Vizitator Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 salut. Imi poate da careva numaru' lu' Barna (harley) pe PM ? Nu mai am cartela de ro, si am pierdut numaru'. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naked Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 sarbatori fericite motoristilor satmareni si maramureseni ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stasi Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Red Evils MC , Va ureaza un an nou special si cu multe plimbari . Asfalt uscat si respect . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barakas Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Salut, Ma intereseaza si pe mine sa imi cumprat un z750 din 2008 incoace dar nu ma pot hotara la culoare asa de usor din poze. Daca este cineva din cluj sau baia mare care are unul pe protocaliu (2008 sau 2010) verde cu negru (2009) sau negru (dupa 2008) si ar vrea sa se intalneasca cu mine dupa ce vine primavara as fi foarte recunoscatorm, as da chiar si o cafea pentru asta intr-o sambata sau duminica smile.gif Daca are cineva il rog sa posteze aici sau sa imi dea un pm. Merci anticipat! Si hai cu primavara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blaster Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Am nevoie de un sfat.... In vara trebuie sa vina niste prieteni de prin nordul europei si intra in tara pe la Halmeu sau Dorolt, inca nu stiu sigur... Cert e ca vor trece prin Satu Mare. Baietii vin cu motoare de strada, tourere big. De la Satu Mare vor sa mearga la Sibiu. Pe unde e mai bun drumul? Prin Zalau? sau pe la Jibou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Am nevoie de un sfat.... In vara trebuie sa vina niste prieteni de prin nordul europei si intra in tara pe la Halmeu sau Dorolt, inca nu stiu sigur... Cert e ca vor trece prin Satu Mare. Baietii vin cu motoare de strada, tourere big. De la Satu Mare vor sa mearga la Sibiu. Pe unde e mai bun drumul? Prin Zalau? sau pe la Jibou? Prin Zalau, CLAR! Uite aici: http://www.openmap.ro/moto/ Si oricum, ar fi pacat sa nu treaca pe Meses. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blaster Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Multam fain..., nu stiam link-ul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) Prin Zalau, CLAR! Uite aici: http://www.openmap.ro/moto/ Si oricum, ar fi pacat sa nu treaca pe Meses. Editat Ianuarie 24, 2011 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) Harta de cacao, neactualizata de ani de zile. Exemplu: drumul de la Vama Varsand pana la Varfurile prin Chisineu Cris-Ineu-Gurahont-Varfurile este cu rosu insemnat ca fiind drum foarte rau. Pe naiba, drumul asta e de 2 ani gata si e oglinda, insemnat, marcat, treceri de nivel cu linie ferata dupa normele UE. Daca mai caut gasesc multe drumuri bune iar pe harta sunt trecute cu rosu, de evitat. E verde. Pentru standard e verde intens chiar (>120 km/h). Trebuie selectat un tip de motocicleta, din coltul din stanga sus. Editat Ianuarie 24, 2011 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 E verde. Pentru standard e verde intens chiar (>120 km/h). Trebuie selectat un tip de motocicleta, din coltul din stanga sus. da bre, descoperii. dar prima oara aparu cu rosu traseul asta . A doua oara ma trezii ca trebuie selectat tipul de mobra. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 da bre, descoperii. dar prima oara aparu cu rosu traseul asta . A doua oara ma trezii ca trebuie selectat tipul de mobra. Mersi! No problemo. Harta este actualizata in functie de informatiile furnizate de motociclisti aici. Pe Gurahont-Varfurile as vrea sa ajung si eu odata cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 No problemo. Harta este actualizata in functie de informatiile furnizate de motociclisti aici. Pe Gurahont-Varfurile as vrea sa ajung si eu odata cu mobra. Da de veste, poate te insotim la o tura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlaviuSB Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Da de veste, poate te insotim la o tura! Si aici te bagi in seama? Ofof ce sa faci unii nu au ce face. Esti bun la critica, ar trebui sa fi procuror ca ai o coloana vertebrala dreapta(not) hai pa pupo pe Henri din partea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boschetar Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Probabil te-ai gândit de multe ori că banii pe care ți-i ia statul nu sunt administrați cum trebuie. ÂŞi ai dreptate! În Codul Fiscal există acum o prevedere prin care poți să redirecționezi 2% din impozitul pe venitcătre o entitate nonprofit (organizație non-guvernamentală) care servește o cauză dragă ție. Practic, așa dictezi statului modul în care vrei