Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZZR1400


freak
 Share

Postări Recomandate

Se poate scoate STV,se verifica,regleaza injectia,se elimina PAIR valve, si eu zic ca nu o sa mai spui ca nu trage zx14...

Sunt curios daca al tau pierde ulei pe la capacul de la axele cu came....este o problema a lor....

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 544
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Se poate scoate STV,se verifica,regleaza injectia,se elimina PAIR valve, si eu zic ca nu o sa mai spui ca nu trage zx14...

Sunt curios daca al tau pierde ulei pe la capacul de la axele cu came....este o problema a lor....

 

Da domnule doctor, am in partea dreapta mai jos ulei . Nu pica sau ceva dar e mereu uns acolo :)

Sa nu se inteleaga gresit. Are putere destula ,mai multa decat pot eu folosi . In ture joase i-ar trebui un raspuns mai prompt. Stiu ca se poate rezolva ,asta ar fi un prim pas pentru mine ,un fel de tuning . Stiu ca se poate merge si mai departe ,,am vazut si lucrarea la zzr pe site. Foarte frumos a iesit. Mi-au placut cele doua ventilatoare mari .

Daca e ceva mai intreb pe privat .

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ture joase i-ar trebui un raspuns mai prompt.

 

Nu ai de ce sa stai acolo.

 

se elimina PAIR valve

 

Nu cred ca o sa aiba mai mult cuplu la 2000 de ture daca e presiune mai mare in airbox... La toate la care am eliminat nu s-a simtit efectul asta. Dar... cine stie, sunt si eu subiectiv ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stau in 2000 !:) E vorba de plaja 1000-6000 overall. Se poate imbunatati,atâta tot , dar deja știți asta .

Eu sunt doar ala care "vrea si el " . In ture inalte inca ne imprietenim , am zis , ba chiar e limitat in 1 , 2 si 6 .

 

Deci mica modificare s-ar potrivi cumva natural acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Obligatoriu faci modificarea asta pe Dyno. Asta daca lasi agregatul pe mana unui specialist cu instalatia la indemana ca sa incerce (macar) sa scoata o curba de cuplu/putere cat mai satisfacatoare. Parerea mea.

Singurul dyno din bucuresti este la United.

 

Nu stau in 2000 !:) E vorba de plaja 1000-6000 overall. Se poate imbunatati,atâta tot , dar deja știți asta .

Eu sunt doar ala care "vrea si el " . In ture inalte inca ne imprietenim , am zis , ba chiar e limitat in 1 , 2 si 6 .

 

Deci mica modificare s-ar potrivi cumva natural acum.

 

O foaie spate cu doi-trei dinti mai mare sau un pinion fata de 16 dinti (de proba) cred ca ar fi cea mai simpla si ieftina incercare de a scoate mai mult cuplu din plaja aia de turatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu-mi plac "limitarile de care vorbesti tu,in felul cum le descrii nu seamana cu ceea ce trebuie sa fie. Eu cred ca ai o problema pe injectie!

 

 

Legat de pinioane Cesar...daca cunosteai bine modelul ai fi stiut ca sunt 1 sau doi producatori in lume care fac pinioane dedicate modelului ,si alea cu un dinte in plus...nu 3!

PC5 cu autotune nu mai nevoie de Dyno...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu e frumos sa ma bag intre specialisti cand eu nu ma pricep, dar ma pasioneaza modelul si am citit mult pe tema lui.

Cea mai simpla modificare pentru modelul stock 2006-2007 este cea care am spus-o mai devreme, am google-it putin si iata ce fac baietii.

 

http://www.zxforums.com/forums/zx-14-forum/7500-flies-out-picture-guide.html

 

Odata scoase "chestiile" alea se ajunge aproape la curba de livrare a puterii a unui model 2008.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

:huh:

Cum bre, pentru tine kg in plus la masa motocicletei inseamna manevrabilitate mai buna?

Poate o sa ramai mirat, dar iti dau un exemplu in sensul asta, K1200LT care are 400 kg se innoada mai bine pe viraje decit FJR1300 sau 1200GT, care au 100 kg mai putin!

Le-am incercat si stiu ce spun.

Nu intodeauna greutatea afecteaza manevrabilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de pinioane Cesar...daca cunosteai bine modelul ai fi stiut ca sunt 1 sau doi producatori in lume care fac pinioane dedicate modelului ,si alea cu un dinte in plus...nu 3!

