Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

aiurea....eu am gasit o vulcanizare in zona, dar la fel, trebuie sa ma duc cu roata demontata...cred ca ma apuc si o dau eu jos....

 

Vezi sa intinzi bine lantul cand o pui la loc. Cred ca la service fac si asta, inclus in pret. Poate ti-l mai si ung cu ceva dracovenii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti...si fete, "where available" :rolleyes:

 

Citesc de vreo ...2 saptamani topicul asta, si in sfarsit, dupa indelungi asteptari, ma alatur si eu grupului vostru de GS-isti. acum vreo 30 de minute mi-a venit si mie jucarica, dar din pacate sunt la munca, si nici carnet nu am inca :D.

 

Oricum, sunt uber-incantat, si abia astept sa o scot la o plimbarica. E din 2005, 2600 km in bord, si sunt sigur ca sunt reali, ca il stiu pe fostul proprietar, stare impecabila.

 

Cat de curand, poate ma alatur voua la o intalnire :ph34r:

 

Numai bine, si asfalt uscat!

 

P.S: Uite si cateva poze cu Suzi a mea.

post-38511-1220629292_thumb.jpg

post-38511-1220629409_thumb.jpg

post-38511-1220629473_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, sunt uber-incantat, si abia astept sa o scot la o plimbarica. E din 2005, 2600 km in bord, si sunt sigur ca sunt reali, ca il stiu pe fostul proprietar, stare impecabila.

P.S: Uite si cateva poze cu Suzi a mea.

 

E exact ca a mea. De curiozitate, cat ai dat pe ea? Sa vaz si eu cat s-a "depreciat"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Azi am vazut ca tevile ptr tobe care ies din motor la mine au nuante/culori diferite, adica, cea din dreapta este mult mai "ruginita", parerea mea este ca ar functiona la temperaturi diferite ?

La ale voastre se observa diferenta asta?

 

Multumesc! si Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma am rezolvat schimbarea cauciucului de unul singur.am demontat-o eu si am dus-o la vulcanizare.am avut grija sa strang si lantul un pic (e in standarde acum :D ).Roata e foarte usor de dat jos, in 10 minute se da jos fara mare efort, mai greu cu pusul la loc.Treaba la vulcanizare m-a costat 10 ron + 5 ron lasat la om :D .super ok pretul dar a trebuit sa ma murdaresc eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate putin offtopic: cu nakedul meu am prins 160km/h, fara probleme si se simtea ca mai poate. Adica, totul tine de vant de la 120 incolo.

Am auzit ca viteza maxima (probabil la carenate) e pe undeva pe la 200. Voi cat ati reusit sa mergeti cu el?

Knd am aduso aksa am mers cu 180,tot naked si a mea,fara windshield.Eram cu a 6-a la 8500 ture

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate putin offtopic: cu nakedul meu am prins 160km/h, fara probleme si se simtea ca mai poate. Adica, totul tine de vant de la 120 incolo.

Am auzit ca viteza maxima (probabil la carenate) e pe undeva pe la 200. Voi cat ati reusit sa mergeti cu el?

 

Am incercat de 3 ori pe A2 sa vad cat duce si a mers 200 pe bord la 9500 - 9700 RPM in treapta 6, in realitate nu stiu care este viteza maxima. Viteza maxima teoretica la 11.000 RPM este de 242 Km/h, la un raport final de 2,437 (16/39). Evident rezistenta la inaintare mai scade din aceasta viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog sa ma scuzati pt ca iar revin cu problemele motorului meu.am cauta in vreo 100 de pagini in aceasta sectiune a forumului si nam gasit o rezolvare.am scris si intrun nou topic,dar mi sa spus sa vin aici sami spun problema.miam adus recent o gs500e din germania,motor de 25 kw,91,36000km.cand a ajuns in tara,am pornito si am constatat ca nu merg decat primele 2 viteze.am duso la un atelier ca sa rezolve problema si sami schimbe uleiul din cutie,filtrul de aer si bujiile.cand am mers dupa ea mecanicul mia zis ca nu a defacut cutia,ci doar a pus un arc la selectorul de viteze,care rezolva partial problema.adica se schimbau vitezele pana in 6 si nu mai puteai sa le aduci la 0.am zis sa o lase asa k oricum sunt incepator,si ma multumesc si cu 2 viteze pana merg la scoala.cand am duso la garaj,am descoperit ca pierd benzina pe la furtunul de surplus.am golit benzina din rezervor,si am lasato cateva zile.am incercat sa o pornesc iar si nam reusit.avea benzina,bujiile erau noi,dar nu pornea.inainte sa o duc la atelierul ala,nam avut deloc probleme de acest gen.am desfacut bujiile si erau ude.leam uscat si apoi am pornito iar.a mers cateva minute si apoi sa oprit.daca o pornesc si ies la drum merge,dar dak sta se tot opreste.fara filtrul de aer merge,dar nu pot urca in ture mai mult de 6000.carburatorul din stanga imi trimite vapori de benzina si in fltrul de aer si la imbaxit deja.problema e ca se aduna o cantitate destul de mare in filtru,care imi creste consumul.am facut doar 50km cu ea si am scos un consum de 12%.nici la masina nam reusit asta,si am motor de 2.0i pe ea,oricat de aglomerat era orasul.cred ca nu inchide cuiul ponton de la carb din stanga.bujiile dupa ce merg un drum d cativa km,cea din dreapta e alba,si cea din stanga e neagra.am vrut sa desfac eu carburile,dar in manual nu e data nicio schema,fiind foarte general.dac ati putea sa am ajutati,chiar si cu manualul de la haynes,vas fi recunoscator.

