Jump to content

Discutii Diverse Pt Sm


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 437
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Salut,

Ma intereseaza si pe mine sa imi cumprat un z750 din 2008 incoace dar nu ma pot hotara la culoare asa de usor din poze.

Daca este cineva din cluj sau baia mare care are unul pe protocaliu (2008 sau 2010) verde cu negru (2009) sau negru (dupa 2008) si ar vrea sa se intalneasca cu mine dupa ce vine primavara as fi foarte recunoscatorm, as da chiar si o cafea pentru asta intr-o sambata sau duminica smile.gif

Daca are cineva il rog sa posteze aici sau sa imi dea un pm.

Merci anticipat!

 

Si hai cu primavara!!!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Am nevoie de un sfat....

 

In vara trebuie sa vina niste prieteni de prin nordul europei si intra in tara pe la Halmeu sau Dorolt, inca nu stiu sigur...

Cert e ca vor trece prin Satu Mare. Baietii vin cu motoare de strada, tourere big.

 

De la Satu Mare vor sa mearga la Sibiu. Pe unde e mai bun drumul? Prin Zalau? sau pe la Jibou?

Link to post
Share on other sites
Am nevoie de un sfat....

 

In vara trebuie sa vina niste prieteni de prin nordul europei si intra in tara pe la Halmeu sau Dorolt, inca nu stiu sigur...

Cert e ca vor trece prin Satu Mare. Baietii vin cu motoare de strada, tourere big.

 

De la Satu Mare vor sa mearga la Sibiu. Pe unde e mai bun drumul? Prin Zalau? sau pe la Jibou?

 

 

Prin Zalau, CLAR! Uite aici: http://www.openmap.ro/moto/

 

Si oricum, ar fi pacat sa nu treaca pe Meses.

Link to post
Share on other sites
Harta de cacao, neactualizata de ani de zile. Exemplu: drumul de la Vama Varsand pana la Varfurile prin Chisineu Cris-Ineu-Gurahont-Varfurile este cu rosu insemnat ca fiind drum foarte rau. Pe naiba, drumul asta e de 2 ani gata si e oglinda, insemnat, marcat, treceri de nivel cu linie ferata dupa normele UE. Daca mai caut gasesc multe drumuri bune iar pe harta sunt trecute cu rosu, de evitat.

E verde. Pentru standard e verde intens chiar (>120 km/h). Trebuie selectat un tip de motocicleta, din coltul din stanga sus. :lol:

Edited by Doctor X
Link to post
Share on other sites
E verde. Pentru standard e verde intens chiar (>120 km/h). Trebuie selectat un tip de motocicleta, din coltul din stanga sus. :lol:

:) da bre, descoperii. dar prima oara aparu cu rosu traseul asta . A doua oara ma trezii ca trebuie selectat tipul de mobra. Mersi!

Link to post
Share on other sites
:) da bre, descoperii. dar prima oara aparu cu rosu traseul asta . A doua oara ma trezii ca trebuie selectat tipul de mobra. Mersi!

No problemo. Harta este actualizata in functie de informatiile furnizate de motociclisti aici.

Pe Gurahont-Varfurile as vrea sa ajung si eu odata cu mobra. :lol:

Link to post
Share on other sites
No problemo. Harta este actualizata in functie de informatiile furnizate de motociclisti aici.

Pe Gurahont-Varfurile as vrea sa ajung si eu odata cu mobra. :lol:

 

Da de veste, poate te insotim la o tura!

Link to post
Share on other sites
Da de veste, poate te insotim la o tura!

Si aici te bagi in seama? Ofof ce sa faci unii nu au ce face. Esti bun la critica, ar trebui sa fi procuror ca ai o coloana vertebrala dreapta(not) hai pa pupo pe Henri din partea mea.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Probabil te-ai gândit de multe ori că banii pe care ți-i ia statul nu sunt administrați cum trebuie. ÂŞi ai dreptate! În Codul Fiscal există acum o prevedere prin care poți să redirecționezi 2% din impozitul pe venitcătre o entitate nonprofit (organizație non-guvernamentală) care servește o cauză dragă ție. Practic, așa dictezi statului modul în care vrei să fie cheltuită o parte din impozitul tău. Și nu te costă nimic!

