Sari la conținut

Postări Recomandate

ce serie la cadru si la motor is trecute in acte( carte si talon) cu alea trebuie sa te duci la rar. daca mergi cu altele, iti cer acte de provenienta, factura etc. sa schimbi tu tablita aia e ilegal, or sa te lege aia. apoi nu numai tablita e cu serie, trebuie sa fie gravata undeva in fata pe cadru direct seria. nu te apuca de sters serii ca nu e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

trebui sa fii mai explicit ca nu se intelege mai nimic din postarea ta.....deci tu ai indreptat cadrul stramb la ea sau vrei sa ii pui cadrul nou la ea?? sau tu vrei sa pui motorul pe cadrul nou si sa il inmatriculezi ?? in carte ai seria la motor sau doar la cadru?? daca vrei sa schimbi cadrul atunci iti trebui o foaie de la un service autorizat rar care sa certifice ca ei au schimbat cadrul si trebui sa mergi si cu cadrul vechi sa vada seria... acum vorbesc ca asa era legea acum cativa ani dar de atunci s-au modificat multe....deci tu practic faci recarosare si iti trebui acte si pe cadrul "nou"....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sînt o gălăgie de mobre prin țară funcționale, cu acte în refulă şi la prețuri derizorii, de ce ai vrea să faci astfel de afaceri, naiba ştie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.am cumpărat iarna ăsta o motocicleta căzută. ..Aceasta avea cadrul strâmb și fisurat..băiatul ăla mi-a dat și cadru nou la ea. El am făcut contract vânzare cumpărare, mi-a dat fiscal ,cartea ,talonul și asigurarea..Acum I-a expirat și itp sibasigurarea..Peste o luna vreau sa o înmatriculez pe numele meu..Bun..Ăsta de la care am luat motorul mi-a dat și un motor de rezerva (motorul original) el mi-a spus ca are probleme treapta 2 și ca a luat altul complet..În fine nu o avea și alte probleme dar nu M-a interesat prea mult..Treaba e ca motorul ăsta are alta serie. Deci:

cadrul vechi are tăblia aia cu seria și tot..cadrul nou are locașul și tableta o pot prinde eu acolo perfect. Este prinsa în nituri..Ce sa fac?

1-sa pun eu aia și sa mă duc doar pentru itp și sa îmi omologheze seria la motor?

2-sau sa mă duc acolo și cu cadrul vechi și se ocupa ei de mutatul tăblițele și sa îmi bata seria și pe cel nou acolo la cadru?

 

Și ar mai fi cu seria de motor..citeam pe aici ca e mai ușor sa o șlefuiesc. .Ce ziceți? Eu nu am nici un act de la motorul ăla. O seara plăcută

Cine crezi ca te poate ajuta cand postezi un astfel de anunt? Dupa ce ca povestea este f. complicata, o si amputezi cu greseli gramaticale....eu unul nu am putut sa te urmaresc....cadru de rezerva, motor de rezerva....ai cumparat doua motociclete, avariate ambele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, cea de rezerva este ok, cadru si motor ok, dar fra acte. Cea cu acte este busita,cadrul rupt. Deci trebuie transplant de cadru si motor cu acte.

Recarosare moto? Dupa ce va suna la RAR pentru programare sa ne spuna si noua ce raspuns a primit, sunt curios....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A....am cumpărat ...o motocicleta căzută ...cadrul strâmb și fisurat

...băiatul ...mi-a dat și cadru nou la ea.

...am făcut contract vânzare cumpărare, mi-a dat fiscal ,cartea ,talonul și asigurarea

...vreau sa o înmatriculez pe numele meu

...mi-a dat și un motor de rezerva ...motorul ...are alta serie

 

B....cadrul vechi are tăblia aia cu seria și tot..cadrul nou are locașul și tableta o pot prinde eu acolo perfect. Este prinsa în nituri..Ce sa fac?

1-sa pun eu aia și sa mă duc doar pentru itp și sa îmi omologheze seria la motor?

2-sau sa mă duc acolo și cu cadrul vechi și se ocupa ei de mutatul tăblițele și sa îmi bata seria și pe cel nou acolo la cadru?

