mihai.i Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Ma gandesc sa comand de pe ebay niste accesorii cafe racer, adica o pereche de mansoane vintage, ca astea si poate niste oglinzi capete de ghidon. Eu nu am cont pe ebay si nici paypal dar o sa incerc prin cineva. Poate ne combinam cativa la o comanda ca vad ca face reduceri...sau daca stiti pe cineva care poate sa le comande... Ce ziceti? Editat Septembrie 6, 2012 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claude307 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 ma bag si eu la mansoane...dar as prefera negre.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Nu cred ca alea negre sunt o problema. Cred ca gasim fara probleme. Vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 ma bag si eu la mansoane...dar as prefera negre.. Acuma, nu e caferacer, este un zxr sport, cadru lat, rezervor mare, dar pt. fata m-am inspirat de la un cafe, gasit acum ceva timp pe net, semana foarte tare cu al tau din fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 carena + parbriz cafe ( noi nevopsite) 150 euro 0751223726 robi Ai si prinderile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 ma bag si eu la mansoane...dar as prefera negre.. foarte frumos....mai multe poze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kennyc2 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Asta este jucaria mea : Asa vreau sa ajunga : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 set carene pt cafe cu parbriz . 149 euro 0751223726 robi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 (editat) Am dezgropat un proiect mai vechi, sper sa-l termin pana in primavara. Editat Octombrie 14, 2012 de DKWraith2Anen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubamara Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Salutare, vin cu o intrebare mai mult sau mai putin relevanta topic-ului insa nu am gasit un loc mai bun. Pe un thruxton, motor care m-ar interesa, incape intr-o pozitie decenta o persoana de 1,90? Si stie cineva unde as putea proba macar pe loc unul? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 probeaza-l viritual pe www.cycle-ergo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Cum varsta de 40 bate la usa mea, acum 90 de zile mi-am facut curaj si m-am decis sa-mi duc la indeplinire un vis care ma urmareste de ani buni si anume, sa-mi construiesc doua Cafe Racers. Pentru a putea duce la indeplinire acest plan aveam nevoie de o tema, un spatiu adecvat, scule, multa rabdare si nu in ultimul rand, de... doua motociclete potrivite. Am sa trec peste amanunte... o luna mai tarziu am dat startul PROIECTULUI "CASTOR SI POLUX" (ma rog, dupa unii Pollux sau Polydeuces, dar asta e mai putin relevant). "Dioscuri" asa cum mai sunt ei numiti erau doi frati gemeni dupa mama (LEDA), care ii aveau ca tati pe Regele Tyndareus al Spartei (Castor) si pe Zeus (Polux). Povestea lor alaturata conceptului de CAFE RACER poate parea chiar idioata pentru unii, insa pentru mine a fost suficient de romantica incat sa-mi numesc proiectul dupa aceasta. Ideea este urmatoarea: achizitionez doua motociclete cu viitor (posibil) incert "atinse" de binecuvantata influenta kitch a decadei 8 a secolului proaspat trecut, le dezbrac asa cum numai Dzeu si fabricantul le-au mai vazut, le restaurez si le fac "nemuritoare" dandu-le o noua identitate cu mult mai nobila si anume, aceea de Cafe Racers. Victimele sunt doua CB 750 KZ din 1979. Prima dintre ele este deja bucati, sau "bombonele" dupa cum, cu dragoste as zice, spune unul dintre prietenii mei, si a suferit deja majoritatea operatiilor premergatoare etapei vopsitului. In curand am sa-mi editez materialul obtinut pana acum si am sa incep postarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Neaparat poze !!! Mult succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_razvan_ Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Multa bafta in restaurarea lor!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 si eu am vrut sa imi fac un cafe racer dintr-un cb de 250 dar din pacate au intervenit ceva probleme financiare si a trebuit sa renunt,dar sper ca anul viitor sa n u mai apara ceva dificultati chiar daca o sa am si licenta...cat te-au costat cb-urile ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Spor la treaba! Proiectul este grozav,cu totii ne-am dori si un cafe in garaj. Tine-ne la curent cu lucrarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Spor la treaba ! Te asteptam cu poze ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Salutare Fratilor, Va multumesc pentru vorbele astea incurajatoare! Am avut cateva hopuri de cand m-am tot apucat, momente cand parc-as fi dat cu caciula de pamant. Dai cu tunul si nu gasesti specialisti in orice domeniu v-ati gandi voi, nu conteaza, pick one... Vreau sa restaurez suruburile, unde sau cum? Vreau sa vopsesc motorul cu vopsea termica? Cum se vopseste? Piesa cu piesa sau intreg, gata