ps:e dat un link pt manualul haynes,dar nu mai merge,iar pe net nam gasit unul free.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog sa ma scuzati pt ca iar revin cu problemele motorului meu.am cauta in vreo 100 de pagini in aceasta sectiune a forumului si nam gasit o rezolvare.am scris si intrun nou topic,dar mi sa spus sa vin aici sami spun problema.miam adus recent o gs500e din germania,motor de 25 kw,91,36000km.cand a ajuns in tara,am pornito si am constatat ca nu merg decat primele 2 viteze.am duso la un atelier ca sa rezolve problema si sami schimbe uleiul din cutie,filtrul de aer si bujiile.cand am mers dupa ea mecanicul mia zis ca nu a defacut cutia,ci doar a pus un arc la selectorul de viteze,care rezolva partial problema.adica se schimbau vitezele pana in 6 si nu mai puteai sa le aduci la 0.am zis sa o lase asa k oricum sunt incepator,si ma multumesc si cu 2 viteze pana merg la scoala.cand am duso la garaj,am descoperit ca pierd benzina pe la furtunul de surplus.am golit benzina din rezervor,si am lasato cateva zile.am incercat sa o pornesc iar si nam reusit.avea benzina,bujiile erau noi,dar nu pornea.inainte sa o duc la atelierul ala,nam avut deloc probleme de acest gen.am desfacut bujiile si erau ude.leam uscat si apoi am pornito iar.a mers cateva minute si apoi sa oprit.daca o pornesc si ies la drum merge,dar dak sta se tot opreste.fara filtrul de aer merge,dar nu pot urca in ture mai mult de 6000.carburatorul din stanga imi trimite vapori de benzina si in fltrul de aer si la imbaxit deja.problema e ca se aduna o cantitate destul de mare in filtru,care imi creste consumul.am facut doar 50km cu ea si am scos un consum de 12%.nici la masina nam reusit asta,si am motor de 2.0i pe ea,oricat de aglomerat era orasul.cred ca nu inchide cuiul ponton de la carb din stanga.bujiile dupa ce merg un drum d cativa km,cea din dreapta e alba,si cea din stanga e neagra.am vrut sa desfac eu carburile,dar in manual nu e data nicio schema,fiind foarte general.dac ati putea sa am ajutati,chiar si cu manualul de la haynes,vas fi recunoscator.

ps:e dat un link pt manualul haynes,dar nu mai merge,iar pe net nam gasit unul free.

 

id mess: medevac106 si ti-l trimit eu. are vreo 75mb.

 

enjoy the ride!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tras si eu prima cazatura cu GS-ul. o proasta cu un matiz a intrat in parcare....prin fata mea....nu m-a vazut. nimic serios doar ca mi-am raschetat destul de bine toba. stiti careva vreo solutie de remediere, pentru ca arata destul de urat.

daca ar trebui sa-mi schimb toba ce-mi recomandati. sunt sigur ca la reprezentanta o toba originala se numara in sute bune de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca vrei sa nu se mai vada ca a fost asa cazuta scoate-i protectia aia de inox si ramane toba simpla,neagra

 

apropo de cazaturi, era sa o patesc si eu azi intr-o curba, nu stiu cum naibii mi-a fugit spatele, dar urat rau, chiar nu stiu de ce, cauciucul intr-adevar e nou si poate pe margini (eram inclinat destul de multicel insa nu spre extreme gen polizat scarite) a ramas ceara aia pe care o are orice cauciuc nou.am avut noroc ca m-am redresat, altfel era jale.tin sa mentionez ca incalzisem cauciucul inainte....in fine....am doar vreo 100-200 km cu cauciucul asta, vedem cum evolueaza.cert e ca, cu cel vechi nu am patit niciodata in curba sa imi faca asa ceva, si i-am dat si capatul si nu a avut nici o intentie de genul asta.....voi ati patit asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Am si eu nevoie de un raspuns. Stiu ca am vazut in cele 320 de pagini ale threadului ca se zicea care trebuie sa fie presiunea in cauciucuri. Ca am observat sambata ca guma de pe fata e cam lasata, nu imi explic de ce. Pb e, ca nu mai gasesc pagina unde ziceati cat trebuie sa fie presiunea.