 

Și ar mai fi cu seria de motor..citeam pe aici ca e mai ușor sa o șlefuiesc. .Ce ziceți? Eu nu am nici un act de la motorul ăla. O seara plăcută

 

N-am trecut printr-o astfel de situatie, dar uite cum vad eu lucrurile:

 

A.

Toate bune si frumoase, doar ca nu ne spui daca la cadrul nou ai si ceva acte (cum ar fi o factura).

 

B.

1 - Tablita cu seria nu are cine stie ce valoare. DOAR SERIA BATUTA PE CADRU ESTE IMPORTANTA. Deci acest punct iese din discutie.

2 - Da. Cam asta ar fi mersul firesc al lucrurilor. Doar ca trebuie sa ai acte si la cadrul NOU, chiar daca nu are tablita si serie, ca sa reiasa de unde provine.

 

Referitor la seria de motor, ar fi o ilegalitate sa o slefuiesti. Deci iese din discutie.

Din cate stiu eu, atat timp cat motorul nu apare in baza de date ca fiind furat sau inmatriculat, nu conteaza daca nu ai acte. Iti vor trece cei de la RAR in carte seria de motor pe care o gasesc pe acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara sa te superi pe mine , asta e afacere bulgareasca. Tu , practic ne intrebi cum se poate inmatricula o motocicleta fara acte. ( poate nu am inteles eu bine... imi cer scuze in cazul asta ). Nu mai bine cumparai una in regula? am senzatia cu o sa iesi mai scump, cu mult, cu struto -camila asta ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul are doua cadre unul cu acte si unul fara si doua motoare ,unul functional si altul nefunctional si fara acte. Din astea vrea sa incropeasca un motor....

Omul ne intreaba cum se poate inmatricula o motocicleta al carei cadru este rupt si pentru care are si un motor de rezerva.

Eu asta am inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul are doua cadre unul cu acte si unul fara si doua motoare ,unul functional si altul nefunctional si fara acte. Din astea vrea sa incropeasca un motor....

 

Depinde doar daca are sau nu acte pe cadrul NOU. Daca are acte, atunci se poate "incropi" fara probleme o motocicleta. Daca nu are, atunci poate sa caute un alt cadru cu acte. Situatia nu este chiar atat de complicata pe cat pare.

Daca ar fi sa ne referim si la motor, din nou nu este foarte complicat. Poate sa ia piesele bune din motorul fara acte si sa le bage in motorul stricat, dar cu acte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fiu mai clar..Am cumpărat un kawasaki zx6r 2006 lovit. Avariat cadrul, bordul,scărițe dreapta,carene frontale faruri..Și alte lucruri..băiatul ăsta a luat pentru ea tot. A cumpărat cadru nou .nesta tat nenimic..Am montat tot pe cadrul nou și acum motocicleta e ok. Are toate piesele cumpărate. Motocicleta este complecta și funcționează perfect. Acum..băiatul este proprietar în acte..mi-a dat fiscal și tot..Dar cadrul pe care este el proprietar este îndoit...La cadrul cel nou (care este acum montat pe moto) nu am nimic la el..factura sau ceva. Și când am luat motocicleta ăla mi-a dat și un motor vechi (originalul ei) și mi-a spus ca are probleme la treapta 2. Am dat 1000 e pe motocicleta..m-am făcut mai înțeles?

Editat de myry99
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu ai facut nici o afacere pentru ca ai asamblat toata motoreta pe cadrul asta nou. O sa iti trebuiasca un alt cadru + actele de rigoare(carte+fiscal,eventual si talon). Baiatul care ti-a vandut tie motoreta este scos din ecuatie. O sa ai treaba cu cel care iti va vinde cadrul,faci contract vanzare-cumparare cu el, demontezi toata motoreta ,o construiesti din nou pe cadrul pe care o sa-l cumperi si abia apoi te poti duce la RAR. Ajuns acolo spui ca ai schimbat motorul si ca vrei sa iti refaca cartea. Tot acolo faci si itp si toate cele. Cred totusi ca ai nevoie de o cunostinta la RAR ca sa scapi cu bine din aventura asta

