Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am si eu nevoie de un cablu de chilometraj pentru dr 600 cu tot cu camasa...al meu l-am agatat si sa rupt.contra cost!!!

de ce tre sa stii viteza pe camp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad si eu cati km fac....cand schimb uleiul..al meu sa rupt!!macar cablu daca nu si camasa.ca sa modific unu de masina nu imi vine sa stau sa migalesc la el sa ii fac capetele adica capatul ca unul se potriveste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
am si eu nevoie de un cablu de chilometraj pentru dr 600 cu tot cu camasa...al meu l-am agatat si sa rupt.contra cost!!!

 

@Lewa, zi-mi modelul si anul de fabricatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Lewa, zi-mi modelul si anul de fabricatie.

dr 600r an 87 parca.dar sunt cam la fel si la modelele mai noi cred ca se potrivesc e modelul cu turometru macar cablu sa il gasesc pentru ca folosesc tot camasa mea.E in stare buna.as putea modifica unul de masina dar nu are rost sa ma complic daca gasesc unul sa se potriveasca adica sa fie la lungime si sa aibe ambele capete la fel(patrate)

 

 

ps: streetfighter nu te mai certa cu tovarasii pe acilea ca nu are rost sa iti faci o reputatie proasta!!

 

VA SALUT :) ;) :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

a inceput sa imi patineze ambreiajul, doar atunci cand bag mana in gaz mai tare, la mers normal nu patineaza...spuneti-mi, va rog, daca merg cu el asa e posibil sa se deterioreze si altceva? un prieten zicea ca e posibil sa se infunde filtrul de ulei si asta nu e bine...deci precizez inca o data ca la mers normal nu patineaza, doar cand accelerez mai puternic..

 

multam' :blink: ;)

Editat de zidaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

a inceput sa imi patineze ambreiajul, doar atunci cand bag mana in gaz mai tare, la mers normal nu patineaza...spuneti-mi, va rog, daca merg cu el asa e posibil sa se deterioreze si altceva? un prieten zicea ca e posibil sa se infunde filtrul de ulei si asta nu e bine...deci precizez inca o data ca la mers normal nu patineaza, doar cand accelerez mai puternic..

 

multam' :blink: ;)

asa am mers si eu o saptamina cu DR-ul pina am desfakut oala de ambreaj si iam pus saibe sub arcuri, uite si poza. cit despre infundarea filtrului nici o sansa.

post-39145-1237826886_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
dr 600r an 87 parca.dar sunt cam la fel si la modelele mai noi cred ca se potrivesc e modelul cu turometru macar cablu sa il gasesc pentru ca folosesc tot camasa mea.E in stare buna.as putea modifica unul de masina dar nu are rost sa ma complic daca gasesc unul sa se potriveasca adica sa fie la lungime si sa aibe ambele capete la fel(patrate)

 

Maine intreb la un magazin moto ce vinde produse TRW. Firma asta construieste destul de multe subansamble moto.

A doua varianta - la WeMoto, in Anglia, 15.65 Lire sterline:

http://shop.wemoto.com/index.dyn?oid=1915455

 

Trimit lejer in Romania. Accepta PayPal. In aprox. 7-10 zile il ai acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

a inceput sa imi patineze ambreiajul, doar atunci cand bag mana in gaz mai tare, la mers normal nu patineaza...spuneti-mi, va rog, daca merg cu el asa e posibil sa se deterioreze si altceva? un prieten zicea ca e posibil sa se infunde filtrul de ulei si asta nu e bine...deci precizez inca o data ca la mers normal nu patineaza, doar cand accelerez mai puternic..

 

multam' :blink: ;)

 

Are dreptate Pedro!

In prima instanta schimba-i arcurile cu unele noi ca sunt ieftine (pana in 50 de RON) si vezi cum se simte. Ar trebui 99% sa isi revina. Daca nu exista riscul sa se fi tocit si discurile dar e mai greu...

Si daca nu stii de unde sa iei arcuri, uite aici: http://www.dillypoint.ro, sau 0762699026 Daniel (e din Bucuresti).

