Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am un maxi scuter de 250 pe care trebuie sa il inmatriculez curand, am la el talonul cu stampila de radiere din Italia si certificatul de proprietate, si mai am o hartie stampilata de la service-ul de unde scuterul a fost luat, insa hartia asta este pe numele unui prieten de-al meu, de la care eu am cumparat ulterior motorul (hartia e de fapt o donatie pe numele lui). Presupun ca la politie daca prezint hartia asta normal ca nu e in regula, ca nu e pe numele meu. Daca prezint doar talonul si certificatul iarasi cred ca nu e suficient. Ce ar trebui sa fac? Prietenul este in Italia, nu am cum sa merg cu el la notar pentru o vanzare-cumparare. La birourile astea de intocmit dosare mi-ar face oare o vanzare cumparare daca am copie dupa buletinul lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica sa corespunda seriile de pe moto cu cele din acte.

si de preferat ar fi ca proprietarul sa fie cel din acte, pentru a nu avea probleme cu eliberarea certificatului fiscal.

bafta&asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taxe:

-52 RON la Primarie - taxa pentru inmatriculare (atat e la Tecuci)

-37 RON la CEC - taxa certificat de inamtriculare

-90 RON ITP - daca e cazul (atat m-a costat pe mine la Focsani)

-98 RON la RAR pt. certificat de autenticitate (RAR Vrancea)

-s-ar putea sa mai fie ceva de plata cand o iei in evidenta pe tine la Primarie, eu nu mai tin minte pt. ca am luat-o in decembrie 2009 si de-abia acum am trecut-o pe numele meu

-la Politie taxa de numar de inmatriculare - nu stiu cat e pt. ca am pastrat numarul vechi.

 

Si la RAR si la ITP iti trebuiesc urmatoarele:

-certificat de inmatriculare

-cartea autovehiculului

-cartea de identitate a proprietarului (deci a ta)

 

Sa nu uitam de asigurare - asta o faci direct pe numele tau, chiar daca in acte este alt proprietar.

 

Sper sa-ti fie de folos.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Astazi voi achizitiona o motocicleta si as vrea sa imi spuna cineva ce ar trebui sa am in vedere referitor la starea actelor, serii, certificat fiscal si orice altceva ce m-ar putea impiedica sa duc tranzactia bun sfarsit si apoi inmatricularea. V-as fi recunoscator daca mi-ati spune si ce taxe va trebui sa platesc.

Presupun ca au mai fost topicuri asemanatoare dar mi-e greu sa le caut acum

Multumesc mult!

 

Nu da banul pana nu obtii fiscalul de la el ca altfel o sa stai sa te uiti la ea cum au patit-o unii de pe aici.

 

Anul trecut pentru autentificare am dat 100 si ceva (120 parca) iar numarul era 30 normal si 70 preferential parca (sau ceva in jurul acestor sume).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat la cap tot ce mi-ati zis, multumesc. Ce interes ar putea urmari proprietarul ca sa nu imi dea fiscalul?

 

Datorii la impozite, amenzi neplatite. Trebuie sa-si achite toate datoriile inainte sa scoata fiscalul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca-ti mai iei un monster sau ca renunti la cutiutele cu suruburi. :D

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasul 1 este contractul de vanzare cumparare, nu? ...asta unde se (poate) face? notar? sau cum?

 

si apoi, certificatul fiscal se poate elibera doar daca ai contractu de vanzare cumparare, nu? ....si atunci cum sa fie deacord omu ala sa faca contract de vanzare cumparare (adica sa vanda motoricleta) dar fara sa primeasca nici un ban?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasul 1 este contractul de vanzare cumparare, nu? ...asta unde se (poate) face? notar? sau cum?

 

si apoi, certificatul fiscal se poate elibera doar daca ai contractu de vanzare cumparare, nu? ....si atunci cum sa fie deacord omu ala sa faca contract de vanzare cumparare (adica sa vanda motoricleta) dar fara sa primeasca nici un ban?

Pai semneaza contractul amandoi, vanzatorul tine toate exemplarele, scoate de la impozite motocicleta, ii da cumparatorului un exemplat de contact si hartia de la impozite si primeste banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai semneaza contractul amandoi, vanzatorul tine toate exemplarele, scoate de la impozite motocicleta, ii da cumparatorului un exemplat de contact si hartia de la impozite si primeste banii.

