Guest Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 salut. Imi poate da careva numaru' lu' Barna (harley) pe PM ? Nu mai am cartela de ro, si am pierdut numaru'. Merci. Quote Link to post Share on other sites
naked Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 sarbatori fericite motoristilor satmareni si maramureseni ! Quote Link to post Share on other sites
stasi Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Red Evils MC , Va ureaza un an nou special si cu multe plimbari . Asfalt uscat si respect . Quote Link to post Share on other sites
Barakas Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 Salut, Ma intereseaza si pe mine sa imi cumprat un z750 din 2008 incoace dar nu ma pot hotara la culoare asa de usor din poze. Daca este cineva din cluj sau baia mare care are unul pe protocaliu (2008 sau 2010) verde cu negru (2009) sau negru (dupa 2008) si ar vrea sa se intalneasca cu mine dupa ce vine primavara as fi foarte recunoscatorm, as da chiar si o cafea pentru asta intr-o sambata sau duminica smile.gif Daca are cineva il rog sa posteze aici sau sa imi dea un pm. Merci anticipat! Si hai cu primavara!!! Quote Link to post Share on other sites
Blaster Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Am nevoie de un sfat.... In vara trebuie sa vina niste prieteni de prin nordul europei si intra in tara pe la Halmeu sau Dorolt, inca nu stiu sigur... Cert e ca vor trece prin Satu Mare. Baietii vin cu motoare de strada, tourere big. De la Satu Mare vor sa mearga la Sibiu. Pe unde e mai bun drumul? Prin Zalau? sau pe la Jibou? Quote Link to post Share on other sites
yonick Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Am nevoie de un sfat.... In vara trebuie sa vina niste prieteni de prin nordul europei si intra in tara pe la Halmeu sau Dorolt, inca nu stiu sigur... Cert e ca vor trece prin Satu Mare. Baietii vin cu motoare de strada, tourere big. De la Satu Mare vor sa mearga la Sibiu. Pe unde e mai bun drumul? Prin Zalau? sau pe la Jibou? Prin Zalau, CLAR! Uite aici: http://www.openmap.ro/moto/ Si oricum, ar fi pacat sa nu treaca pe Meses. Quote Link to post Share on other sites
Blaster Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Multam fain..., nu stiam link-ul ala... Quote Link to post Share on other sites
kato_arad Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 (edited) Prin Zalau, CLAR! Uite aici: http://www.openmap.ro/moto/ Si oricum, ar fi pacat sa nu treaca pe Meses. Edited January 24, 2011 by kato_arad Quote Link to post Share on other sites
Doctor X Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 (edited) Harta de cacao, neactualizata de ani de zile. Exemplu: drumul de la Vama Varsand pana la Varfurile prin Chisineu Cris-Ineu-Gurahont-Varfurile este cu rosu insemnat ca fiind drum foarte rau. Pe naiba, drumul asta e de 2 ani gata si e oglinda, insemnat, marcat, treceri de nivel cu linie ferata dupa normele UE. Daca mai caut gasesc multe drumuri bune iar pe harta sunt trecute cu rosu, de evitat. E verde. Pentru standard e verde intens chiar (>120 km/h). Trebuie selectat un tip de motocicleta, din coltul din stanga sus. Edited January 24, 2011 by Doctor X Quote Link to post Share on other sites
kato_arad Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 E verde. Pentru standard e verde intens chiar (>120 km/h). Trebuie selectat un tip de motocicleta, din coltul din stanga sus. da bre, descoperii. dar prima oara aparu cu rosu traseul asta . A doua oara ma trezii ca trebuie selectat tipul de mobra. Mersi! Quote Link to post Share on other sites
Doctor X Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 da bre, descoperii. dar prima oara aparu cu rosu traseul asta . A doua oara ma trezii ca trebuie selectat tipul de mobra. Mersi! No problemo. Harta este actualizata in functie de informatiile furnizate de motociclisti aici. Pe Gurahont-Varfurile as vrea sa ajung si eu odata cu mobra. Quote Link to post Share on other sites
kato_arad Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 No problemo. Harta este actualizata in functie de informatiile furnizate de motociclisti aici. Pe Gurahont-Varfurile as vrea sa ajung si eu odata cu mobra. Da de veste, poate te insotim la o tura! Quote Link to post Share on other sites
FlaviuSB Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Da de veste, poate te insotim la o tura! Si aici te bagi in seama? Ofof ce sa faci unii nu au ce face. Esti bun la critica, ar trebui sa fi procuror ca ai o coloana vertebrala dreapta(not) hai pa pupo pe Henri din partea mea. Quote Link to post Share on other sites
boschetar Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 Probabil te-ai gândit de multe ori că banii pe care ți-i ia statul nu sunt administrați cum trebuie. ÂŞi ai dreptate! În Codul Fiscal există acum o prevedere prin care poți să redirecționezi 2% din impozitul pe venitcătre o entitate nonprofit (organizație non-guvernamentală) care servește o cauză dragă ție. Practic, așa dictezi statului modul în care vrei să fie cheltuită o parte din impozitul tău. Și nu te costă nimic! Uite o idee , daca iti plac actiunile pe care le organizeaza Rock N'Road redirectioneaza cei 2 % inspre noi -Denumire entitate non-profit: ASOCIATIA ROCK N’ROAD -Cod de identificare fiscala: 27979211 -Cont bancar IBAN: RO73UGBI0000352003320RON MULTAM Quote Link to post Share on other sites
