Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZZR1400


freak
 Share

Postări Recomandate

Cica nu e activitate, uite cum deranjeaza posesorii de ZZR-uri animalele din padure!

 

 

P.S. Two Brothers mi se pare ca au cel mai misto sunet, chiar daca in filmuletz poate nu suna chiar cum suna in realitate!

cum se audeeee :)

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 548
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cum se audeeee :D

:)

 

10x :)

Mesaj completat

Salut!

De vreo cateva zile sunt posesorul unei astfel de "monstruozitati"

Inainte de achizitie am citita cam tot ce s-a scris pe aici (pe forum) si prin alte parti, dar contactul cu realitatea a fost socant (in sensul bun)

Acum as vrea sa il pregatesc pentru sezon si pentru ca a fost adus din SUA si are vreo 7000 de km(4800 mile), iar fotul stapan nu isi mai aduce aminte cand i-a schimbat uleiul (carte de service nu are), as vrea sa ii fac revizia tehnica;

So....ce imi recomandati in materie de ulei, solutii de curatat si gresat lantul

 

Altceva....

....am pe fata cauciuc original BT(uzat tare), iar pe spate Avon Storm av56 de 200/50(mai merge vreo 3-4mii km)

 

Stiu ca e recomndat sa ai caciucurile de acelasi fel, deci de unde imi recomandati un Avon pentru fata?

Si cand va fi sa le schimb pe amandoua odata, ce tip de cauciucuri imi recomandati pe viitor avand in vedere ca nu ma dau in vant dupa circuit, ci sunt adeptul calatoriilor lungi?

 

Si inca ceva..... nu am crashpad-uri. Ce imi recomndati? ...si de unde ?

 

Multumesc

Revin cu niste poze

 

Felicitari pentru achizitie,teoretic reviziile sunt la 1mie,6mii,12k,18k etc

Ulei eu folosesc Motul 300V factory line 15w50.

Curatat:

http://www.louis.de/_20d193cbbdd82568f37e4...114&lang=en

+motorina

 

Uns:

http://www.louis.de/_20d193cbbdd82568f37e4...tnr_gr=10004198

 

De Avon nu am auzit(doar in materie de cosmetice vandute de un personaj sinistru),pentru drumuri mai lungi si mers ne-agresiv iti recomand MICHELIN PILOT ROAD 2 cu 2ct

http://two-wheels.michelin.com/

 

Crashpad-uri :astea le am eu,sunt multumit de ele+ca pot sa prind camera de ele:

http://www.louis.de/_20d193cbbdd82568f37e4...tnr_gr=10021800

 

Cu placere,bafta si pune poze.

 

Test de iarna cu mobra mea:

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
cat ai dat pe motoscope ??...si de unde??

http://www.louis.de/_30f67603e1f1c3b533c03...tnr_gr=10034670

:bounce:

Mesaj completat

"My precious" :laugh:

 

Mesaj completat

La demontare/montare carene sau fairings am pierdut 2 suruburi

Puteti sa imi dati vreo sursa de unde as putea achizitiona un set de astfel de suruburi

Multumesc anticipat!

 

Suruburi de carene partea de sus/mijloc(identice cu cele de prinderea parbrizului):

http://www.louis.de/_30f67603e1f1c3b533c03...tnr_gr=10006100

 

Suruburi complete carenaj(exemplu):

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/06-07-08-09...sQ5fAccessories

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...

to GGC *

Comunica-i prietenului ghinionist adresa primului mecanic bun de mobreta. Daca a dat chix cu o treaba relativ simpla, nu cred ca ar fi indicat sa isi bage nasul in treburi mai complexe cum ar fi diagnosticarea si repararea defectelor. Ii doresc pe viitor mai multa pricepere in servisarea calutzului propriu. Si intotdeauna RTFM !!!!

 

cum s-ar zice, asfalt uscat/ud/deloc !!!(dupa caz)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Tot mai multe zvonuri despre aparitia unui nou model in 2012! :banana: Cica va fi lansat oficial in Octombrie anul asta!

http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2012-kawasaki-zx14-leak/

 

Daca ar arata intradevar asemanator cu linia Zx10-ului actual ar fi foarte frumusel! :)

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp se zice ca pozele sunt fake-uri, se pare ca nu va arata asa, se va face o modificare dar se va pastra fatza de spider care l-a consacrat.

Mie unul mi-ar fi placut sa arate exact asa cum l-au desenat japonezii astia si mai piarda vreo 30kg, macar.

