McKagan Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Am vorbit astazi pe mess? Daca da,atunci mare parte din raspunsuri le ai. Daca nu:Revizia la fiecare 10.000 km la Bavaria(se regleaza tachetii+balansul injectiei),pret in jur de 250 ron. Preturile la piese e schimb sunt destul de mari,insa motoreta este superfiabila si nu ai probleme.Motoarele duc spre 250/300.000 km fara griji,daca sunt intretinute. In ce consta asta? Mai bine zis cum procedez eu! La fiecare 5000 km ulei 20W50+filtru+filtru aer,la 10.000 km un litru de ulei Hypoid(750 ml cutie/250 ml diferential),la 30/40.000 km filtrul de benzina si cam odata pe an lichidul de frana(avind in vedere ca merg cam 30.000 km pe an. Reglajul tachetilor si al injectiei il fac doar la Bavaria,iar celelalte in garaj,eu cu mina mea. Cam asta ar fi. Luigi Vicol Yep, cu mine ai vorbit Multumesc pt lamuriri, astept sa ne intalnim sa vad tractorul in actiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperHypo Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 bafta! ma intereseaza si pe mine topicul acesta deoarece am aceeasi dilema: AT sau GS? si cred ca in afara de controversele "partizane" este extrem de pertinent. Acum: intrebare pt proaspatul posesor AT: nu e cam lesinata la 230 kg si 60 HP si cuplul relativ mic ? intrebare pt. posesorul 1100 (Luigi) cum merge transmisia? deoarece am gasit o groaza de posturi pe advrider.com si ukgser.com in care oamenii se pling ca le-a crapat cutia. citi km are a ta? dilema mea este cam asa: bmw-ul mult mai scump la acelasi an/nr km. iar AT pare "submotorizata". gresesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 7, 2008 Admin Share Postat Martie 7, 2008 Eu am RT,nu GS,dar mecanica este la fel.Are 98.000 km si merge la fel ca una noua. Personal nu am auzit de cutii crapate la BMW,ca idee daca te uiti pe ebay ai sa vezi ca nu prea gasesti cutii,asta inseamna fiabilitate,cred eu. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 11, 2008 Autor Share Postat Martie 11, 2008 bafta! ma intereseaza si pe mine topicul acesta deoarece am aceeasi dilema: AT sau GS? si cred ca in afara de controversele "partizane" este extrem de pertinent. Acum: intrebare pt proaspatul posesor AT: nu e cam lesinata la 230 kg si 60 HP si cuplul relativ mic ? intrebare pt. posesorul 1100 (Luigi) cum merge transmisia? deoarece am gasit o groaza de posturi pe advrider.com si ukgser.com in care oamenii se pling ca le-a crapat cutia. citi km are a ta? dilema mea este cam asa: bmw-ul mult mai scump la acelasi an/nr km. iar AT pare "submotorizata". gresesc? chiar nu este ... trage din orice pozitie ... si are mereu rezerve de putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 (editat) Fratilor, asta ii singurul topic pe forum unde am vazut ca se discuta despre 1100 GS; de 2 saptamani incoace, sunt posesorul unuia, '95 anu de fabricatie, 75k KM la bord, si am o nelamurire... dupa ce se incalzeste motorul binisor (scala cu temperatura uleiului mi-e la jumate) se aude un zgomot ciudat in motor, nu sunt supapele, is sigur de asta... se aude ca si cum ai sparge betonul cu un pickhammer... daca va suna cunoscut, dati va rog aici un reply ca sa stiu cum pot rezolva problema. Cele bune. Editat Mai 9, 2008 de Dan Cãta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 africanilor, care stiti,motorul de la africa de 650 este identic cu cel de la ntv 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Fratilor, asta ii singurul topic pe forum unde am vazut ca se discuta despre 1100 GS; de 2 saptamani incoace, sunt posesorul unuia, '95 anu de fabricatie, 75k KM la bord, si am o nelamurire... dupa ce se incalzeste motorul binisor (scala cu temperatura uleiului mi-e la jumate) se aude un zgomot ciudat in motor, nu sunt supapele, is sigur de asta... se aude ca si cum ai sparge betonul cu un pickhammer... daca va suna cunoscut, dati va rog aici un reply ca sa stiu cum pot rezolva problema. Cele bune. Regleaza jocul la supape intii si dupa aia vezi daca se mai aude.Oricum ar trebui sa o faci, sa fii sigur ca e ok treaba