să fie cheltuită o parte din impozitul tău. Și nu te costă nimic! Uite o idee , daca iti plac actiunile pe care le organizeaza Rock N'Road redirectioneaza cei 2 % inspre noi -Denumire entitate non-profit: ASOCIATIA ROCK N’ROAD -Cod de identificare fiscala: 27979211 -Cont bancar IBAN: RO73UGBI0000352003320RON MULTAM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naked Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 sarbatori fericite motoristilor din Satu Mare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micutzu_iuly Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 salut, am o cagiva mito 125, sunt in italia de 8 ani... motocicleta o am de 2 ani, si la vara as vrea sa imi duc motocicleta in romania si sa inmatriculez.. as vrea sa stiu ce acte imi trebuie, cat ma costa... va multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Salut, si eu am fost in aceeasi situatie acum 2 ani. In Italia nu poti obtine numere temporare asa ca cea mai buna varianta e sa trimiti motorul in tara. Dupa care trebuie sa mergi la un traducator autorizat, sa iti traduca actele motocicletei, iar cu actele originale + traduse si cu motocicleta trebuie sa mergi la RAR cand te programeaza ei. Le explici situatia si inteleg ei la ce categorie intri. O sa iti verifice seriile de pe motocicleta cu cele de pe acte si in cateva zile iti elibereaza actele romanesti; In 2009 operatia asta la RAR a fost undeva intre 2 si 300 ron. Dupa asta mergi cu actele vehiculului la politie unde se elibereaza numere de circulatie. E un dosar care trebuie sa il faci la care ti-ar trebui daca nu ma insel si actul de vanzare cumparare original + tradus, o cerere de inmatriculare (de la un ghiseu de pe langa oficiul inmatriculari care ti-o face si pe asta contra vreo 50 ron, alternativ poti sa o faci singur dar daca o gresesti mai stai o data la coata ) si actele de la RAR + chitanta cum ca ai platit taxa de inmatriculare (parca era 100 ron sau ceva de genu.. la motociclete nu este taxa de prima inmatriculare). In cateva zile iti da numarul si dupaia tot ce ramane e sa iti faci asigurarea RCA (100-200 ron) si esti liber sa te plimbi Deci mergi in 4 locuri : 1) translator autorizat 2) RAR 3) inmatriculari 4) RCA Si achiti in jur de 5-600 ron (sa zicem 150 eur) Sper ca ti-a fost de folos, Bafta & Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micutzu_iuly Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 da am inteles, dar eu am fost aici in italia si am intrebat ce acte imi trb, si eu mio zis ca trb sa merg cu numarul de pe motocicleta si talonul, si ei mio sterg de pe italia(demolazione per esportazione)tiam scris in italiana ca poate nu mam facut inteles, si cu actele ce mi le dau merg in ro si sa o inscriu..ms oricum...:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adela mihaela Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Salutul cu mana stanga la incrucisare e inlocuit de un salut cu piciorul drept cand depasim un motociclist. In plina accelerare si depasire, acest semn evita lasarea libera a ghidonului, lucru important pe o motocicleta. Acest semn nu trebuie confundat cu lovitura de picior in portiera, deci anumiti motociclisti l-ar putea confunda. Concluzie: se utilizeaza doar pentru a saluta un motociclist (semnul, nu lovitura). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adela mihaela Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Primul salut al motociclistilor, efectuat la incrucisare, consta intr-un semn cu mana stanga (si niciodata cu mana dreapta, din motive evidente). Semnul cu mana stanga se poate face cu doua degete in V, pentru a-l imita pe Barry Sheene dupa fiecare cursa castigata. E un semn celebru din anii 70. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Mda..cum zici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 uff, bine că am aflat. de acu salut Âşi eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Salutul cu mana stanga la incrucisare e inlocuit de un salut cu piciorul drept cand depasim un motociclist. In plina accelerare si depasire, acest semn evita lasarea libera a ghidonului, lucru important pe o motocicleta. Acest semn nu trebuie confundat cu lovitura de picior in portiera, deci anumiti motociclisti l-ar putea confunda. Concluzie: se utilizeaza doar pentru a saluta un motociclist (semnul, nu lovitura). Eu de obicei dadeam un claxon scurt... si la cat de lenesa ii enduroaica mea, imi permit si sa ridic mana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 sigur e salut? cind griveiu' meu face asta eu cam get pissed off!¬ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 cu picioru nu era semnalarea unei gropi...etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.