Iani Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) stie cineva daca pedala de pornire de la un mz es ts de 125 .150 se potriveste la un mz 125rt3. multumesc sau orice alta piesa care este compatibila de la alta moocicleta pentru rt3 ca nu prea se gasesc Editat Octombrie 10, 2012 de Iani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 0751 155 895 - Nicu. Suna la numarul asta de telefon. Omul are piese de MZ 125 RT 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iani Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 multumesc lolo id Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 DA . Le descarc in seara asta. si le postezi aici? ca pe pm nu poti trimite poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Dacă nu te descurci, vino cu el la Ploiești. Va multumesc frumos pentru invitatie daca se poate un numar de tel pentru un contact Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Va multumesc frumos pentru invitatie daca se poate un numar de tel pentru un contact Multumesc Ăi-am trimis un mesaj privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen09 Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Vand acte pt motociclete comuniste si sau motociclete comuniste dupa cum urmeaza: 1.talon ,carte numar nou pentru MZ 125 RT 1959 pret 100 euro negociabil 2.Talon si numar nou pentru MZ 175 gat de lup pret 100 euro negociabil 3.Certificat radiere si fisa inmatriculare pentru MZ 175 gat de lup pret 50 euro negociabil 4.Talon nou,carte si numar nou pentru Simson Sport pret 100 euro negociabil Pentru alte detalii la telefon 0721710101 sau mail ninatutulescu@yahoo.com Ti-am facut o oferta pe privat.Daca se poate un raspuns. Cu stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 eugen09 ai luat legatura cu detinatorul actelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 ...unde este centrul oficial MZ ES fabrica MZ are voie si ea la o parere oficiala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) pai am dat de un nemt care citea forumul nu au mai avut nimic de replicat doar urmatoarele cuvinte : <<ein mann ein wort ein führer >> dupa care si-a dat duhul. Editat Octombrie 22, 2012 de dracones Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zacu Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Salutare! De ceva vreme ma chinui inmatriculez un mz es 175 si tot intampin porbleme care nu ma lasa sa-l duc la rar... Ultima problema este generata de surubul care tine cama stransa de rotr. La turatii acel surb se desface indiferent de cat de tare il strang. Este vorba despre surubul care intra pe acea gaura din centrul dinamului (prin rotor): http://i48.tinypic.com/kyxif.jpg mentionez ca nu sunt mare mester in ale mecanicii si cu atat mai putin in electrica. Am inteles intre rotor si cama trebuie sa existe o piedica (un pinten) si o respectiv o crestatura in care sa intre piedica. La mine acea piedica este rupta. poza detaliu rotor: http://i45.tinypic.com/e5s4g4.png poza cama: http://i49.tinypic.com/sdfh1z.jpg poza detaliu cama: http://i48.tinypic.com/fn78gp.jpg In crestaturile respective (si la cama si la rotor) pare sa fie o bucata de cupru mutilata / distrusa. Nu imi este clar une trebuia sa fie acel pinten: pe rotor sau pe cama? Intrebare este: cum as putea sa refac acea piedica / pinten? Credeti ca lispa acestei piedici cauzeaza desfacerea surubului ? Va multumesc anticipat pentru ajutor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Pintenul se afla pe rotor, dar nu asta tine cama bine infipta. Este pur si simplu doar pentru ghidaj, ca sa nu pui cama in alta pozitie decit cea normala. Pune pe surub inainte de a-l stringe niste Loctite (ceva de genul... http://www.amazon.com/Loctite-37418-Medium-Strength-Threadlocker/dp/B000FIXQXK ), solutie care se gaseste prin magazinele de bricolaje sau cele cu piese si accesorii auto. Apoi stringi surubul si...mai iese doar cind vei baga o cheie tubulara sanatoasa pe el si vei forta ca sa-l desfaci. Atentie sa nu iei cumva Loctite Permanent (parca ala era rosu la culoare) fiindca risti sa nu mai scoti surubul intreg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zacu Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Ok multumesc pentru sfat! am sa caut o astfel de solutie si voi incerca, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Loctite 402 albastru pentru blocaj mediu, 603,638 verde blocaj "definitiv" si inainte se degreseaza cu 7063. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Problema ta poate aparea de la vibratii. Daca rotorul nu sta centrat corect (ambielaj cu „bataie”) nici mama loctaitului n-o sa-l rezolve. Verifica sa n-ai joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 N-am folosit decit albastru, motiv pentru care n-am habar (am presupus ca rosu ar fi permanent, nu am pierdut timpul sa caut!)...si mi se pare perfect pentru astfel de operatiuni. Si la pret mi s-a parut decent, iar un tubulet din ala te tine mult si bine, fiindca nu consumi mult! Neaparat sa cureti bine locul si apoi sa-l lasi sa se usuce bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zacu Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Salut! Am gasit o solutie pentru blocarea nepermanenta a suruburilor de la Bison. De la Loctie am vazut doar permanenta si nu am cumparat. Astazi ma voi duce sa prind surubul, apoi trebuie sa astept 24 de ore pentru a se usca, asa ca abia maine voi putea sa incerc sa pornesc motorul. Cum verific daca ambielajul are bataie ? si daca are, cum il rezolv? Multumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Daca vrei sa verifici jocul la ambielaj trebuie sa scoti cilindru/piston si sa misti jos/sus de biela (daca se aude un clantanit, deja uzura este mare). La paliere se poate verifica jocul miscind de axul (fusul) respectiv in directii diametral opuse. Un cunoscator poate spune daca ambielajul are joc si ascultind mersul motorului, sau doar rotind motorul la pedala si ascultind bataile specifice. Rezolvarea este inlocuirea cu altul nou (bun), sau repararea celui vechi la meserias. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Cu alte cuvinte, da statorul jos si trage de rotor sus - jos (incoace si-ncolo / asfalt - nori / roata fata - roata spate), ca sa vezi daca axul pe care sta are joc in rulmenti. Jocul aici ar putea sa faca rotorul sa se loveasca de stator fiindca se va invarti descentrat. La alea cateva mii de ture pe care le prinde motorul, rasucirea asta descentrata va provoca problemioare maricele. Asta inseamna totodata ca periile colectoare (cei doi carbuni) nu vor sta bine pe colector. Vor deveni, daca accepti termenul asta, "flotanti". Astfel, dinamul nu va genera cat curent ar trebui sa produca, sau chiar deloc. Poti elimina jocul asta prin inlocuirea rulmentilor-problema, cartea tehnica ar trebui sa-ti precizeze dimensiunile lor. Mergem pe premisa ca axul ambielajului nu a fost rectificat la alta cota de-a lungul vremii, altfel vei avea nevoie de un rulment de alte dimensiuni (diametru interior mai mic) decat cele precizate in manual. Luand-o un pic pe aratura cu explicatia, jocul bielei in maneton (axul pe care biela sta prinsa de volante) este la fel de important. La fel de important este si jocul boltului de piston in capatul mic al bielei, dar aceste jocuri sunt oleaca (doar oleaca) mai putin relevante in problema ta. Le verifici asa cum a povestit Nea' Ivan, adica dai jos chiulasa si cilindrul, dupa care: Verifici jocul boltului de piston in biela, tinand biela cu o mana si tragand sus - jos (eventual rasucind stanga - dreapta) de piston. Daca are joc considerabil, inseamna ca trebuie refacuta bucsa / colivia din biela. Nu-i mare lucru sa faci treaba asta, bucsa se extrage cu o presa, iar colivia cu rulmenti cilindrici se scoate chiar mai usor. Insa, in cazul bucsei de bronz, mai mult ca sigur va trebui sa alezezi diametrul interior al bucsei dupa ce o presezi in biela. Treaba asta se face (in cazul sculelor specializate, adica un alezor prins pe o scula fixa) cam greu cu ambielajul nedemontat de pe motor, sunt sanse sa trebuiasca sa desfaci motorul pe din doua ca sa scoti ambielajul si sa te duci cu el la nenea cu alezorul. Verifici jocul bielei in maneton, tinand biela cu degetele si tragand sus - jos de