asta.Gasesti pe internet cum, e foarte simplu.Abia dupa aia cauta alte motive! Nu stiu in ce masura poti tu spune, daca nu ai mai avut boxer, ca sigur nu e de la supape. Oricum, motorul este destul de zgomotos. Succes, Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Mai 9, 2008 Autor Share Postat Mai 9, 2008 Fratilor, asta ii singurul topic pe forum unde am vazut ca se discuta despre 1100 GS; de 2 saptamani incoace, sunt posesorul unuia, '95 anu de fabricatie, 75k KM la bord, si am o nelamurire... dupa ce se incalzeste motorul binisor (scala cu temperatura uleiului mi-e la jumate) se aude un zgomot ciudat in motor, nu sunt supapele, is sigur de asta... se aude ca si cum ai sparge betonul cu un pickhammer... daca va suna cunoscut, dati va rog aici un reply ca sa stiu cum pot rezolva problema. Cele bune. cred ca te-ar ajuta mult daca ai intra pe advrider.com si adventureworkshop.com ... au sectiuni bogate pentru bimere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Regleaza jocul la supape intii si dupa aia vezi daca se mai aude.Oricum ar trebui sa o faci, sa fii sigur ca e ok treaba asta.Gasesti pe internet cum, e foarte simplu.Abia dupa aia cauta alte motive!Nu stiu in ce masura poti tu spune, daca nu ai mai avut boxer, ca sigur nu e de la supape. Oricum, motorul este destul de zgomotos. Succes, Bob Faptul ca nu supapele is da vina nu e pa rerea mea, ci a unui mecanic care are ateliar de motoare in Cluj... O sa inncerc si asta, clar, si multumesc mult de sfaturi!. Thanks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarionus Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Faptul ca nu supapele is da vina nu e pa rerea mea, ci a unui mecanic care are ateliar de motoare in Cluj... O sa inncerc si asta, clar, si multumesc mult de sfaturi!. Thanks. Poate sa fie si intinzatoarele de lant ( distributie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 http://uk.youtube.com/watch?v=ukAhlxl4hmM Un pic de off-topic, dar e bestial filmuletul. Africanul la mine e motocicleta intermediara pana am bani de gs... Vorbesc ca unul care a avut F650 dar i-a ramas mic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_v4 Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 bmw tehnic vb este o bijuterie, dar cum s-a zis mai sus nu e nici una din ele o motocicleta pt incepatori. ca fiabilitate e greu de precizat.cu toate ca balantza inclina spre africa twin. bmw are cuplu mai bun. la comfort africa e mai buna.bmw are niste neajunsuri. ghidonu prea inalt ptr oameni f mari iar scaritze asezate ptr oameni mai mici.asta inseamna ca cam la o ora de mers pe macadam ai nevoie de pauza .cu africa nu ai nevoie de nici o pauza.africa are un avantaj.chiar daca pica pompa de apa, nu ai cum sa o incingi.mere pe sistem termosifon si apa circula indif de poampa de apa.ca pretz inclin sa cred ca africa e mai ieftina la piese.oricum la motor ...nu o sa ai probleme decat poate peste vre-o 10 ani.la bmw...la o cazatura e cam problematic cu motoru boxer.este expus cilindru......cardanu de la bmw are avantaj ca nu necesita intretzinere si inlocuire ca la africa.insa pe teren are un efect de infundare a rotzii ce duce la impotmolire. is avantaje si dezavantaje.amandoua is bune.la cuplu avantaj bmw, la comfort honda.fiabilitate inclin spre honda..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 (editat) Nu stiu daca am mai scris pe topicul asta, dar nu cred. Nu imi place sa ma bag aiurea in seama. Ideea e ca am descoperit acest topic acum o jumatate de an, si atunci ca proaspat posesor de Afrikana, eram subiectiv daca scriam ceva. Asa ca am lasat sa treaca timpul, sa testez bine Afrikana, in toate conditziile. Nu am mers pana acum cu nici un BMW, desi imi doresc lucrul acesta, pentru a compara cele 2 motociclete. Dupa parerea mea, inca nu s-a inventat motocicleta care sa ma faca sa renuntz la Afrikana. Singurul lucru care ma nemultzumeste la ea, e ca o cam chinui daca vreau sa merg peste 150-160. Dar si treaba asta e relativa, pentru ca am o membrana sparta la carburator, iar carburatorul nu l-am curatzat niciodata. Nu cred ca m-ar incanta mai mult un BMW, din mai multe aspecte. 