adi_mot Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 (editat) Stiu ca aici nu este sectiunea de vanzari, dar aici gasesc pasionatii de gs500. Asa ca ma iertati daca dau linkul acesta de vanzare, dar din motive personale, am descis sa vand motocicleta. Este in stare perfecta de functiune, si arata la fel de bine. Aici este linkul /index.php?showtopic=266146 Multumesc, si sper sa nu fie cu suparare acest post. Ps: daca sunt doritori trimiteti private message. Editat Septembrie 12, 2008 de adi_mot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Stie cineva unde gasesc piese?(dezmebrari sau magazine in nordul tarii:Zalau,Cluj) Va rog,am mare nevoie de ajutor! In cluj sunt mai multe magazine este chiar Suzuki.. sau aprilia sau sunt oameni care aduc de pe Louis.de fara comision depinde ce ai nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 In cluj sunt mai multe magazine este chiar Suzuki.. sau aprilia sau sunt oameni care aduc de pe Louis.de fara comisiondepinde ce ai nevoie? As avea nevoie de furca fata(intreaga)+manere (frana fata+ambreiaj)+plasticurile spate+maner pasager(cel de deasupra stopului)+maner acceleratie(intreg).Stiti cumva cat ar costa astea toate? Ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 As avea nevoie de furca fata(intreaga)+manere (frana fata+ambreiaj)+plasticurile spate+maner pasager(cel de deasupra stopului)+maner acceleratie(intreg).Stiti cumva cat ar costa astea toate?Ms mult! De noi sar putea sa te coste cat ai dat pe mobra....cauta o varianta mai ieftina eventual o cazatura de motor care sa aiba ce-ti tre tzie intreg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 As avea nevoie de furca fata(intreaga)+manere (frana fata+ambreiaj)+plasticurile spate+maner pasager(cel de deasupra stopului)+maner acceleratie(intreg).Stiti cumva cat ar costa astea toate?Ms mult! In Carei este dezmembrare de motociclete, incearca acolo poate ai noroc. Din pacate nu am numarul de telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 In Carei este dezmembrare de motociclete, incearca acolo poate ai noroc. Din pacate nu am numarul de telefon. acolo la banel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zainea Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 tre sa dau jos rezervorul pt paint job cum decurge operatiunea si la ce trebuie sa fiu atent, avand in vedere ca nu am facut asta niciodata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 Ce poate sa faca un GS500 din anvelopele lui. Bineinteles ca le-am facut asa pe Kartodrom. Nu incercati asa ceva pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 Ce poate sa faca un GS500 din anvelopele lui. Bineinteles ca le-am facut asa pe Kartodrom. Nu incercati asa ceva pe strada. Sunt asa de la cauciucul ramas pe pista de la kart-uri. Nu s-au "exfoliat" cauciucurile tale, pur si simplu s-a prins cauciuc ramas de la cei cu kart-urile. (apropos... kartodrom: amckart sau.. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 pe amck. ma mai dadusem in ziua aia mai incet si nu era nimic pe ele. cand se lipesc de la altii arata ca niste taietei - stiu ce zici. Daca mergi incet dupa aia se curata. Poza e facuta in fata blocului, se vede cat de putin ma inclin pe strada. Daca s-a lipit ceva s-a lipit de la alte moto. Carturi nu se mai dadusera demult. S-au curatat abea pe circuitul de la Bacau unde plouase si mergeam safe. Pana atunci m-am bucurat de bad boy rear tyre look . Oricum crestea inima cand se holba cate-un terasist cu R1 Katerinca Heftina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 pe amck.ma mai dadusem in ziua aia mai incet si nu era nimic pe ele. cand se lipesc de la altii arata ca niste taietei - stiu ce zici. Daca mergi incet dupa aia se curata. Poza e facuta in fata blocului, se vede cat de putin ma inclin pe strada. Daca s-a lipit ceva s-a lipit de la alte moto. Carturi nu se mai dadusera demult. S-au curatat abea pe circuitul de la Bacau unde plouase si mergeam safe. Pana atunci m-am bucurat de bad boy rear tyre look . Oricum crestea inima cand se holba cate-un terasist cu R1 Katerinca Heftina ... NICE WORK ! ... presupun ca si pe partea stanga te dai .... la fel .. de jos Ride Safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 (editat) pe dreapta ma inclin cu 1-2 mm mai putin Editat Septembrie 13, 2008 de ZLI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 (editat) tre sa dau jos rezervorul pt paint job cum decurge operatiunea si la ce trebuie sa fiu atent, avand in vedere ca nu am facut asta niciodata? ...operatiune simpla in principiu... trebuie date carenele spate jos (2 suruburi sub maner in spate, surubelnita +, scoti platicul itermediar, 2 suruburi sub sa..de 10 parca).. ai grija cand extragi carenele sa nu le rupi pintenii de prindere (2 pt fiecare parte ...sunt niste ''ciocuri'' de plastic de pe carena ce o fixeaza de cadru in niste pufere de cauciuc)..dupa ce faci asta mai ai de desfacut suruburile de prindere a rezervorului de cadru (2 la numar.. de 13 parca)...dupa ce le desfaci si pe astea ..deja rezervorul este mobil... dar nu inainte de a scoate furtunele de benzina ce merg la robinet (aici atentie ..ce si de unde scoti .. cel mai bine iti faci semn ce furtun unde vine ... sa nu le incurci intre ele...) cel mai bine este sa iti golesti