naked Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 sarbatori fericite motoristilor din Satu Mare ! Quote Link to post Share on other sites
micutzu_iuly Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 salut, am o cagiva mito 125, sunt in italia de 8 ani... motocicleta o am de 2 ani, si la vara as vrea sa imi duc motocicleta in romania si sa inmatriculez.. as vrea sa stiu ce acte imi trebuie, cat ma costa... va multumesc... Quote Link to post Share on other sites
John Paul Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 Salut, si eu am fost in aceeasi situatie acum 2 ani. In Italia nu poti obtine numere temporare asa ca cea mai buna varianta e sa trimiti motorul in tara. Dupa care trebuie sa mergi la un traducator autorizat, sa iti traduca actele motocicletei, iar cu actele originale + traduse si cu motocicleta trebuie sa mergi la RAR cand te programeaza ei. Le explici situatia si inteleg ei la ce categorie intri. O sa iti verifice seriile de pe motocicleta cu cele de pe acte si in cateva zile iti elibereaza actele romanesti; In 2009 operatia asta la RAR a fost undeva intre 2 si 300 ron. Dupa asta mergi cu actele vehiculului la politie unde se elibereaza numere de circulatie. E un dosar care trebuie sa il faci la care ti-ar trebui daca nu ma insel si actul de vanzare cumparare original + tradus, o cerere de inmatriculare (de la un ghiseu de pe langa oficiul inmatriculari care ti-o face si pe asta contra vreo 50 ron, alternativ poti sa o faci singur dar daca o gresesti mai stai o data la coata ) si actele de la RAR + chitanta cum ca ai platit taxa de inmatriculare (parca era 100 ron sau ceva de genu.. la motociclete nu este taxa de prima inmatriculare). In cateva zile iti da numarul si dupaia tot ce ramane e sa iti faci asigurarea RCA (100-200 ron) si esti liber sa te plimbi Deci mergi in 4 locuri : 1) translator autorizat 2) RAR 3) inmatriculari 4) RCA Si achiti in jur de 5-600 ron (sa zicem 150 eur) Sper ca ti-a fost de folos, Bafta & Asfalt uscat! Quote Link to post Share on other sites
micutzu_iuly Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 da am inteles, dar eu am fost aici in italia si am intrebat ce acte imi trb, si eu mio zis ca trb sa merg cu numarul de pe motocicleta si talonul, si ei mio sterg de pe italia(demolazione per esportazione)tiam scris in italiana ca poate nu mam facut inteles, si cu actele ce mi le dau merg in ro si sa o inscriu..ms oricum...:) Quote Link to post Share on other sites
adela mihaela Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Salutul cu mana stanga la incrucisare e inlocuit de un salut cu piciorul drept cand depasim un motociclist. In plina accelerare si depasire, acest semn evita lasarea libera a ghidonului, lucru important pe o motocicleta. Acest semn nu trebuie confundat cu lovitura de picior in portiera, deci anumiti motociclisti l-ar putea confunda. Concluzie: se utilizeaza doar pentru a saluta un motociclist (semnul, nu lovitura). Quote Link to post Share on other sites
adela mihaela Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Primul salut al motociclistilor, efectuat la incrucisare, consta intr-un semn cu mana stanga (si niciodata cu mana dreapta, din motive evidente). Semnul cu mana stanga se poate face cu doua degete in V, pentru a-l imita pe Barry Sheene dupa fiecare cursa castigata. E un semn celebru din anii 70. Quote Link to post Share on other sites
Guest little wayne Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Mda..cum zici tu Quote Link to post Share on other sites
monsteristu' Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 uff, bine că am aflat. de acu salut Âşi eu. Quote Link to post Share on other sites
Moșu' Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Salutul cu mana stanga la incrucisare e inlocuit de un salut cu piciorul drept cand depasim un motociclist. In plina accelerare si depasire, acest semn evita lasarea libera a ghidonului, lucru important pe o motocicleta. Acest semn nu trebuie confundat cu lovitura de picior in portiera, deci anumiti motociclisti l-ar putea confunda. Concluzie: se utilizeaza doar pentru a saluta un motociclist (semnul, nu lovitura). Eu de obicei dadeam un claxon scurt... si la cat de lenesa ii enduroaica mea, imi permit si sa ridic mana... Quote Link to post Share on other sites
lionofjudah Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 sigur e salut? cind griveiu' meu face asta eu cam get pissed off!¬ Quote Link to post Share on other sites
yoyo_man Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 cu picioru nu era semnalarea unei gropi...etc? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.