D3LeiCuie Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Salutare. Are cineva Kymco Xciting 500 despre care imi poate da niste detalii? Ma intereseaza niste date ale posesorilor legate de fiabilitate si confort. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulian Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Sunt si eu posesorul unui scuter Kymco heroism 150cc si tin sa va anunt ca este foarte fiabil si cu un consum undeva la 2,5 litri la suta de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 am un kymco 250 b&W la dezmembrat. s-au dat carenele. as vrea pe fata sa pun o roata cu 2 discuri de frana de la piaggio. s-o putea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Postez aici pt.ca nu gasesc alt loc mai potrivit.Am un scuter (chinezarie)care la un moment dat a inceput sa se comporte ca si cum setul motor ar fi uzat(nu avea compresie).Dupa demontare am vazut ca nu avea un grad de uzura care sa provoce simptomele mai sus mentionate.Pentru linistea mea sufleteasca am cumparat un set nou(cilindru,piston,segmenti)plus o chiuloasa noua, pe care le-am montat repejor si...... ghiciti surpriza,aceiasi problema ca la cel pe care l-am schimbat,adica nu are compresie.Am ceva experienta cu reparatul chinezariilor asa ca pot spune cu siguranta ca totul a fost montat si reglat ca la carte,lantul de distributie nu patineaza iar garniturile sunt noi.Astept pareri si va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nushala Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 Postez aici pt.ca nu gasesc alt loc mai potrivit.Am un scuter (chinezarie)care la un moment dat a inceput sa se comporte ca si cum setul motor ar fi uzat(nu avea compresie).Dupa demontare am vazut ca nu avea un grad de uzura care sa provoce simptomele mai sus mentionate.Pentru linistea mea sufleteasca am cumparat un set nou(cilindru,piston,segmenti)plus o chiuloasa noua, pe care le-am montat repejor si...... ghiciti surpriza,aceiasi problema ca la cel pe care l-am schimbat,adica nu are compresie.Am ceva experienta cu reparatul chinezariilor asa ca pot spune cu siguranta ca totul a fost montat si reglat ca la carte,lantul de distributie nu patineaza iar garniturile sunt noi.Astept pareri si va multumesc anticipat. stergeti va rog postarea asta ca nu are legatura cu brandul Kymco, aici ar trebui sa fie numai postari legate de Kymco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexGaming Ro Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Salut ! Am si eu o problema cu CDI-ul . Am un Kymco ZX50 Super Fever si am CDI-ul limitat . CDI-ul este original . Cum il pot delimita SAU exista vreun service in Giurgiu sau Bucuresti ? uitati CDI-ul si firele lui . http://imgur.com/zM81Nki,6yJ410y#1 http://imgur.com/zM81Nki,6yJ410y#0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 dupa cum vad eu n-ai limitare la cdi(firul roz nu exista la tine),s-ar putea sa fie direct in cdi,daca e asa schimba cdi-ul cu unul delimitat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Salut. Are cineva Kymco Xciting 400i ABS 2014 sau 2015? Momentan detin un Piaggio MP3 LT 300ie si in primavara as vrea sa imi iau acest model de la Kymco. Deja am facut test drive zilele trecute si ma impresionat foarte frumos. Eram curios daca sunt probleme majore comune... Review-urile citite pina acum sunt bune si f. bune. Aici (Stuttgart) il au la pretul de 6.099 € (nou). Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nushala Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 Am facut eu un drive test cu el,recomand cu incredere, este foarte sprinten cu frane foarte bune, este usurel si puternic pentru capacitatea lui. Pentru persoane mai inalte ai o pozitie mai buna fata de Downtown. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 (editat) Salutare. Azi am dat comanda la Kymco Downtown 350i ABS. In 7-10 zile vine, deci abia astept sa treaca timpul. Intre culoarea neagra si gri inchis am ales a doua varianta... negru am avut Mp3-ul. Incerc sa pun 2-3 poze (deocamdata copiate de pe net) ptr. cine e curios si nu stie cum arata. Am fost dimineata si la Honda (Forza 300i ABS) m-am dat cu ea dar dupa ce m-am dat cu DT 350i pot sa spun ca e o maaaare diferenta, ca sa nu mai zic ca cei de la Kymco au motoare Euro4 care din acest an, aici in Germania "este obligatoriu". Si spatiul de sub sa este mai mare la Kymco. Voi pune poze reale cu Maxiscooterul cind il ridic de la reprezentanta din Stuttgart. Editat Aprilie 2, 2016 de do_it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 (editat) Dragi colegi....dati-mi si mie o idee de unde iau niste carene pentru Kymco Super 8, 125 cc, 4T din anul 2008 ? Multumesc in avans pentru orice raspuns ce m-ar putea ajuta... Editat Aprilie 9, 2016 de dude123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Salut. Am ridicat "jucaria" de 3 zile. Momentan sunt in rodaj si deci merg corespunzator...Am ridicat-o la 0 Km si acum am 70 km... incet incet se aduna... Citeva foto ptr cei interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Vai ce bine arata.....sa il stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Mersi de urari... Din moment ce mi-au trecut prin mana amindoua (de noi noute) pot sa fac citeva remarci comparative ca direct posesor. Piaggio MPe 300 ie LT greutate 220 kg si 23 CP, deci rezulta cam 9,5 Kg / 1 CP; sub sa incape doar o casca tip Jet si destule accesorii eventual o jeaca de motor mai bine impachetata. Kymco Downtown 350i ABS greutate 189 kg si 31 CP, deci rezulta cam 6 kg / 1 CP; sub sa incape lejer doua casti tip Jet si destule accessorii