B.B. Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/di...uki-dr-600.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 800-le cat ia mediu, teoretic? mediu.. 5,5 practic...teoretic stii ca iti scot okii cu cifre incredibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 mediu.. 5,5 practic...teoretic stii ca iti scot okii cu cifre incredibile. ce-as putea face pentru a ajunge la asa o valoare strasnica? ce ziceti de o intalnire(nu intrunire) a dr-istilor undeva, punem de-un gratar, cort, o noapte, in ceva weekend cald? prezinta? ati participa? cinste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 poi ce sa zic,ce ar zice toata lumea... verif filtru de aer sa nu fie murdar ,bujiile sa fie bine reglate,cablul socului sa nu fie intins prea tare(vezi k tija aia de trga shocurili de la ambele carburi se ma blocheaza),baga benzina de 95(la mine consuma mai mult cu aia de 98 dar mere parca mai rotund),acele de dozaj de la carburi sa fie la a 2a crestatie de sus in jos ...incearca o data si cu acele coborite de tot sa vezi cum e,daca e anemica tare ridicale inapoi la a2a,regleaza amestecul la mersul in gol(aerele)cum vrea motorul tau sa mearga(aci urechea ta de "muzicant" intra in actiune)nu cum zice in cartea(la mine nu are nici o treba cu cartea),verifica membranele carburilor atent sa nu fie ciupite,verif rotile sa se invirta usor,umfla un pic mai tare caucioacele...verif atent jocul la supape la temperatura recomandata sau ar mai fi un fel in care tre sa incingi motorul la temp de lucru si repede sa vezi jocul supapelor carear trebui sa fie zero sau mai bine zis surubul de reglaj joc sa atinga la fix capul supapei nici sa apese nici sa ai joc...ai inteles tu...si mai libera toba dar nu tigaie dinaia....toate astea atent bigudite te aduc spre cifrele alea .... baga o data la 2,3 rezervoare aditiv dinala "valve cleaner"(atit scrie pe el nimic altceva) sa mai curetze calamina de pe supape sa etanseze mai bine...fii antena k asta nu il folosesti o data si gata ,dupa cum am zis bagi un rezevor,doua...mai mergi unu,doua rez ,iar mai bagi si tot asa ... sau cara mai putin cu ea ,mergi mai mult singur ,mai intins si mai mult afara din localitate.. glumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 tot e cum ai zis tu, afara de bujii. da mi-am luat noi, iridium, care vin montate curand. valve cleaner n-am incercat, da' as putea incepe... daca il scot la mediu 6.5 deja ma multumesc! de intalnire ce ziceti mai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 poate mergi si tu nitzel mai spotiv... .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 poate mergi si tu nitzel mai spotiv....... atuncea am 8-9 in oras 7 la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 (editat) salut oameni buni! va rog sa-mi dati cateva raspunsuri legate de dr. vreau sa achizitionez un motor din aceasta categorie, eu unul uitandu-ma dupa dr 600, tenere 660 sau f600. ca proprietari, care credeti ca sunt atuurile dr-ului fata de celelalte? si mai ales asta ma intereseaza: azi am vazut un dr in vederea cumpararii. ce m-a dat inapoi rau a fost zgomotul neobisnuit pe care il face la pornire si la oprire. cand cupleaza electrostarterul se aude ca si cum nu s-ar potrivi dintii bine ( genul de scartait ) dupa care o ia. cand e motorul mai cald parca nu face la fel de tare. iar la oprire iar ceva de acelasi gen. proprietarul spune ca asa fac toate ) cat este de adevarat?? si va rog, la ce ar trebui sa ma uit mai cu atentie ( sa verific ) la acest model ? multam mult de tot. Editat Martie 12, 2009 de k100rs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 In primul rand DR600 nu are demaror. Ce ai vazut tu era un DR650RS probabil. Daca e bun, merita. E mai usoara decat celelate si mai nervoasa. Consuma