Sari la conținut

Ce Sistem De Navigatie Sa-mi Cumpar?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 290
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stiu ca o sa sara iar Cria cu "hackerilor", dar cum fac sa crack-uiesc un Google eatrh plus, sau cum fac sa iau licentza aia de 20 de euroi, sa pot sa vad si eu traseele facute cu gps-ul pe google?

Ca am unele interesante, facute pe off-road, pe mare si in zbor. si as vrea sa vad cum arata pe Google earth. Multzumesc.

P.s. Tre sa ma invetze cineva cum sa bag o harta scanata pe gps. Dat de beut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Stiu ca o sa sara iar Cria cu "hackerilor", dar cum fac sa crack-uiesc un Google eatrh plus, sau cum fac sa iau licentza aia de 20 de euroi, sa pot sa vad si eu traseele facute cu gps-ul pe google?

Ca am unele interesante, facute pe off-road, pe mare si in zbor. si as vrea sa vad cum arata pe Google earth. Multzumesc.

P.s. Tre sa ma invetze cineva cum sa bag o harta scanata pe gps. Dat de beut!

 

 

Nu poti sa o bagi scanata in gps, trebuie sa salvezi imaginea in JPEG, o importi in OziExplorer (soft de facut harti in format Garmin), o calibrezi iar apoi lucrezi la ea, rezultatul va fi o harta care o poti vedea in gps dar nu iti va face rutare automata dar pt orientare in off road e tocmai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !!

 

Urmaresc cu interes topicul de ceva vreme si as avea ceva nelamuriri despre LEgend HCx...

 

Prima intrebare era legata tot de cum se pot baga harti google in aparat sa navighezi pe ele... ce inseamana ca nu face rutare automata, adica nu iti da indicatii stanga -dreapta dar iti poate arata punctul in care vrei sa ajungi si un punct care esti tu, in miscare, cu directia, viteza si distanta ramasa afisate? In ce consta calibrarea in programul asta OZY?

 

Am mai folosit faza asta la pescuit, dar cu un gps chior care nu stia harti, numai coordonate. Am notat din google earth coordonatele punctelor de interes ( niste japse de stiuca :blink: ) , le-am corectat cu abaterea fata de sistemul garmin( am luat referinta un punct fix de pe harta si am mers acolo cu gps-ul, iar diferentele rezultate le-am aplicat la coordonatele la care vroiam sa ajung) , am bagat coordonatele rezultate in gps si m-a dus la fix. Totuisi e chinuiala mare si ar fi mare smecherie sa-mi puna scula asta un punct pe poza din satelit si sa zica " aici te afli, unde vrei sa mergi ? "

 

In plus, sunt curios daca poti sa-i schimbi harta preincarcata ( nu cea de pe SD-card) , daca iti trebuie ceva cablu de date special sau mai stiu eu ce soft... IAr despre micro-SD card... se potriveste oricare de la magazin sau e unul dedicat ? ( 2 gb costa cca 60 lei)

 

 

In final, m-ar interesa cat ma costa jucaria cheala fara nici un soft pe ea, astept PM eventual sa nu zica cineva ca se face reclama mascata. Multumesc!!!

 

PS: Boierule, ti-am zis eu ca ar trebui sa ne gasim intr-o zi sa ne jucam cu el , poate ii dam de cap.

 

:D

Editat de Axa cu Scame
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima intrebare era legata ... ce inseamana ca nu face rutare automata, ..... In ce consta calibrarea in programul asta OZY?

 

 

In plus, sunt curios daca poti sa-i schimbi harta preincarcata ( nu cea de pe SD-card) , daca iti trebuie ceva cablu de date special sau mai stiu eu ce soft... IAr despre micro-SD card... se potriveste oricare de la magazin sau e unul dedicat ? ( 2 gb costa cca 60 lei)

 

 

In final, m-ar interesa cat ma costa jucaria cheala fara nici un soft pe ea, astept PM eventual sa nu zica cineva ca se face reclama mascata. Multumesc!!!

 

:D

 

Rutare insemna ca-i dai gps-ului un punct de plecare si unul de sosire (deobicei sosea) si el iti face o ruta pe harta (precum aparatele dedicate pt. masini cu soft gen IGO sau MIO MAP cat si cu soft Garmin). La peste nu prea iti foloseste chestia asta :blink:

Harta preincarcata nu se poate schimba. de ex. daca iei aparatul din State vine preincarcat cu harta detaliata a Americii. Daca il iei din europa evident ai o harta detaliata a Europei si implicit a Romaniei, dar destul de slab reprezentata la noi( ceva sate si drumuri mai importante)

Pe SD-card (oricare, nu conteaza modelul) poti baga harta Romaniei (ROAD 2006) sau orice alta harta conceputa pt. Garmin.