 

aha, corect. si deci vanzatorul nu are de facut decat doua lucruri: contracutl de vanzare cumparare si scos certificatul fiscal de la impozite, atat? restul face cumparatorul?

 

inca o intrebare: stiu ca la contractul de vanzare cumparare exista anexat certificatul de radiere. acesta din urma cine il completeaza si cand? mai exact radierea cand se face?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, corect. si deci vanzatorul nu are de facut decat doua lucruri: contracutl de vanzare cumparare si scos certificatul fiscal de la impozite, atat? restul face cumparatorul?

 

inca o intrebare: stiu ca la contractul de vanzare cumparare exista anexat certificatul de radiere. acesta din urma cine il completeaza si cand? mai exact radierea cand se face?

 

Nu cred ca se mai face radiere de vreo 5 ani si ceva. Se face direct inmatriculare pe noul proprietar, fara radiere. Poate termenii in care m-am exprimat nu sunt tocmai corecti, dar acum 5 ani si ceva s-a schimbat legea si nu se mai foloseste certificatul acela de radiere (stiu pentru ca mi-am cumparat ultima masina acum 5 ani la inceputul lui ianuarie, chiar dupa ce se schimbase legea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu da banul pana nu obtii fiscalul de la el ca altfel o sa stai sa te uiti la ea cum au patit-o unii de pe aici.

 

Anul trecut pentru autentificare am dat 100 si ceva (120 parca) iar numarul era 30 normal si 70 preferential parca (sau ceva in jurul acestor sume).

 

Corect!!! Pe langa toate actele necesare sa vb. de Fiscal si Fisa de inmatriculare. Eu am facut asa

 

Am platit 90% din moto si tipul mi-a dat toate actele + certificat fiscal (dovada ca nu mai are datorii la stat) + MOTORUL , FARA a-mi da si fisa de inmatriculare care trebuia stampilata in alt oras decat cel in care locuiesc eu.

Cand mi-a dat fisa de imnatriculare stampilata si semnata i-am dat restul de 10%.

 

Verifica seria de pe cadru si motor; trebuie sa corespunda cu datele de pe certificatul de inmatriculare.

 

Deasemenea poti verifica CIV ul din talon pe situl asta : http://prog.rarom.ro/rarpol/rarpol.asp

 

Radierea se face automat dar daca cumperi moto dintr-un oras mai necunoscut fa copii dupa acte si da-le vanzatrului pentru a le duce la primarie si a radia motorul ca sa nu se trezeasca ala cu amenzi aiurea, daca este cazul, desigur. :P

 

Bafta.

 

PS : Daca esti din bucuresti merge sa faci actele la rulotele din urdistei. E lume multa acolo . N-are ce se intampla rau.

PS : Si inca ceva: Daca motorul e modificat :revospsit, recarenat, redecorat, orice altceva ce nu e stock cere toate actele inainte de a da banii; la mine a fost totul stock si d-aia am lasat 10% pentru fisa de inmatriculare.

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Certificatul fiscal atesta ca vanzatorul nu are datorii la stat, n-are legatura cu vanzarea propriu-zis.

Scopul lui este ca, atunci cand cumparaturul inregistreaza fiscal autovehicolul, sa ateste faptul ca pentru respectivul autovehicul impozitul a fost platit de vechiul proprietar.

Adica vanzatorul poate lua oricate, oricand, din ce tin minte, costa 2 lei timbru fiscal.

 

Pe scurt un cumparator al unei motorete deja inmatriculate in RO poate da banii cand are in mana:

-talon;

-carte de identitate;

-certificat fiscal;

-contract vanzare-cumparare sau factura;

-vehicolul (cu tot cu chei :P );

-toate accesoriile care sunt incluse in pret;

 

 

Pentru puristi, poti cere sa dai banii in momentul in care autentificarea la RAR e facuta cu succes, daca accepta si vanzatorul. (aviz modificari care pot fi respinse de RAR). Asta poate fi mai importanta la prima inmatriculare a motoarelor importate.

 

Pentru import mai sunt niste chestii, daca sunt interesati dati un semn, mi-e lene sa scriu....

