chucki Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Pinionul spate sigur nu se potriveste... cumva ai de 170 distanta intre gauri? Parca am si d-ala. Ala mic se potriveste. Poti sa-mi dai mai multe date despre mobra? ca sa vad compatibilitati intre piese. An? Capacitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 motorul e de 600, din ce stiu eu din 88. problema e ca pt poze si masuratori nu prea pot sa ajung la motor. imi e la tara, ma duc maxim o data pe saptamana. daca sti sigur ca se potrivesc da-mi numai pinionul mic si lantul. oricum numai la pinionul mic am uzura, celalalt era asa de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Lantul il am intreg (l-am scos cu tot dupa bascula). Vrei sa-ti trimit si za de imbinare? Pinionul mic aproape sigur se potriveste.... Oricum daca nu sunt bune le trimiti innapoi. Zi un pret si cum facem.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Zi tu pretul, cu za de imbinare cu tot si iti dau datele pe pm sa faci coletul. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Hai ca m-am laudat degeaba:), sorry. Se pare ca pinioanele de atac de la dr 750, 800, 650 sunt la fel. Mai putin cel de la 600...care are aceleasi dimensiuni, numar de dinti, etc mai putin grosimea care este mai mica. Al tau are 7,2 mm iar astealalte 10 mm. Asa ca n-am. Dar vezi ca nu e un capat de tara...e destul de ieftinut: http://www.romimoto-piese.ro/category/10100000000/vehicle/suzuki-dr-600:20300/article/161002 Probabil ca nici lantul nu se prea pupa (teoretic are zalele mai largi), iar aici o sa ai o problema ca bag de seama ca sunt destul de scumpe: http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/suzuki-dr-600:20300/category/10199000000/ Daca te coafeaza cu ceva am un lant de la big-ul meu, pe care l-am schimbat, dar care mai tinea 1-2 sezoane. Probabil nici asta nu se potriveste bine....dar daca vrei sa-l pui, pana reusesti cat de cat s-o pui pe roti, ti-l pot trimite. Platesti doar transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 (editat) Al doilea cablu este tot decompresor , ala e un decompresor automat dar nu cred ca e neaparat sa il pui . Se prinde de pedala de pornire si cand apesi jumatate din pedala actioneaza decompresorul. dar daca il folosesti pe ala de mana e de ajuns PS : kanguru eu am 600 din 89 si sunt identice , Eu am reparato complet anul trecut Editat Ianuarie 31, 2015 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Hai ca m-am laudat degeaba:), sorry. Se pare ca pinioanele de atac de la dr 750, 800, 650 sunt la fel. Mai putin cel de la 600...care are aceleasi dimensiuni, numar de dinti, etc mai putin grosimea care este mai mica. Al tau are 7,2 mm iar astealalte 10 mm. Asa ca n-am. Dar vezi ca nu e un capat de tara...e destul de ieftinut: http://www.romimoto-piese.ro/category/10100000000/vehicle/suzuki-dr-600:20300/article/161002 Probabil ca nici lantul nu se prea pupa (teoretic are zalele mai largi), iar aici o sa ai o problema ca bag de seama ca sunt destul de scumpe: http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/suzuki-dr-600:20300/category/10199000000/ Daca te coafeaza cu ceva am un lant de la big-ul meu, pe care l-am schimbat, dar care mai tinea 1-2 sezoane. Probabil nici asta nu se potriveste bine....dar daca vrei sa-l pui, pana reusesti cat de cat s-o pui pe roti, ti-l pot trimite. Platesti doar transportul. Nu-i problema, stai linistit ca mai gasesc eu piese pe ici pe colo. Ms oricum de ajutor » Post actualizat in 02 Feb 2015 17:51 Al doilea cablu este tot decompresor , ala e un decompresor automat dar nu cred ca e neaparat sa il pui . Se prinde de pedala de pornire si cand apesi jumatate din pedala actioneaza decompresorul. dar daca il folosesti pe ala de mana e de ajuns PS : kanguru eu am 600 din 89 si sunt identice , Eu am reparato complet anul trecut La al meu o sa mai dureze reparatiile, ca eu acum sunt foarte ocupat cu nunta care o sa fie peste 3 luni si imi schimb si locul de munca ). deci. sper sa ma dau anul asta pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Nu-i problema, stai linistit ca mai gasesc eu piese pe ici pe colo. Ms oricum de ajutor » Post actualizat in 02 Feb 2015 17:51 La al meu o sa mai dureze reparatiile, ca eu acum sunt foarte ocupat cu nunta care o sa fie peste 3 luni si imi schimb si locul de munca ). deci. sper sa ma dau anul asta pe motor Apai, felicitari atunci!!! Ramane valabila oferta cu lantul....daca crezi ca il poti folosi ti-l trimit cu tot cu za de imbinare. Sunt sanse sa ma nenorocesc si eu anu asta....dar mai prin august. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 sa fie cu noroc. multumesc de oferta cu lantul, dar daca nu suntem siguri ca se potriveste, nu are rost sa te las fara el. poate gasesti pe cineva la care sa-i fie bun sigur » Post actualizat in 08 Feb 2015 21:21Se pare ca am motive sa ma apuc de treaba » Post actualizat in 09 Feb 2015 20:53 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavktm Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Salutare colegi ! Dupa multi ani de pauza moto, m-am hotarat sa intru in clubul vostru, daca pot spune asa, si am ales un DR 650 SE 1998. Nu cunosc foarte bine modelul dar sper sa ma descurc. Toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 (editat) Vazusem anterior ca cineva vroia sa isi monteze un ventilator pe radiatorul de ulei. Cred ca asa ceva s-ar preta cel mai bine. Sunt ventilatoare care alimentate la 12v ajung la peste 4000rot/minut. Partea buna e au protectie, nu pot fi alimentate decat intr-un singur sens, sunt 2 in acelasi set. Pentru doritori discutam pretul de bun simt pe pm. Editat Februarie 14, 2015 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavktm Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Langa indicatorul NEUTRAL, mai este unul cu TURN. Care palapaia la ultima iesire. Aveti idee ce este ? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Salut! Daca sunt posesori, de dr 800 big s, am 3 seturi de placute de frana Ferodo Platinum FDB 481P care ma incurca. Sunt noi, in ambalajul original. As vrea 50 lei/set (stiu ca am dat peste 100/set). Poate-i trebuiesc cuiva ca eu nu mai am ce face cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Vazusem anterior ca cineva vroia sa isi monteze un ventilator pe radiatorul de ulei. Cred ca asa ceva s-ar preta cel mai bine. Sunt ventilatoare care alimentate la 12v ajung la peste 4000rot/minut. Partea buna e au protectie, nu pot fi alimentate decat intr-un singur sens, sunt 2 in acelasi set. Pentru doritori discutam pretul de bun simt pe pm. eu eram ala.... e de la o placa video? Da-mi un pret pe PM....A si dimensiunea ansamblului cu totul. Merci Langa indicatorul NEUTRAL, mai este unul cu TURN. Care palapaia la ultima iesire. Aveti idee ce este ? Multumesc, Teoretic este semnalizarea. Daca nu semnalizai in momentul ala probabil e un contact imperfect. Dar cred ca semnalizai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 semnalizarea, cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavktm Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Da, semnalizam fara sa stiu ! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 chucki Ai pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) Scuze colegilor carora le-am raspuns tarziu, dar am avut ceva ocupatie. Asa arata inainte: Asa arata dupa o chinuiala de cateva zile: Ce am facut: modificat un pic instalatia electrica (prin adaugare de relee, sigurante, prize), verificat intins cele doua lanturi (distributie verificat si balansieri intins), distante supape, curatat reglat carburatoare, schimbat ulei, filtre si bujii, schimbat socul cu varianta de la 750 (ca sa scap de cablu si buton; butonul original nu-l mai aveam), vopsit cu plastidip(echivalent) si actibilzat ceva piese de caroserie, montat suporti topcase si sidecase Givi, crashbar, parbriz touring, manere incalzite, montat proiectoare, montat 2 prize ( una in bord si una sub topcase), schimbat placute frana fata, curatat etrier, montat aparatori de praf pentru amortozoare fata si aparatoare disc frana. Si ca sa inchei cum se practica: Motocicleta arata si finctioneaza foarte bine. Editat Februarie 23, 2015 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavktm Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Postez si eu o poza de la prima iesire. Totul a decurs ok, incerc sa ma obisnuiesc moto. Ar cam trebui sa pun niste anvelope mai cramponate. Momentam am pe spate Conti 120/80-17, ma gandesc sa pun 130/70-17 un Michelin T63, ce ziceti, merge schimbata asa dimensiunea ? Editat Februarie 25, 2015 de tavktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Postez si eu o poza de la prima iesire. Totul a decurs ok, incerc sa ma obisnuiesc moto. Ar cam trebui sa pun niste anvelope mai cramponate. Momentam am pe spate Conti 120/80-17, ma gandesc sa pun 130/70-17 un Michelin T63, ce ziceti, merge schimbata asa dimensiunea ? Din cate vad eu, avem aceeasi roata (sistem) pe spate....iar eu am trecut in carte si pe moto 130/80. Asa ca n-are de ca sa nu mearga.. Editat Februarie 25, 2015 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Asa arata acum, dupa o spalare buna Salut baieti. A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat pe forum si atunci eram la grupul posesorilor de Suzuki gs 500. Am si eu o intrebare. Sunt mandrul posesor al motoretei din imaginea alaturata, ajutati-ma va rog cu ceva pareri. Are rost sau nu sa o resuscitez? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Chiar incepe sa arate bine....Bafta in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Pedala aia de start e originala? Mi se pare lunga rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 » Post actualizat in 11 Mar 2015 17:42Cel mai interesant devine dupa minutul 4:25.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Vintage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.