 

Si daca tot suntem aici, poate cineva sa imi zica codul pentru "kitul de pana" de pe louis ?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca vrei sa nu se mai vada ca a fost asa cazuta scoate-i protectia aia de inox si ramane toba simpla,neagra

 

apropo de cazaturi, era sa o patesc si eu azi intr-o curba, nu stiu cum naibii mi-a fugit spatele, dar urat rau, chiar nu stiu de ce, cauciucul intr-adevar e nou si poate pe margini (eram inclinat destul de multicel insa nu spre extreme gen polizat scarite) a ramas ceara aia pe care o are orice cauciuc nou.am avut noroc ca m-am redresat, altfel era jale.tin sa mentionez ca incalzisem cauciucul inainte....in fine....am doar vreo 100-200 km cu cauciucul asta, vedem cum evolueaza.cert e ca, cu cel vechi nu am patit niciodata in curba sa imi faca asa ceva, si i-am dat si capatul si nu a avut nici o intentie de genul asta.....voi ati patit asa ceva?

Poate sunt eu cu capu dar mie imi fuge spatele aproape in fiecare zi mai ales dimineata cand e rece anvelopa :D , m-am speriat prima data a 2-a oara mai putin acum chiar incepe sa-mi placa ca se sperie cei din spate si-mi lasa loc prima oara cand s-a intamplat eram la carrefour otopeni in rond in treapta 1 am schimbat a-2a acceleratie si bineinteles a fugit de fund rau de tot dar am controlat-o.chiar marfa!

 

Salut baieti. Am si eu nevoie de un raspuns. Stiu ca am vazut in cele 320 de pagini ale threadului ca se zicea care trebuie sa fie presiunea in cauciucuri. Ca am observat sambata ca guma de pe fata e cam lasata, nu imi explic de ce. Pb e, ca nu mai gasesc pagina unde ziceati cat trebuie sa fie presiunea.

 

Si daca tot suntem aici, poate cineva sa imi zica codul pentru "kitul de pana" de pe louis ?

 

Multumesc anticipat.

2.2 pe fata, 2.5 pe spate singur, 2.7 cu pasager. personal prefer 2.5 atat singur cat si cu pasager .ar trebui sa ai notate datele astea pe o placuta pe langa roata spata(parca langa lant?!!??)

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Am si eu nevoie de un raspuns. Stiu ca am vazut in cele 320 de pagini ale threadului ca se zicea care trebuie sa fie presiunea in cauciucuri. Ca am observat sambata ca guma de pe fata e cam lasata, nu imi explic de ce. Pb e, ca nu mai gasesc pagina unde ziceati cat trebuie sa fie presiunea.

 

Si daca tot suntem aici, poate cineva sa imi zica codul pentru "kitul de pana" de pe louis ?

 

Multumesc anticipat.

Singur 2.25 fata, 2.50 spate; Cu pasager 2.25 fata, 2.80 spate.

Codul pentru kitul de pana pentru cauciucuri tubeless,(cel mai complet) 10032076 si este 14,95 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sunt eu cu capu dar mie imi fuge spatele aproape in fiecare zi mai ales dimineata cand e rece anvelopa :D , m-am speriat prima data a 2-a oara mai putin acum chiar incepe sa-mi placa ca se sperie cei din spate si-mi lasa loc prima oara cand s-a intamplat eram la carrefour otopeni in rond in treapta 1 am schimbat a-2a acceleratie si bineinteles a fugit de fund rau de tot dar am controlat-o.chiar marfa!

 

 

2.2 pe fata, 2.5 pe spate singur, 2.7 cu pasager. personal prefer 2.5 atat singur cat si cu pasager .ar trebui sa ai notate datele astea pe o placuta pe langa roata spata(parca langa lant?!!??)

bafta!

 

 

chiar in rond la carrefour baneasa (otopeni- am impresia ca ne referim la acelasi) am patit si eu, dar faza e ca a fugit chiar urat, cu ala vechi ma mai jucam si eu pe ud sau rece dar acum eram si inclinat....aiurea....azi vad ca a stat bine :D a fost si cald asfaltul....