Editat de Caron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru puristi, poti cere sa dai banii in momentul in care autentificarea la RAR e facuta cu succes, daca accepta si vanzatorul. (aviz modificari care pot fi respinse de RAR). Asta poate fi mai importanta la prima inmatriculare a motoarelor importate.

 

 

Da. Eu am fost nevoit sa fiu supus la cheltuieli in plus la autentificare RAR deoarece sitele tobelor stock au fost scoase; prima autentificare picata! Deci atentie si la ce zice Caron! Daca aveti cea mai mica modificare la motor fata de elementele stock nu dati toti banii pana nu se face autentificarea !

 

Certificatul fiscal atesta ca vanzatorul nu are datorii la stat, n-are legatura cu vanzarea propriu-zis.

 

Si daca imi da toate actele fara fiscal si fisa cu ce ma aleg ca platesc ca prostu' 100% din FIER SI NU POT INMATRICULA MOBRA PENTRU CA NU A PLATIT ALA TAXELE LA STAT?

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau discutii interminabile pe ce am zis.

Citeste tot si apoi raspunde.

 

Nu exista "fiscal si fisa" exista Certificat de atestare fiscala pentru persoane (fizice sau juridice) ...

Asa e, certificatul fiscal nu are treaba cu vanzarea, poti vinde un autovehicul si fara, vanzarea-cumpararea este perfect legala si valabila. Evident cumparatorul nu va putea inmatricula autovehicolul fara certificatul fiscal, dar asta nu anuleaza tranzactia.

 

Talon, CI si autovehicolul, fac obiectul contractului de vanzare-cumparare, certificatul asta nu.

Sintagma folosita de obicei in contractele standard, si care poate fi considerata referire la asta, e "liber de orice sarcini" si este vaga.

 

Repet:

-talon;

-carte de identitate;

-certificat fiscal;

-contract vanzare-cumparare sau factura;

-vehicolul;

-toate accesoriile care sunt incluse in pret;

Editat de Caron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident cumparatorul nu va putea inmatricula autovehicolul fara certificatul fiscal, dar asta nu anuleaza tranzactia.

 

 

Eu ce draq am zis ! Ce rost are daca ai motorul si e AL TAU DACA Nu-l POTI INMATRICLA ca n-a platit Dorel taxele?

 

AAAAA? Hai ma lasa-ne ! Ii dadeam omului detalii despre cum sa se fereasca si sa poate merge pe moto legal 100% in cel mai scurt timp posibil .

 

RESTUL e vrajeala ! PA!

 

Salutare. Astazi voi achizitiona o motocicleta si as vrea sa imi spuna cineva ce ar trebui sa am in vedere referitor la starea actelor, serii, certificat fiscal si orice altceva ce m-ar putea impiedica sa duc tranzactia bun sfarsit si apoi inmatricularea. V-as fi recunoscator daca mi-ati spune si ce taxe va trebui sa platesc.

Presupun ca au mai fost topicuri asemanatoare dar mi-e greu sa le caut acum

Multumesc mult!

 

Iti trebuie toate actele , bre ! TOATE daca vrei s-o inmatriculezi, sa ai numar, bla bla bla si nu da nici un ban pana nu ai toate actele !

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am auzit astazi o chestie la inmatricularea unei motociclete, daca in tara motocicleta a avut doi proprietari , la inmatriculare sunt necesare contractele de vanzare intre primul si al doilea proprietar + contract intre al doilea si al treilea. De unde plm sa iau eu contractul dintre primul si al 2-lea ?

 

LE: nu dati cu pietre, asa am inteles de la cineva care are probleme la inmatriculare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde plm? Pai simplu, fiecare proprietar anterior ar trebui sa aiba copia sa de act de vanzare cumparare, pe care ar trebui sa o dea mai departe si tot asa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai degraba daca ai cumparat-o de la un intermediar care a cumparat-o din strainatate, trebuie sa ai contractul de vanzare din strainatate catre intermediar si contractul de vanzare-cumparare intre intermediar si tine. Cel putin asa mi-a spus cineva de la un chiosc de acte auto de pe langa inmatriculari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

 

o intrebare pentru cineva in tema :

 

vreau sa iau o masina inmatriculata in B iar eu stau in IF, pot sa pastrez numerele de inmatriculare in acest caz ? - nu vreau sa mai dau bani pe placutele de inmatriculare pe IF.

 

multumesc !!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...