Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salutare.. revin si eu cu o intrebare. Daca a schimbat cineva si cunoaste despre segmentii de piston. Cand ii cumperi, pachetul original de la Suzuki are setul pentru ambele pistoane sau doar pentru unul? Am tot intrebat la vanzatori si nu mi-a raspuns nimeni inca. Altceva decat preturi nu stiu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ia-ti XXXXL. Cine stie ce animal de motocicleta iti iei peste ceva timp si trebuie sa schimbi din nou husa. In plus, una mai larga se pune si se scoate de pe moto mai repede. Been there, done that.

 

Piratule, nu ma ajuti :) Daca e prea mare o unfla vantul pe sus si nu e bine iar daca e sa-mi iau alta motocicleta si sa nu se potriveasca marimea, ata ete, iau alta. :bigstar: Deci, o marime...? Anybody? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piratule, nu ma ajuti :) Daca e prea mare o unfla vantul pe sus si nu e bine iar daca e sa-mi iau alta motocicleta si sa nu se potriveasca marimea, ata ete, iau alta. :bigstar: Deci, o marime...? Anybody? :cheers:

 

Salut, pentru GS500F merge XXXL de la LOUIS intra cam la fix(trebuie sa pliezi oginzile) si ar merge si XXXXL cum spune Piratul ca nu are cum s-o umfle vantul...Parerea mea este sa iei cea mai mare masura ca husele se mai rup daca intra prea la fix.

 

Bafta

 

Intrebare: Pe la ce turatii schimbati vitezele la GS?...eu schimb intre 5000 si 6000 ture

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam pe acolo schimbi. dc vrei sa urci mai mult in viteza schimbi pe rosu. dar eu unul nu ma uit la turometru, schimb cand simt motorul ca cere. in fix o luna recuperez permisul si ne dam!!!!!

nu prea va vad cu chef de intalneala asa ca voi organiza o iesire la munte / mare de GS'isti. sunt asteptati toti, si cei din alte orase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutor!!!

 

 

Fratilor, ziceti-mi si mie de unde pot sa iau piesa asta, ca baietii pe forum nu prea au.

Stie cineva un magazin cu piese mai multe de GS-uri mai vechiute ('94)? Imi trebe neaparat - noua, SH, nu conteaza.

 

Mersi mult.

 

Emi

post-21653-1213697523_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutor!!!

 

 

Fratilor, ziceti-mi si mie de unde pot sa iau piesa asta, ca baietii pe forum nu prea au.

Stie cineva un magazin cu piese mai multe de GS-uri mai vechiute ('94)? Imi trebe neaparat - noua, SH, nu conteaza.

 

Mersi mult.

 

Emi

piesa de care zici cred ca este impreuna cu pompa si rezervor frana.. ca sa o cumperi este o investitie cam mare.. eu zic sa te duci la un mecanic, strungar si sa iti faca alt filet si polizat la nivel, zic eu ca iese stas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: Am mers cu GS-ul un pic mai dur in ultimele zile asa pe la 8000 - 10000 ture. ieri m-am uitat la ulei si cam lipseste. Daca imi papa uleiul micutul GS, cam ce pot sa fac? Varianta cu : vinde-l si ia-ti altul nu ma tenteaza:) Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: Am mers cu GS-ul un pic mai dur in ultimele zile asa pe la 8000 - 10000 ture. ieri m-am uitat la ulei si cam lipseste. Daca imi papa uleiul micutul GS, cam ce pot sa fac? Varianta cu : vinde-l si ia-ti altul nu ma tenteaza:) Multumesc.

cam ceea ce incerc si eu.. schimbi segmentii.. inca nu am primit raspuns la intrebarea, daca primesc pentru ambele pistoane sau doar unul cand cumpar o cutie de segmenti :D. Mai astept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam pe acolo schimbi. dc vrei sa urci mai mult in viteza schimbi pe rosu. dar eu unul nu ma uit la turometru, schimb cand simt motorul ca cere. in fix o luna recuperez permisul si ne dam!!!!!

nu prea va vad cu chef de intalneala asa ca voi organiza o iesire la munte / mare de GS'isti. sunt asteptati toti, si cei din alte orase.