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare...mi se pare cam suspect!am facut schimbul astazi filtru nou am strans balansierele am curatat si sita de jos..toate.am bagat uleiul nou yaco mvx 500 (cum mia recomandat lupu :friends: )si a intrat cam 2,7 litri pana a venit la ful.am bagat prima data 2,4 si nu se vedea pe oglinda nimic.apoi am pornito am lasato putin sa mearga.am oprit am lasat sa se aseze uleiul tot asa.apoi am completat cu inca vreo 300 g.acum am 2,7-2,8 litri in motor si e la ful nivelul foarte putin inclinata..f putin nu mult.cand e perfect dreapta e 1-2 mm mai sus de linia de ful.are ceva ca a intrat asa d mult in comaparatie cu ce scria pe motor??cand am scos pe cel vechi mia iesit exact 2,3 litri.dar a curs si pe jos cand am dat aprinderea jos si capacu de jos apoi la filtru..a mai curs ceva in afara de cel scos 2.3....niciodata nu mia scazut sub linia de ful..ce sa fie de a intrat acum 2,7-2,8 litri...sa vad dimineata cat arata..

 

NUMAI BINE!! :scratch:

Editat de lewa ktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare...mi se pare cam suspect!am facut schimbul astazi filtru nou am strans balansierele am curatat si sita de jos..toate.am bagat uleiul nou yaco mvx 500 (cum mia recomandat lupu :friends: )si a intrat cam 2,7 litri pana a venit la ful.am bagat prima data 2,4 si nu se vedea pe oglinda nimic.apoi am pornito am lasato putin sa mearga.am oprit am lasat sa se aseze uleiul tot asa.apoi am completat cu inca vreo 300 g.acum am 2,7-2,8 litri in motor si e la ful nivelul foarte putin inclinata..f putin nu mult.cand e perfect dreapta e 1-2 mm mai sus de linia de ful.are ceva ca a intrat asa d mult in comaparatie cu ce scria pe motor??cand am scos pe cel vechi mia iesit exact 2,3 litri.dar a curs si pe jos cand am dat aprinderea jos si capacu de jos apoi la filtru..a mai curs ceva in afara de cel scos 2.3....niciodata nu mia scazut sub linia de ful..ce sa fie de a intrat acum 2,7-2,8 litri...sa vad dimineata cat arata..

 

NUMAI BINE!! :scratch:

 

Nu-ti mai bate capul. Urmareste nivelul de ulei mai des un timp. Daca e prea mult mai scoti, daca e prea putin mai adaugi. Moto are baie de ulei, nu? La cele cu carter uscat e mai complicat sa urmaresti nivelul de ulei.

De obicei se vorbeste despre:

- cantitatea de ulei la un schimb de ulei

- cantitatea de ulei la un schimb de ulei plus schimb de filtru de ulei

- cantitatea de ulei totala din motor

Sunt valori diferite pt cele trei cantitati de ulei. La tine in carte ce scrie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In DR 600 intra maximum 2.3 L daca motorul e uscat-uscat dupa o reparatie capitala, in mod normal, cu schimbare de filtru intra cam 2 - 2.1 L. Parol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In DR 600 intra maximum 2.3 L daca motorul e uscat-uscat dupa o reparatie capitala, in mod normal, cu schimbare de filtru intra cam 2 - 2.1 L. Parol.

deci a fost uscat motorul oricum.am dat jos si capacul de la aprindere de am strans balansierele, am curatat sita de jos am schimbat filtrul am reglat iarasi culbutorii..motorul a stat 2 zile fara capace puse si jos si la aprindere sa scurs tot oricum.dupa ce am pus toate astea la loc am bagat ulei(2,3 cat scria) si nu venea la nivel cu 2,4.am acum cam 2,8 aproape..e foarte putin peste linia de ful cand e perfect dreapta.parca mai patisem odata asa.am bagat 2.4 si nu arata nimic am mers cu el putin si apoi arata sau nu mai stiu exact asta a fost prima data.merg maine putin cu el si verific apoi sa vad daca e prea mult mai dau putin afara.si dupa o noapte de stat tot acelasi nivel are..nu a mai crescut deloc.e la ful putin inclinata adica ulei peste nivel.vad maine ce arata dupa ce dau o tura scurta ca sa nu plesneasca pe undeva.cel vechi mia iesit la limita 2,3 si pus ca a curs ceva pe jos cand am dat capacele....si aveam exact la full tot timpul.oricum ulei are numa sa nu aibe prea mult si sa plesneasca ceva.inainte mai dadea pe la semering la decompresor dar acu nu da pe nicaieri...sa vad ce zice!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mam uitat pe un manual de reparatie pt dr 600 de pe www.manualedereparatie.