Pretul incepe de la fo 200$ pe ebay cu tot cu transport in Romania. Daca vrei cu garantie si cu harta preinstalata poti apela la distribuitorii din RO, evident la alt pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thx de precizari! Dupa cum ai intuit, harta rutiera pt RO ma intereseaza mai putin , mai mult ma intereseaza forestiere nemarcate pe harta si navigarea prin smarcurile Dunarii cu barca .

 

BTW , calibrarea unei harti "inventate" se poate face pe aparat sau numai in softul asta ? Dupa mine calibrarea asta ar insemna sa stabilesti coordonatele a 2 puncte de pe harta , dupa care softul o scaleaza in functie de coordonatele stabilite si distanta dintre ele ... asa e ?

 

 

Cat despre surse de procurare ... mai degraba as cauta unul pt europa , m-ar scuti de batai de cap cand mai ies "pe afara" prin lumea civilizata si, evident, cartografiata.

 

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
sa pot sa vad si eu traseele facute cu gps-ul pe google?

Ca am unele interesante, facute pe off-road, pe mare si in zbor. si as vrea sa vad cum arata pe Google earth. Multzumesc.

P.s. Tre sa ma invetze cineva cum sa bag o harta scanata pe gps. Dat de beut!

Pt. a vedea trasee in Google Earth foloseste http://www.gpsvisualizer.com/

 

Pt. a baga harti scanate in GPS vezi mai jos

 

 

BTW , calibrarea unei harti "inventate" se poate face pe aparat sau numai in softul asta ? Dupa mine calibrarea asta ar insemna sa stabilesti coordonatele a 2 puncte de pe harta , dupa care softul o scaleaza in functie de coordonatele stabilite si distanta dintre ele ... asa e ?

Cu ozi explorer se face asa:

1. se incarca harta in format JPG/BMP/etc in Ozi Explorer

2. se calibreaza folosind 2-3 puncte, care au coordonate cunoscute. Pt. a face rost de acele coordonate se poate folosi Google Earth (ex: intersectii clare, forme de relief bine definite, biserici, etc) sau direct in teren.

3. dupa ce harta e calibrata se fac rutele si se salveaza waypointurile de interes, care apoi se descarca in GPS

atentie: in GPS nu se va vedea harta, doar waypointurile si rutele

 

Se poate folosi si Google Earth:

1. Se fac rute din Google Earth cu Add Path

2. Se exporta in format .kml

3. Se converteste in format GPX folosind asta sau altceva: http://www.gpsvisualizer.com/convert

4. Ruta in format GPX se incarca in MapSource si se transfera in GPS

 

 

Harta romaneasca RoAD 2006 e oarecum utila si in offroad, adica vezi unde e un sat, un rau, unde se termina padurea, unde e o benzinarie etc. Merita sa fie cumparata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. se incarca harta in format JPG/BMP/etc in Ozi Explorer

2. se calibreaza folosind 2-3 puncte, care au coordonate cunoscute. Pt. a face rost de acele coordonate se poate folosi Google Earth (ex: intersectii clare, forme de relief bine definite, biserici, etc) sau direct in teren.

3. dupa ce harta e calibrata se fac rutele si se salveaza waypointurile de interes, care apoi se descarca in GPS

atentie: in GPS nu se va vedea harta, doar waypointurile si rutele

 

:D pai daca nu se vede harta n-am facut nimic, la fel merge si cu gps care nu stie decat coordonate (tot Garmin), numai ca mi-am facut calculele singur. Punctele de calibrare nu poti sa le iei din google earth pentru ca difera coordonatele fata de ce masoara Garmin. Diferentele pot ajunge si la cateva sute de metri, de ex punctul x are coordonatele y-z in google earth, iar GPS-ul te duce la coordonatele alea si descoperi ca esti undeva la 300-400 m in jurul tintei dar nu stii unde. Se pare ca asta are legatura cu asa-zisul "map datum" , adica referinta dupa care e facuta harta si masuratoarea efectiva, si trebuie gasit "datum" asta al lui google si setat gps-ul sa aplice datumul ala.

