tavktm Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Salutare colegi ! Dupa multi ani de pauza moto, m-am hotarat sa intru in clubul vostru, daca pot spune asa, si am ales un DR 650 SE 1998. Nu cunosc foarte bine modelul dar sper sa ma descurc. Toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 (editat) Vazusem anterior ca cineva vroia sa isi monteze un ventilator pe radiatorul de ulei. Cred ca asa ceva s-ar preta cel mai bine. Sunt ventilatoare care alimentate la 12v ajung la peste 4000rot/minut. Partea buna e au protectie, nu pot fi alimentate decat intr-un singur sens, sunt 2 in acelasi set. Pentru doritori discutam pretul de bun simt pe pm. Editat Februarie 14, 2015 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavktm Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Langa indicatorul NEUTRAL, mai este unul cu TURN. Care palapaia la ultima iesire. Aveti idee ce este ? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Salut! Daca sunt posesori, de dr 800 big s, am 3 seturi de placute de frana Ferodo Platinum FDB 481P care ma incurca. Sunt noi, in ambalajul original. As vrea 50 lei/set (stiu ca am dat peste 100/set). Poate-i trebuiesc cuiva ca eu nu mai am ce face cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Vazusem anterior ca cineva vroia sa isi monteze un ventilator pe radiatorul de ulei. Cred ca asa ceva s-ar preta cel mai bine. Sunt ventilatoare care alimentate la 12v ajung la peste 4000rot/minut. Partea buna e au protectie, nu pot fi alimentate decat intr-un singur sens, sunt 2 in acelasi set. Pentru doritori discutam pretul de bun simt pe pm. eu eram ala.... e de la o placa video? Da-mi un pret pe PM....A si dimensiunea ansamblului cu totul. Merci Langa indicatorul NEUTRAL, mai este unul cu TURN. Care palapaia la ultima iesire. Aveti idee ce este ? Multumesc, Teoretic este semnalizarea. Daca nu semnalizai in momentul ala probabil e un contact imperfect. Dar cred ca semnalizai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 semnalizarea, cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavktm Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Da, semnalizam fara sa stiu ! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 chucki Ai pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) Scuze colegilor carora le-am raspuns tarziu, dar am avut ceva ocupatie. Asa arata inainte: Asa arata dupa o chinuiala de cateva zile: Ce am facut: modificat un pic instalatia electrica (prin adaugare de relee, sigurante, prize), verificat intins cele doua lanturi (distributie verificat si balansieri intins), distante supape, curatat reglat carburatoare, schimbat ulei, filtre si bujii, schimbat socul cu varianta de la 750 (ca sa scap de cablu si buton; butonul original nu-l mai aveam), vopsit cu plastidip(echivalent) si actibilzat ceva piese de caroserie, montat suporti topcase si sidecase Givi, crashbar, parbriz touring, manere incalzite, montat proiectoare, montat 2 prize ( una in bord si una sub topcase), schimbat placute frana fata, curatat etrier, montat aparatori de praf pentru amortozoare fata si aparatoare disc frana. Si ca sa inchei cum se practica: Motocicleta arata si finctioneaza foarte bine. Editat Februarie 23, 2015 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavktm Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Postez si eu o poza de la prima iesire. Totul a decurs ok, incerc sa ma obisnuiesc moto. Ar cam trebui sa pun niste anvelope mai cramponate. Momentam am pe spate Conti 120/80-17, ma gandesc sa pun 130/70-17 un Michelin T63, ce ziceti, merge schimbata asa dimensiunea ? Editat Februarie 25, 2015 de tavktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Postez si eu o poza de la prima iesire. Totul a decurs ok, incerc sa ma obisnuiesc moto. Ar cam trebui sa pun niste anvelope mai cramponate. Momentam am pe spate Conti 120/80-17, ma gandesc sa pun 130/70-17 un Michelin T63, ce ziceti, merge schimbata asa dimensiunea ? Din cate vad eu, avem aceeasi roata (sistem) pe spate....iar eu am trecut in carte si pe moto 130/80. Asa ca n-are de ca sa nu mearga.. Editat Februarie 25, 2015 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Asa arata acum, dupa o spalare buna Salut baieti. A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat pe forum si atunci eram la grupul posesorilor de Suzuki gs 500. Am si eu o intrebare. Sunt mandrul posesor al motoretei din imaginea alaturata, ajutati-ma va rog cu ceva pareri. Are rost sau nu sa o resuscitez? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Chiar incepe sa arate bine....Bafta in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Pedala aia de start e originala? Mi se pare lunga rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 » Post actualizat in 11 Mar 2015 17:42Cel mai interesant devine dupa minutul 4:25.