FlorineluSPR Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Am incercat si eu cu cei de aro de motor de brasov(+++altele)..dar din pacate erau la limita. Adica cei de aro largi erau cat cilindru de dr daca ii strangeam sa se uneasca capetele cum trebuia aveam pauza de cativa mm.Sincer nu stiam ca merg aia de tractor...dar oricum ar fi sunt mai grosi trebuiesc rectificati in caz ca merg la diametru.si odata subtiatii se duce rezistenta mult de tot.eu am patit asa ceva la un motor mic de 150...+ segmentul de ungere care la dr e destul de subtirel iar cel de tractor tot e mai gros..probalil ai folosit segmentul de ungere de la dr cel tractor slabe sanse sa mearga(modificat).Oricum daca ai subtiat din ei sigur va ceda pt ca ei au fost conceputi la o anumita rezistenta pe grosimea aia originala de app 2mm pe cand la dr are cam aceasi rezistenta(poate mai buna) dar o grosime mult mai mica.Eu zic totusi sa il lasi usurel sa vezi ce da din el.In orice caz nu sti cand te lasa si atunci cand o va face tot ce e posibil sa se rupa bucatele si sa iti zgarie pistonul+cilindrul depinde..poate scapa cilindrul.eu am probat zeci de variante nu numai la dr.si nu neaparat ca nu aveam resurse pt segmenti sau chef de noroiala,dar..cum e romanul.va salut!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Baa..esti tare...s-ar putea sa tina....secmentii pt diesel sunt bine caliti...bravo....sa nu iti strice cilindrul...dar cred ca o sa tina...oricum dr650=vr445 minus 2 Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Sal, da va intaleg parerile nu gresiti nici unde, lewa are perfect dreptate cu cel de aro prea larg!! Segment de ungere am folosit de la aro ca-i mai subtire decat cel de 445 , iar cei 2 de la 445!! am plit un pic recunosc vad ca inca merge brici am deja 630 km deocamdata experiment functional!!! La 1500 km , desfac moto sa vad progresele!!! Dar am observat ceva acuma porneste fara soc !! Si nu mai atingea ca si iarna trecuta temperaturi de te rupea , il simti!!!! Nush daca i-am facut ceva dar , pleaca la relantiu din a 2-a , ma rog sa nu explodeze!! Man cum ai zis u daca las auzi pe unu ca a pus segment de tractor pe dr il bat!! Daca intrebati preteni de-ai mei o sa va spuna ca-i ceva normal sa fac eu asa ceva!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nevers Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Las' ca'i bine! Eu nu trag chiar asa de el. Am dat bani buni pe el. Am luat si imprumut destui ca sa il pot cumpara. A fost visul meu implinit (din multele avute si putinele implinite). Am fost cu el pe munte pe Padesu in vara (ati vazut pozele) trasee destul de grele dar nah. Nu cred ca as avea curajul sa experimentez pe el mai ales ca inca strang bani sa il achit. M'a durut sufletul cand l-am scapat si am spart carena. Si acum smirglui la ea P.S. daca tot suntem amandoi din timis te invit la vara sa dai o tura cu noi pe Apuseni . Va fi superb o sa vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 P.S. daca tot suntem amandoi din timis te invit la vara sa dai o tura cu noi pe Apuseni . Va fi superb o sa vezi Sa vina vara ca sunt prezent !!! Man am mancat si paine cu mustar sa-mi cumpar dr-ul!!! Nu-mi pare rau de el ii fier , daca ii la o adica el ma omoara pe mine asa mai bine ii dau eu mortu lui !! Am o probema sunt obsedat de mecanica !!!! Man daca-i la vara sa vin acolo ai sa te crucifici in ce stadiu de cross arata un dr !!! Sper sa vin la tine in TURNIR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uriciosul Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 (editat) Sincer nu stiam ca merg aia de tractor...dar oricum ar fi sunt mai grosi trebuiesc rectificati in caz ca merg la diametru.si odata subtiatii se duce rezistenta mult de tot. Segmentii sunt tratati termic superficial. Prin rectificare stratul de cementare (cianurare) este inlaturat, deci scade rezistenta lor la uzura. Cred ca ar fi de preferat largirea canalului din piston. Cu ocazia asta se refac si suprafetele de contact