gabyshor Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Dar, daca ma opreste, eu unul zic ca imi verifica seria sasiului prin statie si ma aleg cu maxim 300-400 lei amenda pentru nedetinere de acte, nu? Si, la toti anii astia cand am economisit ITP-ul si asigurarile, 3-400 lei mi-oi permite si eu. ce-l opreste sa verifice si daca ai rca valabil? m-au oprit acu vreo 2 ani intr-un filtru si uitasem rca-ul acasa. de fapt, era cazut din husa si era in buzunar, dar cand am scos actele nu mi-am dat seama. m-a intrebat de doua ori daca il am facut si daca e valabil, i-am zis ca da, mi-a zis sa astept la masina si s-a dus sa verifice. s-a intors, i-a zis colegului ca e valabil si pot pleca. dupa cum ti-e norocu presupun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Utz Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 (editat) Pt Stefanpkt: nene, ai venit pe forumul asta si numai nefacute faci. Vezi maaare pe pagina un topic cu "anunturi comerciale enduro-motocross", dar tot te mananca mana sa deschizi un nou topic despre "de unde pot si eu cumpara vitezometru", in loc sa postezi in topicul deja existent. Sa stii ca nu prea avem admini pe aici care sa mute topicurile noi unde le e locul, si ar fi bai daca orice nou venit ar deschide cate un topic despre orice vrea el sa cumpere. De asemenea, omul spune ca ii face ca un tractor IN VITEZELE 1 SI 2, deci in sarcina, si tu vii cu sfaturi ca "las-o mai asa, ca asa face.....". Te referi probabil la cum face cand e lasata per liber.... Mai multa atentie pe viitor, te rog. Pt Vlad: Nu sunt mecanic, dar eu nu vad cum ar putea un lant sarit sa-ti agate semeringul, ca sa ti-l duca. Doar daca nu a intrat acolo o za indoita si ti l-a apasat, dar asta tu stii. Mai degraba, dat fiind ca erai in sarcina, forta a fost atat de mare incat ti-a indoit axul pe care sta pinionul. In acest caz trebuie facut motorul in 2, extras si masurat axul. Si, daca ai noroc, poate gasest vreun meserias sa ti-l indrepte. Salut Mircea, Semeringul l-am stricat eu cand am bagat tot felu de surubelnite si tampenii ca sa fac parghie sa scot pinionul. Nu am avut presa si lantul era atat de intepenit intre pinion si bascula de a si muscat umpic din ea. Am sa cumpar chitul de reparatie si vad cum se comporta. Problema e ca nici nu cunosc vreun mecanic bun. Ce mi-a recomandat lumea e sa desfac cutia sa vad unde e problema. Asta e umpic bai, ca am inteles ca trebuie sa dau jos tot motorul(aici iarasi intervine problema mecanicilor). Oricum....nu e bine sa merg cu el asa. Tu ce zici? Mentionez ca eram in viteza 1 aproape la sarcina maxima cand a sarit lantul. Cand s-a intepenit s-a oprit motorul instant. Multumesc mult Editat Septembrie 10, 2016 de Vlad Utz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 Problema cu inmatricularea mobrelor de enduro e ca ele sunt inmatriculabile. Iar daca se circula cu ele neinmatriculate pe drumuri publice, e caz penal. Una e sa dai cateva milioane amenda pt libsa numar, rca, etc... si alta e sa te trezesti cu dosar penal. Poate doar sa ai un act de vanzare-cumparare cu fostul proprietar (chiar si din strainatate) in care sa fie libera rubrica cu data si sa completezi tu ulterior data, sa se incadreze in 30 de zile. PS Nu stiu cu mobrele de cross, care nu sunt inmatriculabile, ce se intampla cand te prinde politia pe drumul public..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Niste pareri despre EXC 450 2009? Din cate am citit am inteles ca modelul 2008 avea problema cu transferul de ulei din baie in motor sau ceva de genu, problema rezolvata in 2009. Proprietarul spune ca e model 2009.. in acte scrie ca e fabricat in 10.09.2008.. Care e diferenta dintre modelul 2008 si 2009? Motorul vrea sa il cumpere un prieten si nu ar vrea 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Salut. E mult 500 ore functionare pt un Ktm din 2007? Ma duc maine sa-l vad. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Depinde cum arată cilindrul,dacă a fost servitata la timp e ok,dacă nu a fost servisata la timp poate sa aiba si 100 de ore ca tot va trebui să bagi bani in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 Daca nu ne spui si ce motor e, 2t sau 4t, eventual si cand a fost schimbt pistonul si la ce cota e, nu te poate ajuta nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 Salut. Intre timp am achizitionat un Ktm exc 400 din 07 cu 359 ore. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 E posibil ca un motor de enduro nou sa vina fara acte ? Tocmai am sunat pentru un EXC-F 250 2012 si imi spune ca el la cumparat de nou si nu i-au mai trimis actele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 16, 2016 Share Postat Decembrie 16, 2016 Si chitanta n-o mai gaseste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Decembrie 23, 2016 Share Postat Decembrie 23, 2016 Salutari, vreau sa intreb daca a mai avut careva urmatoarea problema. Am un ktm 350 exc six days 2014, iar in ultimul timp pe bord afiseaza o serie de numere ca un cod de eroare si bordul nu mai functioneaza corect, isi revine o scurta perioada de timp dupa care iar o ia razna. Codul,sau ce o fii, este urmatorul: r02 15 05 13. As pune o poza cu bordul dar spre rusinea mea nu mai stiu cum sa o postez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Decembrie 23, 2016 Share Postat Decembrie 23, 2016 r02 15 pare a fi rollover sensor, verificati cablajul de sub sea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Februarie 5, 2017 Share Postat Februarie 5, 2017 Am aflat (fara ajutor) si rezolvat,....acest cod indica bateria slaba din bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 stiti vreun exc 250 dupa 2012, bun, de vanzare? eventual si un exc-f 250? in afara de ce e pe bikeshop sau olx » Post actualizat in 10 Mar 2017 11:41Salutare, am revenit printre portocalii 350 excf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csocso Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Vand Husaberg Te 300,an fabr.2012 https://www.olx.ro/o...00-ID7l4JG.html Vreo 10zile la numai 3500 EUR!!!! Motivul este ca mi-am luat iarasi portocala 300sixdays din 2016 0744519440 Editat Martie 24, 2017 de csocso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 as dori sa imi montez o maneta aftermarket pt ambreiaj. recomandati vreun model? ma intereseaza sa fie de calitate si sa pot s-o folosesc cu un singur deget. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Salut! Cumpăr KTM exc 2t 200/250 poate și 300 dacă e o oferta buna,după 2005, înmatriculat-oferte pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MNSdaniel Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Salut! Am detinut pana de curand un Suzuki DR125, cu care am prins gustul de endureala si vreau sa trec la 2 timpi, de preferat KTM. Imi poate explica si mie cineva diferentele dintr 200 exc si 250 exc (fabricatie 04-07 - aici ma incadrez si cu bugetul) si ce recomandati? am 1.70, 68 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Salut, am o mica problema cu pompa de ambreiaj pe un ktm 400exc, mai exact s-a rupt una din urechile care tine maneta de ambreiaj...am cautat o pompa noua dar pretul ma face sa caut o varianta alternativa. Asa ca vine intrebarea, a pus cineva o alta pompa hidraulic, de frana, in locul celei de ambreiaj? Am mai auzit ca se poate inlocui cu o pompa de frana de la un scuter, a facut cineva asta ? Ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Vezi diametrul pompei și lungimea pistonasului,dacă sunt la fel nu cred că e panică.daca e cu mult mai mare e tare și nu acționează,dacă e prea mica nu debraiaza destul,eu pe 525 am găsit o pompa AJP parca care merge foarte bine.Second găsești intre 250 și 400 depinde de noroc.Sau sudezi urechea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Mai caut, poate gasesc una identica la mana a doua...ce am gasit sunt cu diametrul.pistonasului de 14 mm, iar cea de pe el are 9.5...mai astept putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mickey20 Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 cel mai bine sudezi urechea si gata. te costa 30 lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Am sudat eu urechile costat 60 de lei făcute excelent,pompa e din aluminiu nu magneziu.M-a costat 250 de lei cu tot cu kit de reparație .Practic am pompa noua,asta pe 525 ,pe 200 am pus una magura de 12,5 care merge perfect. » Post actualizat in 31 May 2017 15:24 Pe cea de 12,5 am dat 200 de lei.Florin 46 dacă ești din București îți recomand un sudor foarte bun care îți poate reconstrui urechile de la pompa. » Post actualizat in 31 May 2017 15:25 De la cine am luat pompa mai avea una magura de 10,5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Am sudat eu urechile costat 60 de lei făcute excelent,pompa e din aluminiu nu magneziu.M-a costat 250 de lei cu tot cu kit de reparație .Practic am pompa noua,asta pe 525 ,pe 200 am pus una magura de 12,5 care merge perfect. » Post actualizat in 31 May 2017 15:24 Pe cea de 12,5 am dat 200 de lei.Florin 46 dacă ești din București îți recomand un sudor foarte bun care îți poate reconstrui urechile de la pompa. » Post actualizat in 31 May 2017 15:25 De la cine am luat pompa mai avea una magura de 10,5 Salut, Am luat deja o alta pompa, tot magura, identica cu cea veche, si ea avea o crapartura, dar la suportul de montaj pe ghidon... Eventual o pastrez si pe cea veche in caz ce va fi nevoie de ea vreodata. Daca e de aluminiu gasesc si in timisoara pe cineva care o poate suda in mod sigur. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Eu aveam și urechile de la suport rupte,și am găsit soluție cu un șurub,nu mai sunt probleme acum.O sa pun o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.