1. Mi se pare ca motorul boxer, desi e foarte puternic nu e potrivit pentru o motocicleta care se vrea si putzin off-road. E greu de crezut ca la o iesire mai serioasa pe off-road, nu se cade cel putzin o data, sau nu dai cu motorul in pietre mai mari. La Afrikana, nu e problema, e foarte bine protejat motorul de scut. La BMW, doar niste crash-bar-uri serioase cred ca ar salva cilindrii. 2. Problema cuplului e relativa. Degeaba ai un cuplu imens daca nu te potzi bucura de el. Cu ce te ajuta ca ai o gramada de putere, daca din cauza greutatzii te afunzi in noroi. Ambele motociclete sunt destul de grele, singurul avantaj al BMW-ului la acest capitol, este ca pe sosea se infige altfel. Eu unul sunt multzumit de ce am pe Afrikana. Dupa 5000-6000 de ture, parca canta pe alta voce... 3. Nu cred ca o sa vad vreodata sau cel putzin asa sper, un motor de Afrika demontat. E foarte rezistent. Nu imi place sa stau cu grija, ca mai am 2000 de km si tre sa ma duc sa reglez tachetzii sau alte tampenii. Pentru mine e nasol si sa schimb uleiul, si nu din pricina faptului ca ar fii greu, ci pentru ca acela pentru mine e timp mort. Prefer sa alerg cu Reta pe dealuri. Deci nu cred ca m-ar coafa mersul cu BMW-ul la service pentru revizii. 4. Ultimul motiv mi se pare legenda Africa Twin. De ce oare vad mereu oameni care se uita la o Afrika cu multa admiratzie?.... De ce nu sunt pe piatza la vanzare? Pentru ca cine are o Afrikana, o pretzuieste ca pe un prieten care nu te lasa la greu. Ca pe o iubita de langa care e greu sa pleci.... E o motocicleta cu o poveste frumoasa, cu aventuri prin Dakar si pe crestele muntzilor. E motocicleta care a devenit una cu mine. O cunosc bine, si ea parca ma simte. Luna asta, ne casatorim... P.S. Am uitat sa precizez, e dicutabila si problema cuplului pe asfalt. Daca avea si Afrikana 1100-1200 de cm.... Oricum, ma bucur ca motociclete cu renume pentru fiabilitatea lor, pentru longevitatea in timp, sunt analizate in comparatzie cu Africa Twin. Asta imi intareste convingerea ca am facut o alegere buna. Editat Iulie 13, 2008 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Pe topicul asta ar trebui sa raspunda doar cei care AU AVUT AMBELE MOTOARE. Altfel, fiecare isi lauda ce are acasa si nu se ajunge la nicio concluzie. Nu e suficient nici macar sa fi avut una si doar sa te fi dat o data sau de doua ori cu cealalta. Daca nu le-ai avut pe ambele si astfel sa fi avut ocazia de a le testa real in tot felul de conditii si situatii, nu poti fi obiectiv. Nu mai bateti campii cu ce aveti voi acasa si afirmatii de genul: "clar, e cea mai tare.................parerea mea " ps- Am facut o simpla observatie. Nu vreau sa intru intr-o polemica cu nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Eu nu am spus ca a mea e cea mai tare. Am spus ca din punctul meu de vedere e cea mai potrivita pentru mine. Si am mai sugerat ca nu ai cum sa compari o motocicleta de 1200 de cm cu una de 750. Era normal ca un posesor de BMW sa sara in sus. Nu ma deranjeaza. Am mers cu ceva BMW-uri, dar nu cu GS-uri. Deci poate nu sunt chiar asa de subiectiv. Salut totzi posesorii de BMW, si imi pare rau daca s-au simtzit atacatzi. Sa ne vedem sanatoshi la o plimbare cu motoarele, si la o bere rece sa mai racoreasca atmosfera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Eu nu am spus ca a mea e cea mai tare. Am spus ca din punctul meu de vedere e cea mai potrivita pentru mine. Si am mai sugerat ca nu ai cum sa compari o motocicleta de 1200 de cm cu una de 750. Era normal ca un posesor de BMW sa sara in sus. Nu ma deranjeaza. Am mers cu ceva BMW-uri, dar nu cu GS-uri. Deci poate nu sunt chiar asa de subiectiv. Salut totzi posesorii de BMW, si imi pare rau daca s-au simtzit atacatzi. Sa ne vedem sanatoshi la o plimbare cu motoarele, si la o bere rece sa mai racoreasca atmosfera. Stai bre asa ca n-am sarit in sus ca posesor de BMW. Hai sa incepem cu inceputul. Spui ca nu ai scris mai demult deoarece, ca proaspat posesor de Africa, ai