moshu_999 Postat Iulie 6, 2018 Share Postat Iulie 6, 2018 Mersi frumos ai PM cu nr telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 12, 2018 Share Postat Iulie 12, 2018 Salutare. Am un exc 250 2t 2011 si ieri cand am iesit cu el pe o urcare a plesnit o petala de la muzicuta, vf3 . Am pis alta si merge brici. Intrebare: e careva care a pus vf4?? Se simte diferenta? Merita banii? Faza e ca vf3 se stie ca e mai problematic,si nu am chef sa ma lase iar plus ca si corpul mizicutei e uzat. » Post actualizat in 12 Jul 2018 05:07 Pentru cine este interesat de o combinatie buna de jiglere pt ktm exc 200 carburator de 36 : jigler relanti 40, jigler principal 162, cui dozaj nedh clip 3 ( cui de suzuki rm 250 ) 1si 1/2 la aer ( se regleazad in functie de altitudine si temperatura ) , pentru cine merge mult in power poate pune un jigler principal mai mare 165 sau 168. Are un bun raspuns la accelerare de la relanti la 1/4 , cuplu bun in mid-range , putere livrata liniar. Cea mai buna modificare pe care am facut-o, este alt motor de cand am shimbat cuiul nozg standard. Da,ai dreptate e f liniar pe putere. Si eu m.am dat cu NECJ pe 250 2t si e f ok doar ca imi lipsea puterea uneori cand era subturat de aceea am pus N8RW de ktm si e mai brutal un pic dar te scoate din unele situatii naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iulie 12, 2018 Share Postat Iulie 12, 2018 Salutare. Am un exc 250 2t 2011 si ieri cand am iesit cu el pe o urcare a plesnit o petala de la muzicuta, vf3 . Am pis alta si merge brici. Intrebare: e careva care a pus vf4?? Se simte diferenta? Merita banii? Faza e ca vf3 se stie ca e mai problematic,si nu am chef sa ma lase iar plus ca si corpul mizicutei e uzat. » Post actualizat in 12 Jul 2018 05:07 Da,ai dreptate e f liniar pe putere. Si eu m.am dat cu NECJ pe 250 2t si e f ok doar ca imi lipsea puterea uneori cand era subturat de aceea am pus N8RW de ktm si e mai brutal un pic dar te scoate din unele situatii naspa. Eu am avut Vforce 3 pe un ktm 250 EXC din 2007, in 4 ani am pus 400 de ore pe el de nou si niciodata nu am avut probleme, este foarte fiabil, tu poate ai avut ghinion. Vezi ca daca pui Vforce 4 s-ar putea sa nu mai mearga cum trebuie, mai bine ramai pe VF3, oricum nu cred ca e mare branza intre ele, poate diferenta apare daca il pui pe Dyno. Legat de NECJ, nu e ce trebuie, merge bine de la jumate in sus, pe blana e ok, dar n-ai joase, l-am incercat si eu cu toata gasca mea de la Crampoane, sunt alte cuie mult mai bune! De exemplu pe 250 EXC incearca tot un cui de Suzuki 13383-37FC0 13372489-219, NECH, pe clip 4. Pilot 35 / Main 162 / Air 1 turn - trage CEL MAI BINE, E LOCOMOTIVA, pe toate plajele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 12, 2018 Share Postat Iulie 12, 2018 Incerc sa nu cobor la 35 pe jiglerul de relantii. Se incalzeste prea repede. Cu acel cui nu prea poti pune mai mare fiind cu profil bogat de jos. » Post actualizat in 12 Jul 2018 11:51 Incerc sa nu cobor la 35 pe jiglerul de relantii. Se incalzeste prea repede. Cu acel cui nu prea poti pune mai mare fiind cu profil bogat de jos. Vf3 am avut de 300 2007 si la ala am avut probleme. Plus alti amici tot cu probleme pe vf3. Despre vf4 am auzit numai de bine,legat de performante si fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Salutare, va rog sa-mi dati un sfat de unde as putea achizitiona nou sau folosit la un EXC 300 din 1999, piesa interioara din aluminiu la ambreiaj, cea care cupleaza discurile in interior si pe care se strang arcurile de presare. In engleza INNER CLUTCH HUB ii zice cod oem 54632002200. Problema e ca de noua nu se poate livra. Am bagat prea mult deja in motocicleta asta, ar fi pacat sa ramana asa deorece fara un arc patineaza ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Iulie 25, 2018 Share Postat Iulie 25, 2018 Incearca aici: https://www.ktmexc.ro/inner-clutch-hub-p-25224?search=54632002200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 26, 2018 Share Postat Iulie 26, 2018 Incearca aici: https://www.ktmexc.ro/inner-clutch-hub-p-25224?search=54632002200 Am incercat si mi-a zis ca nu se poate aduce. Din cauza asta caut piesa si folosita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Iulie 26, 2018 Share Postat Iulie 26, 2018 Incearca pe ebay https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=INNER+CLUTCH+HUB++ktm&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=++ktm+54632002200&_sacat=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 28, 2018 Share Postat Iulie 28, 2018 Salutari, Stie cineva ce rost are busonul incercuit? Am impresia ca de la ea i-mi curge uleiul din motor. Am schimbat semeringurile la kick, pinion, schimbator, toate