dany_oldmoto Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Asta DA remarcă. Am spus-o Âşi o mai repet. Veniti dragilor cu poze ce ilustrează munca voastră, demonstrați cît de aproape de perfecțiune puteți ajunge si apoi să comentați. De teorie Âşi scenarii suntem sătui cu toții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Asta DA remarcă. Am spus-o Âşi o mai repet. Veniti dragilor cu poze ce ilustrează munca voastră, demonstrați cît de aproape de perfecțiune puteți ajunge si apoi să comentați. De teorie Âşi scenarii suntem sătui cu toții. Alo nenea Banditu santeti pe receptie sau v-am pierdut? pentru curiozitatea dvs nu toti care lucreaza la reconditionatul cazanelor isi si expun munca pe forum , nu de alta dar traim in alta epoca nu avem nevoie de elogii si laude .daca dvs va place asa ceva continuati sa impartasiti pozele pe forum nimeni nu va opreste , si poate binevoiti sa imi raspundeti si mie la intrebarea de acum un an de zile cum va descurcati cu slefuitul spitelor si a cercului de aluminiu ce ziceti facem un exercitiu de memorie colectiva? pozele le-au primit cei care l-au cerut dany , nu cred ca are rost sa fi in asentimentul banditului deoarece ai poze cu reconditionatul cazanelor mele. toate gandurile bune tuturor si spor in toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) Alo nenea Banditu santeti pe receptie sau v-am pierdut? pentru curiozitatea dvs nu toti care lucreaza la reconditionatul cazanelor isi si expun munca pe forum , nu de alta dar traim in alta epoca nu avem nevoie de elogii si laude .daca dvs va place asa ceva continuati sa impartasiti pozele pe forum nimeni nu va opreste , si poate binevoiti sa imi raspundeti si mie la intrebarea de acum un an de zile cum va descurcati cu slefuitul spitelor si a cercului de aluminiu ce ziceti facem un exercitiu de memorie colectiva? pozele le-au primit cei care l-au cerut dany , nu cred ca are rost sa fi in asentimentul banditului deoarece ai poze cu reconditionatul cazanelor mele. toate gandurile bune tuturor si spor in toate. Ca sa nu mai facem afirmații gratuite, v-am raspuns la această intrebare, iar dacă vă place să va admirați cazanul in particular, nu aveti decît. Aici era un forum cu temă educativă pe care ați reuÂşit s-o transformati într-un fel de " clan ocult " Âşi la care cu mîndrie vă anunț că nu mai particip. Expuneți-vă cazanele unde doriți (dacă aÂşa vă place să le numiți ), noi vom ajunge cu motocicletele in Germania. Editat Decembrie 18, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) Ca sa nu o mai lungim degeaba pe aici dar....tocmai de Nea' Petcu v-ati gandit sa va luati? Nu vorbim ca a ajutat multa lume pe aici cu comenzi de afara, ca e unul dintre cei mai activi si simpatici useri de pe aici, ci de motocicletele si gradul de reconditionare. Eu sincer nu am vazut scris pe nicaieri ca se da cel mai mare restaurator din tara sau din Estul Europei, asa ca daca are garajul incalzit sau nu, cine il mai ajuta la treaba sau ca are prins atasul cu 2 table nu stiu cum....sa fim seriosi, cred ca avem fiecare lucruri mai bune de facut. Cine pune poze si informatii personale sau dobandite din experienta, cred ca este folositor de 100 ori mai mult pentru restul, decat cineva ce tine totul pentru el.Poate o fi reconditionat ceva motociclete mult mai profesional dar cu folos aproape de zero pentru aceasta comunitate prezenta si viitoare.Oricum pozele si povestirile puse de Banditul si Nea Petcu, au inspirat si ambitionat pe multi. Mai sunt cateva zile pana la Craciun, asa ca hai sa nu umplem pe aici cu rautati inutile pentru toata lumea . Editat Decembrie 18, 2011 de master_alexut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Lolo, tu ori ești bolnav și atunci trebuie să te tratezi, ori ești gelos și atunci trebuie să te sinucizi (îți recomand procedeul cu Tesla). Repet, am cumpărat din obor o chestie care nu e nici piatră de polizor, nici perie de pâslă. Se montează în polizorul de banc și se slefuiește cu ea. Cu răbdare ies toate imperfecțiunile. Apoi cu peria de pâslă și cu pastă verde. Și mai am din Germania un tub cu o pastă ca cea de dinți, pentru final. Durează circa 4 ore/jantă, cronometrat. Pe fiecare parte a roții sunt câte 18 spițe, grupate în perechi de câte două. Deci 9 perechi. 