dintre segmenti si piston. @StreetFighter69, n-am inteles insa ce segmenti de tractor ai folosit si daca se inchid corect, U 445 fiind, din cate stiu eu, tot motorul de Brasov (D127) despre care @lewa ktm spunea ca sunt mai scurti cu cativa milimetrii ? Sau confund eu si este vorba de cel in 3 pistoane (D121) parca ? Editat Ianuarie 18, 2010 de Uriciosul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Segmentii sunt tratati termic superficial. Prin rectificare stratul de cementare (cianurare) este inlaturat, deci scade rezistenta lor la uzura. Cred ca ar fi de preferat largirea canalului din piston. Cu ocazia asta se refac si suprafetele de contact dintre segmenti si piston. @StreetFighter69, n-am inteles insa ce segmenti de tractor ai folosit si daca se inchid corect, U 445 fiind, din cate stiu eu, tot motorul de Brasov (D127) despre care @lewa ktm spunea ca sunt mai scurti cu cativa milimetrii ? Sau confund eu si este vorba de cel in 3 pistoane (D121) parca ? La partea cu majorarea canalului de segment din piston subscriu si eu .... este varianta cea mai sigura.( in cazul in care nu bagi segmenti originali) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Segmentii sunt tratati termic superficial. Prin rectificare stratul de cementare (cianurare) este inlaturat, deci scade rezistenta lor la uzura. Cred ca ar fi de preferat largirea canalului din piston. Cu ocazia asta se refac si suprafetele de contact dintre segmenti si piston. @StreetFighter69, n-am inteles insa ce segmenti de tractor ai folosit si daca se inchid corect, U 445 fiind, din cate stiu eu, tot motorul de Brasov (D127) despre care @lewa ktm spunea ca sunt mai scurti cu cativa milimetrii ? Sau confund eu si este vorba de cel in 3 pistoane (D121) parca ? La partea cu majorarea canalului de segment din piston subscriu si eu .... este varianta cea mai sigura.( in cazul in care nu bagi segmenti originali) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 (editat) Sal, man ai dreptate cu procesu !! Dar eu am pus segment ungere aro ce-a ce a trebuit sa bag pistonu la strung sa maresc linia la segmentu de ungere 1 idee, si l-am luat cu pila 1 mm la un capat sa intre ,,perfect'', la cei de tractor la fel dar la ce-i de tractor am pilit capu 1mm la unu!! Am prins pistonu in strung si smirghel de 20 usor am largit pt ce-i 2 segmenti,canalu!!! Sa nu credeti ca treaba asta se face in 2 ore , trebe un calm:1 pachet tigari si 2 L cafa!!! Si multa migaleala UTB445-cota 9,5 Dr---- cota 9,4 Un set pentru dr sa fie acceptabil si nu sarma de presa de balotat ii undeva la 8-9 milioane!!! Am pus segmenti folositi si nu noi !!!! dar la 1500 km pun NOI!! Experiment in proba functional activ/km/910 km Mai 590 pana la explozie P.S. Segmenti de 445 sunt un pic mai mari! Decat mici! Editat Ianuarie 18, 2010 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Sal, man ai dreptate cu procesu !! Dar eu am pus segment ungere aro ce-a ce a trebuit sa bag pistonu la strung sa maresc linia la segmentu de ungere 1 idee, si l-am luat cu pila 1 mm la un capat sa intre ,,perfect'', la cei de tractor la fel dar la ce-i de tractor am pilit capu 1mm la unu!! Am prins pistonu in strung si smirghel de 20 usor am largit pt ce-i 2 segmenti,canalu!!! Sa nu credeti ca treaba asta se face in 2 ore , trebe un calm:1 pachet tigari si 2 L cafa!!! Si multa migaleala UTB445-cota 9,5 Dr---- cota 9,4 Un set pentru dr sa fie acceptabil si nu sarma de presa de balotat ii undeva la 8-9 milioane!!! Am pus segmenti folositi si nu noi !!!! dar la 1500 km pun NOI!! Experiment in proba functional activ/km/910 km Mai 590 pana la explozie P.S. Segmenti de 445 sunt un pic mai mari! Decat mici! Acum daca o sa pui segmenti originali trebuie si piston.Un set nou de piston+segmenti originali e in jur de 200 e aproximativ.Eu am luat anul trecut segmenti noi originali de la mama lor suzuki genuine part's la 80E setul(doar segmentii) i-am montat frumos am grija mereu la ulei nu am in nici un caz sub linia de ful