ea. Daca are joc mare, trebuie scos ambielajul din motor si trimis la reparat. Adica se depreseaza volantele de pe maneton, se scoate biela, se inlocuiesc rulmentii etc. Jocurile astea afecteaza insa alte lucruri, de altfel la fel de importante: vibratii mai puternice la intreg motorul (bingo!), zgomote nasoale in functionare (boltul pistonului se izbeste la fiecare explozie in bucsa / colivia din capatul de sus al bielei, respectiv biela se izbeste de fiecare data de maneton, fenomen ce poate fi auzit mai ales la turatii mai mari), uzuri inegale - in forma de butoi - pe suprafata pistonului (fiindca incepe sa culiseze si in alte feluri, nu numai sus-jos, ceea ce uzeaza capul si fusta pistonului mai mult decat centrul lui), cresterea consumului de carburant, scaderea preciziei la momentul scanteii (ducand la limitarea turatiei maxime a motorului si, implicit, a vitezei maxime pe care o poate atinge motocicleta, fiindca platina / senzorul incepe sa nu mai poata sa dea scanteia la momentul oportun) si tot asa. Dar trebuie precizat, dupa ce am insiruit toate aceste catastrofe demne de filmul "2012", ca mai bine o iei pas cu pas si incearca, asadar, sa blochezi mai intai surubul cu acel "lipici" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Normal nu trebuie lipici, se auto-strange. Dar daca e din surub - poate e cromat prea lucios surubul sau are filetul prea mic. Sa incerci cu alt surub. Daca nu e din surub, e din vibratii, care au alta cauza. Aia trebuie rezolvata, nu blocator de filet. Si blocatorul e bun, dar e doar pentru a asigura ceva, nu pentru a rezolva o asamblare; Vibratiile au fost explicate mai sus. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zacu Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) M-am uitat mai atent la filetul surubului cat si la filetul in care intra surubul. In primul rand surubul este, probabil, M7 10cm, dar nu prea am vazut prin magazine dimensiunea asta. In al doilea rand, filetul in care intra surubul are 2 dimensiuni. Probabil a fost modificat. Prima jumatate de filet este de M10, iar apoi incepe filetul mai mic (M7 cred).Gaura de la cama prin care intra surubul este si ea mica, fiind pe dimensiunea surubului M7 (?). Astazi voi testa daca rotorul are joc, iar daca nu are voi pune surubul cu pasta blocatoare sa vad ce se intampla. Va multumesc mult pentru timpul acordat si pentru sfaturi !! Editat Octombrie 25, 2012 de zacu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) e un filet mic in capatul conului, in ala intra un surub subtire si lung, care trage cama si preseaza in acelasi timp rotorul. Filetul mai mare, care nu e atins de acest surub, este mai mare si in rotor, pentru depresare cu un surub mai gros si mai lung. Deci in rotor nu trebuie sa fie 2 filete conform logicii, ca surubul M10 nu poate trece prin filetul interior M7 ca sa depreseze. Daca nu ai dat jos rotorul, ce vezi ca filet M7 de interior este cel din conul ambielajului. La ETZ surubul care tine cama e M7x80 iar cel care depreseaza rotorul e M10 x 100 examineaza filetul din capatul surubului M7, vezi cum sta. Editat Octombrie 25, 2012 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zacu Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Am inteles acum cum sta treaba cu filetele. Filetul din captatul surubului M7 arata bine, are doar o singura ciupitura aproape insesizabila care nu cred ca afecteaza nimic. Azi am dat statorul jos si am verificat daca axul rotorului are joc. Am tras in toate partile de el si rezultatul e ca nu are joc, este ferm, foarte bine fixat. Am pus pasta blocatoare pe surub si l-am strans. Maine voi incerca sa pornesc motorul sa vad cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) am burdufuri de lant noi pentru etz gasite la unchimio un garaj. Sunt nefolosite. Are cineva nevoie de ele? Editat Octombrie 30, 2012 de Unguru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Sigur ca da, fa un pret, pune o poza (nu mie, ca am, dar tot ce e bun, e bun) Sunt de ETZ250 sau 251? Fa o masuratoare de lungime, sa nu fie surpriza sa fie de TS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.