Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Frumos motorul bafta la vanzare.

 

Dupa ce v-am stresat cu intinsul lantului balansier uite ca acum 2 seri m-am apucat de ea. Am desfacut acolo toate cele, recunosc ca la demontat a fost destul de simplu, insa la montat mi-a cam dat cu virgula. M-am chinuit apro o ora sa nimeresc pinioanele alea acolo cand am pus capacul de la magnetou inapoi. Alfel operatiunea in sine de intindere a lantului e destul de simpla. Respecti manualul si e ok, e descris foarte bine. In cele din urma am reusit sa montez totul, sper sa fi pus bine la loc toate rotitele dar ma gandesc ca daca nu intrau la locul lor nu se inchidea capacul. A pornit la prima cheie si acum la semafor e liniste totala, se aude doar esapamentul. Parca merge o idee si mai frumos.

 

Va multumesc pentru sfaturi si asfalt uscat. Altfel nu mai este nimeni pe aici dornic de o intrunire la o bere sau o plimbare? Mai povestim despre vacile astea monocilindrice. Numai bine

 

de cand ai intins lantul, nu parca... fluiera? si eu am facut la fel si mie asa m-i se pare.

Editat de ocsy2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De cand am intins lantul eee........ liniste. Chiar am ramas surprins ca la semafor aud motoarele altor masini sau ale altor motociclete de langa mine. Nu mai e tractor. A meritat "chinuiala". In mers nu mi s-a parut nimic deosebit. Acum se aude doar toba. Cand am desfacut am gasit lantul destul de moale. Cand am dat drumul la suruburile intinzatorului am vazut cum l-a intins imediat. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cand ai intins lantul, nu parca... fluiera? si eu am facut la fel si mie asa m-i se pare.

 

Asa imi facea mie dupa ce l-am intins la DR-ul vechi. Fluiera. A trebuit sa il schimb ca era deja prea uzat si nu mai aveam ce-i face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand am intins lantul eee........ liniste. Chiar am ramas surprins ca la semafor aud motoarele altor masini sau ale altor motociclete de langa mine. Nu mai e tractor. A meritat "chinuiala". In mers nu mi s-a parut nimic deosebit. Acum se aude doar toba. Cand am desfacut am gasit lantul destul de moale. Cand am dat drumul la suruburile intinzatorului am vazut cum l-a intins imediat. Numai bine

 

mersi. s-a ai parte de multi km cu el.

Mesaj completat

Asa imi facea mie dupa ce l-am intins la DR-ul vechi. Fluiera. A trebuit sa il schimb ca era deja prea uzat si nu mai aveam ce-i face.

 

eu cu lantul asta am aprox. 10 mii km. de cand l-am schimbat. e DID m-a gandesc ca ar mai trebui s-a mearga. in afara ca fluiera, nu are nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi. s-a ai parte de multi km cu el.

Mesaj completat

 

 

eu cu lantul asta am aprox. 10 mii km. de cand l-am schimbat. e DID m-a gandesc ca ar mai trebui s-a mearga. in afara ca fluiera, nu are nimic.

eu asta toamna am schimbat balansierul, am pus tot DID si dupa am observat si eu asta ca fluiera ;), de atunic pana acum am facut vreo 6000 de km si nu am avut nici o problema ( l-am mai intins doar cand am schimbat uleiul la 4000 de km ), sper sa nu am nici pe viitor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU AM FACUT UN REGLAJ DE SUPAPE LA dr 600 SI IN RELANTI S-A MARIT VIBRATIA.

TREBUIE SA FAC SI UN REGLAJ DE INTINDERE DE LANT LA BALANSIER?

SI IN CE CONSTA CA NU AM CARTEA?

 

Daca te uiti pe topicul asta in posturi de hmm... cred ca anul trecut pe vremea asta, ai sa vezi ca explic eu ce si cum e cu balansierii si lantul lor, cum se regleaza, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum la urmatorul schimb, ca nu mai dau uleiul jos.

Am pus REPSOL full syntetic 10W40 - sa experimentam ;)

Mesaj completat

"Ca sa reglezi balansierul trebuie dat jos capacul de la aprindere, slabit "platoul cu intinzatorul" plus surubul de blocaj al intinzatorului si apoi stranse la loc. Daca tot asa face inseamna ca cere altul.

Cel mai bine cauti manualul si citesti in el."

 

 

Dupa o ara si jumatate de "maturat" topicul nu am gasit decat ce este prins intre ghilimele despre reglarea lantului balansier.

Dupa ce am reglat supapele de evacuare si admisie, la relanti are vibratii destul de mari (fata de inainte).

Ma poate lamuri si pe mine cineva ?

 

 

 

 

Mesaj completat

Acum la urmatorul schimb, ca nu mai dau uleiul jos.

Am pus REPSOL full syntetic 10W40 - sa experimentam :D

Mesaj completat

"Ca sa reglezi balansierul trebuie dat jos capacul de la aprindere, slabit "platoul cu intinzatorul" plus surubul de blocaj al intinzatorului si apoi stranse la loc. Daca tot asa face inseamna ca cere altul.

Cel mai bine cauti manualul si citesti in el."

 

Dupa o ora si jumatate de "maturat" topicul nu am gasit decat ce este prins intre ghilimele despre reglarea lantului balansier.

Dupa ce am reglat supapele de evacuare si admisie, la relanti are vibratii destul de mari (fata de inainte).

Ma poate lamuri si pe mine cineva ?

post-28174-1285423482_thumb.jpg

post-28174-1285423591_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu o sa,. de DR 800 BIG

la a mea nu se potriveste prinderea si nu am chef sa o modific.

daca te aranjeaza, e a ta pentru suma de 200 ron+transport(cu atata l-am luat si eu, culmea, de la Timisoara)

 

Mesaj completat

am masurat mai devreme, nu se potriveste seaua de 800 la 650.

vezi ca dezmembreaza cineva un 650, poate are el:

 

/index.php?showtopic=547420

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Crash Bar poti face foarte simplu din teava de 1/2"... chiar si fara masina de indoit teava... poti sa cumperi direct coturi de instalatii pentru sudat (1/2" fara filet)... si sudezi...

 

In cel mai rau caz ai nevoie de unghi mare de 90 grade si nu trebuie decat sa tai din coturi ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu unul de DR 600 - albastru ORIGINAL :laugh:

Da domnilor acum si cu poza chiar si cu prinderea:

post-28174-1287685658_thumb.jpgpost-28174-1287685668_thumb.jpg

 

Si inca cateva repere pentru DR 600 de vanzare : ghidon original, vitezometru, semnale halogen:

post-28174-1287685783_thumb.jpgpost-28174-1287685820_thumb.jpgpost-28174-1287685841_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu unul de DR 600 - albastru ORIGINAL :laugh:

Da domnilor acum si cu poza chiar si cu prinderea:

post-28174-1287685658_thumb.jpgpost-28174-1287685668_thumb.jpg

 

Si inca cateva repere pentru DR 600 de vanzare : ghidon original, vitezometru, semnale halogen:

post-28174-1287685783_thumb.jpgpost-28174-1287685820_thumb.jpgpost-28174-1287685841_thumb.jpg

 

Toba originala, cauciucuri de strada Pirelli:

post-28174-1287686014_thumb.jpgpost-28174-1287686032_thumb.jpgpost-28174-1287686052_thumb.jpg

 

La preturi OK, garantat :D

 

Astept PM

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...