oringurile, garnitura de la stator, degeaba, tot i-mi picura ulei destul de mult... Din cate am vazut de la busonul incercuit se prelinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 29, 2018 Share Postat Iulie 29, 2018 KTM din care să curgă ulei nu prea am văzut și eu am doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 29, 2018 Share Postat Iulie 29, 2018 Era doar o expresie, dar picura destul de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Iulie 31, 2018 Share Postat Iulie 31, 2018 ce lichid folositi pentru pompa ambreiaj , ma refer la specificatii sa stiu ce caut in comert , am un ktm lc4 cu pompa magura insa banuiesc ca si pe Exc tot aia e ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 31, 2018 Share Postat Iulie 31, 2018 Ulei hidraulic mineral folosit la suspensiile hidraulice la Citroen.E 30 de lei litru.Fata de 100 ml lichid Măgura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat August 1, 2018 Share Postat August 1, 2018 merci fain » Post actualizat in 01 Aug 2018 16:45am luat azi uleiul , a mers parfum , am folosit metoda asta , amorsare din prima , o recomand . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 4, 2018 Share Postat August 4, 2018 (editat) Salutare! Am un EXC 400 din 2000, de putin timp scos la plimbare pe strada, cand l-am luat nu am observat problema asta pentru ca am mers doar prin padure. Faza e ca atunci cand tin gazul fix incepe sa balbaie, sa intrerupa, iar turatia oscileaza foarte putin. Aveti idee despre ce ar putea fi? Carburatorul a fost desfacut si spalat cu spray de curatare special. Editat August 4, 2018 de CzCustoms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 4, 2018 Share Postat August 4, 2018 Bujia 99% asa se comporta si a mea cu ngk cr9ek. am schimbat pe cr8ek, cr8ix si echivalentul denso iu24, cu toate a mers f bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 4, 2018 Share Postat August 4, 2018 (editat) cei drept nu am umblat la ea. Mersi de sfat, de luni ii infiletez o bujoaica noua sa vedem. » Post actualizat in 11 Aug 2018 19:08Salutare! Am un EXC 400 din 2000, de putin timp scos la plimbare pe strada, cand l-am luat nu am observat problema asta pentru ca am mers doar prin padure. Faza e ca atunci cand tin gazul fix incepe sa balbaie, sa intrerupa, iar turatia oscileaza foarte putin. Aveti idee despre ce ar putea fi? Carburatorul a fost desfacut si spalat cu spray de curatare special. am schimbat bujia, iridium echivalenta celei recomandate de manual dar tot asa se comporta.. » Post actualizat in 11 Aug 2018 19:08Cea veche era innegrita, semn ca are prea multa benzina. Editat August 4, 2018 de CzCustoms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat August 15, 2018 Share Postat August 15, 2018 Caut cadru cu acte. Pt ktm exc 250/300 2012-2016. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 31, 2018 Share Postat August 31, 2018 Aprindere KTM 450 exc 2008 ,cn are sau de unde luam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Cumpar stator pt exc 520. 0744424818 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Ce ulei raport calitate pret recomandati . Folosesc in prezent motorex 10 60 cross power dar e cam scump.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 25, 2018 Share Postat Octombrie 25, 2018 Yacco mvx 1000 » Post actualizat in 25 Oct 2018 16:35 Au 15w50 full sintetic e cam 110 lei 2 l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 vreau sa montez pe un 525 , un ventilator ptr radiator , deoarece ceea ce gasesc ca si kituri de instalare sunt foarte scumpe, pleaca de la vreo 600 ron pana la 1100 ron ..... exclus sa dau atatia bani , caut o alternativa , un ventilator ceva pe la 100 ron , restul firele si un comutator ma descurc eu , ceea ce m-ar interesa e daca a mai incercat cineva o romaneasca deasta si ce ventilatoare ati folosit si cu ce rezultate , orice sfat e binevenit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 Ia să vă văd băjeț: ce motoretă e asta? 701 rally 450RR altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 vreau sa montez pe un 525 , un ventilator ptr radiator , deoarece ceea ce gasesc ca si kituri de instalare sunt foarte scumpe, pleaca de la vreo 600 ron pana la 1100 ron ..... exclus sa dau atatia bani , caut o alternativa , un ventilator ceva pe la 100 ron , restul firele si un comutator ma descurc eu , ceea ce m-ar interesa e daca a mai incercat cineva o romaneasca deasta si ce ventilatoare ati folosit si cu ce rezultate , orice sfat e binevenit . Teoretic orice ventilator poti adapta, daca incape pe radiator, dar ai grija sa fie rezistent la apa. Coolerele de PC nu sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.