1. întrucât 9 se împarte exact la 3 (și nu la 4), am montat 3 perechi de spițe la 120 grade, cu niplurile strânse doar 2-3 ganguri. 2. am calat butucul și janta ca în poze, adică sub jantă am pus niște baghete de lemn de 11 mm (sau 6 mm), pentru că diferența dintre lățimea butucului și lățimea jantei este de 22 mm la roata din față și 12 mm la roata din spate. 3. am pus cele 3 distanțiere dintre interiorul jantei și exteriorul butucului tot la 120 grade în dreptul celor 3 perechi de spițe. Distanțierele au 139 mm, adică diferența dintre raza interioară a jantei și raza nervurilor de pe butuc. 4. am strâns niplurile la mână, până când a dispărut jocul axial al spițelor. 5. în sens trigonometric sau al acelor de ceasornic, am montat și celelalte 6 perechi de spițe, și am strâns niplurile tot la mână. 6. am întors roata și am repetat operația și pe partea cealaltă. 7. Pentru tensionarea finală la care nu mă pricep, chem o grupă de studenți și câțiva angajați ai universității, spre satisfacția unuia care n-are ce face și-și bagă nasul unde nu-i fierbe Loala. Si ar trebui sa inteleg ca sunteti matur sau sanatos ? Astfel de vorbe, sper ca nu le spuneti si elevilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Nu cred că sunt mulți cei ce se pot lăuda cu peste 3000 km efectuați cu o motocicletă restaurată. Eu am peste 700 km în 3 luni Âşi este abia începutul unei frumoase prietenii Am un meseriaÂş cu care colaborez. Am să iau legătura cu el. Nu alezează decît după ce îi dai Âşi pistonul ( cota nouă ), iar ca Âşi toleranță recomand 4 - 5 sutimi. vin cu pistonul si cu cilindrul nu e problema... banuiesc ca intr-un weekend ar putea sa se rezolve,,, in cazul in care ar lucra in weekend,,,, sau??? daca ne intanim sa iau piesele care vin din germania ....va las pistonul cu cilindrul... banutii.. si cand se rezolva dam o tura pana la ploiesti si il luam... eu mai am o locuinta in puchenii mari... insa nush daca mai ajung anul acesta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Daca cei care au vazut in ce fel a fost "restaurat" MZ-ul si atasul Stoye ("live") al Domnului Petcu sunt multumiti de ceea ce a relaizat dansul nu au critici la adresa dansului inseamna ca nu au ce cauta printre restauratori PUNCT Salve!Lolo,este adevarat ca atasul Stoye al domnului Profesor Petcu,cel vazut la Mizil,este modificat grosolan si distrus pentru totdeauna.Ar fi o gluma nesarata sa te duci cu o asemenea porcarie in Jermania,ar rade nemtii de caricatura asta iremediabila,dar nu ti-o vor spune niciodata.Eu am crezut ca atunci cand ne-am luat de dom Profesor la Mizil am fost intelesi,nu am facut-o la misto.Acum vad ca aceleasi greseli grosolane apar la Simson.Cherneruiri prostesti,modificari tija frana,scoaterea unor piese de pe motocicleta ca sa intre motorul si alte aiureli distructive.Pe un amarat de strung ne sunt aratate procedee cel putin amuzante,fumate de stricare a pieselor.Intamplarea face ca am lucrat intr-o fabrica de rulmenti,cu strungari teribili.Sunt de acord cu tine,sunt oameni care au puterea sa refaca motociclete vechi.Asta,insa,nu inseamna ca noi,ceilalti,sa aplaudam prostiile pe care unii din ei le fac zilnic.Eu am curajul sa vin acum pe Simsonul meu la dom Profesor.Voi pune pe motor 2-3 canistre de apa sa le scoatem in aceeasi greutate totala.Umblu in cutie si scot pinioanele pentru viteza a -4-a si va provoc la lupta.Numai asa veti vedea ce caricatura de Simson ati facut,desi poate nu e cea mai buna demonstratie.Nu ma credeti.Puneti un GPS pe motor si aratati-ne cat mai prinde.O sa va