Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Salut domnilor ! Ieri am reusit sa rup cheia in broasca de blocare a ghidonului.

Am deblocat, am uitat sa scot cheia si am facut manevre stanga-dreapta.

A mai patit careva dintre voi asa ceva ? Daca da, a reusit sa scoata bucata rupta ? Sau, cel mai simplu ar fi sa caut o broasca noua/veche ?

Mie nu-mi vine in cap decat sa polizez capatul nitului care tine capacelul (si implicit broasca).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mi-a trecut si mie prin cap, inainte de a ma apuca sa distrug, sa pun o picatura de adeziv puternic gen Loctite si dupa ce se intareste sa incerc extractia.

Ploaia insa mi-a amanat planurile. Dar, cred ca mai simplu ar fi cu magnetul...merci de idee.

Oricum, chiar daca o las acolo, nu exista riscul de a se bloca ghidonul in mers, ca de furat nu cred ca tenteaza pe nimeni. Poate doar vreun maniac, pentru piese :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E putin probabil sa gasesti ceva din astea in stare buna, fiind piese de uzura, baietii care dezmembreaza motoare nu le dezmembreaza de noi ci fiindca au probleme. Piese noi din fericire se gasesc dar, evident sunt mai scumpe.

Asa pentru o improvizatie sau ca sa nu stea mobra degeaba se poate incerca, baga o cautare.

Ca o curiozitate, eu de cate ori (cu o singura exceptie) am sunat dupa ceva, tocmai se daduse...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivel prea mare de ulei....putin probabil. Epuratorul de gaze numai este...(daca te referi la acel furtun care iese din partea de sus a motorului si intra intr-un lacas din cutia filtrului de aer). Eu nu mai am cutia filtrului de aer. Este o adaptare facuta cu un filtru de aer sport. La garnitura nu am umbala. Doar la capacul de la culbutori...mai jos nu am umblat. Dar am zis ca poate e garnitura pentru ca de se mai arde....

daca nu ai rezolvat deja problema. eu am strangulat din gresala furtunul ce duce din capacul chilasei in cutia filtrului de aer si imi scotea fum alb gri pe toba si mirosea a ulei ars. s-a intamplat 2 zile pana am vazut furtunul prins intre rezervor si cadru. l-am eliberat si de atunci nu am mai avut problema. are mare legatura una cu alta. la dr 800 big 96

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari la toata lumea!

 

Ma numesc Roman si sunt fericitul posesor al unui DR650RSE din 1995, model cu pornire la buton. Am achizitionat motorul recent si m-am apucat sa-l cosmetizez pentru primavara.

Cand i-am desfacut capacul de la cilindru(cu culbutori) am dat de urmatoarele bube, am inteles ca sunt foarte comune pentru modelul asta:

1. Colbutor admisie uzat 2-3 mm

2. Ax came uzat(vezi poza de mai jos)

3. Capac uzat in lacasul axului.

 

Culbutor am gasit, Capac si ax imi trimite moto_dan (multumiri!!!).

As vrea un sfat si o trimitere la un tutorial pentru schimbarea axului cu came.

Am citit manualul si este clar descris cum trebuie sa fie aliniat pinionul de distributie si motorul in TDC. As vrea niste sfaturi practice la ce sa fiu atent si ce greseli sa nu fac.

 

Va multumesc, Roman

post-92221-0-26886900-1449416673_thumb.jpg

post-92221-0-79326900-1449416867_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata treaba e din semne. Trebuie sa pui motorul in Pms cand toate supapele sunt inchise...iti dai seama foarte usor ...folosind semnul T de pe volanta, care se observa prin gaura de la surubul care se desface cu cheia de 17 de pe capacul din stanga motor. O sa ai nevoie sa desfaci si capacelul ala lateral de pe capacul din stanga motor, iar de acolo sa invarti motorul. Inainte de toate sa scoti o bujie ca sa nu ai compresie in camera de ardere. Apoi dupa ce pui motorul pe semne trebuie sa urmaresti ca pinionul de la axul cu came sa aiba cele doua semne de pe el paralele cu buza chiuloasei. Desfaci usor apoi intinzatorul lantului de distributie si desfaci pinionul ala de sus ...fara a misca prea mult de lant, ca sa nu decaleti distributia.

 

Minunea asta se intampla cand motorul merge fara ulei...sau cand s-au facut pe el fel si fel de experimente cu tipuri de ulei. Personal am patit-o cu culbutorul de evacuare, mi-a mancat din talpa, axul a scapat, am ramas la 20km de casa fara ulei...am pierdut cam 1l. De la vibratii mi s-a desfacut capacul de la admisie ala s-a ridicat frumos si pe acolo mi-a sarit ulei peste toata motocicleta....partea din spate motor facuse o baie in toata regula... La toata faza asta,, lantul de transmisie s-a bucurat cel mai mult....ala fiind atunci uns prin toate cotloanele...:))

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa aduc axe cu came stock si sport pt suzuki Dr 600 si 650rs. Cele stock la 380 ron si cele sport la 420. Culbutori la 250 ron perechea. Toate sunt noi. Care va inscrieti sa imi spuneti ca sa stiu cate aduc.Disponibile peste 2 saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colbutori DR 350 nu aduceti?

Nu stiu, va trebui sa intreb. Dar de 350 sint 2 modele, trebuie sa stiu exact de care.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colbutorul de pe admisie este diferit de cel de pe evacuare si de asta sunt 2 modele?!?

 

Sau se refera la doua tipuri de motoare (27HP & 30HP sau decompresor manual sau automat)?

Nu, clar ca cel de pe evacuare este diferit de cel de pe admisie. Ideea este ca sunt 2 tipuri de motoare pe 350, implicit difera si culbutorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colbutorul de pe admisie este diferit de cel de pe evacuare si de asta sunt 2 modele?!?

 

Sau se refera la doua tipuri de motoare (27HP & 30HP sau decompresor manual sau automat)?

2 motoare diferite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...