rezervorul de benzina inainte (cel mai rapid ... cu un furtun ... ''principiul vaselor comunicante ) ...atentie cum/in ce loc depozitezi carenele spate..pentru a evita sa le zgarii/sa calci accidental pe ele .. ...dupa ce ai dat si rezervorul jos .. daca vrei (si este cazul) se poate demonta si busonul din partea superioara ..ala parca ii prins cu suruburi hexagonale ...deci teoretic cu un minim necesar de scule ...putina indemanare/atentie este o treaba foarte simpla SUCCES ! P.S.: eu vorbesc din amintiri ..posibil marimile suruburilor sa nu fie tocmai cele care am zis ..dar principiul este asta la montarea inapoi ai grija sa pui la fel futunele de benzina...si pui piesele in ordinea inversa demontarii .. incepi cu rezervorul pe dreapta ma inclin cu 1-2 mm mai putin .. bravo ! ce gume sunt alea ? Editat Septembrie 13, 2008 de CDCriss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zainea Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 merci mult a fost o treaba de 20 de min cu tot cu golire a rezervorului si avand in vedere ca nu am avut furtun si ca rezevorul are inauntru "spargator de valuri" mi-a luat ma mult operatiunea asta decat demontatul in sine. merci inca o data de ajutor sunteti de gasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Ce poate sa faca un GS500 din anvelopele lui. Bineinteles ca le-am facut asa pe Kartodrom. Nu incercati asa ceva pe strada. pe amkart nu am intrat, dar am reusit pe siriu ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 nu vreau sa fiu carcotas... daaa vad un cauciuc ros pe mijloc de la prea mult mers prin oras si locuri unde nu prea ai cum sa te inclini .. cam asa am si eu. Numai turele de weekend prin imprejurimi reusesc sa rod putin marginile, dar prea putin sa compensez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 nu vreau sa fiu carcotas... daaa vad un cauciuc ros pe mijloc de la prea mult mers prin oras si locuri unde nu prea ai cum sa te inclini .. cam asa am si eu. Numai turele de weekend prin imprejurimi reusesc sa rod putin marginile, dar prea putin sa compensez daca te referi la mine, cu cauciucul ala am luat mobra, am reusit doar sa il mai incalzesc si eu pe margini pana sa il schimb, ca era tocit ca pe autostrada....mobra de incepator...acum am pus alta guma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Gata! Te dau ca exemplu cand se mai ia unu de mine ca ma dau prea tare cu giumbele mele. Cam risti. Te dai pana jos pe strada cu niste gume coscovite. Mare lucru, dar eu n-as face asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Gata! Te dau ca exemplu cand se mai ia unu de mine ca ma dau prea tare cu giumbele mele.Cam risti. Te dai pana jos pe strada cu niste gume coscovite. Mare lucru, dar eu n-as face asa nu am zis ca e mare lucru, sau ca sunt eu mare reisar.....am schimbat guma oricum... as vrea si eu sa intru pe amckart, dar nu stiu cum sa incep ca sa zic asa...si a mai venit si vremea asta nasoala poate cand se indreapta dau si eu pe acolo, poate ma meditezi si pe mine un pic daca te referi la mine, cu cauciucul ala am luat mobra, am reusit doar sa il mai incalzesc si eu pe margini pana sa il schimb, ca era tocit ca pe autostrada....mobra de incepator...acum am pus alta guma guma : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Ce guma e asta si cat o costat? ca sigur nu e Bridgestone ala standard.. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 salut ! ma intereseaza si pe mn sa cumpar o guma spate pt gs-ul meu. imi recomandati si mie ceva va rog ? si se merita sa pun 140/70/17 in loc de 130/70/17 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Pirelli Sport Demon 130/70 - 17 62H TL Ce parere aveti? Ca tot imi tre guma pe spate? Cina are sau a avut? Sau una peste alta care ofera aderenta mai buna ?Pe uscat in marea majoritate a timpului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Ce guma e asta si cat o costat? ca sigur nu e Bridgestone ala standard.. ? vee rubber, made in thailand e o firma cunoscuta mai mult in lumea enduristilor dar au si modele de strada/curse un mic search pe google rezolva problema m-a costat 200ron cu tot cu transport si l-am luat de la un user de pe forum, iti dau nickul lui pe pm daca vrei Pirelli Sport Demon 130/70 - 17 62H TL Ce parere aveti? Ca tot imi tre guma pe spate? Cina are sau a avut? Sau una peste alta care ofera aderenta mai buna ?Pe uscat in marea majoritate a timpului am avut si pot spune ca desi era foarte tocit, si-a facut treaba cu brio....cauciucul asta e foarte des folosit la dimensiunile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Pirelli Sport Demon 130/70 - 17 62H TL Ce parere aveti? Ca tot imi tre guma pe spate? Cina are sau a avut? eu am si fata si spate Pirelli Sport Demon, am cam 1500 km cu ele, sunt f multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 eu am si fata si spate Pirelli Sport Demon, am cam 1500 km cu ele, sunt f multumit. Asta vreau si eu pentru spate.Pe fata am bridgestone bt 45 si sunt foarte mltumit de el.Pe spate am o nenorocire de dunlop arrowmax care e varza pe umed(nici macar nu arunca apa in lateral,am impresia uneori ca chiar colecteaza apa in santuri ) Spuneti-mi si mie va rog cum se comporta Sport Demon pe asfalt ud?Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.