» Post actualizat in 22 Feb 2015 22:03

Teoretic, daca mergi la RAR cu motorul schimbat dar sa fie pentru acelasi tip de motoreta(ninja zx6 2006) nu ar trebui sa intampini probleme. E putin mai complicat daca vrei sa pui motor de 3.0 pe masina cu motor de 1,6(ca exemplu). Sau o alta varianta ca sa scapi fara munca si cheltuiala, gaseste un nene care se ocupa de inmatriculari in BG si te rezolva cu motoreta asa 100%. Am fost in decembrie cu un prieten in Razgrad sa isi inscrie masina si nenea care a mers cu noi a inscris un Audi Q7 in cele mai ciudate circumstante. Masina era inmatriculata pe tara galilor,cel care a venit cu ea era roman iar inmatricularea a fost facuta pe numele unui italian doar cu o copie dupa un permis. Cred ca o motoreta e floare la ureche

Editat de duduistul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu dezaprob total acest gen de acțiuni şi mai ales trîmbițarea lor în mediul online. Nu m-aş mira să fiu oprit în trafic pentru a-mi fi verificate seriile cadru şi motor. Ceea ce, pentru mine n-ar însemna altceva decît o pauză de țigară la urma urmei.

Este doar părerea mea dar sînt sigur că mai sînt şi alții care gîndesc la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact .... Ai grija sa nu treci prea mult de ITP, si sa nu ajungi Doamne Fereste la Facultate..... Incredibil ce idei va trec prin cap...

 

Totuși...O sa sun azi la r.a.r sa vad..Mai qm varianta sa mut plăcută, iar apoi sa caut pe cineva cu niște pansoane sa le bata el.cu o spaga trec de itp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De rezolvat pot rezolva..Ori fac rost de o factura la un magazin moto (nu degeaba)..

O sa încerc azi sa fac rost de numărul lu ala de unde am luat moto poate are el ceva..totuși motorul care este pus pe ea nu am nici un act..Nu știu nimic despre el sau de unde e..Pot verifica seria undeva dacă este furat sau ceva?aveți idee? Sa nu mă duc acolo sa am surprize

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

 

Vineri 20.02.2015 am reusit in sfarsit sa depun actele la Politie pt inmatricularea unei motociclete aduse din Olanda.

 

voi incerca sa fiu cat mai scurt si cuprinzator cu actele necesare :

(ATENTIE - este vb despre inmatriculare in Bucuresti ) - difera de la judet la judet- este vb despre cum se interpreteaza legea...

 

Primul drum se face la RAR de unde se ia - carte moto + certificat autenticitate + ITP

- cost total aproape 600 lei - motocicleta mea este model American si se face si omologare - altfel este mai ieftin

 

2. - la fisc (Directia de venituri buget local )

- copie carte moto

- copie buletin

- copie contract V-C (vanzare cumparare) - eu l-am avut bilingv - posibil daca nu este si in romana posibil trebuie tradus

- fisa inmatriculare

- cerere

 

3. - ANAF

- de aici trebuie sa obtineti un certificat care sa precizeze ca nu platiti tva - atentie nu este vb despre taxa de poluare .....

- copie buletin

- timbru fiscal de 2 lei

- cerere tip

- copie de pe talonul strain (un card) + traducere legalizata - din traducere trebuie sa reiasa anul primei inmatriculari

- copie carte moto

- copie contract V-C

 

4. - Politie

- toate actele obtinute la fisc + anaf + rar

- taxa inmatriculare

- taxa talon

- actele motocicletei in original (cele starine - sunt 2 - o hartie si un card )

- copie de pe un talon al unei remorci sau dube - la ghiseu se va da o declarative cum ca moto a fost adusa pe remorca sau in duba - asta daca motoreta nu are numere - daca ati adus-o cu numere posibil sa difere

- copie contract V-C

- copie buletin

- copie RCA - sa fie valabil !

- la politie nu trebuie nimic tradus !

- la ghiseu veti plati si contravaloarea placutelor - eu nu am platit deoarece le aveam rezervate pe cele de la motocicleta veche !

 

 

sper sa nu fi omis nimic si de asemenea sper sa fie util si altora !

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...