danutz22 Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Stii cumva ceva mecanic bun in cj?K aici am incercat un mecanic,dar cam neserios,nu cu acceasta problema,(in vara,chiar dupa c am adus moto in tara) si nu cred k o mai duc pe la zalau,decat daca o sa gasesc p cineva serios.Dau o bere p topa knd n intalnim Ai PM Chiar nu stie nimeni de unde as putea face rost de un robinet pentru benzina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) Stie cineva unde gasesc o evacuare wacs sau d&d in romania sau germania?din cate am citit pe net,se pare ca sunt de originea sud-americana. Editat Februarie 6, 2009 de cristydan11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Ai PM Chiar nu stie nimeni de unde as putea face rost de un robinet pentru benzina ? Incearca sa suflii aer cu un compresor mai puternic............ca ii infundat, altceva nu poate avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Incearca sa suflii aer cu un compresor mai puternic............ca ii infundat, altceva nu poate avea. Neata , cred ca am rezolvat problema cu robinetul si pe saptamana viitoare voi avea unul , de infundat sigur nu e infundat pentru ca , pot sufla cu usurinta in robinet . Sincer nu stiu ce are , si nici nu mai am nervi sa mai verific altceva ,de fapt nici nu stiu ce as mai avea de verificat . Ceva din robinet trebuie sa fie ca furtunul de vacuum lam verificat nu e strangulat/infundat. Cam atat.. Orcum am legat direct cu un robinet improvizat si a mers superrr bine , cocluzia am scriso mai sus . Multumesc tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 hop si eu pe gs... am si eu un gs din 94, l-am cumparat anul trecut la pret destul de bun...sunt foarte multumit de el dar are 2 lucruri care nu-mi plac... rugineste cadrul si semnalizarile alea mari mi se par urate cu crengi acum, daca imi poate spoone cineva daca gasesc un releu de semnalizare care sa-l pot adapt, pt ca daca schimb semnalizarile si pun din alea cu becuri mai mici clipesc repede...daca stie cineva de releu din asta va rog sa ma anuntati... mersi mult... asfalt uscat la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 hop si eu pe gs... am si eu un gs din 94, l-am cumparat anul trecut la pret destul de bun...sunt foarte multumit de el dar are 2 lucruri care nu-mi plac... rugineste cadrul si semnalizarile alea mari mi se par urate cu crengi acum, daca imi poate spoone cineva daca gasesc un releu de semnalizare care sa-l pot adapt, pt ca daca schimb semnalizarile si pun din alea cu becuri mai mici clipesc repede...daca stie cineva de releu din asta va rog sa ma anuntati... mersi mult... asfalt uscat la toata lumea Salut, vezi ca exista si semnalizari cu minihalogene de 21W, dar constructie mica, corpul este mic si arata excelent.Ai sa fi multumit de ele. Apropo, vezi pe Louis.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Am reusit sa pornesc suzana azi si am facut o tura cu ea. Simt ca nu prea mai trage da macar a mers. Are nevoie neaparat cred in primul rand de o curatare/reglare carburatoare. Ma ajutati si pe mine va rog cu un mecanic bun prin bucuresti pentru treaba asta? Eventual sa nu coste nici prea mult ca na...e criza..si mai am bani de bagat in ea. O sa-i schimb si filtrul de aer ca l-am desfacut azi si e dus. Deci..cine sare cu mecanicul? Multumiri anticipate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Apropo de asta, a schimbat cineva filtrul de aer stok cu altele doua de alea "sport". Daca da cu de care. Ii schimb spatele (sa+codita) si as avea nevoie de spatiul acele ce-l ocupa cutia in care se afla filtrul sa pot pune bateria mai spre motor. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 vazilro cu ce ii schimbi spatele? ceva custom sau adaptare de la alt motor? ma bat si pe mine niste ganduri d-astea necurate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Pai practic codita o sa fie o sa de ducati monster. Atat.Fara plastice, fara prea mult cadru. Modelul ar fii asta Si eu deocamdata sunt in faza asta......bine, saua nu-i fixata inca ii pusa numa' asa provizoriu........ Si asta ar fii rezervorul......... Farul am sa-l mai schimb, stopul, semnalizatoare, toba .......dar nu vreau sa exagerez cu prea multe hocus-pocusuri....asa ceva simplu' si cat de cat cu gust Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 misto proiect..keep up the good work o sa ma apuc si eu sa-i schimb look-ul dar mai intai s-o pun la punct din punct de vedere tehnic. tot caut o toba care sa sune mai gros..sa para suzana mai suparata. stie careva daca mai sunt baietii care faceau tobe de carbon AZF? sau ce alte tobe mai aveti care sperie copii mici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 mare intrebare... imi spoone si mie cineva chestiile de baza care ar terbui sa le fac cand scot motorul de la iernat... incepator fiind nu stiu prea multe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 iti dau un mecanic bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 iti dau un mecanic bun. mie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 buna. am nevoie de maneta de ambreiaj. Ma poate ajuta careva? Sau stie careva unde pot sa sudez maneta mea cea rupta? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 am uitat : stiti de unde pot lua crash pad-uri sau pe cineva care fabrica asa ceva ptr GS? thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 am uitat : stiti de unde pot lua crash pad-uri sau pe cineva care fabrica asa ceva ptr GS?thx Stiu eu un mecanic care face crash pad-uri. Mie mi-a luat 1,5 mil pe perechea de jos si 2 mil pt cea de sus langa rezervor (ambele montate direct pe suruburile de la carena). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Stiu eu un mecanic care face crash pad-uri. Mie mi-a luat 1,5 mil pe perechea de jos si 2 mil pt cea de sus langa rezervor (ambele montate direct pe suruburile de la carena). buna. Pai la banii astia vreau si eu. Id-ul meu de mess il gasesti la profil. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Salut baieti, Am facut si eu o duda am luat din plin o groapa urata si aveam si pasagera in spate . S-a auzit o trosnitura urata, am tras pe dreapta, inspectat si totul parea ok.. rotile nu par sa se fi strambat. Totusi, cand m-am intors acasa am mers pe niste strazi ma linistite ca sa verific motorul: - 50 km/h; - Am pus in neutru; - Oprit definitv motorul ca sa ascult motocicleta cand merge; Rezultate: 1. Motorul pare sa mearga destul de “lin”, dar imi este imposibil sa imi dau seama fara sa merg pe o suprafata perfect plata, fara denivelari. Deci, sunt sanse sa fie rotile putin strambe, dar sa nu imi dau seama ochiometric. Ce sa fac in cazul acesta? 2. Se aude un sunet care pare sa vina de la roata din spate (sau lant), un “trosc” in surdina. Daca pun pe cricul central si invart, pare sa se transmita si in roata pentru ca il simt putin. Sunetul apare de 2-3 ori la o invartire completa a rotii. Ma gandesc sa nu fi patit rulmentul ceva. Ceva sugestii? Un mecanic priceput la care sa merg cu problema asta? (sau un service care sa nu ma rupa la portofel). Dau o bere pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Update: Rezultate - continuare: 3. Daca invart roata spate cu mana, merge lin 3 sferturi si apoi face restul cursei mai greu (cred ca asta era si inainte). Cauza: kit-ul de lant montat prost? E posibil sa fie foaia putin stramba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) Manetele de Gs sunt foarte ieftine . Nu merita sa te chinui sa o sudezi . Gasesti pe Louis destul de multe si mai ieftine si mai scumpe dupa posibilitati . Daca nu cauta pe internet imposibil sa nu gasesti asa ceva in tara. (eu am luat una noua la 20 de lei a costat mai mult transportul ) Editat Februarie 9, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Am sunat la un service (www.kaore.net) sa ma duc pentru curatat/sincronizat/reglat carburatoare si au zis ca ma costa 170 lei. Nu e cam mult? Stiti cumva unde as putea sa ma duc mai ieftin? N-am mai fost niciodata si din ce mai citisem pe aici ar trebui sa fie cam 100 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Salut baieti. Ca tot veni primavara, as vrea sa scot mobra, si in acest nobil scop, as vrea sa schimb uleiul si filtrul de ulei. As dori niste sugestii pentru amandoua. Stiu ca au mai fost, dar sunt 374 de pagini, si nu prea am timp sa caut. Multumiri anticipate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Salut baieti. Ca tot veni primavara, as vrea sa scot mobra, si in acest nobil scop, as vrea sa schimb uleiul si filtrul de ulei. As dori niste sugestii pentru amandoua. Stiu ca au mai fost, dar sunt 374 de pagini, si nu prea am timp sa caut. Multumiri anticipate Dar nu ar fi mai indicat sa astepti mai intai sa-ti iei permisul?Nu dau cu bata dar...mai ai si tu putina rabdare. Motul 7100 10w40, filtru orice se potriveste. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Pai vine si permisul, dar vroiam sa o scot in poligon. Momentan e la un prieten for safe keeping, prieten care conduce pana si din poligon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.