Schimb de ulei - 2.3 l

Schimb de ulei + filtru - 2.4 l

Cantitate totala de ulei - 2.7 l

Ia-te dupa ce zice la fereastra ca nu are cum sa minta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu acuma mi-am luat ambreiaj pentru big, placute si arcuri, 100euro total de pe louis, marca lucas.

nu de alta da' deja aveam cel mai mare scuter din cluj :scratch:

Editat de macicasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 2,7 acu si e la fix..ful tot timpu.oricat as merge tot asa arata.am alergat azi cu el de ma lua somnu in picioare :scratch: si tot asa..probabil sa scurs tot de a intrat atat.(2,7-2,8) merge bine nu da fum nu am treaba.acum fasaie motoru de cand am schimbat uleiul.se aude mai altfel la relanti ascult si fasaie asa..merge rotund tot...e de bine??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or sti prieteni d c , dar vad ca tu , nu.Nici o grija vine Nea Popica si face curatenie , asa ca nu te agita :friends:

 

 

 

I Have A big problem!!! am desfakut moto acuma lam reasamblat si lam pus sus pe cadru si lam pornit, pac cand lam pornit imi da la rateuri la pedala si pusca in mers nam mai patit si am reglat jocu la supape cu lera 0,10 am pus supape noi lant distributie schimbat Reghina ,,dddar inainte sal desfac am nam avut joc la supape!!! si mi sol futut supapele acuma leam si rectificat sa inchida bine si am pus totu la semn!!! nu mai stiu ce sai fak il sparg so mai uita un mecanic la el si nu poate sasi dee seama ce are totu merge bine aprindere la fal !!!

Astept pareri!!1 sau pe scurt help cai dau fok :scratch:

 

 

SCZ AM DAT ADDREPLAY!!! FARA SA VREAU!!!

Editat de StreetFighter69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa fi mai explicit.altfel nu o sa primesti nici un raspuns.daca da rateuri ai carburatoru dereglat sau supapele atacate.eu aveam evacuarea atacata si scotea numai flacari.regleaza bine supapele si carbu..cum mia explicat mie lupu mai mai sus..si tre sa mearga.eu asa am facut si e nou nascut:D

NUMAI BINE!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I Have A big problem!!! am desfakut moto acuma lam reasamblat si lam pus sus pe cadru si lam pornit, pac cand lam pornit imi da la rateuri la pedala si pusca in mers nam mai patit si am reglat jocu la supape cu lera 0,10 am pus supape noi lant distributie schimbat Reghina ,,dddar inainte sal desfac am nam avut joc la supape!!! si mi sol futut supapele acuma leam si rectificat sa inchida bine si am pus totu la semn!!! nu mai stiu ce sai fak il sparg so mai uita un mecanic la el si nu poate sasi dee seama ce are totu merge bine aprindere la fal !!!

Astept pareri!!1 sau pe scurt help cai dau fok :cheers:

 

 

SCZ AM DAT ADDREPLAY!!! FARA SA VREAU!!!

 

Rateurile sunt pe deceleratie sau cu acceleratia deschisa un pic = Amestec sarac. Amestecul nu ia foc la fiecare ciclu al motorului si condenseaza pe evacuare. Cand se produce o explozie normala in cilindru, gazele fierbinti aprind si benzina din evacuare si ... poc!, rateul.

Pune supapele stas si, dupa aia, vezu cu carburatorul. Orice se poate repara, regla. Nu dispera. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SURPRIZE-SURPRIZE:

 

Sambata m-am gandit io sa reglez lantul balansierului la DeReu fiindca era un pic cam zgomotos.