montat? Carburatorist genial, unde? Carburatoarele se vopsesc? Rotile Comstar din tabla, vreau sa le vopsesc atent in doua culori, unde? Vreau niste piese mititele si importante "custom", facute la strung. Unde? Vreau sa sudez TIG un tanc de benzina, unde?...Ei bine, la toate intrebarile astea raspunsul inevitabil este: Cri cri cri cri cri cri cri....camp de greieri si cosasi, nene. Am capatat raspunsuri pentru aproape toate astea si in mare parte ele sunt: descurca-te singur! Am gasit un geniu in TIG care mi-a si facut un tanc din cele doua, un Norton Manx type tank. Seaua mi-o fac singur din fibra sau din tabla, depinde daca ma descurc cu TIG-ul pe care l-am si comandat. Stopul LED mi-a venit deja si ma asteapta cu dansa. Semnalele le-am luat inca de acu doua luni. Vopsea termica am gasit si comandat. Cross my fingers sa mearga ca altfel se duce-n ma-sa planul meu cromatic: NEGRU MAT cadrul, rotile, furtunele, tobele cu galerii cu tot, semnalele bullet si motorul, CUPRU sau AURIU (ivoire metalizat) toate suruburile, carburatoarele, master cylinder-ul, ambreiajul si lantul iar CROM aripa fata, cele doua ceasuri, filtrele K&N, farul si handlebar-ul clubman. Motoarele sunt CB750KZ din 1979 si m-au dus 1200 Euro/bucata. Au cate 77 cp inainte de toate bunataturile pe care le voi baga in motoarele danselor...nu mai zic ce ca lista e lunga. Singurul meu of sunt rotile COMSTAR. Mobrele au peste 250kg si prind constructiv 220km/h iar de oprit se opresc confortabil de la 160-170km! De schimbat schimb eu discurile fata cu unele mai performante, etrierii la fel dar ce pana mea fac cu tamburul ala obosit de pe spate?... Unde mai pui ca rotile alea sunt si naspa rau (dupa mine). Le-as fi preferat spitate si n-am gasit inca de unde sa le iau. Americanii au rim-ul si spitele insa n-au hub-ul. Hub am gasit in Olanda insa bulangii aia nu vor sa livreze in Romania sub ncio forma... Provocari peste provocari. Tre' sa pun mana pe hub-uri si mai apoi vad eu ce fac. Pana atunci insa, le restaurez p-astea deja existente si vad cum procedez mai tarziu. ROCK'N'ROLL BABY! In curand pun si poze ca sa vedeti un progres adevarat. Pana acu am doar cu desfacut-viteza si gas tank si sea din polistiren (simulare nereusita)...a, mai am si cu un maldar de piese care-mi curg din patru zari (SUA, GB, DE si in curand AUSTRALIA)...)) Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 salutatre, acum cativa ani am construit si eu una dintr-un sr 500, pentru un amic. uite un link cu poze, poate te inspiri http://www.catalin-mitachescu.com/blog/za-cafe-racer/ mai pistoneaza-i pe olandezi, pana la urma o sa iti trimita si butucii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Succes in proiect si buzunare adanci, ca ai sa ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Bravo tie! Sper sa duci proiectul pana la capat si sa te bucuri de ele! Daca ai nevoie de ceva da-mi un semn si poate te pot ajuta cu ce pot ...mai mult fizic ca financiar deh... Am si eu un proiect de cafe racer de care trag, poate poate iese ceva:) si facem un club ;P Mult noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Salutare Fine Gentlemen, Marti 13, deci o zi de rahat, nu? Ei bine, pentru mine se anunta a fi o zi chiar misto. Lucrurile incep sa se lege pentru ca mi-au mai venit ceva din mult asteptatele piese (finally) iar spatiul atelierului meu devine o comoditate din ce in ce mai pretioasa asa ca trebuie sa regandesc ergonomia spatiilor. Unul din gas tank-uri e aproape gata si deja trebuie sa-l duc la modificat si pe cel de-al doilea.. Acu' fac ultimele modificari la frame pentru a-l trimite la sablat odata cu bascula, rotile, triple tree-ul si restul furcii. Azi tai suportul cricului central si il polizez sa-l scot la "lumina"...Nu sunt prea coerent pentru ca ieri am stat pana spre dimineata la atelier asa ca sunt un picut groggy. In curand am sa postez evolutia proiectului intr-un mic filmulet pe "tube" asa ca din pacate o sa va mai tin "pe jar"...nu mult, inca putin. Sper sa iasa bine. Rock'N'Roll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Before-during-after Poate inspiri si pe altii care abia asteapta sa o comita dar le lipseste ultima picatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 (editat) Teaser... Editat Noiembrie 18, 2012 de DKWraith2Anen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Ca sa nu mai deschid un topic nou... Ma aflu intr-o modificare stil cafe racer cu motoreta mea (un Suzuki TU250, monocilindru 4 supape ), momentan modificarile sunt minore (ghidon clubman, mansoane vintage, saua un pic modificata, burdufuri la furca etc) si ma gandeam sa montez un filtru sport (tip conic) pe motor, la vedere, filtrul original este de genul air-box cu filtru din burete, umed. Problema este daca vor trebui facute modificari la carburator (jigler, reglaje benzina, etc) care ar putea sa dauneze...De aratat ar arata bine dar nu stiu daca merita! Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.