 

 

Se poate folosi si Google Earth:

1. Se fac rute din Google Earth cu Add Path

2. Se exporta in format .kml

3. Se converteste in format GPX folosind asta sau altceva: http://www.gpsvisualizer.com/convert

4. Ruta in format GPX se incarca in MapSource si se transfera in GPS

 

Si in cazul asta iti pune bulina direct pe harta incarcata de tine si la coordonatele reale ?

 

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D pai daca nu se vede harta n-am facut nimic, la fel merge si cu gps care nu stie decat coordonate (tot Garmin), numai ca mi-am facut calculele singur. Punctele de calibrare nu poti sa le iei din google earth pentru ca difera coordonatele fata de ce masoara Garmin. Diferentele pot ajunge si la cateva sute de metri, de ex punctul x are coordonatele y-z in google earth, iar GPS-ul te duce la coordonatele alea si descoperi ca esti undeva la 300-400 m in jurul tintei dar nu stii unde. Se pare ca asta are legatura cu asa-zisul "map datum" , adica referinta dupa care e facuta harta si masuratoarea efectiva, si trebuie gasit "datum" asta al lui google si setat gps-ul sa aplice datumul ala.

 

 

 

 

Si in cazul asta iti pune bulina direct pe harta incarcata de tine si la coordonatele reale ?

 

 

:blink:

Axa, cred ca pentru ce ai tu nevoie se preteaza mai bine un PDA cu modul gps, pe care sa incarci OziExpl.

Eu folosesc o alta combinatie: am etrex vista hcx (nu difera mult de legend-ul hcx) cu road 2006 preincarcat, pe care il folosesc cu hartile 1:100.00 calibrate pe Ozi. Calibrarea este simpla, pt. ca ai coordonatele scrise chiar pe harti. Se aleg punctele de calibrare la intersectia coordonatelor. Ozi suporta Garmin, astfel ca transferul rutelor si track-urilor este asigurat. Hartile din Ozi nu pot fi transferate in Garmin dar eu confrunt hartile de pe lapt. cu cele din gps. De regula se match-uiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Trebuie sa gasesc o solutie sa le aduc, am facut niste calcule (financiare) si nu arata bine, ar costa formalitatile vamale mai mult decat produsele in sine, oricum vad ca exista un interes mai mare decat ma asteptam asa ca o sa-mi dau silinta sa gasesc o solutie.

As putea sa le comand pe persoana fizica dar atunci "nema" factura.

 

 

alo nenea

 

vezi ca userul MAE aduce orice de la touratec

uite aici

ceva similar

http://www.touratech.com/shops/001/index.p...0df6de911dbbfe3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti un magelan daca vrei sa-l folosesti si '' pe langa drumuri''. iar pentru sosele suntem multi taximetristi din bucuresti care lucram cu mio asta pentru ca f multi cautam sa suprapunem hartile topografice cu fotografiile din avion (fotogrametrie) si cu harta din i-go, pentru a le putea vizualiza pe toate suprapuse.suntem citiva care cautam si lucram pt a definitiva lucru acesta. programe de lucru fiind autocad, map-edit,global-maper, etc. cautam program de vizualizat fisiere tip fbl. (cu astea pentru garmin) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alo nenea

 

vezi ca userul MAE aduce orice de la touratec

uite aici

ceva similar

http://www.touratech.com/shops/001/index.p...0df6de911dbbfe3

 

Si cu ce te ajuta sa le iei prin altcineva cind poti sa le comanzi direct si le primesti prin posta??

Ca mai ieftin probabil nu iesi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
:D pai daca nu se vede harta n-am facut nimic, la fel merge si cu gps care nu stie decat coordonate (tot Garmin), numai ca mi-am facut calculele singur. Punctele de calibrare nu poti sa le iei din google earth pentru ca difera coordonatele fata de ce masoara Garmin. Diferentele pot ajunge si la cateva sute de metri, de ex punctul x are coordonatele y-z in google earth, iar GPS-ul te duce la coordonatele alea si descoperi ca esti undeva la 300-400 m in jurul tintei dar nu stii unde. Se pare ca asta are legatura cu asa-zisul "map datum" , adica referinta dupa care e facuta harta si masuratoarea efectiva, si trebuie gasit "datum" asta al lui google si setat gps-ul sa aplice datumul ala.
Da, depinde si de bucata scanata de satelit, e o solutie daca mergi in zone necunoscute. Daca ai mai fost pe acolo descarci trackul si calibrezi folosind punctele salvate in GPS.