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Vintage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Nici nu stiu ce e original si ce nu e la ea ). Parerile si comentariile sunt bine venite, asa mai invat si eu cate ceva. Eu am "reciclat" motoreta de la un amic de-al meu care o tinea degeaba si vreau sa o pun pe roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavktm Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 (editat) Scuze ca poate intrebarile sunt banale, dar cu ce pot gresa si eu pe la lant, rulmenti, roti etc. Este un spray ceva potrivit ? Si pe sa cu ce se da de obicei, pentru protectie suplimentara ? Azi am spalat-o prima data, cu furtunul, cu grija cat am putut. Multumesc. Editat Martie 21, 2015 de tavktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 salutare dragi posesori de monocilindre. am si eu o problema cu un suzuki freewind... este acelasi motor de pe suzuki dr 650. imi pierde ulei pe la capacul de la filtrul de ulei ( cel care este prins in 3 suruburi) Capacul este prins bine, suruburi stranse....numai ca acolo se pare ca este pus un silicon negru in loc de garnitura. unde gasesc sa cumpar garnitura pentru acel capac al filtrului de ulei ?! am inteles ca nici filtrele noi cumparate nu vin la pachet cu acea garnitura Multumesc anticipat de ajutor si scoateti motorasele la aer ca a venit vremea buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Confectioneaza-ti dintr-o foaie de calendar de perete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 NU se poate face din foaie, ca acolo e un O-Ring. Un prieten de-al meu a avut aceeasi problema la Freewind si a cumparat de la Louis O-Ringul: https://www.louis.de/artikel/o-ring-fuer-oelfilter-fuer-suzuki-dr-650-se-seu/100507?filter_bike_id=0699&list=58108632 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 salutare dragi posesori de monocilindre. am si eu o problema cu un suzuki freewind... este acelasi motor de pe suzuki dr 650. imi pierde ulei pe la capacul de la filtrul de ulei ( cel care este prins in 3 suruburi) Capacul este prins bine, suruburi stranse....numai ca acolo se pare ca este pus un silicon negru in loc de garnitura. unde gasesc sa cumpar garnitura pentru acel capac al filtrului de ulei ?! am inteles ca nici filtrele noi cumparate nu vin la pachet cu acea garnitura Multumesc anticipat de ajutor si scoateti motorasele la aer ca a venit vremea buna! Sau varianta romaneasca...doar ca e la set si destul de scump: http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/suzuki-dr-650:65470/article/93405 Scuze ca poate intrebarile sunt banale, dar cu ce pot gresa si eu pe la lant, rulmenti, roti etc. Este un spray ceva potrivit ? Si pe sa cu ce se da de obicei, pentru protectie suplimentara ? Azi am spalat-o prima data, cu furtunul, cu grija cat am putut. Multumesc. rulmenti, roti vaselina, pentru lant exista sprayuri de lant vezi aici: http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/search/spray+lant/in/all/ Spray-uri exista si pe la supermarket-uri...acum cat de bune sunt....dar decat de loc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavktm Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Danke ! Vroiam sa mai intreb daca este ok sa o spal cu furtunul, are puncte sensibile la apa ? Oricum e logic ca nu am udat ceasurile si far etc ! In alta ordine de idei, am gasit un anunt cred eu interesant pentru DR-isiti. http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-dr650-ID3f9k1.html#90f2a2d397 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Mi se pare destul de dubios sa cumperi o mobra pe care nici macar nu o poti porni.Poate doar daca ai una identica si ai nevoie de ceva piese. Acum si problema mea: din cand in cand parca se pune un dop....adica mere la relanti ok si dintr-o data parca se taie partea electrica si da sa moara. Daca relantiul este la 1500-2000 dupa cadere reuseste sa-si revina...daca e sub 1500 moare. Pe urma porneste ok. Am vazut ca, caderile sunt influentate si de amestec (sunt mai dese sau mai rare) dar si de cat de cald e motorul. Ce ar putea fi? Ps: pentru ca am un lipsus: ca sa saracesc amestecul (mai mult aer) trebuie sa desfiletez surubul cel greu accesibil (pilot screw)...nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Eu la a mea cand vroiam sa ii reglez aerul, mergeam cu motorul ca sa ajunga la temperatura optima de functionare, apoi din carburator ridicam putin relantiu si cu surubelnita ma jucam dupa aia cu surubul ala de aer pana in punctul in care simtem ca motorul se tureaza si merge cel mai rotund. Apoi coboram relantiu din surubul de la carburator si totul revenea la normal. Aveam si frana de motor mai buna, nu imi mai dadea pocnituri in toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.