EXC 4T imi amintesc ca, dupa ce il culcam pe o parte, incepea sa scoata fum gros albastrui. Practic uleiul ajungea prin epuratorul de gaze in carburator. Era motor cu o singura baie de ulei, nu doua ca alea dupa 2008, dar si astea cred ca au ceva epurator de gaze.

Pistonul la EXC 4T nu e consumabil. Nici macar segmentii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca asta ar fi cauza. La al meu, 2009, nu se întâmplă asa și a căzut pe toate părțile.nu scoate fum deloc. Așteptăm să îl desfacă mecanicul și vom vedea ce trebuie înlocuit.

PS: cam la ce preturi se găseste un kit piston și care ar fi mai bun?😆

Mulțumesc de răspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu siguranta poate sa il fi terminat unchiul tau cand a fiert, poate avea si putina apa si aia i-a fost.. Poate cand l-ai luat avea aditivi in ulei, si nu scoate fum deloc ... dupa aceea incepe sa afume ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, incepator total pe moto, 15 ani de condus conserve, am 1,68 si 60 kg, vreau sa imi iau ceva de mers in oras, dar o data pe luna sa ies si un pic pe coclauri, am ceva off road la activ, deci intrebarea ma este ce imi iau, mi as lua exc un 4t cat mai mic ca si cilindree, o fi bine o fi rau? Ma descurc in oras, oare ajung cupicioarele jos? Acu fac scoala pentru A si ma mananca tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MOTOCICLISM.ro ? Totul despre motocicletele offroad ? Hard enduro ? Hai Portocaliii(ktm Exc Rulz) ?

 

Asta cam exclude orasul.

Pune intrebarile tale pe alt topic. Eventual la sectiunea SuperMoto daca tii neaprat la combinatia EXC+oras.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un exc 450 din 2005 si am o nelamurire. Cand pornesc motoru in partea dreapta unde este ambreajul se aude un zgomot, dar cand trag maneta ambreajului nu se mai aude. In rest motocicleta se comporta bine. Sa fie un motiv de ingrijorare sau este ceva normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand aveam EXC 4T imi amintesc ca, dupa ce il culcam pe o parte, incepea sa scoata fum gros albastrui. Practic uleiul ajungea prin epuratorul de gaze in carburator. Era motor cu o singura baie de ulei, nu doua ca alea dupa 2008, dar si astea cred ca au ceva epurator de gaze.

Pistonul la EXC 4T nu e consumabil. Nici macar segmentii.

Da,epuratorul de gaze merge in carburatir,dar eu le anuleze de acolo si in duc in capacul filtrului de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din capacul filtrului de aer (cutia) tot in carburator ajunge. Eu il anulasem, lasand furtunul in jos. Ca sa nu intre apa, improvizasem o supapa pe furtun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,ajunge ,dar nu mai da cu fum deloc plus ca e ferit de apa si mizerie,mai e si varianta ta intradevar cu supapă.

» Post actualizat in 17 May 2016 05:51

Are cineva un manual de setare a suspensilor fata pentru ktm 450 exc 2009? Am cautat pe net si am gasit de fiecare data variante diferite.. Ma referi la reglajul de sus si de jos, atat. Mai exact atunci cand dau peste un bolovan sau un lemn mai mic primesc soc in ghidon,ca si cum ar fi suspensia blocata... Ceva nu bate bine .. Multumesc !

Din cate stiu eu,jos e compresia si sus reboundul,desfa de inceput jos 3 clicuri,invers acelor de ceasornic. Vezi daca se modifica,daca nu,inseamna ca ceva nu e ok la cum e prinsă roata,am mai intalnit situatii asemanatoare cad nu erau perfect paralele telescoapele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un manual de setare a suspensilor fata pentru ktm 450 exc 2009? Am cautat pe net si am gasit de fiecare data variante diferite.. Ma referi la reglajul de sus si de jos, atat. Mai exact atunci cand dau peste un bolovan sau un lemn mai mic primesc soc in ghidon,ca si cum ar fi suspensia blocata... Ceva nu bate bine .. Multumesc !

 

Incearca varianta din manualul utilizatorului de site-ul oficial apoi te joci cu asta:

Offroad - It's Shocking__.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare, de unde as putea sa iau mai multe protectii la un ktm 450 exc 2004? Nu vreau sa platesc transport pentru fiecare reper in parte, vreau un singur magazin cat mai complet.

 

Imi trebuie: scut metalic, plastice la capace sa nu le frec cu cizma, protectii la radiatoare, ceva portbagaj sa pun un rollbag.

 

Apoi... e ceva site cu reperele de pe motocicleta/piesele ca sa le pot vedea codul la fiecare?

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai citit pe aici una alta, destul de util, mai ales la tubliss si muse :)

Nu o zis nimeni nimic de bilele alea de bagat in roti :)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Vedeam ca imi picura ulei din motor. Dupa ce m-am uitat mai bine, am vazut ca imi curge pe la axul ce tine pinionul... E ceva clasic la astea? (exc 450 2004)

Nu simt joc in pinion/ax, presupun ca doar simeringul a cedat.

Ca sa il schimb, ma gandeam sa bag motorul in a 1-a, sa calce cineva frana spate, sa desfac surubul ala. Se desface normal? Adica invers ca si ceasul? Trebuie incalzit? Are loctite?

Simeringul e de suprafata? Musai sa pun OEM KTM sau pot pune orice simering?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am schimbat toate semeringurile exterioare ,sunt 3,la pinion la kick starter si la schimbator,La pinion am schimbat cu tot cu bucsa de metal care vine pe ax si cu oring ,surubul se desface in sens normal si de obicei are loctite,Cel mai bine il desfaci cu un ciocan de impact.Eu am unul electric pentru desfacut roti ,merge la 12 v inclusiv la bateria de la masina.Ebun la casa omului asa ceva e cca 150 de lei.Daca nu ai asa ceva cel mai bine te duci la o vulcanizare si desfac ei,asta daca nu poti desface prin actionarea franei spate si cu o cheie cu prelungitor.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu, ti-am dat un link pt piese oem. Adica fisa care-ti trebuie e asta:

http://shop.dementor.ro/schemat/59668/transmission-ii-racing

Si, daca cauti pe google codul surubului aluia (de care iti spune clar ca e cu loctite), iti da asta:

https://www.google.ro/search?site=&source=hp&ei=ztlyV5PnJML_ad_Nm_AP&q=59033034044&oq=59033034044&gs_l=mobile-gws-hp.3...3986.39972.0.40900.18.15.3.1.1.0.1367.9130.0j6j1j0j1j1j0j6.15.0....0...1c.1.64.mobile-gws-hp..1.5.3780.3..0j41j0i3.E7Mku4lodzs#imgrc=VY1B2SDDgZ-0CM%3A

 

Deci e surub normal.

 

Semeringul e 10 lei pe original. Nu merita sa faci incercari cu alte semeringuri, mai ales ca ai reprezentant husqvarna-KTM la tine in oras si nu te costa transportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...