 

i'm in

 

ar fi tare o plimbare pe siriu :blink:

care se baga?eu am fost weekendul trecut si a meritat din plin :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreun maestru ne poate ajuta la intrebarea de mai sus?

daca ai cum sa treci pe la un mecanic moto sau auto, sa iti verifice compresia, ar fi o chestie.. eu am aflat ca ar fi cazul sa schimb segmentii dupa ce am constatat ca papa ulei si nu am nici compresie buna.. doua lucruri care au indicat problema imediat.. daca doar nu aveam compresie, ziceam ca ar fi supapele, dar asa, imi papa si ulei... clarisimo

 

LE: Daca nu primesc raspuns, dau comanda si ma conving singur cred pana la urma daca primesc segmentii in numarul care am nevoie in o cutie

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa ne spui si noua cat au costat. Eu i-am scos pe ai mei si nu am mai stiut sa ii pun la loc pe aceeasi pozitie, si acuma scoate fum rau de tot.

am primit o oferta 180 Ron, cu totul(taxe, ei, etc) din japonica, termen 20 de zile.

astept sa vad si de la nemti ce preturi. termenul este acelasi.

 

In legatura cu montarea, trebuie sa fie fantele la 120 grade una fata de cealalta. Mai este problema punerii si in ordinea locasurilor care trebuie, cu segmentul de foc primul, cel de compresie al doilea si segmentul raclor al treilea(de ungere), asta numarand din capul pistonului spre fusta lui. Ce spui tu ca ti se intampla inseamna punere in linie a segmentilor. Singura solutie este demontarea motorului pentru rectificare, daca intr-adevar stii sigur ca nu i-ai pus bine.

 

Problema mea este momentan daca acei 180 Ron cuprind segmentii pentru ambele pistoane sau doar unul. Pentru doua, sa zic ca imi convine, dar doar pentru unul, mai bine pun aditiv in ulei pentru marirea compresiei la fiecare schimb.

 

Imi pare rau cand vad posturi in care un motociclist are nevoie de ajutor si este departe de C-ta, si nu il pot ajuta efectiv in o problema.. Ajut si eu macar cu vorba, daca nu cu fapta :D

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: Am mers cu GS-ul un pic mai dur in ultimele zile asa pe la 8000 - 10000 ture. ieri m-am uitat la ulei si cam lipseste. Daca imi papa uleiul micutul GS, cam ce pot sa fac? Varianta cu : vinde-l si ia-ti altul nu ma tenteaza:) Multumesc.

 

 

Salut treaba cu papat ulei se poate explica si prin turatia mare sau sau mai ales prin uleiul pe care il folosesti.Am un prieten care avea Castrol in GS si papa destul de mult chiar daca nu-l forja. A schimbat apoi filtru si ulei Motul 10w40 full sint si a observat ca nu mai scade nivelul asa te tare.El pierdea cam 200 ml la fiecare 1000-1500 km.

Parerea mea e sa schimi uleiul cu unul full sintetic mai bunicel dar daca la tine se pierde mai mult de 2-300 ml e posibil sa fie segmentii si ar trebui schimbati!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur nu i-am pus bine... i-am scos, masurat, si pus inapoi. Acum de unde imi dau seama cum sa ii aliniez? In fuctie de ce se aliniaza? Ok fantele le pun la 120 grade, dar restul?? La segmentul de foc in ce directie se pune fanta? Aliniata fata de ce? Sau o pun cum imi vine..

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut treaba cu papat ulei se poate explica si prin turatia mare sau sau mai ales prin uleiul pe care il folosesti.Am un prieten care avea Castrol in GS si papa destul de mult chiar daca nu-l forja. A schimbat apoi filtru si ulei Motul 10w40 full sint si a observat ca nu mai scade nivelul asa te tare.El pierdea cam 200 ml la fiecare 1000-1500 km.

Parerea mea e sa schimi uleiul cu unul full sintetic mai bunicel dar daca la tine se pierde mai mult de 2-300 ml e posibil sa fie segmentii si ar trebui schimbati!