Buuun, zis si facut ma uit in manual ca la balansier nu m-am bagat niciodata, doar teoretic stiam cam care e treaba.

Apoi ca la manual, purced sa desfac levierul schimbatorului, protectia de pinion si in final capacul magnetoului.

Sub magnetou se afla o patina prinsa in doua suruburi si intinzatorul "manual" - un surub cu contrapiulita.

 

Am facut apoi ca la manual: am slabit contrapiulita intinzatorului, am slabit surubul intinzatorului iar apoi am slabit suruburile "patinei" (nu prea e ea patina dar are cam acelasi scop); in momentul ala arcul a tras un pic de patina si i-a modificat pozitia.

Am strans apoi totul in ordine inversa, conform manualului. Am verificat "la mana" cat de intins era lantul, nu era mare diferenta fata de cum era inainte dar am zis: ma-sa pe gheata.

 

Buun... si acu vine surpriza: am pus totul la loc, i-am infipt uleiu', am pornit-o si zornaitul respectiv s-a dovedit a fi muuult mai mare decat era initial.

Oare e procedura de intindere incorecta? Cineva mi-a zis ca ar putea fi lantul uzat dar nu se explica faptul ca zornaie desi a fost "intins".

 

Idei, cineva?

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I Have A big problem!!! am desfakut moto acuma lam reasamblat si lam pus sus pe cadru si lam pornit, pac cand lam pornit imi da la rateuri la pedala si pusca in mers nam mai patit si am reglat jocu la supape cu lera 0,10 am pus supape noi lant distributie schimbat Reghina ,,dddar inainte sal desfac am nam avut joc la supape!!! si mi sol futut supapele acuma leam si rectificat sa inchida bine si am pus totu la semn!!! nu mai stiu ce sai fak il sparg so mai uita un mecanic la el si nu poate sasi dee seama ce are totu merge bine aprindere la fal !!!

Astept pareri!!1 sau pe scurt help cai dau fok :bounce:

 

 

SCZ AM DAT ADDREPLAY!!! FARA SA VREAU!!!

Nu te enerva ca te enervezi pe bani tai.Sup adm 0.10. sup ev 0.20. Chiar daca iti mere prost chinuete vreo 30,,,50 km cu el asa ,si ai sa vezi ca se aseaza singur. Nu dispera :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut oameni buni!

 

va rog sa-mi dati cateva raspunsuri legate de dr. vreau sa achizitionez un motor din aceasta categorie, eu unul uitandu-ma dupa dr 600, tenere 660 sau f600. ca proprietari, care credeti ca sunt atuurile dr-ului fata de celelalte? si mai ales asta ma intereseaza: azi am vazut un dr in vederea cumpararii. ce m-a dat inapoi rau a fost zgomotul neobisnuit pe care il face la pornire si la oprire. cand cupleaza electrostarterul se aude ca si cum nu s-ar potrivi dintii bine ( genul de scartait ) dupa care o ia. cand e motorul mai cald parca nu face la fel de tare. iar la oprire iar ceva de acelasi gen. proprietarul spune ca asa fac toate :cheers:)

cat este de adevarat?? si va rog, la ce ar trebui sa ma uit mai cu atentie ( sa verific ) la acest model ?

 

multam mult de tot.

Daca vrei un DR 650 R , care are pornirea doar la kick , am unul de vanzare , ieftin si bun , aspectuos , care mai ales tine cu casa . Mai ofer in pret un rand de cauciucuri de cros si o casca de cros . Intre timp am achizitionat un V-strom , motiv pentru care vreau sa dau DR-ul . Cine este interesat ma poate gasi aici . Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaaa.... nu mai inteleg nimic, wtf is going on here? :cheers: Street Fighter ii dadea replica aia lui Pedro, dar tot gratuit, fara sa inteleaga ce vroia sa zica acesta, deci nu vorbea cu tine Sebi.

 

In alta ordine de idei: Sebi, nu dai cauciucurile alea de cross separat?

Ah si by the way, care e pretul DeRe-ului?

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...