fi fost subiectiv. Dar acum, fiind expert in Africa, in comparatie cu BMW, cu care, in postul initial, spui ca n-ai mers niciodata, poti sa faci o comparatie pertinenta. Deci, din start, din punctul tau de vedere, ca sa fii obiectiv intr-o comparatie, e suficient sa incerci doar una din variante. Nici nu mai zic de "nehotararea" ta. In postul initial spui ca nu ai mers pana acum cu un BMW ca sa poti face o comparatie, dar acum ti-ai adus aminte ca de fapt ai mers, dar nu cu GS............. "Hotarasta-te!!!!!!!!!!!" Mai spui ca inca nu s-a inventat motocicleta care sa te faca sa renunti la Africa. Acum eu te intreb: cate mobre enduro-touring ai avut? Dupa toate astea, continui cu niste pareri personale vizavi de cele doua motociclete. Ca exemplu: "Nu cred ca o sa vad vreodata sau cel putzin asa sper, un motor de Afrika demontat." Sper ca glumesti, nu? Iar motivul 4 din "comparatia" ta mi se pare total subiectiv. Este declaratia de dragoste a unui fan AT. Nu are nicio valoare obiectiva. Ideea topicului cred ca era chiar comparatia pertinenta intre cele doua motociclete, si nu sentimentele fanilor vizavi de "mandrele" lor. Ca sa ma fac inteles exact, ma deranjeaza sa vad cum fel de fel isi dau cu parerea in totala necunostinta de cauza, unii (nu neaparat tu) motivand ca: "ce, eu n-am dreptul la o opinie?" Nu m-am bagat in seama ca posesor de BMW "deranjat". Pur si simplu, din cand in cand, ma mai apuca spumele cand citesc fel de fel de aberatii nesustinute obiectiv in niciun fel. Aici nu sustin vreo firma. Pur si simplu era un topic comparativ. Cred ca era normal sa-si dea cu parerea doar cei care au testat serios cele doua modele, si nu fanii diferitelor firme. Te rog nu te supara. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Pe topicul asta ar trebui sa raspunda doar cei care AU AVUT AMBELE MOTOARE. Altfel, fiecare isi lauda ce are acasa si nu se ajunge la nicio concluzie. Nu e suficient nici macar sa fi avut una si doar sa te fi dat o data sau de doua ori cu cealalta. Daca nu le-ai avut pe ambele si astfel sa fi avut ocazia de a le testa real in tot felul de conditii si situatii, nu poti fi obiectiv. Nu mai bateti campii cu ce aveti voi acasa si afirmatii de genul: "clar, e cea mai tare.................parerea mea " ps- Am facut o simpla observatie. Nu vreau sa intru intr-o polemica cu nimeni. Cam greu sa povestesti cu cineva care a avut ambele motoare Mai ales ca nu prea sint compatibile dupa parerea mea. Eu merg destul de des cu Tafu si i-am luat o data mai serios motorul la calarit. Eu am africa, el gs. Africana e incomparabil mai manevrabila in teren, mai inalta, mai protejata la trinte si mai confortabila. Si suspensia mult mai eficienta. Pe sosea insa marge ok pina pe la 120-130. GS-ul nu-si merita banii decit pe asfalt unde se intinde nemaipomenit si e foarte stabil fata de teren unde e greoi si slab manevrabil. Ii bun la ture lungi pe asfalt chiar mai prost, dar asfalt. Parerea mea e ca africa e 60% macadam iar gs-ul invers 60% asfalt. Amindoua motoare foarte fiabile, gs-ul are cardanul care face mult la ture lungi (nu necesita intretinere si nu se uzeaza). Cine insa a avut africana si se da la maximum cu ea nu-si ia gs. Nimeni nu trece la gs, iar cei care au facut-o scapa de el si revin. Africana are o personalitate puternica, pe care nemtalaii nu au cum sa o egaleze. Gs-ul e pur si simplu un design mai nou, injectia, cardanul, ABS-ul si capacitatea cilindrica il fac sa fie ales de unii, dar africa e sex cu zeii. Cei care se dau pe asa cva stiu de ce. GS-ul e doar o masinarie reusita. No offence! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Cam greu sa povestesti cu cineva care a avut ambele motoare Mai ales ca nu prea sint compatibile dupa parerea mea. Eu merg destul de des cu Tafu si i-am luat o data mai serios motorul la calarit. Eu am africa, el gs. Africana e incomparabil mai manevrabila in teren, mai inalta, mai protejata la trinte si mai confortabila. Si suspensia mult mai eficienta. Pe sosea insa marge ok pina pe la 120-130. GS-ul nu-si merita banii decit pe asfalt unde se intinde nemaipomenit si e foarte stabil fata de teren unde e greoi si slab manevrabil. Ii bun la ture lungi pe asfalt chiar mai prost, dar asfalt. Parerea mea e ca africa e 60% macadam iar gs-ul invers 60% asfalt. Amindoua motoare foarte fiabile, gs-ul are cardanul care face mult la ture lungi (nu necesita intretinere si nu se uzeaza). Cine insa a avut africana si se da la maximum cu ea nu-si ia gs. Nimeni nu trece la gs, iar cei care au facut-o scapa de el si revin. Africana are o personalitate puternica, pe care nemtalaii nu au cum sa o egaleze. Gs-ul e pur si simplu un design mai nou, injectia, cardanul, ABS-ul si capacitatea cilindrica il fac sa fie ales de unii, dar africa e sex cu zeii. Cei care se dau pe asa cva stiu de ce. GS-ul e doar o masinarie reusita. No offence! Nu te contrazic. N-am avut niciuna. Dar, in spirit de gluma, ai uitat sa precizezi despre care GS e vorba. Uite, si asta tot GS este doar ca e de 800 Uite si niste date tehnice: Engine Type Water-cooled, 2-cylinder, 4-stroke, four valves per cylinder, two overhead camshafts, dry sump lubrication Bore x stroke 82 mm x 75.6 mm Capacity 798 cc Rated output 63 kW (85 hp) at 7,500 rpm (optional 91 RON version: 61 kW (83 hp) at 7,500 rpm) Max. torque 83 Nm at 5,750 rpm (optional 91 RON version: 81 Nm at 5,750 rpm) Compression ratio 12.0 : 1 Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection / digital engine management (BMS-K) Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3 Performance / fuel consumption Maximum speed Over 200 km/h Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h 3.8 l Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h 5.2 l Fuel type Unleaded super, minimum octane rating 95 (RON); with optional engine mapping compatible with 91 RON Electrical system Alternator three-phase alternator 400 W Battery 12 V / 14 Ah, maintenance-free Power transmission Clutch Multiple-disc clutch in oil bath, mechanically operated Gearbox Constant mesh 6-speed gearbox integrated into crankcase Drive Endless O-ring chain with shock damping in rear wheel hub Chassis / brakes Frame Tubular steel space frame, load-bearing engine Front wheel location / suspension Upside-down front fork, Ø 45 mm Rear wheel location / suspension Cast aluminium dual swing arm, WAD strut (travel related damping), spring pre-load hydraulically adjustable (continuously variable) at handwheel, rebound damping adjustable Suspension travel front / rear 230 mm / 215 mm Wheelbase 1,578 mm Castor 117 mm Steering head angle 64° Wheels Wire spoke Rim, front 2.15 x 21" Rim, rear 4.25 x 17" Tyres, front 90/90 - 21 54V Tyres, rear 150/70 - 17 69V Brake, front Twin disc, floating brake discs, diameter 300 mm, double-piston floating calipers Brake, rear Single disc, diameter 265 mm, single-piston floating caliper ABS Optional extra: BMW Motorrad ABS (can be switched off) Dimensions / weights Length 2,320 mm Width (incl. mirrors) 945 mm Height (excl. mirrors) 1,350 mm Seat height, unladen weight 880 mm (low seat: 850 mm) Inner leg curve, unladen weight 1,940 mm (low seat: 1,900 mm) Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 207 kg Dry weight 2) 185 kg Permitted total weight 443 kg Payload (with standard equipment) 236 kg Usable tank volume 16.0 l Reserve ca. 4.0 l Sincer, cu asta ar trebui comparata Africa. Sunt din aceeasi clasa. Si daca le comparam, nu stiu in ce parte va inclina balanta....... ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Iaca aici "fratia" dintre GS 800 si AfricaTwin http://www.mototrip.info/mng2008/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 o nelamurire am in discutia asta: e normal sa compari un model care a fost retras in 2003(si costa 4-5000 euro full accesorizat) cu un model aparut in 2008 care costa 14000 full accesorizat? Parca topicul incepuse cu initiatorul spunand ca vrea o parere intre doua motoare care zicea el au cam acelasi pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 o nelamurire am in discutia asta: e normal sa compari un model care a fost retras in 