O foaie spate cu doi-trei dinti mai mare sau un pinion fata de 16 dinti (de proba) cred ca ar fi cea mai simpla si ieftina incercare de a scoate mai mult cuplu din plaja aia de turatii.

 

"Sau" inseamna ori-ori :D

Adica pinion fata de 16 daca foaie nu se face. la 16/41 urci la raport de transmisie 2,56 fata de 2,58 cat ar fi la 17/43 care "nu se exista".

Am pinion de 16 dinti in dulap ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=FbfasHEwx3E

 

http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/2012-kawasaki-zzr1400-review/19900.html

 

Eu cred ca pentru strada si pentru putinele curbe stranse de la noi din tara e destul de agil, daca stii sa-l folosesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa cred si eu , mai ales traind aici in sud :)

 

Plus ca are multe de oferit si descoperit totodata , ceea ce nu poate fi decât fun.

Se vede si in clip ce si cum in mâinile potrivite . Plus ca nenea il avea doar in test.

 

Subiectiv clipul , dar na suntem aici pe topic :)

 

Dar chiar așa e :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

 

O intrebare pt posesori sau fosti posesori. Al meu este limitat intr-a 6 -a la 8k.Cred ca si pe tr1 si 2 pe la 10500-11.000.Merge cu top speed de doar 240. Cum o pot scoate ? La Kawasaki ,sau poate TNG ma poate ajuta>? Am auzit lucruri bune despre el.

 

 

 

Asa cum ti-am spus atunci cand ti-am dat-o, singura problema tehnica pe care am avut-o cu ea, a fost infundarea pompei de benzina. Motocicleta nu este limitata, probabil a inceput sa se stranga din nou mizerie, si nu mai are debit. Orice alta defectiune de ordin electic sau electronic iti este semnalizata pe bord. Incearca sa mergi la cineva sa ti-o curete temeinic (atat sorbul, cat si supapele interioare). La United o sa-ti spuna sa iei alta pompa, desi cea actuala nu are nimic defect, e doar infundata. Sa vezi dupa aceea putere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Asa cum ti-am spus atunci cand ti-am dat-o, singura problema tehnica pe care am avut-o cu ea, a fost infundarea pompei de benzina. Motocicleta nu este limitata, probabil a inceput sa se stranga din nou mizerie, si nu mai are debit. Orice alta defectiune de ordin electic sau electronic iti este semnalizata pe bord. Incearca sa mergi la cineva sa ti-o curete temeinic (atat sorbul, cat si supapele interioare). La United o sa-ti spuna sa iei alta pompa, desi cea actuala nu are nimic defect, e doar infundata. Sa vezi dupa aceea putere...

Parca am spus ca nu-mi plac "limitarile"de care vorbea baiatul!

Am banuit de la inceput ca este ceva neregula acolo,numai asa se poate explica parerea cuiva care cumpara un zx14 sau o Hayabusa,si dupa ce se da prima data cu ea spune ca.....este limitata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce imi place review-ul... De cate ori citesc revieuri de hyperbike, devine tot mai clar ca urmatorul motor trebuie sa fie un 1400 sau o busa. Daca am rezistat 1000km/zi pe 954 sunt sigur ca merge si pe astea. Renunti la agilitatea extrema ce o are o sportiva de 200kg dar plaja de putere la 4000-7000 folosita pe strada este de pe alta lume :)

 

Sunt sigur ca problemele acelea se rezolva usor. Delimitarea la ture mici e operatie de cateva ore. Limitarea la turatii mari pare mai serioasa dar merita incercat inlocuira pompei. In orice caz, da un telefon la tng ca nu am vazut un comment negativ la adresa lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E orice numai agila nu. E un exercitiu de putere, destul de reusit. Buba e ca in continuare Busa ramane favorita.

 

Vrei sa intorci priviri, sa rupi tot pe 400 m si sa te bucuri de putere majoritar in linie dreapta? Bafta. Eu, daca as avea de ales, as alege oricand un 10 in detrimentul unui 14. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E orice numai agila nu. E un exercitiu de putere, destul de reusit. Buba e ca in continuare Busa ramane favorita.

 

Vrei sa intorci priviri, sa rupi tot pe 400 m si sa te bucuri de putere majoritar in linie dreapta? Bafta. Eu, daca as avea de ales, as alege oricand un 10 in detrimentul unui 14. :)

 

Daca ai nevoie de mai multa agilitate si rapiditate pe curbe eu zic ca locul tau este pe circuit. Ma mai dau cu un XX din cand in cand, atat de rar simt ca mi-ar trebui sa fi fost mai usoara pe curbe incat aproape ca ma pot obisnui cu ea mai la batranete!:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Week-end'ul trecut am vazut si eu pe pielea mea ce face lipsa ABS-ului. Mi-a alunecat spatele in curbele alea de la Stalpu si fiind liber contrasensul (viraj la dreapta) am preferat sa ies larg decat sa aplec motocicleta; era si'al dreacu de ud pe jos.