bufneasca rasul,va asigur.Personal sunt satul de meseriasi care merg cu 30 la ora,sa nu crape trotineta.Puneti la MZ-eu un GPS,sa vedem si noi cat prinde.Cand am venit la Mizil la intrunire am ajuns din urma un tip din Buzau cu un motor modern de 125c.c.La un moment dat a inceput sa se duca mult in fata mea.Eu am un obicei prost,imi ramane mana inclestata pe acceleratie.Dupa ce l-am depasit a renuntat la figuri.Mersese cu 95 la ora,viteza lui maxima cu vantul in fata.Lolo,va veni si vremea noastra.Personal nu cunosc realizarile domnului Profesor,dar in motociclete cred ca acestea sunt modeste si distructive.Eu zic ca sunt doua motive.Dumnealui nu vrea sa ne arate mai mult.Sau,pur si simplu,nu poate.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ca sa nu mai facem afirmații gratuite, v-am raspuns la această intrebare, iar dacă vă place să va admirați cazanul in particular, nu aveti decît. Aici era un forum cu temă educativă pe care ați reuÂşit s-o transformati într-un fel de " clan ocult " Âşi la care cu mîndrie vă anunț că nu mai particip. Expuneți-vă cazanele unde doriți (dacă aÂşa vă place să le numiți ), noi vom ajunge cu motocicletele in Germania. Nu cred ca fac nici o afirmatie gratuita si daca memoria nu ma inseala (si sant sigur ca nu ma inseala )nu am primit nici un raspuns din partea dvs , nici pana astazi cazanul nu e un termen peiorativ ci un fel de a ma exprimare asa ca nu e cazul sa va vitriolati public la vazul acestor cuvinte defaimatoare , in ceea ce priveste exprimarea dumneavoastra de ,,clan ocult " si transformari hai sa fim seriosi si sa nu facem acuze publice pe care nu le putem sustine ,io zic sa lasam deoparte aceste texte care nu se mixeaza bine in context , dujmanii, tradatori de neam si tara cred ca sant din alt film trecut demult. va rog respectos ca restu conversatiilor sa le purtam pe privat nu de alta da porcim forumul degeaba. spor in toate. ps in spiritul educativ a acestui forum , va rog sa enumerati procedeele de slefuire a jentii de aluminiu la motocicleta mz es 175/250 /1/0, sablarea spitelor , cromare sau galvanizare , parerea mea personala este ca asa ceva trebuie forumului , dar ce stiu eu eu sant dujmanul natiunii , stricatorul de forum un transformator de forum in ce....numa dvs stiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 hai sa revenim.... vreau sa fac un alezaj cat se poate de corect si la meserias,.... stie cineva pe cineva potent?? domnu dan?? domnu ,,red bandit"? lolo?? ceva prin bz sau ph..sa zicem ca locuiesc in ambele judete,,,, ce imi recomandati?? si ce toleranta imi recomandati? 3 sutimi? La Ghimbav, am scris exact unde cateva zeci de posturi mai inainte. Iti trebuie pistonul nou. Toleranta trebuie sa ti-o dea fabricantul pistonului, altfel in teorie se poate afla si pe baza de masuratori la 25°C, 100°C etc. Toleranta la pistoanele aftermarket e usor mai mare decat la originale. Cat are la tine clearance-ul pistonul original? Eu la ETZ am .04, si am cerut .05 pentru pistonul ne-original dar de calitate. Sunt multumit. La tine se prea poate sa ai alte tolerante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ca sa nu o mai lungim degeaba pe aici dar....tocmai de Nea' Petcu v-ati gandit sa va luati? Nu vorbim ca a ajutat multa lume pe aici cu comenzi de afara, ca e unul dintre cei mai activi si simpatici useri de pe aici, ci de motocicletele si gradul de reconditionare. Eu sincer nu am vazut scris pe nicaieri ca se da cel mai mare restaurator din tara sau din Estul Europei, asa ca daca are garajul incalzit sau nu, cine il mai ajuta la treaba sau ca are prins atasul cu 2 table nu stiu cum....sa fim seriosi, cred ca avem fiecare lucruri mai bune de facut. Cine pune poze si informatii personale sau dobandite din experienta, cred ca este folositor de 100 ori mai mult pentru restul, decat cineva ce tine totul pentru el.Poate o fi reconditionat ceva motociclete mult mai profesional