arrakis Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Voi la cati km obisnuiti sa schimbati uleiul?eu la GS-ul meu din '98 il schimb la 4000km si nu am observat sa pape ulei deloc. o avea oare legatura si plaja de turatii pe care o folosim de obicei?> 4000 e super ok! Preventiv, dar s-ar putea sa arunci ulei care e inca bun Producatorul zice 6000, eu prefer sa nu astept atat, undeva pe la 5000 si ceva (asta la semisintetic 5100; alte uleiuri s-ar putea sa reziste si mai mult de 6000, insa nu stiu exact cum sta treaba). Da pare sa conteaze si plaja de turatii, mai putin decat vechimea motorului - asa cum s-a zis mai sus. Vechimea e relevanta daca implica si uzura mai serioasa. De exemplu, mie nu prea mi-a consumat ulei in cei 4500 km de cand am facut schimbul. Dar, in week-end-ul acesta, in care am facut vreo 600 km, mers in treapta mica si turat pe serpentine, am observat ca a scazut dintr-o data nivelul. La fel si la schimbul anterior dupa un drum mai lung, de vreo 700 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Voi la cati km obisnuiti sa schimbati uleiul?eu la GS-ul meu din '98 il schimb la 4000km si nu am observat sa pape ulei deloc. o avea oare legatura si plaja de turatii pe care o folosim de obicei?> daca mergi foarte mult cu ea in traficul din bucuresti o sa iti pape mai mult ulei. spre exemplu mie la o tura de 1000 de km prin tara nu mi-a papat mai mult de 150 ml,dar la 1000 de km facuti in cea mai mare parte in oras turata,supraincalzita si chinuita mi-a consumat si 300 de ml.si intr-adevar, nu compar cu consumul de ulei de la un GS dupa 2000, fiindca e normal ca a mea cu 40mii km sa ia mai mult ca una cu 9000,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 mie mi-a facut aceleasi figuri de la o bobina de inductie... nush ce sa zic, mai asteapta si alte pareri spor la treaba, numai bine am schimbat bobinele intre ele si tot asa face ... tot aceeasi bujie afuma ... probabil ca unul din carburatoare e dereglat ... o s-o duc la un meserias s-o consulte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 daca mergi foarte mult cu ea in traficul din bucuresti o sa iti pape mai mult ulei. spre exemplu mie la o tura de 1000 de km prin tara nu mi-a papat mai mult de 150 ml,dar la 1000 de km facuti in cea mai mare parte in oras turata,supraincalzita si chinuita mi-a consumat si 300 de ml.si intr-adevar, nu compar cu consumul de ulei de la un GS dupa 2000, fiindca e normal ca a mea cu 40mii km sa ia mai mult ca una cu 9000,nu? UN MOTOR INTRETINuT, ORICAT DE VECHI E, NU E NORMAL SA IA MAI MULT DE 100 ML/1000KM.... in manual sunt niste verificari care trebuie facute.. daca le faci la timp, motoru tau va trai vesnic...manualu haynes. cine il vrea sa dea un semn ca il am in format electronc... asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 am schimbat bobinele intre ele si tot asa face ...tot aceeasi bujie afuma ... probabil ca unul din carburatoare e dereglat ... o s-o duc la un meserias s-o consulte ... Daca e cel din stanga verifica membrana de la robinetul de benzina . Poate e sparta sau s-au slabit suruburile si iti baga benzina pe acolo direct in admisie . Se si vede daca te uiti atent ca pleaca un furtun din fata carburatorului din stanga si se duce la robinet . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Daca e cel din stanga verifica membrana de la robinetul de benzina . Poate e sparta sau s-au slabit suruburile si iti baga benzina pe acolo direct in admisie . Se si vede daca te uiti atent ca pleaca un furtun din fata carburatorului din stanga si se duce la robinet . e cel din stinga ... o sa ma uit ! merci mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 (editat) am schimbat bobinele intre ele si tot asa face ...tot aceeasi bujie afuma ... probabil ca unul din carburatoare e dereglat ... o s-o duc la un meserias s-o consulte ... In loc de sugestie. Editat Septembrie 17, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 (editat) Acum sunt in prag sa fac schimbul de consumabile... Daca m-ati putea ajuta in alegerea lor.Am nevoie de : -Filtru aer(unul sport ajuta cu ceva? sau doar baga mai mult praf in motor..) -Bujii+fise(bujii cu iridium?se cunoaste ceva?) -kit de lant(in primul rand de unde? si de care...) Placutele de frana(fata+spate) si uleiul(+filtrul de ulei) doar ce le-am schimbat. Numai bine! Editat Septembrie 17, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 -Filtru aer(unul sport ajuta cu ceva? sau doar baga mai mult praf in motor..)-Bujii+fise(bujii cu iridium?se cunoaste ceva?) -kit de lant(in primul rand de unde? si de care...) pentru un GS500/2003 http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...0/vehicle/55702 sa iti faci o idee cam ce ar trebui... - Buijii eu am luat "NGK DPR8EA9" - inca nu sunt montate (ca vreau si o curatare carburatoare+sincronizare sa fie treaba facuta cap coada curat). Iridium eu zic (si altii zic) ca nu prea isi are rostul pt bicla noastra restul inca nu m-am bagat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 UN MOTOR INTRETINuT, ORICAT DE VECHI E, NU E NORMAL SA IA MAI MULT DE 100 ML/1000KM.... in manual sunt niste verificari care trebuie facute.. daca le faci la timp, motoru tau va trai vesnic...manualu haynes. cine il vrea sa dea un semn ca il am in format electronc... asfalt uscat! salut ! as vrea si eu manualul haynes daca se poate .cine ma poate ajuta cu un download sau sa mi-l tirmita ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 suzuki gs500 manual folosinta.pdf Suzuki_GS_500_E_Parts_List.pdf Suzuki_GS_500_E_Twin_89-97_Haynes_service_manual.pdf astea 3 sunt AICI si vor expira pe 28 sept. Mai gasiti si pe manualedereparatie.info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 manualul Haynes il gasesti aici http://www.clubgs500.com/?page_id=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 am 3 litri de ulei motul 10w40 5100. 120 lei (3l), daca intereseaza pe cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 pentru un GS500/2003 http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...0/vehicle/55702 sa iti faci o idee cam ce ar trebui... - Buijii eu am luat "NGK DPR8EA9" - inca nu sunt montate (ca vreau si o curatare carburatoare+sincronizare sa fie treaba facuta cap coada curat). Iridium eu zic (si altii zic) ca nu prea isi are rostul pt bicla noastra restul inca nu m-am bagat. As vrea sa am parte de de performanta maxima a Gs-ului meu.Am vazut cam ceau cei de pe romimoto. As prefera o pereche de bujii de iridium,dar daca ziceti ca e acelasi lucru ca si cu alea simple... Am vazut ca sunt pinioane de atac de 14,15 si 16 dinti.Daca optezi ptr. 14 dinti,ai demaraj bun si viteza max. mai mica.Daca optezi ptr. 16 dinti ai demaraj mai slabutz,dar viteza maxima mai mare. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Oameni buni, am o intrebare: GS-urile voastre se tureaza peste 8500-9000rpm in a VI-a?Am observat ca al meu nu vrea sa treaca de limita asta nicidecum.Or fi avand ceva limitatoare astea vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 se tureaza peste 8500-9000rpm in a VI-a?Am observat ca al meu nu vrea sa treaca de limita asta om bun, adica peste 170kmph?!?! vrei sa te pui pe iutube cu vreun record? Cred ca totusi nu mai are putere sa iti mai accelereze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 om bun, adica peste 170kmph?!?! vrei sa te pui pe iutube cu vreun record? Cred ca totusi nu mai are putere sa iti mai accelereze. Sa stii ca nu e imposibil sa urce peste 170km/h! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Oameni buni, am o intrebare: GS-urile voastre se tureaza peste 8500-9000rpm in a VI-a?Am observat ca al meu nu vrea sa treaca de limita asta nicidecum.Or fi avand ceva limitatoare astea vechi? Depinde cat de lunga-i valea! Nu prea merge saraca mai mult de atat. Asta-i cam tot ce poate gs-ul, la mine indica pe bord vreo 175 dar viteza reala pe gps e cam de 150. Doar cu o vale mai lunga sa ai mai multe sanse sa ajungi la un 160-170 real. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 depinde de vechimea motorului cred. oricum , al meu e vechi si nu ii dau asa tare de frica sa nu-si dea duhul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Culmea...eu am urcat cu al meu pana in 210km/h....si si mai culmea,inca mai merge! Ce aveti mai?Gs-urile numai 170?Sau oi fii eu vreo exceptie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 suzuki gs500 manual folosinta.pdfSuzuki_GS_500_E_Parts_List.pdf Suzuki_GS_500_E_Twin_89-97_Haynes_service_manual.pdf astea 3 sunt AICI si vor expira pe 28 sept. Mai gasiti si pe manualedereparatie.info au expirat deja Mesaj completat manualul Haynes il gasesti aici http://www.clubgs500.com/?page_id=3 ms dar e totul in spaniola .,limba care nu e tocmai punctul meu forte . daca are cineva in engleza ceva..am geseu \' si n-am manualul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 pai din ce an si cati km ai? al meu e din 92 si are 65 000 km.fostul proprietar mi-a zis ca a mers de cateva ori cu 200 pe autostrada , dar sincer...unii au patit sa se strice motorul la viteza mare...si eu nu vreau asta, de ex la un tip din bucuresti la 170 a inceput sa bata ceve...motorul praf...piese scumpe...alea alea...deci nu vreau sa stiu cat merge poate acum, inainte de iarna incerc sa vad cat prinde , dar nu vreau sa apar si eu pe aici cu topicul:dezmembrez gs500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 pai din ce an si cati km ai? al meu e din 92 si are 65 000 km.fostul proprietar mi-a zis ca a mers de cateva ori cu 200 pe autostrada , dar sincer...unii au patit sa se strice motorul la viteza mare...si eu nu vreau asta, de ex la un tip din bucuresti la 170 a inceput sa bata ceve...motorul praf...piese scumpe...alea alea...deci nu vreau sa stiu cat merge poate acum, inainte de iarna incerc sa vad cat prinde , dar nu vreau sa apar si eu pe aici cu topicul:dezmembrez gs500 Al meu este din 93',si are 28.000(cand am luat-o avea 24.900,am spart kilometrajul ei original si am gasit unul cu 35.000,si acum are 39.000 pe kilometrajul asta) deci din 92' si 28.000km. Na..ce sa zic,am avut probleme cu supapele,aveau joc mare,si cam tacanea.Am reglat jocul si numai are nimic. I rest...moto de vis pana acum(si cu consumul de ulei.....150-200ml/1.000 de km) Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Al meu este din 93',si are 28.000 sunt convins, minim o motoreta face pe an 5000 km, cum va imaginati voi ca in romania se vand numai motorete sub 20000 km toate???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 gs-ul cu 200 km/h... poate in picaj cu un mig in spate. Eu unu personal nu am auzit de niciunu sa sara de 180... si asta cu cineva usurel ca pilot. Nu recomand mersul cu un GS peste 130-140 km/h. Devine o bicicleta gata sa fie luata de vant. Nu e facut pentru viteze mari. Si iar parerea mea... este imposibil ca o motocicleta asa din 93 sa aiba doar 28.000 km. Cu siguranta a fost dat innapoi kilometrajul. Iar faza cu a avut-o o tanara sau cine stie ce babuta/mos nu tine. Chstiile astea cu km in bord sunt ca niste povesti cu feti frumosi si zane. Suna bine dar nu le crede nimeni. Anyway daca motorul merge bine poate sa aiba si 100.000 km. Nu cred ca o sa conteze prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.