 

Uite o idee , daca iti plac actiunile pe care le organizeaza Rock N'Road redirectioneaza cei 2 % inspre noi

 

-Denumire entitate non-profit:

ASOCIATIA ROCK N’ROAD

-Cod de identificare fiscala:

27979211

-Cont bancar IBAN:

RO73UGBI0000352003320RON

 

MULTAM

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

salut, am o cagiva mito 125, sunt in italia de 8 ani... motocicleta o am de 2 ani, si la vara as vrea sa imi duc motocicleta in romania si sa inmatriculez.. as vrea sa stiu ce acte imi trebuie, cat ma costa... va multumesc...

Link to post
Share on other sites

Salut, si eu am fost in aceeasi situatie acum 2 ani. In Italia nu poti obtine numere temporare asa ca cea mai buna varianta e sa trimiti motorul in tara. Dupa care trebuie sa mergi la un traducator autorizat, sa iti traduca actele motocicletei, iar cu actele originale + traduse si cu motocicleta trebuie sa mergi la RAR cand te programeaza ei. Le explici situatia si inteleg ei la ce categorie intri. O sa iti verifice seriile de pe motocicleta cu cele de pe acte si in cateva zile iti elibereaza actele romanesti; In 2009 operatia asta la RAR a fost undeva intre 2 si 300 ron. Dupa asta mergi cu actele vehiculului la politie unde se elibereaza numere de circulatie. E un dosar care trebuie sa il faci la care ti-ar trebui daca nu ma insel si actul de vanzare cumparare original + tradus, o cerere de inmatriculare (de la un ghiseu de pe langa oficiul inmatriculari care ti-o face si pe asta contra vreo 50 ron, alternativ poti sa o faci singur dar daca o gresesti mai stai o data la coata :) ) si actele de la RAR + chitanta cum ca ai platit taxa de inmatriculare (parca era 100 ron sau ceva de genu.. la motociclete nu este taxa de prima inmatriculare). In cateva zile iti da numarul si dupaia tot ce ramane e sa iti faci asigurarea RCA (100-200 ron) si esti liber sa te plimbi :)

 

Deci mergi in 4 locuri :

1) translator autorizat

2) RAR

3) inmatriculari

4) RCA

 

Si achiti in jur de 5-600 ron (sa zicem 150 eur)

 

Sper ca ti-a fost de folos,

Bafta & Asfalt uscat!

Link to post
Share on other sites

da am inteles, dar eu am fost aici in italia si am intrebat ce acte imi trb, si eu mio zis ca trb sa merg cu numarul de pe motocicleta si talonul, si ei mio sterg de pe italia(demolazione per esportazione)tiam scris in italiana ca poate nu mam facut inteles, si cu actele ce mi le dau merg in ro si sa o inscriu..ms oricum...:D:)

Link to post
Share on other sites

 

Salutul cu mana stanga la incrucisare e inlocuit de un salut cu piciorul drept cand depasim un motociclist. In plina accelerare si depasire, acest semn evita lasarea libera a ghidonului, lucru important pe o motocicleta. Acest semn nu trebuie confundat cu lovitura de picior in portiera, deci anumiti motociclisti l-ar putea confunda. Concluzie: se utilizeaza doar pentru a saluta un motociclist (semnul, nu lovitura).:banana:

 

Link to post
Share on other sites

 

Primul salut al motociclistilor, efectuat la incrucisare, consta intr-un semn cu mana stanga (si niciodata cu mana dreapta, din motive evidente). Semnul cu mana stanga se poate face cu doua degete in V, pentru a-l imita pe Barry Sheene dupa fiecare cursa castigata. E un semn celebru din anii 70.

230541_168856319840450_100001482483885_412804_2468786_s.jpg

Link to post
Share on other sites

Salutul cu mana stanga la incrucisare e inlocuit de un salut cu piciorul drept cand depasim un motociclist. In plina accelerare si depasire, acest semn evita lasarea libera a ghidonului, lucru important pe o motocicleta. Acest semn nu trebuie confundat cu lovitura de picior in portiera, deci anumiti motociclisti l-ar putea confunda. Concluzie: se utilizeaza doar pentru a saluta un motociclist (semnul, nu lovitura).:banana:

 

Eu de obicei dadeam un claxon scurt... si la cat de lenesa ii enduroaica mea, imi permit si sa ridic mana...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...