kanguru Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 mah fratilor... daca se faqce o intrunire a posesorilor de gs...(printre care ma numar si eu).. plz sa nu o faceti numa pruin vara poate reusesc sa vin si io in tara sa ne bucuram impreuna de suzanele noastre... multa sanatate si asphalt uscat fratilor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 (editat) Salut A vopsit careva dintre voi un gs500E total(adica motor,cadru si restul)?Va intreb pentru ca nu stiu daca pe motor trebuie vopsea care sa reziste la temperaturi mari (vopsea care nu reusesc sa gasesc de loc).Stiti daca motorul trebuie sablat?(vopseaua este crapata pe aripioarele de pe cilindri si nu poate fi curatata cu smirgherul).Daca ati vopsit la un atelier ma intereseaza si un pret . Multumesc Editat Februarie 12, 2009 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 SalutA vopsit careva dintre voi un gs500E total(adica motor,cadru si restul)?Va intreb pentru ca nu stiu daca pe motor trebuie vopsea care sa reziste la temperaturi mari (vopsea care nu reusesc sa gasesc de loc).Stiti daca motorul trebuie sablat?(vopseaua este crapata pe aripioarele de pe cilindri si nu poate fi curatata cu smirgherul).Daca ati vopsit la un atelier ma intereseaza si un pret . Multumesc Obligatoriu smirghel/sablare pana la metal. 1.Exista vopsea pentru temperaturi ridicate( 650 sau 800 grade celsius) negru sau argintiu,produse de DUPLI COLOR,spray,400 ml,aprox. 50 de lei Se gaseste in Louis,cod 10004961. Ce scriu ei: Exhaust lacquer Dupli Color: * To 800°C heat-firm lacquer. * For all thermally highly loaded ranges, like e.g. Engine mount, cylinder and exhaust. * Temperature-stably to 800°C. Available in the colors black and silver. 2.De asemenea gasesti si la Policolor negru sau argintiu,mat sau lucios,nu stiu pretul dar cred ca tot cam pe acolo,insa 650 grd. celsius. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Am vazut zilele trecute Dupli Color si la Brico Store (Orhideea). Chiar a intrebat cineva de vopsea rezistenta la 800 grade si aveau pe stoc vreo doua tipuri de spray-uri. Eu insa nu am gasit ce cautam - grund pentru plastic (vreau sa vopsesc parbrizul vechi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Am vazut zilele trecute Dupli Color si la Brico Store (Orhideea).Chiar a intrebat cineva de vopsea rezistenta la 800 grade si aveau pe stoc vreo doua tipuri de spray-uri. Eu insa nu am gasit ce cautam - grund pentru plastic (vreau sa vopsesc parbrizul vechi). Grundul pt plastic se numeste primer,gasesti la policolor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 (editat) Grundul pt plastic se numeste primer,gasesti la policolor. Merci, stiam ca-i zice primer , am studiat putin problema pentru ca nu vreau sa revopsesc parbrizul de cateva ori pe an aiurea. Am inteles ca ar fi bine sa adaug si un aditiv pentru elasticizare in vopsea. Problema e ca am luat un spray negru (vopsea auto pt caroserie). Am mai luat si lac, ca sa dau la final peste vopsea ca strat protector. Primer-ul mai lipseste momentan si apoi ma apuc de treaba. Editat Februarie 12, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Dar atentie, sprayul termorezistent negru se gaseste numai mat. Eu sper ca maine sa apuc sa pregatesc motorul pt vopsire, si sambata o sa pun poze dupa ce s-a uscat. Eu am cumparat un spray nemtesc, "NIGRIN"....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Dar atentie, sprayul termorezistent negru se gaseste numai mat. Eu sper ca maine sa apuc sa pregatesc motorul pt vopsire, si sambata o sa pun poze dupa ce s-a uscat. Eu am cumparat un spray nemtesc, "NIGRIN"....... Eu am reusit sa iau un spray italienesc negru lucios facut pentru etrierii de frana .Pe el scrie ca rezista pana la 300 de grade.Sa ai spor si sa pui poze. O vopsesti/pregatesti tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Salutare, Astazi am intrat si eu in grupul posesorilor de GS 500 E si sunt foarte mandru de alegere. Un manual de intretinere aveti idee unde pot gasi? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Am gasit si manualul, nu mai e nevoie Il puteti gasi aici: http://www.manualz.info/Manuals_pdf/SUZUKI...39;97%20ENG.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 (editat) Am cazut ieri Era ceva soare asa ca am zis sa ma plimb putin; mai mult ca sa fac plinul si sa o spal pe suzi de noroi. Pe undeva pe Iuliu Maniu, 40 km/h, un taximetrist a taiat calea la masina din fata, ...atat am vazut, apoi m-am trezit jos. Totul a durat doar o secunda. Nu stiu ce s-a intamplat exact, probabil ca am apasat instinctiv ambele frane si am blocat una din roti. Daune: - 4 suporturi de prindere de la far - rupte (desi masina din fata nu avea nimic, cred ca am intrat cu farul in ea si l-a impins la interior). - carena stanga crapata cam 10 cm. - semnalizator zgariat. - zgariat motorul, chiar sub capac (nu prea se vede). Eu nu m-am lovit prea rau, ma doare putin genunchiul si umarul stang (genunchiul a fost prins sub motor, iar in umar m-am proptit cand am cazut). Pot sa zic ca am scapat ieftin . Farul fiind avariat doar la interior, am cam reparat eu sistemele de prindere cu lipici pentru plastic si pistol de lipit (micro suduri). Acum sper sa si tina. Cu carena nu prea stiu ce sa fac: am aplicat un lipici de plastic in crapatura, un strat de vopsea si lac pe partea cealalta. Se cam vede si ma indoiesc ca o sa tina. Fiind ceva micut, ma gandeam sa invat sa o repar eu; poate sa-mi fie de folos si alta data. In plus, imi e lene sa ma car cu carena la cineva care se pricepe, si nu stiu pe nimeni in zona: Grozavesti - Crangasi - Dr Taberei. Aveti ceva sugestii despre unelte folosite pentru asa ceva, sfaturi etc? Am gasit in Brico un pistol de lipit la cald, dar nu stiu daca este cel mai potrivit pentru reparat carene. Merci! Si daca iesiti cumva pe vremea asta, aveti grija ca asfaltul este inghetat si aluneca. Salutare, Astazi am intrat si eu in grupul posesorilor de GS 500 E si sunt foarte mandru de alegere. Un manual de intretinere aveti idee unde pot gasi? Multumesc. Bine ai venit jcdenton! Scuze, dar de suparare nici nu am observat post-urile anterioare. Cheers Editat Februarie 15, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 @arrakis, Imi pare rau de accident.Bine ca nu a fost mai grav. Cu carena poti merge la cineva care se ocupa de reparat carene cu fibra de sticla.Este cea mai sigura metoda,pentru a face o dublare a carenei pe spate in zona crapaturii. Intra si intreaba aici Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rock_angel Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 (editat) vezi ca userul @H3llrider repara carene si sta in Crangasi;) Editat Februarie 16, 2009 de rock_angel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 (editat) Merci pentru sugestii ! Daca tot am reparat singur sistemul de prindere de la far, o sa incerc si cu crapatura respectiva dupa ce fac rost de rasina si fibra. Editat Februarie 16, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Eu am reusit sa iau un spray italienesc negru lucios facut pentru etrierii de frana .Pe el scrie ca rezista pana la 300 de grade.Sa ai spor si sa pui poze. O vopsesti/pregatesti tu? Da eu l-am pregatit/vopsit. Dar nu recomand sa faceti asta decat daca aveti vopsea calumea ( ce se aplica cu pistol ), lucioasa si lac protector rezistent la temperaturi inalte. Daca nu, mai bine lasati motorul asa cu vopseaua originala chiar daca-i zgariata.......Negrul asta mat ii foarte sensibil la praf (murdarie) si zgarieturi/loviruri....... Am gasit intre timp si filtre sport, le-am pus acolo numai sugestiv si ca sa va cer si o parere daca nu-s cam mici...... Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Salutare, Astazi am intrat si eu in grupul posesorilor de GS 500 E si sunt foarte mandru de alegere. Un manual de intretinere aveti idee unde pot gasi? Multumesc. Salutare si bine ai venit!Sper sa ne vedem in trafic si la intalniri/plimbari. Ti-am citit mica povestioara cu achizitionarea motorului si prima plimbare pana acasa. daca nu iti e cu suparare,cu cat ai luat motorul,cati km are? Bafta! Da eu l-am pregatit/vopsit. Dar nu recomand sa faceti asta decat daca aveti vopsea calumea ( ce se aplica cu pistol ), lucioasa si lac protector rezistent la temperaturi inalte. Daca nu, mai bine lasati motorul asa cu vopseaua originala chiar daca-i zgariata.......Negrul asta mat ii foarte sensibil la praf (murdarie) si zgarieturi/loviruri....... Am gasit intre timp si filtre sport, le-am pus acolo numai sugestiv si ca sa va cer si o parere daca nu-s cam mici...... Ms Salutare! Ai facut o treaba chiar misto. Arata bestial asa mat! Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 care ai incercat/reusit sa adaptezi un "pinten"(partea de carena de sub motor cu varful spre roata fata) de GPZ la un GS 500 E ?! Daca nu macar aveti niste sfaturi sa-mi dati; vreau sa incerc asa ceva. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Da eu l-am pregatit/vopsit. Dar nu recomand sa faceti asta decat daca aveti vopsea calumea ( ce se aplica cu pistol ), lucioasa si lac protector rezistent la temperaturi inalte. Daca nu, mai bine lasati motorul asa cu vopseaua originala chiar daca-i zgariata.......Negrul asta mat ii foarte sensibil la praf (murdarie) si zgarieturi/loviruri....... Am gasit intre timp si filtre sport, le-am pus acolo numai sugestiv si ca sa va cer si o parere daca nu-s cam mici...... Ms Cum ai curatit vopseaua veche de pe motor?Si altceva...piulitele si suruburile le-ai scos sau izolat? Cam cata vopsea ai consumat? Nu fii trist ca ti-a iesit destul de bine. Cat despre filtre cred ca sunt bune atata timp cat nu te deranjaza zgomotul de absortie la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 (editat) A mai folosit cineva tipul asta de lant DID O-RING la GS ? Editat Februarie 18, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 A mai folosit cineva tipul asta de lant DID O-RING la GS ? Majoritatea avem O-ring la gs. Asa vin din fabrica. Ca firma e DID sau alta mai putin conteaza.Daca tot vrei sa-l schimbi mai bine mai pui niste bani si iei Z-ring.Sunt mult superioare vechii tehnologii O-ring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viragolover Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 dezmembrez gs 500 cu acte cu tot.0761898008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 E posibil sa sune ciudat, dar exista un service pentru GS 500 care sa accepte plata electronica, cu cardul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 E posibil sa sune ciudat, dar exista un service pentru GS 500 care sa accepte plata electronica, cu cardul? La Motor Team mi-am platit echipamentul cu cardul. Deci cred ca si plata pentru service se poate face la fel. Da-le un telefon mai intai si vezi ce zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Asa este, merge la Motor Team cu cardul, am sunat si am intrebat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 (editat) Baietii, am reparat carcasa si sistemele de prindere de la far ; acum mai ramane sa-si revina vremea ca sa le pot monta la loc. Am ramas cu suficienta rasina si fibra de sticla - pentru inca 20 de patch-uri similare, asa ca daca aveti vreodata nevoie - va ajut cu cea mai mare placere (free of charge of course ). Sa speram totusi ca nu o sa fie cazul. Editat Februarie 19, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.