 

Bafta

 

hm...Castrol am in caprita. Oare ala o fi de vina? Cam asa cum zici tu mi se duce si mie. 2-300 ml pe 1500-2000 km. Daca tre sa schimb segmentii de unde pot sa imi cumpar? Habar nu am ce sunt aceia. Ulei motul de unde gasesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu nu consuma ulei, dar tinut in 140-180kmh cam 1500km in continuu, am completat peste 1,5l.

cred ca e ceva normal la GS :D

 

Unde pot gasi conducta de frana cu camasa metalica pt GS500

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu uleiurile sunt cam asa cred eu: uleiul folosit se subtiaza si patrunde muuuult mai usor printre segmentii obositi si fante care nu mai sunt la locul lor. Pui ulei nou, este mai vascos, are proprietati bune, etc.. deci sanse mult mai putine sa pape ulei. Eu am folosit la ultimul schimb de ulei un aditiv pentru marirea compresiei pentru ca uleiul sa fie ceva mai vascos si cu alte proprietati.

Sunt constient ca e nevoie de schimb de segmenti si de asta am inceput sa pun intrebari cu ce, de unde si in ce fel sa procur segmentii.

 

Regimul de turatie mare, cum se spunea mai devreme, 8-10000, este caracterizat de o ungere mai putin buna decat normal, pentru ca nu mai are timp uleiul sa isi faca treaba, vascos fiind, se misca greu. Faptul ca ar pierde uleiul la turele alea, nu ar trebui sa fie o pierdere semnificativa.

 

Raman la parerea ca segmentii sunt la ordinea de zi si ar trebui sa fie schimbati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu nu consuma ulei, dar tinut in 140-180kmh cam 1500km in continuu, am completat peste 1,5l.

cred ca e ceva normal la GS :D

 

Unde pot gasi conducta de frana cu camasa metalica pt GS500

In legatura cu uleiul, la cantitatea care o spui la mers tare, ajungi motorul in 2 timpi din urma cu uleiul in benzina :kiss:).

Alea au cam 1L la 500 km.deci, 3L pentru 1500 km ai tai. Consuma pe jumatate :lol:, deci inca se mai vede ca e motor in 4 timpi :D.

cred ca poti face comanda la o firma de furtune hidraulice, gen Hansa Flex. Cauta furtun cu poliamide(bun pentru furtune de frana, rezista la lichidul de frana).Mi-am facut si eu furtune la ei, cu insertie metalica(una sau doua), pentru presiuni de 300 bari, desi era nevoie doar de ceva in genul a 40-50 bar :hug:. Daca faci, cu un furtun la vreo 75 bari o sa ai o frana teapana

 

al meu nu consuma ulei, dar tinut in 140-180kmh cam 1500km in continuu, am completat peste 1,5l.

cred ca e ceva normal la GS :blink:

 

Unde pot gasi conducta de frana cu camasa metalica pt GS500

 

cred ca poti face comanda la o firma de furtune hidraulice, gen Hansa Flex. Cauta furtun cu poliamide(bun pentru furtune de frana, rezista la lichidul de frana).Mi-am facut si eu furtune la ei, cu insertie metalica(una sau doua), pentru presiuni de 300 bari, desi era nevoie doar de ceva in genul a 40-50 bar :lol:. Daca faci, cu un furtun la vreo 75 bari o sa ai o frana teapana. Toata treaba e sa te duci cu furtunul vechi la ei sa poata lua dimensiunile la capete si formele, la furtun, etc

 

La cati kilometri se schimba segmentii astia ?

Atunci cand nu mai ai compresie, iti papa ulei exagerat. Cam atunci :D.

Verifica-ti compresia. Ar trebui sa fie undeva pe la 10 bari, pentru un motor bun. Eu am pe undeva la 8, sau chiar sub 8.

Merge motorasul, trage, 170 max.. dar se cunoaste per total

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari. voi v-ati pus careva filtru de benzina? si daca da, de care? fiind sistem prin cadere(fara pompa) am inteles ca filtrele cu hartie nu sunt bune deoarece ingreuneaza sau chiar opresc caderea benzinei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...