Am intrat, asa, lejereanu' in curba si, mai ca era sa nu mai ies :rusinica:

Daca intalneam vreo masina pe contrasens eram nevoit sa aplec moto destul de mult si dreaq stie ce consecinte ar fi rezultat.

 

Fara ABS nu mai discut.

Cand o sa am chef sa-mi rup gatul il voi dezactiva, insa, cand nu ma grabesc si n-am chef de alergat, prefer sa am optiunea de a nu-mi rupe gatul, din greseala.

 

Daca nu mananca astia (prea mult) rahat prin review'uri, ZZR1400 2012 pare a fi motocicleta ideala ptr. mine.

Exista modelul asta expus pe undeva prin Bucuresti la vreo reprezentanta?

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gixu, pana nu apare busa noua cu cilindree marita, iti recomand sa revizitezi testele comparative. 2012-le e mult mai user friendly si mult mai rapida ca busa. Are ambreiajul mult mai usor de folosit. Pana anul acesta era clar ca Busa era deasupra. Pacat ca trb sa ma multumesc cu citit si vizionat ca tare as face niste teste personal. :D

 

Busa 2008 m-a impresionat foarte mult atat cu AGILITATEA de care dispune mult mai multa decat ai nevoie cat si cu smoothnessul exagerat cu care dezvolta putere la turatii mici. un 1400 2012 nu am apucat sa calaresc dar pot spera :)

 

Pe drumuri publice motoarele astea cred ca sunt cele mai ok. Poti poliza genunchii cu ele, poti accelera mult mai usor decat cu orice sportiva care nu a fost modificata la greu, au o agresivitate care nu o poti ignora (cu toate ca nu is frumoase deloc) dar ai loc si pt o pasagera si ai rezervor care iti permite mai mult de 250 km daca nu exagerezi.

 

Pentru forja stradala si circuit ai variante mult mai bune. Pentru touring comod ai variante mult mai bune. Compromis mai bun intre forja si touring nu cred ca gasesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

Daca nu mananca astia (prea mult) rahat prin review'uri, ZZR1400 2012 pare a fi motocicleta ideala ptr. mine.

Exista modelul asta expus pe undeva prin Bucuresti la vreo reprezentanta?

 

Nu au modelul 2012, exista unul 2006 de vanzare SH la United in Pipera, poti sa stai pe el doar ca sa-ti faci o idee de geometrie. Dar zice-se ca s-a modificat usor si geometria, probabil unghiul furcii mai pronunat ca sa se puna mai usor pe curbe, cat si saua e modificata - asta noua ar fi mai confortabila dar si mai ingusta langa rezervor.

 

@gixu, pana nu apare busa noua cu cilindree marita, iti recomand sa revizitezi testele comparative. 2012-le e mult mai user friendly si mult mai rapida ca busa. Are ambreiajul mult mai usor de folosit. Pana anul acesta era clar ca Busa era deasupra. Pacat ca trb sa ma multumesc cu citit si vizionat ca tare as face niste teste personal. :D

 

Busa 2008 m-a impresionat foarte mult atat cu AGILITATEA de care dispune mult mai multa decat ai nevoie cat si cu smoothnessul exagerat cu care dezvolta putere la turatii mici. un 1400 2012 nu am apucat sa calaresc dar pot spera :)

 

Pe drumuri publice motoarele astea cred ca sunt cele mai ok. Poti poliza genunchii cu ele, poti accelera mult mai usor decat cu orice sportiva care nu a fost modificata la greu, au o agresivitate care nu o poti ignora (cu toate ca nu is frumoase deloc) dar ai loc si pt o pasagera si ai rezervor care iti permite mai mult de 250 km daca nu exagerezi.

 

Pentru forja stradala si circuit ai variante mult mai bune. Pentru touring comod ai variante mult mai bune. Compromis mai bun intre forja si touring nu cred ca gasesti.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am urcat pe cel de la United si-mi place pozitia si feeling'ul...

Este insa o diferenta mare intre cele doua modele.

vedem... la15000 eur, le vine cam greu sa il aduca doar ptr. display!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...