 

Repet, in GPS folosesti ca harta suport RoAD 2006, e suficient de detaliata sa-ti dai seama unde te aflii si ce-i in jurul tau. Peste ea suprapui rutele si waypointurile. In delta vad ca sunt mapate si ceva canale: vezi demo aici

Pentru o orientare "perfecta" iti imprimi o harta detaliata pe care o obtii din alte surse, o laminezi si voila.

 

Si in cazul asta iti pune bulina direct pe harta incarcata de tine si la coordonatele reale ?
Da, dar la Google Earth ramane problema de precizie a coordonatelor.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Da, depinde si de bucata scanata de satelit, e o solutie daca mergi in zone necunoscute. Daca ai mai fost pe acolo descarci trackul si calibrezi folosind punctele salvate in GPS.

 

Da, dar la Google Earth ramane problema de precizie a coordonatelor.

 

Chiar daca ai ceva eroare totusi te poti orienta, la cat este pamantul de mare chiar si 100-200 metri sunt acceptabili pt a avea reper. Inchipuieti ca esti la dracu'n praznic si n-ai nici-un reper vizual dar ai cateva/sau mai multe puncte care iti dau idee unde te afli, eu zic ca e lucru mare.

Sa faci o harta fara erori este imposibil, eu lucrez la o harta si stiu ce spun, am testat hartile existente pe piata si toate au o eroare pe strazi intre 6-10 metri in oras sau chiar 20 metri in afara dar nu se cunoaste din cauza unei functii a gps-ului ce se numeste lock on road ce te pozitioneaza pe drum in permanenta.

 

 

Pentru o orientare "perfecta" iti imprimi o harta detaliata pe care o obtii din alte surse, o laminezi si voila.

 

Cea mai buna sursa ramane google earth, am gasit cu ajutorul lui greseli chiar si pe harti militare.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Cea mai buna sursa ramane google earth, am gasit cu ajutorul lui greseli chiar si pe harti militare.
Binenteles, doar e informatie "live" :D

 

O harta pe hartie suplimentara e utila in mai multe cazuri: crapa GPS-ul, se termina bateria dar ai si o vedere de ansamblu a zonei. In plus, mai vezi unele repere care nu sunt in GPS.

 

In timp poti sa-ti completezi harta digitala cu trackuri, waypointuri si alte informatii din zonele in care ai fost, plus poti lua de pe net POI-uri si rute (vezi alpinet).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Binenteles, doar e informatie "live" :D

 

O harta pe hartie suplimentara e utila in mai multe cazuri: crapa GPS-ul, se termina bateria dar ai si o vedere de ansamblu a zonei. In plus, mai vezi unele repere care nu sunt in GPS.

 

In timp poti sa-ti completezi harta digitala cu trackuri, waypointuri si alte informatii din zonele in care ai fost, plus poti lua de pe net POI-uri si rute (vezi alpinet).

 

Ca veni vorba, nu va bazati niciodata doar pe gps indiferent de marca pt ca pot ceda oricand la o cazatura sau soft etc, probabilitatea este destul de mica mai ales in cazul Garmin si Magellan dar totusi luati o harta dupa voi si o busola pentru back up.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu ce te ajuta sa le iei prin altcineva cind poti sa le comanzi direct si le primesti prin posta??

Ca mai ieftin probabil nu iesi.

 

 

NU STIU DACA IESI MAI IEFTIN DARA MACAR ITI AJUNG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Datele problemei:

 

- hardware MyGuide 3100

- software MyGuide Navigator 6.1 (Nav N Go 2006)

 

- speedcam salvate in format *.txt

- POI/PDI (point of intrest/puncte de interes) salvate in format *.db

 

- am gasit "iGO POI Explorer" ptr. import/export POI.

- am gasit lista cu POI ptr. Romania (si nu numai) www.poiplaza.com si am descarcat-o in formatul acceptat de modelul meu de GPS (iGO-MioMap).

 

 

Problema identificata:

 

- dupa ce am importat POI-urile in format *.db (utilizand iGO POI Explorer) si am copiat fisierul pe GPS, am constatat ca unele puncte apar de 2 ori (unele din POI-urile descarcate de pe site-ul mai sus mentionat existau inaintea "update-ului" in lista cu POI pe GPS). Fiecare POI e caracterizat printre altele si de coordonate (latitudine & longitudine); la unele dintre POI-urile duplicate coincid coordonatele, la altele coordonatele sunt foarte apropiate, rezultand o distanta relativ mica (de ordinul catorva metri) intre cele 2 puncte care reprezinta in realitate/pe teren acelasi POI.