dar cu folos aproape de zero pentru aceasta comunitate prezenta si viitoare.Oricum pozele si povestirile puse de Banditul si Nea Petcu, au inspirat si ambitionat pe multi. Mai sunt cateva zile pana la Craciun, asa ca hai sa nu umplem pe aici cu rautati inutile pentru toata lumea . Sunt de acord cu Master. Faptul ca pune poze cu realizarile dumnealui este un lucru care ambitioneaza pe multa lume. In timp ce unii stau si clefetesc pe aici ca babele pe sant acest om trece la fapte. De acum propun ca fiecaredintre noi sa ne arate proiectele lui si macar la o luna sau doua sa arate cum si daca au progresat cu ceva. Nu cunosc personal pe nimeni din aceasta disputa dar cred ca nu e cazul sa va luati de acest om. Mai bine sa ne intalnim cu totii la o intrunire si sa bem un vin bun de Vrancea la povesti pana dimineata in iunie la Focsani. Toate cele bune la toata lumea si cine nu a gresit niciodata sa arunce primul cu piatra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Sunt de acord cu Master...In timp ce unii stau si clefetesc pe aici ca babele... Cu tot respectul, tu faci exact ce vrei ca altii sa nu faca... (atatare sau instigare si nici un cuvant despre motocicleta!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Cu tot respectul, tu faci exact ce vrei ca altii sa nu faca... (atatare sau instigare si nici un cuvant despre motocicleta!) In curand voi pun epoze si cu produsul finit. Mihai_prd stie. Nu acesta a fost scopul meu. Daca s-a inteles gresit greseala mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 (editat) In curand voi pun epoze... ok, asteptam cu nerabdare. Fa si un comentariu, un rezumat la ce ai facut. Editat Decembrie 19, 2011 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Si ar trebui sa inteleg ca sunteti matur sau sanatos ? Astfel de vorbe, sper ca nu le spuneti si elevilor... Ba bine că nu. Îi învăț să dea cu tifla în toți cretinii care le vor sta în cale. Pe topicul acesta s-au instalat niște viruși, și eu de viruși mă feresc ca de dracu'. Pentru mine, sincer, a fost un privilegiu să vă cunosc. Rămâneți cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ionut Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Tinand cont ca vin sarbatorile de iarna,cand fiecare trebuie sa fie mai bun,cand este timpul de cadouri si urari,cred ca este timpul sa inceteze reprosurile si consider ca pentru noi,care asistam,ar fi normal ca fiecare sa posteze din activitatea lor la rubricile pentru moto la care lucreaza iar noi,cei care urmarim,sa luam ce consideram ca este bun. Dupa mine tot ce este postat referitor la reconditionare este benefic si ajuta la salvarea multor moto aflate in pragul predari catre centrele de colectare a materialelor feroase.Daca in anii 1990-2005 erau mai multi restauratori autohtoni, cred ca in tara se aflau multe din exemplarele care au fost instrainate. Numai bine si sarbatori fericite alaturi de cei dragi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ba bine că nu. Îi învăț să dea cu tifla în toți cretinii care le vor sta în cale. Pe topicul acesta s-au instalat niște viruși, și eu de viruși mă feresc ca de dracu'. Pentru mine, sincer, a fost un privilegiu să vă cunosc. Rămâneți cu bine! Cu ultimile 2 post-uri de pe topicul asta n-ati facut nimic altceva decat sa dati dovada de imaturitate. Un om , care mai e si profesor - pe deasupra , ce nu stie sa poarte o conversatie fara a jigni....nu cred ca are ce cauta intr-o comunitate de oameni. Cale batuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 ok, asteptam cu nerabdare. Fa si un comentariu, un rezumat la ce ai facut. Io nu am facut nik. Dar am platit sa faca altii. Sper ca acum sa nu ma judecati gresit dar nu prea ma pricep in schimb sunt pasionat de motocicletyele vechi. Va asigur insa ca si efortul financiar este pe masura muncii altora(pentru mine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Gata! Termina Lolo... Scrie