2003(si costa 4-5000 euro full accesorizat) cu un model aparut in 2008 care costa 14000 full accesorizat? Parca topicul incepuse cu initiatorul spunand ca vrea o parere intre doua motoare care zicea el au cam acelasi pret. Pai normal ca nu-i corect. AT in cazul asta e best qual for money. Nu ca m-ar interesa. Io am geseu. D-o mie. Bun si ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ove_ Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Din ce am citit aici, daca as fi initiatorul acestui topic, cred ca obiectiv as fi indecis. Subiectiv, as intreba-o pe prietena/nevasta care ii place mai tare din prima, fara sa se documenteze (doar am facut-o eu). Poate vi se pare tampita ideea, dar daca va place sa fiti placut surprinsi cateodata, incercati. Oricum nu trebuie sa o iei de buna daca erai deja hotarat, si nici ea nu se asteapta la asta. Alfel, simt ca ar trebui aruncata o manusa aici. Barajul Argesului - Dunare dus intors, At vs Gs. Fiecare pleaca pe a lui, dar la intoarcere o ia pe cealalta. Deci trebuie sa fie numar par cei care participa. Bineinteles, poate veni oricine cu orice ca observator. sherky ar trebui sa fie si el prin preajma ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 La mine a fost mult mai simplu. Africana n-are ABS, GSu' are. A castigat GS-ul de la distanta, mergand cu spatele Mi-a salvat pielea si s-a salvat singur de vreo 2 ori pana acum. O data din cauza unei (cuvant urat) care mi-a taiat fata (si a fost prima data cand am activat ABS-ul pe fata pe asfalt uscat), iar a doua oara eu eram cretinul care a pus frana pe piatra cubica umeda si nu intelegeam de ce imi pulseaza maneta la 10-15% din cursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 Sincer,eu nu am reusit niciodata sa fac ABS sa ma scoata din rahan. Ma stiu cu frana. Mai putin cu gazu'! Hai,poate o data chiar s-a activat ABS la o frana mai violenta insa nu pot zice 100% cu siguranta. D-aia mi se rupe daca o mobra are ABS sau nu. Si oricum,offroad io il scot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 Alfel, simt ca ar trebui aruncata o manusa aici. Barajul Argesului - Dunare dus intors, At vs Gs. Fiecare pleaca pe a lui, dar la intoarcere o ia pe cealalta. Deci trebuie sa fie numar par cei care participa. Bineinteles, poate veni oricine cu orice ca observator. ce ziceti? Daaaa!!! Vreau sa vad si eu asta!!!! Fight... fight... fight... Ce pacat ca nu se va baga nimeni... Drept este ca nici eu nu cred ca m-asi baga daca una din mobre ar fi a mea. Oricum, interesanta idee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 18, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2008 (editat) o nelamurire am in discutia asta: e normal sa compari un model care a fost retras in 2003(si costa 4-5000 euro full accesorizat) cu un model aparut in 2008 care costa 14000 full accesorizat? Parca topicul incepuse cu initiatorul spunand ca vrea o parere intre doua motoare care zicea el au cam acelasi pret. nu cred ca vei gasi nici acum o africana din 2002 cu pana in 30000 km accesorizata cu mai putin de 5000 de iepuroi ... si in intrebarea inintiala ma refeream la 1100GS, care se cam apropie la pret de africana ... anyway ... timpul a trecut de cand am inceput topicul asta, mi-am luat motor de prin martie (Africana), am facut vreo 11000km cu el, am bagat si cu pasager, cu bagaje, si solo ... in acelasi timp un coleg de munca are 1100GS si am mers impreuna mai tot timpul ... tot ce pot sa spun dupa tot sezonul asta este ca: - sunt grele ca dreaq amandoua ... - Africana nu e sub nici o forma motor de incepatori, cum nici GS-ul dealtfel - eu probabil am facut o greseala de mi-am luat ca primul motor ... - GS-ul este mult mai confortabil la drum intins, consuma mai putin ... - pe macadam sau ceva drumuri de tara cu sleauri etc, africana e ce trebuie ... - totul depinde pentru ce folosesti mobra ... - nenea Galen avea perfecta dreptate - banuiesc ca pentru incepatori 650GS, TransAlp, Dominator, Tenere ... sunt geniale ... Editat Noiembrie 18, 2008 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.