 

apropo, m-as apuca intr-un weekend apropiat sa ii desfac capacul la chiulasa sa ii strang lantul si piulitele alea...any tips? pana una alta i-am luat bujii noi si ulei motul sintetic 10W50 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar in rond la carrefour baneasa (otopeni- am impresia ca ne referim la acelasi) am patit si eu, dar faza e ca a fugit chiar urat, cu ala vechi ma mai jucam si eu pe ud sau rece dar acum eram si inclinat....aiurea....azi vad ca a stat bine :D a fost si cald asfaltul....

 

apropo, m-as apuca intr-un weekend apropiat sa ii desfac capacul la chiulasa sa ii strang lantul si piulitele alea...any tips? pana una alta i-am luat bujii noi si ulei motul sintetic 10W50 :D

In primul rand te ajuta mult manualul ca iti explica exact pasii care trebuiesc facuti. Atentie mare la scos capacul ca are o garnitura destul de proasta si moale.Ai 2 variante fie cumperi alta garnitura fie cumperi silicon rosu pentru temperaturi inalte(e gandit special pentru garnituri de motor si foarte bun) de la orice magazin de piese auto(maxim 10 lei).Ca sa poti scoate capacul trebuie sa desfaci cablul de la soc parca si sa apleci un pic cablurile de acceleratie.Nu forta capacul bate-l usor din lateral(pe toate partile de jos in sus) cu un ciocan si o surubelnita lata pana isi da drumul singur.Desfa un pic toate piulitele de chiulasa si abia apoi strange in ordinea indicata in manual.Respecta cuplul necesar la strangere si nu folosi altceva decat cheia dinamometrica. Daca tot ajungi pana aici verifica si jocul in supape cu un set de lere. Gasesti in manual explicatii cum se face.

Bafta si ai grija sa nu strici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand te ajuta mult manualul ca iti explica exact pasii care trebuiesc facuti. Atentie mare la scos capacul ca are o garnitura destul de proasta si moale.Ai 2 variante fie cumperi alta garnitura fie cumperi silicon rosu pentru temperaturi inalte(e gandit special pentru garnituri de motor si foarte bun) de la orice magazin de piese auto(maxim 10 lei).Ca sa poti scoate capacul trebuie sa desfaci cablul de la soc parca si sa apleci un pic cablurile de acceleratie.Nu forta capacul bate-l usor din lateral(pe toate partile de jos in sus) cu un ciocan si o surubelnita lata pana isi da drumul singur.Desfa un pic toate piulitele de chiulasa si abia apoi strange in ordinea indicata in manual.Respecta cuplul necesar la strangere si nu folosi altceva decat cheia dinamometrica. Daca tot ajungi pana aici verifica si jocul in supape cu un set de lere. Gasesti in manual explicatii cum se face.

Bafta si ai grija sa nu strici!

cine poate sa mi spuna cum se schimba brculetul care lumineaza cadranul km.?la GS 500 e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine poate sa mi spuna cum se schimba brculetul care lumineaza cadranul km.?la GS 500 e

Dai jos bordul din cele 2 suruburi mari desfaci cele 2 piulite de 10 parca ce tin ceasul de kilometraj si voila ai ajuns la bec.Iti trebuie un bec de 3,4W dar nu stiu cum se cheama sochetu'...tot becul e din sticla apare destul de clar in pozele alea.

 

 

Am si eu o intrebare la voi.Trebuie sa-mi schimb oglinzile pentru ca cele pe care le am sunt prea mici si au forma de picatura.Se potrivesc de minune cu motorul dar ma simt destul de orb cu ele. Cele rotunde nu ma tenteaza dar din pacate nu gasesc ceva sa se potriveasca.Voi ce oglinzi aveti?Puneti niste poze va rog sa vad si eu cum arata ale voastre montate pe motor.Cautand pe net am gasit diverse modele dar cand le-am vazut in magazine nu mi-au mai placut.

Multumesc!

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dai jos bordul din cele 2 suruburi mari desfaci cele 2 piulite de 10 parca ce tin ceasul de kilometraj si voila ai ajuns la bec.Iti trebuie un bec de 3,4W dar nu stiu cum se cheama sochetu'...tot becul e din sticla apare destul de clar in pozele alea.

 

 

Am si eu o intrebare la voi.Trebuie sa-mi schimb oglinzile pentru ca cele pe care le am sunt prea mici si au forma de picatura.Se potrivesc de minune cu motorul dar ma simt destul de orb cu ele. Cele rotunde nu ma tenteaza dar din pacate nu gasesc ceva sa se potriveasca.Voi ce oglinzi aveti?Puneti niste poze va rog sa vad si eu cum arata ale voastre montate pe motor.Cautand pe net am gasit diverse modele dar cand le-am vazut in magazine nu mi-au mai placut.

Multumesc!

 

 

arata si tu o poza cu oglinzile tale ca si eu vreau sa le schimb pe ale mele si nu gasesc nimic pe filet de 8.te intereseaza un schimb cu unele originale ? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...