N-avem decat sa asteptam pana pe 10 octombrie sa vedem noul animal. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2011/September/sep1611-new-1440cc-kawasaki-zzr1400-teaser-video/

 

Se pare ca se face doar un mic facelift, raman farurile spider. Nu va avea supercharger doar multa electronica...cui ii trebuie toata electronica aia nu stiu!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

 

 

:))))))))))))))))))))))))))) in viata mea n-am auzit asa ceva si daca imi spunea cineva ziceam ca face misto de mine:))))))) mah da chiar sa sa n-ai habar de nimic .....cum mah sa nu stii care-i uleiul si care-i antigelu ca nu seamana in veci ......fara suparare frate da nu m-am putut abtine :))))))))))))))))))))daca nu stii e plin internetu de toate imformatiile de care ai nevoie trebe doar sa cauti ..............si zici ca te-ai uitat si la nivel ha? :))))))))))))))))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am decis sa cumpar un zzr 1400, am citit tot topicul vostru, am ramas uimit de ce foto a-ti pus, arata minunat daca mai are rost inca o parere pozitiva:)

Acum am cateva intrebari, daca doriti sa-mi raspundeti:

 

-am citit cum ca sunt ceva probleme cu fisurile cadrului, stiti ceva mai multe?

-pana la urma, se poate rezolva problema cu caldura? sau e acceptabila?

-m-am orientat la asa ceva :

 

http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3399145

http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3391348

http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3288999

http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3330351

http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3434190

http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3387432

 

Va rog sa imi spuneti daca si care sunt fiabile sau merita investitia.

 

multumesc anticipat pentru timp si bunavointa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/669225-vand-kawasaki-zzr1400/page__pid__2967079#entry2967079

 

Ia vezi poate o iei de la noi, cu kilometraj pe bune si cu toata istoria la zi, negociaza cu omul, poate fara coburi,etc, o iei mai ieftin.

 

multumesc mult, fruoasa foc insa ,,,,scumpa rau, cred ca maxim ce pot da(si asta in primavara) o sa fie 6500, mi-ar placea nespus sa o iau de aici insa....scump:(

 

multumesc mult, fruoasa foc insa ,,,,scumpa rau, cred ca maxim ce pot da(si asta in primavara) o sa fie 6500, mi-ar placea nespus sa o iau de aici insa....scump:(

 

 

 

nu mai intra nimeni aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult, fruoasa foc insa ,,,,scumpa rau, cred ca maxim ce pot da(si asta in primavara) o sa fie 6500, mi-ar placea nespus sa o iau de aici insa....scump:(

 

 

 

 

 

nu mai intra nimeni aici?

 

 

Aveti idee ce are un zzr600 din 1992 daca propietarul foloseste ambreiajul doar la plecarea de pe loc, spune ca are ceva automat si nu are nevoie de ambreiaj intre viteze dar nu am incredere. Este posibil sa fie stricat ceva, poate cutia de viteze?

 

Multumesc,

V

post-67547-0-42600300-1318421605_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am decis sa cumpar un zzr 1400, am citit tot topicul vostru, am ramas uimit de ce foto a-ti pus, arata minunat daca mai are rost inca o parere pozitiva:)

Acum am cateva intrebari, daca doriti sa-mi raspundeti:

 

-am citit cum ca sunt ceva probleme cu fisurile cadrului, stiti ceva mai multe?

-pana la urma, se poate rezolva problema cu caldura? sau e acceptabila?

-m-am orientat la asa ceva :

 

http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3399145

http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3391348

http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3288999

http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3330351

http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3434190

http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3387432

 

 

 

salut

gandestete ca te mai costa drumul pana acolo,actele,adusul acasa care tot cheltuieli sunt,plus ca italienii cam forteaza motocicletele mai ales genul acesta de motociclete.....cel mai bine e sa gasesti o varianta cu full istoric de service,cu toate actele in regula si la zi.oricum iti doresc mult succes in cautari si de ce nu la achizitie.

asfalt uscat

Va rog sa imi spuneti daca si care sunt fiabile sau merita investitia.

 

multumesc anticipat pentru timp si bunavointa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salut!

Am citit in posturile anterioare despre un "recall" la Kawasaki ZX14R care s-au fabricat intre anii 2006-2007.

De la modelele 2008 pana la modelele 2012 mai sunt existente problemele cu "recallul"?

 

Din cate stiu eu, n-a mai fost nici un recall.

Eu am model 2007 si am parcurs o procedura referitoare la strangerea excesiva a 2 suruburi de la cadru, in spatele motorului. Din cate am inteles, problemele nu au fost ingrijoratoare, in sensul de a fi inregistrate multe exemplare cu defect produs (de ordinul zecilor la nivel mondial). Oricum, a fost bine ca am facut revizia respectiva, chiar daca cei de la Kawasaki au uitat sa-mi spuna si mie.

Ca idee, daca te intereseaza, motorul meu este acum de vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca asta nou l-au imbunatatit la toate aspectele criticate de unii si altii, cred ca o sa aiba muuuuulte review-uri pozitive, imi place mult pe albastru :rolleyes: , bineinteles ca in Europa e disponibil doar pe verde si pe negru! :finger:

 

Interesant filmul, si mai interesant pretul: 13.399 USD (adica 10.350 euro). In Europa, pretul afisat este undeva peste 15.500 euro (in functie de tara), iar la noi, fara a da o cifra sigura, cei de la United Motors avanseaza un pret in jur de 17.000 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...