 

- trebuie precizat si faptul ca fisierul *.db il pot exporta (cu ajutorul programului iGO POI Explorer) si in formatele: Google Earth KML file (*.kml, *.xml), Google Earth KMZ file (*.kmz), GPS eXchange format (*.gpx, *.xml), TomTom POI Database (*.ov2), CSV POI file (*.csv, *.asc, *.txt) sau iGO database back-up (*.db).

 

 

Intrebare:

 

- cu ce program si in ce fel pot inlatura aceste puncte duplicate din fisierul meu cu POI, astfel incat sa raman cu o singura inregistrare ptr. fiecare punct de interes?

Editat de BAlanuS-u'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

:rock: pai daca nu se vede harta n-am facut nimic, la fel merge si cu gps care nu stie decat coordonate (tot Garmin), numai ca mi-am facut calculele singur. Punctele de calibrare nu poti sa le iei din google earth pentru ca difera coordonatele fata de ce masoara Garmin. Diferentele pot ajunge si la cateva sute de metri, de ex punctul x are coordonatele y-z in google earth, iar GPS-ul te duce la coordonatele alea si descoperi ca esti undeva la 300-400 m in jurul tintei dar nu stii unde. Se pare ca asta are legatura cu asa-zisul "map datum" , adica referinta dupa care e facuta harta si masuratoarea efectiva, si trebuie gasit "datum" asta al lui google si setat gps-ul sa aplice datumul ala.

 

 

 

 

Si in cazul asta iti pune bulina direct pe harta incarcata de tine si la coordonatele reale ?

 

 

Eu folosesc un pda pe care am instalate 3 programe de navigatie:

IGo8 - pt toata Europa

Garmin XT cu ROAD (si Mapsource acasa) pt off-road chiar daca are lipsuri la nivel de detaliu ale multor zone

GPS Tuner - un program care ruleaza cu WM6 si in care poti incarca si vedea hartile (calibrate cu un program complementar Map calibrator tot de la ei, free) in format .jpg , poti stabili waypointuri, rute ... Acest program imi este foarte util si merge chiar bine. Petru calibrare, asa cum a mai spus cineva alegi puncte usor de identificat pe harta de calibrat si le dai coordonate GPS luate din alta sursa, cunoscuta: Google Earth sau MapSource cu ROAD situandu-te cu cursorul deasupra punctului respectiv. Uneori pot aparea erori, pe care insa le poti si mai bine corecta daca in punctul ales pentru calibrare obti coordonatele GPS direct - adica te duci acolo. O calibrare minima necesita macar 3 puncte, dar pentru ca hartile pe hartie si scanate nu-s realizate cu maxima acuratete eu calibrez cu minim 8 - 10 puncte ( e adevarat pentru zone ceva mai intinse).

Solutia cu pda-ul insa nu am folosit-o pe moto. Cred ca e destul de sensibila dpdv al rezistentei la socuri si vibratii si de asemenea cred ca datorita expunerii display-ului in lumina directa vizibilitatea nu e tocmai buna. Dar in masina am folosit-o si sunt foarte multumit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutari tuturor!

Hai sa reinviem topicul, mai punem la cale o tara, o harta , o maslina. :) Cam tarziu ca a venit iarna, dar de-abia acum am facut si eu rost de un E-trex Legend HCX.

Intrucat preturile de Ro sunt SF-uri, m-am orientat catre Germania, de unde mi-a venit acasa nou-nout in cutie, cu toate cele ale lui plus optionale: prindere de ghidon, alimentare 12V, card 2 GB , totul la 7 milioane (!!!) cu transportul inclus ( cine e interesat, dau detalii pe PM ).

 

 

 

 

Acum mai trebuie sa si invat sa-l folosesc si sa-i fac setarile si adaugirile care mi-ar fi mie utile. La primele probe mi se pare totul ok, inca mai butonez la el. Acum ma apuc sa caut fisierul cu radarele fixe, sa vad cum il incarc. Si inca nu m-am lamurit cum descarci din memoria aparatului ( nu de pe card) in mapsource trackurile.

 

Voi ce ati mai pus pe ale voastre ?

 

BTW, de vre-o saptamana s-a lansat oficial ROAD 2008, il are cineva sa ne zica si noua cum e ? Cica ar fi mult mai complet ( 400MB fata de 140MB versiunea 2006).