manusi (doua perechi) motor Euro 4 dotat cu ABS, uneori folositor. Saua este mai mare ca suprafata, sotia imi spune ca sta mult mai bine pe Kymco si are loc sufficient (desi nici unul din noi nu suntem supraponderali ca sa necesitam un loc mai mare pentru fund...) In schimb atunci cind stai pe loc, daca pasagerul se misca puternic in spate te poate obliga sa tii bine de ghidon. La MP3, datorita celor doua roti pe fata era mai greu de miscat la semafor (fara Roll Lock ON) dar, in viraje la MP3 "munceam" putin mai mult. Fiecare are avantajele lui. Kymco DT 350 este un Maxi-Scuter f potent intre scutere la categoria lui; desi nu ma dau la el prea tare la semafor isi face simtite atuurile. F multumit de el (si eu cit si sotia). Apropos, noi petrecem f mult timp pe motor impreuna... voi ?1? Ptr. ca aici in Stuttgart a fost f. frumos si cald am iesit la plimbare prin inprejurimile orasului lejeri imbracati... sper sa va placa pozele noastre si sa aducem un pic de "soare" si un zimbet prin comunitatea de motociclisti ai forumului... Distractie placuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 No offense, dar roaga-ti macar sotia sa puna niste protectii calumea pe maini si picioare. Pielea julita amestecata cu asfalt doare ca dracu' si se vindeca urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Da ai dreptate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nushala Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Foarte misto Downtown-ul, eu as fi mers totusi pe XCiting-ul de 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Salut. La test drive am mers cu amindoua una dupa alta (Downtown 350i ABS si imediat cu Xciting 400). Este clar ca Xciting 400 are un plus de putere (deloc neglijabil) dar m-am uitat si la aspectele practice. La Downtown 350i ABS avantaje in opinia mea: pozitia in sa este "mai moale" ceea ce la un drum mai lung se traduce in confort, un alt motiv ar fi ca saua este putin mai jos si se ajunge cu picioarele mai natural si fara efort pe sol (informativ eu am 180 m. si 88 kg), este cu aprox 30 kg mai usor fata de Xciting, sub sa intra lejer doua casti (de tip Jet) si inca ceva accesorii astfel, imi ramane liber spatiul din TopBox. Saua este putin mai confortabila ptr pasagerul din spate si scaritele deasemenea sunt mai generoase deci se sta o idee mai lejer. La Downtown 350i ABS ceasurile de bord sunt mai bine asezate si mai vizibile ca sa nu mai spun ca intre cele doua cadrane, pe LCD ai info f detaliate (inclusive temp aer, voltaj baterie...) care sunt "pe gustul meu". Saptamana viitoare am prima revizie de 1.000 km. Pina acum ma declar multumit. Am schimbat parbrizul cu unul Touring si acum e si mai bine. Pun citeva foto cu Downtown 350i ABS si Xciting 400 de cind am facut test drive ptr comparative. Sper sa ajute. Drumuri bune tuturor.... » Post actualizat in 24 Jul 2016 13:11Salut. Parbriz Touring (parbriz + montaj la reprezentanta total 200 €) si apoi prima inspectie care a costat 150 € (incl. schimbat ulei si filtre). O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Salut. Vara asta din pacate am trecut-o fara scooter. Ma pregatesc temeinic sa dau comanda in Feb. la urmatorul scooter. Am 2 vaiante: imi iau tot Downtown 350i ABS de care am fost f. multumit (l-am vindut prin Nov. 2016 din motive neprevazute si triste in Familie), sau, daca bugetul imi permite imi iau Kymco AK 550 (costa 9.800 € si se asteapta cam 2 luni pina vine). Marti 29 Aug am facut testdrive cu el. Tin sa va spun ca am mers cam cu toate scooterele (maxi) disponibile ( Kymco Xciting 400, Yamaha Xmax 400, SYM Maxsym 600, BMW C650 S, Suzuki Burgman 400i si bineinteles Yamaha Tmax 530 din 2016)... AK550 nu are nici o treaba cu un scooter... se comporta ca o motocicleta, demaraj f bun si f.f. echilibrat (ESTE SINGURUL din segmentul lui care este echilibrat 50 / 50 greutate fata spate). Are un comportament neutru si e f stabil. Daca am noroc la bani mi-l iau. Ptr. cine e curios: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vale Postat Decembrie 29, 2017 Share Postat Decembrie 29, 2017 Un bump al topicului ca tocmai ce mi-am luat un Downtown 300i ABS. Astept sa revina oamenii la birourile anaf si inmatriculari ca sa ma pot bucura de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinhr Postat Iulie 20, 2019 Share Postat Iulie 20, 2019 Am si eu un Kymco Agility 50 malossi 2t cu 7500 km il am de aproape 2 ani si vreau sa va zic ca nu am avut niciun fel de problemă la el pana acum chiar daca nu eram eu mare mecanic dar l am desfăcut sa l investighez si dupa l am asamblat la loc si pornea la sfert am si tras mult de el si nu m a lasat nicuodata + ca am cazut cu el urat ...sunt foarte multumit de el https://ibb.co/yNjFDL1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seby1995 Postat Iunie 17, 2020 Share Postat Iunie 17, 2020 Îmi puteți spune și mie pe care limitatoare are kymco super9?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudi_034 Postat August 24 Share Postat August 24 Salut am un kymco super 8 50cc 4T cum ii scot limitatorul tai cele doua fire roz?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 24 Share Postat August 24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat August 24 Share Postat August 24 1 oră în urmă, Tudi_034 a spus: Salut am un kymco super 8 50cc 4T cum ii scot limitatorul tai cele doua fire roz?? Amice, ești ... dar hotărât. În celălalt topic, era scris că taindu-le pe ambele roz, dispare limitarea. Taie-le și vezi. Dacă nu merge, le pui la loc. Ce e așa de greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.