putin. Daca ai grija la ulei te duce pana in 80000km fara probleme, dupa care trebuie umblat la distributie (schimbat lant) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 salut oameni buni! va rog sa-mi dati cateva raspunsuri legate de dr. vreau sa achizitionez un motor din aceasta categorie, eu unul uitandu-ma dupa dr 600, tenere 660 sau f600. ca proprietari, care credeti ca sunt atuurile dr-ului fata de celelalte? si mai ales asta ma intereseaza: azi am vazut un dr in vederea cumpararii. ce m-a dat inapoi rau a fost zgomotul neobisnuit pe care il face la pornire si la oprire. cand cupleaza electrostarterul se aude ca si cum nu s-ar potrivi dintii bine ( genul de scartait ) dupa care o ia. cand e motorul mai cald parca nu face la fel de tare. iar la oprire iar ceva de acelasi gen. proprietarul spune ca asa fac toate ) cat este de adevarat?? si va rog, la ce ar trebui sa ma uit mai cu atentie ( sa verific ) la acest model ? multam mult de tot. La oprire nu are cum sa fie demarorul. Si XTZ-ul meu scoate un tzacanit puternic cand il opresc. In 90 % din cazuri. Pompa de benzina nu e electrica. Asa ca nu stiu ce genereaza tzacanitul respectiv. Dar nu cred ca e o problema. Mai ingrijorator e zgomotul pe care zici ca-l auzi la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 si eu aveam dilema asta la big, mai multi mi-au zis ca asa fac toate, l-am luat, tot asa a facut, si inca va mai face mult si bine sper. de pornit porneste ca ceasu'! toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Sal, bene o avea probleme la motor sau electromotor de se aude zgomotu ala ciudat , in fine mie mia spui cineva ca o rola pe care calca pe volanta poate sa aibe joc de rulment si pinionu de pornire nu merge drept!!! asta am intreba asta mi sa spus de un dr ist care a avut aceiasi prob!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 va rog sa-mi dati cateva raspunsuri legate de dr. vreau sa achizitionez un motor din aceasta categorie, eu unul uitandu-ma dupa dr 600, tenere 660 sau f600. ca proprietari, care credeti ca sunt atuurile dr-ului fata de celelalte? si mai ales asta ma intereseaza: azi am vazut un dr in vederea cumpararii. ce m-a dat inapoi rau a fost zgomotul neobisnuit pe care il face la pornire si la oprire. cand cupleaza electrostarterul se aude ca si cum nu s-ar potrivi dintii bine ( genul de scartait ) dupa care o ia. cand e motorul mai cald parca nu face la fel de tare. iar la oprire iar ceva de acelasi gen. proprietarul spune ca asa fac toate ) cat este de adevarat?? si va rog, la ce ar trebui sa ma uit mai cu atentie ( sa verific ) la acest model ? Personal, fara vreun interes, iti recomand exemplarul acesta : /index.php?...t&p=1751826 De asemenea, in subsectiunea "Vreau si eu enduro" vei gasi foarte multe topicuri in care modelele DR sunt comparate cu altele din aceeasi categorie. Spor la ales si investit corect banii si te asteptam sa scrii/sa pui poze cu ce ti-ai luat. Bafta si numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 va rog sa-mi dati cateva raspunsuri legate de dr. vreau sa achizitionez un motor din aceasta categorie, eu unul uitandu-ma dupa dr 600, tenere 660 sau f600. ca proprietari, care credeti ca sunt atuurile dr-ului fata de celelalte? si mai ales asta ma intereseaza: azi am vazut un dr in vederea cumpararii. ce m-a dat inapoi rau a fost zgomotul neobisnuit pe care il face la pornire si la oprire. cand cupleaza electrostarterul se aude ca si cum nu s-ar potrivi dintii bine ( genul de scartait ) dupa care o ia. cand e motorul mai cald parca nu face la fel de tare. iar la oprire iar ceva de acelasi gen. proprietarul spune ca asa fac toate )cat este de adevarat?? si va rog, la ce ar trebui sa ma uit mai cu atentie ( sa verific ) la acest model ? multam mult de tot. DR-ul nu are "atuuri" fata de alte modele. Pur si simplu are chestii in plus si chestii in minus, e dupa gustul fiecaruia. S-a discutat destul prin "zona asta". Ca sa rezum: ATUURI: motorul trage "barbateste", e foarte simpla constructiv, destul de usoara pentru categoria ei, manevrabila, nu se fereste de "teren greu"; CONRE: vibreaza ceva mai mult fata de altele, motorul nu e chiar elastic, daca nu ai grija la ulei nu te iarta, trebuie reglat lantul balansierului des, trebuiesc reglati culbutorii des, trebuie completat ulei ceva mai des decat la alte modele similare (nu conteaza uzura, de noua mananca ulei). Motorul pe care l-ai vazut tu este probabil un DR 650 RSE, unul visiniu, si probabil ai vorbit la telefon cu mine la sugestia proprietarului. Motocicleta respectiva este in stare buna, a fost mearsa numai touring. Starterele electrice de la DR-uri sunt facute cam "din topor", cu piese grosiere. 99% din ele au clinket la pornire si oprire (se poate auzi totusi si decompresorul automat carte mai "trozneste" cand se aranjeaza pe pozitie); mie personal mi-a placut cum se aude DR-ul respectiv, vroiam sa il iau pentru un prieten dar respectivul vrea una cu kickstarter. Eu nu te sfatuiesc deocamdata sa il iei, dimpotriva, trebuie sa stii bine ce vrei sa faci cu el si de la ce te astepti. DR-ul iti poate place sau nu... nu e cale de mijloc. Exista si alte alternative si daca vrei le discutam. in fine mie mia spui cineva ca o rola pe care calca pe volanta poate sa aibe joc de rulment si pinionu de pornire nu merge drept Fratioare, fii si tu mai concis/clar/logic/. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gra$$u Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 tot e cum ai zis tu, afara de bujii. da mi-am luat noi, iridium, care vin montate curand.valve cleaner n-am incercat, da' as putea incepe... daca il scot la mediu 6.5 deja ma multumesc! de intalnire ce ziceti mai? Nu pune iridiu pe DR800 ca ramai cu el in drum si nu stii de unde e , eu am patit-o asa de doua ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 va salut! merge yaco mvx 500 15w50 la dr??sau care e cel mai bun ca nu vreau sa am probleme cu el apoi pentru ca abia l-am facut!si un filtru unde gasesc??ulei am gasit yaco mvx 500 15w50 si motu tot 15w50..ma gandeam la yaco cum mia prescris domnu lupu' numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caty Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 DR-ul nu are "atuuri" fata de alte modele. Pur si simplu are chestii in plus si chestii in minus, e dupa gustul fiecaruia. S-a discutat destul prin "zona asta".Ca sa rezum: ATUURI: motorul trage "barbateste", e foarte simpla constructiv, destul de usoara pentru categoria ei, manevrabila, nu se fereste de "teren greu"; CONRE: vibreaza ceva mai mult fata de altele, motorul nu e chiar elastic, daca nu ai grija la ulei nu te iarta, trebuie reglat lantul balansierului des, trebuiesc reglati culbutorii des, trebuie completat ulei ceva mai des decat la alte modele similare (nu conteaza uzura, de noua mananca ulei). Motorul pe care l-ai vazut tu este probabil un DR 650 RSE, unul visiniu, si probabil ai vorbit la telefon cu mine la sugestia proprietarului. Motocicleta respectiva este in stare buna, a fost mearsa numai touring. Starterele electrice de la DR-uri sunt facute cam "din topor", cu piese grosiere. 99% din ele au clinket la pornire si oprire (se poate auzi totusi si decompresorul automat carte mai "trozneste" cand se aranjeaza pe pozitie); mie personal mi-a placut cum se aude DR-ul respectiv, vroiam sa il iau pentru un prieten dar respectivul vrea una cu kickstarter. Eu nu te sfatuiesc deocamdata sa il iei, dimpotriva, trebuie sa stii bine ce vrei sa faci cu el si de la ce te astepti. DR-ul iti poate place sau nu... nu e cale de mijloc. Exista si alte alternative si daca vrei le discutam. Fratioare, fii si tu mai concis/clar/logic/. Salutare.La un Dr 400 din 81 am inteles ca dist ar fi de 10 admisie,15 evacuare.Gresesc?!Daca mai detii alte informatii as fi recunoscatoare daca le'ai adauga.Multumesc.