 

Tocmai am verificat acuratetea coordonatelor fata de google earth si nu imi mai apare nici o diferenta ... in trecut facusem masuratoarea asta cu un model f vechi de Garmin si diferentele erau de cateva sute de metri.

 

 

Momentan l-am instalat in punctul care mi se pare mie cel mai ferit de pericole, suportul de ghidon si prinderea de aparat sunt destul de solide cat sa nu-mi fac probleme ca ar putea sari pe drum.

 

:D Va mai astept cu idei.

 

post-462-1228895704_thumb.jpg

Editat de Axa cu Scame
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor!

Cam tarziu ca a venit iarna, dar de-abia acum am facut si eu rost de un E-trex Legend HCX.

Si inca nu m-am lamurit cum descarci din memoria aparatului ( nu de pe card) in mapsource trackurile.

'Neata :)

 

Instalezi Garmin ROAD-u si pe calc (impreuna cu mapsource), deschizi frumos programu si ai un butonel sus "Transfer---RECEIVE sau SEND from/to device. Alta varianta in mapsource nu e. Daca mai ai nelamuriri, ma gasesti pe mess :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor!

Hai sa reinviem topicul, mai punem la cale o tara, o harta , o maslina. :laugh: Cam tarziu ca a venit iarna, dar de-abia acum am facut si eu rost de un E-trex Legend HCX.

Intrucat preturile de Ro sunt SF-uri, m-am orientat catre Germania, de unde mi-a venit acasa nou-nout in cutie, cu toate cele ale lui plus optionale: prindere de ghidon, alimentare 12V, card 2 GB , totul la 7 milioane (!!!) cu transportul inclus ( cine e interesat, dau detalii pe PM ).

 

 

 

 

Acum mai trebuie sa si invat sa-l folosesc si sa-i fac setarile si adaugirile care mi-ar fi mie utile. La primele probe mi se pare totul ok, inca mai butonez la el. Acum ma apuc sa caut fisierul cu radarele fixe, sa vad cum il incarc. Si inca nu m-am lamurit cum descarci din memoria aparatului ( nu de pe card) in mapsource trackurile.

 

Voi ce ati mai pus pe ale voastre ?

 

BTW, de vre-o saptamana s-a lansat oficial ROAD 2008, il are cineva sa ne zica si noua cum e ? Cica ar fi mult mai complet ( 400MB fata de 140MB versiunea 2006).

 

Tocmai am verificat acuratetea coordonatelor fata de google earth si nu imi mai apare nici o diferenta ... in trecut facusem masuratoarea asta cu un model f vechi de Garmin si diferentele erau de cateva sute de metri.

 

 

Momentan l-am instalat in punctul care mi se pare mie cel mai ferit de pericole, suportul de ghidon si prinderea de aparat sunt destul de solide cat sa nu-mi fac probleme ca ar putea sari pe drum.

 

:laugh: Va mai astept cu idei.

 

post-462-1228895704_thumb.jpg

Atentie la prinderea de ghidon: cu timpul se uzeaza si capata joc. La un soc puternic (cazatura) poate sa-ti sara din prindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie la prinderea de ghidon: cu timpul se uzeaza si capata joc. La un soc puternic (cazatura) poate sa-ti sara din prindere.

 

la o cazatura puternica cu africa twin GPS-ul o sa fie ultima lui problema. Nu e ca la enduro.

Si ca veni vorba - eu am mers pana acum cu prinderea standard de ghidon. Si la concurs si la plimbare si a functionat f bine. Eu rup o bugata de punga si o pun pe prindere si bag putin fortzat GPS-ul. Sta beton si nu vibreaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suportul RAM Mount e doar 40 dolari...

 

f bun! recomand cu caldura.

Daca mai comanda cineva un RAM Mount sa-mi comande si mie unu si dau multa bere :laugh:

Eu am avut unul si a tinut fix 2 ore. L-am montat gresit, prea sus, pentru ca eu sunt cam chiorbete si am zis ca daca e sus il vad mai bine. Si la o tranta mi-a zburat motorul intr-un copac si .... gata cu ram mountul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

f bun! recomand cu caldura.

Daca mai comanda cineva un RAM Mount sa-mi comande si mie unu si dau multa bere :laugh:

Eu am avut unul si a tinut fix 2 ore. L-am montat gresit, prea sus, pentru ca eu sunt cam chiorbete si am zis ca daca e sus il vad mai bine. Si la o tranta mi-a zburat motorul intr-un copac si .... gata cu ram mountul.

 

Daca ti s-a rupt partea care se prindede ghidon, am eu de schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...