ceva despre motoarele tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 (editat) Ca sa nu o mai lungim degeaba pe aici dar....tocmai de Nea' Petcu v-ati gandit sa va luati? Nu vorbim ca a ajutat multa lume pe aici cu comenzi de afara, ca e unul dintre cei mai activi si simpatici useri de pe aici, ci de motocicletele si gradul de reconditionare. Eu sincer nu am vazut scris pe nicaieri ca se da cel mai mare restaurator din tara sau din Estul Europei, asa ca daca are garajul incalzit sau nu, cine il mai ajuta la treaba sau ca are prins atasul cu 2 table nu stiu cum....sa fim seriosi, cred ca avem fiecare lucruri mai bune de facut. Cine pune poze si informatii personale sau dobandite din experienta, cred ca este folositor de 100 ori mai mult pentru restul, decat cineva ce tine totul pentru el.Poate o fi reconditionat ceva motociclete mult mai profesional dar cu folos aproape de zero pentru aceasta comunitate prezenta si viitoare.Oricum pozele si povestirile puse de Banditul si Nea Petcu, au inspirat si ambitionat pe multi. Mai sunt cateva zile pana la Craciun, asa ca hai sa nu umplem pe aici cu rautati inutile pentru toata lumea . ai o mare dreptate in ce ai spus aici, dar sint uni care nu pot dormi noaptea linistiti de cind a inceput sa posteze Dan poze cu moto la care lureaza. sint multe de povestit pe tema asta.. dar incerc sa fiu cit mai clar: -multii au de invatat din postarile lui DAN -alti mor de invidie ca omul cunoaste si incearca sa faca cei place,indiferent cai original surubul ala..sau nu stiu ce gaura in tija..sau alte nebuni ce face Dan,cit timp circula cu moto respectiva nu conteaza cai originala sau nu. -cum spuneam mai sus sint persoane(nu dau nume)care crapa de invidie ca mai sint si altii care cunosc la moto si se descurca..cei de care mentionez..nu au ajutat cu o parere, sau cind altii au cerut ajutorul, nu au facuto ca tin pentru ei.. din rautate si egoism.. fratilor cit timp se invirte roata e fix pix cai orijinala epava.. sau nu..tot epava ramine.. e moto de duminica.. si ca sa mai daug aici ceva..cu SIMSONUL nu veti face nici un sfert din km pe care ii faceti cu mz-ul din 11.000 de cauze..nu le mai enumar.. ca sint simonari care stiu despre ce vorbesc..ca sa faci km tre sa bagi lovele fara numar, sau faci cum fac altii(desfac motorul de 10-20 de ori pe vara) si nu merita..tot crapa repede.. sint fan SIMSON, in ultimi 4 ani am avut peste 50 de SIMSON si stiu despre ce vorbesc,am la colectia proprie 3 SIMSON la care lucrez, la una din ele(awo) am bagat peste 2000 de euro cas bolnav la cap..ca lam vrut cica orijinal si am aruncat bani pe toate cacaturile..sint 100% convins ca multi km nu voi face cu el..din cele 11.000 de cauze de mai sus..dar fiecare cu pasarica lui.. hai sa lasam rautatile deoparte, ca si asa sintem putine persoane care incearca sa mai salveze ceva din vechituri... Editat Decembrie 19, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Fratilor eu admir pe cei care salveaza comuniste,cat mai aproape de original,tinand cont ca nu se gaseste asa de simplu piese originale.inportant este ca le punem in miscare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 cu SIMSONUL nu veti face nici un sfert din km pe care ii faceti cu mz-ul din 11.000 de cauze..nu le mai enumar.. ca sint simonari care stiu despre ce vorbesc..ca sa faci km tre sa bagi lovele fara numar, sau faci cum fac altii(desfac motorul de 10-20 de ori pe vara) si nu merita..tot crapa repede.. sint fan SIMSON, in ultimi 4 ani am avut peste 50 de SIMSON si stiu despre ce vorbesc,am la colectia proprie 3 SIMSON la care lucrez, la una din ele(awo) am bagat peste 2000 de euro cas bolnav la cap..ca lam vrut cica orijinal si am aruncat bani pe toate cacaturile..sint 100% convins ca multi km nu voi face cu el..din cele 11.000 de cauze de mai sus.. Salve!Daniel,prietene,vreau sa-ti propun sa incheiem impreuna un motor de Simson Sport pe acest forum.Nu vreau sa te jignesc dar cred ca tu gresesti undeva cand inchei motorul de nu rezista.Pune ,te rog,poze cu un carter gol de Sport,de aici tre sa incepem.Daca nu e timp acum eu astept,avem timp la anul.Vom face pasi mici,nemtesti,intru realizarea unui motor puternic si sanatos.Impreuna vom vedea ca pe acest forum sunt mari specialisti in Simson Sport care ne vor spune toate secretele.Daca nu esti de acord cu asta atunci spune de ce crapa motoarele,care sunt 3-4 motive proaspete din alea 11.000?Cu respect,Adrian! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 D-lor, lasati Mz-ul in pace si mutati-va la Simpson.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 (editat) cu SIMSONUL nu veti face nici un sfert din km pe care ii faceti cu mz-ul din 11.000 de cauze..nu le mai enumar.. ca sint simonari care stiu despre ce vorbesc..ca sa faci km tre sa bagi lovele fara numar, sau faci cum fac altii(desfac motorul de 10-20 de ori pe vara) si nu merita..tot crapa repede.. sint fan SIMSON, in ultimi 4 ani am avut peste 50 de SIMSON si stiu despre ce vorbesc,am la colectia proprie 3 SIMSON la care lucrez, la una din ele(awo) am bagat peste 2000 de euro cas bolnav la cap..ca lam vrut cica orijinal si am aruncat bani pe toate cacaturile..sint 100% convins ca multi km nu voi face cu el..din cele 11.000 de cauze de mai sus.. Salve!Daniel,prietene,vreau sa-ti propun sa incheiem impreuna un motor de Simson Sport pe acest forum.Nu vreau sa te jignesc dar cred ca tu gresesti undeva cand inchei motorul de nu rezista.Pune ,te rog,poze cu un carter gol de Sport,de aici tre sa incepem.Daca nu e timp acum eu astept,avem timp la anul.Vom face pasi mici,nemtesti,intru realizarea unui motor puternic si sanatos.Impreuna vom vedea ca pe acest forum sunt mari specialisti in Simson Sport care ne vor spune toate secretele.Daca nu esti de acord cu asta atunci spune de ce crapa motoarele,care sunt 3-4 motive proaspete din alea 11.000?Cu respect,Adrian! pt.noi doi,4bike si alti care au prin garaj 10-20 de motoare de simson si 1,2 tone de piese e simplu. dar pt.cineva care cumpara un amarit de simson..terminat,cu filetele varza si olarite,carterul compromis,chiuloasa modificata de nea spirica si alte bucsari facute aiurea.. ce face?citi km mai face peroana aia? noi le stim secretele si avem piese sa le facem, dar altii ce fac? din 10 motoare tre sa fi norocos sa gasesti un carter de care te poti apuca de treaba,care nui borhait de nea spirica..ce naiba ca sti exact ce vreau sa zic.. daca mai ti minte acu 4,5 ani cred,am vrut sa-mi faci un motor de sismon si in mare mi-ai explicat ce am nevoie sa fac un motor bun..atunci nu te-am crezut, dar de cind am inceput sa ma apuc de ele mi-am dat seama exact desprte ce vorbeai atuncia. ai desfacut si tu destule motoare,mult mai multe ca mine si sti exact despre ce vorbesc..deci, chiar nu vad rostul sa facem acuma tot felul de experimente legate de simson ca stiu si eu ca tine ce trebuie sa fac ca sa pot circula...de aia am si spus in postul meu de mai sus..ce lovele am bagat in AWO ca sa ma pot bucura de el pe drumurile nostre. Editat Decembrie 20, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 D-lor, lasati Mz-ul in pace si mutati-va la Simpson.. Simpson family.. Mie imi place Sportul meu asa cum e si asa o sa-l si las. Nu vreau sa ma apuc de el, că văz că-i bai mare cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 In 30 de minute intru in concediu si o sa fiu cam mahmur, cam greu cu netul la tara samd. Sarbatori fericite, Craciun fericit, Sa fiti colindati si colindati si voi Nu lasati uscate gatlejurile colindatorilor ca poate o sa vedeti si voi Steaua(rosie) sau o sa vi se para(bine si asa) Cei mai viteji vor vedea multe si mici si verzi iar adevaratii eroi vor vedea cometa verde La multi ani va doresc, nu "la multi ani 2012" ci La multi ani, voua! owene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.