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 vrei sa zici 0,10 nu 10. oricum eu la dr 600 fac 0,10 si evacuarea si admisia si e ok nu le tine atacate si nici nu clantane!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caty Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 vrei sa zici 0,10 nu 10. oricum eu la dr 600 fac 0,10 si evacuarea si admisia si e ok nu le tine atacate si nici nu clantane!! la admisie nu s'a umblat..stiu ca la evacuare da si dublu d cat ai zis..e posibil ca din cauza asta sa intrerupa?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 de intrerupt...nu stiu exact oricum daca clantane nu intrerupe!!daca ai admisia 0,10 si evacuarea dublu tre sa mearga motorul dar clantane!!regleaza pe amandoua la 0,10 si tre sa mearga.intrerupe ori bujia ori pe la carburatie nu se alimenteaza calumea.....ori ai apa in benzina(patita de mine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Nu pune iridiu pe DR800 ca ramai cu el in drum si nu stii de unde e , eu am patit-o asa de doua ori ups... bun, 20 euro pe p@#a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 de intrerupt...nu stiu exact oricum daca clantane nu intrerupe!!daca ai admisia 0,10 si evacuarea dublu tre sa mearga motorul dar clantane!!regleaza pe amandoua la 0,10 si tre sa mearga.intrerupe ori bujia ori pe la carburatie nu se alimenteaza calumea.....ori ai apa in benzina(patita de mine) Vezi ca ea are alt motor fata de ce ai tu (dr 400) si e foarte posibil sa aiba reglaje diferite. Apropo, nici la tine nu cred ca sunt 0,10 admisie , evacuare... in primul rand ca sunt diferite distantele admisie/evacuare... ca merge bine si asa nu te contrazic. Pentru ea ar fi bine sa consulte un manual de service , daca o sa gasesc unul o sa il pun eu aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caty Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Vezi ca ea are alt motor fata de ce ai tu (dr 400) si e foarte posibil sa aiba reglaje diferite. Apropo, nici la tine nu cred ca sunt 0,10 admisie , evacuare... in primul rand ca sunt diferite distantele admisie/evacuare... ca merge bine si asa nu te contrazic. Pentru ea ar fi bine sa consulte un manual de service , daca o sa gasesc unul o sa il pun eu aici m'ai ajuta mult daca ai gasi..desi eu nu am gasit...mc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Suzuki DR400S 1980-1986, 2 valve OHC single: "Info from workshop manual for checking valve clearance is as follows: intake and exhaust valves must be checked and adjusted when piston is at Top Dead Centre - ENGINE COLD Since it may be difficult to insert feeler guage, clearance is adjusted by turning back the adjusting screw 1/8 turn (45 degree) after it contacts the valve." Acelasi motor cu GN400E Marauder 1979-1984. Mai sapam dupa manuale, poate gasim ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caty Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Suzuki DR400S 1980-1986, 2 valve OHC single: "Info from workshop manual for checking valve clearance is as follows: intake and exhaust valves must be checked and adjusted when piston is at Top Dead Centre - ENGINE COLD Since it may be difficult to insert feeler guage, clearance is adjusted by turning back the adjusting screw 1/8 turn (45 degree) after it contacts the valve." Acelasi motor cu GN400E Marauder 1979-1984. Mai sapam dupa manuale, poate gasim ceva. Multumesc..tin aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.