niciodata ba chear 1mm peste.. motorul imi merge impecabil de atunci pornire absolut si il folosesc numai off road.pana acum cred ca am facut cam 10.000 cu el off road si merge ca tunul,bine il si bibilesc mereu dar nu sa imi ,,mai faca probleme''''.Si inca ceva...daca au avut 9,5 si ai pilit pana la 9,4..iara ii fortezi prea tare ca s-au ovalizat putin.acum depinde si de uzura cilindrului.Iti va merge dar nu se stie cat....aflam acum:D dar sa fi fost pe cota exact daca largeai canalele la piston atunci chear mergeai fara stres...eventual se incingea dar depinde al meu nu se incinge deloc in regim off road si cox tata cand intra in actiune rar cand are aderenta .Va salut!Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Man nush , de infierbantat nu are cum ca-l simt ,doar imi cunosc motoreta !!! Cand se duce draqu va anunt!!! Atuncia bag set original!! ! Pana atuncia bomba pe roti Mesaj completat Man nush , de infierbantat nu are cum ca-l simt ,doar imi cunosc motoreta !!! Cand se duce draqu va anunt!!! Atuncia bag set original!! ! Pana atuncia bomba pe roti Numa pe namol din asta lam tocat 2 ore continu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Salutare, A incercat careva din voi sa faca un sistem de masurarea a presiunii/temperaturii uleiului la DR? Am gasit o sonda de masurare a temperaturii care se monteaza in locul busonului de la ulei, la un pret care nu mi se pare deloc mare. Acum as vrea sa aruncati un ochi pe "http://www.motomike.eu/mike/category/20400000000/vehicle/20368/article/279044?show=gallery" si sa imi spuneti parerea voastra referitoare la aceasta sonda, merita sau nu merita cumparata? Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Salutare, A incercat careva din voi sa faca un sistem de masurarea a presiunii/temperaturii uleiului la DR? Am gasit o sonda de masurare a temperaturii care se monteaza in locul busonului de la ulei, la un pret care nu mi se pare deloc mare. Acum as vrea sa aruncati un ochi pe "http://www.motomike.eu/mike/category/20400000000/vehicle/20368/article/279044?show=gallery" si sa imi spuneti parerea voastra referitoare la aceasta sonda, merita sau nu merita cumparata? Cu respect. Da mosu merita totii banii!! Ceva asemanator am si eu pe al meu , doar ca este auriu al meu!!! Cumpara-l merita!!! Vezi cota la filet!! Cand l-am comandat miau cerut cota la filet sunt pentru modele diferite!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Nu vrea nimeni un 800 la schimb cu 650!!conditiile le discutam pe PM!! Este pacat sa-l omor pe forestiere,alcineva poate face si excursii mai lungi cu el(crik central,crash-bar,suporti genti(givi,kappa,e.t.c) ....eu pt asfalt mai am DL-uL!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 (editat) Vreu si eu un dr 650 rs(e) sub 1000 eur inscris. Nu conteaza starea tehnica ci dor cea ESTETICA (daca e posibil) ! PM pentru detalii. Vorbesc de sp 43b Editat Ianuarie 22, 2010 de bside Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Nu vrea nimeni un 800 la schimb cu 650!!conditiile le discutam pe PM!! Este pacat sa-l omor pe forestiere,alcineva poate face si excursii mai lungi cu el(crik central,crash-bar,suporti genti(givi,kappa,e.t.c) ....eu pt asfalt mai am DL-uL!! Man iati o capra enduro pt a doua motoreta. N-ai sa regreti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Man iati o capra enduro pt a doua motoreta. N-ai sa regreti. Asa este ..daca o vand(desi merg greu vanzarile ) asa o sa fac daca nu si un schimb este o varianta deoarece am trecut de "varsta " pt enduro extrem si un 650 ar fii suficient pt forestiere si din cand in cand o carare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 si l-am luat cu pila 1 mm la un capat sa intre ,,perfect'', la cei de tractor la fel dar la ce-i de tractor am pilit capu 1mm la unu!! garantat nu calca segmentul "rotund" pe cilindru.... am facut si eu "tampenia" asta odata... si mai bine mia dadeam 2 lei si luam segmentii care trebuie.... o sa cam manance ulei ... acum ca este mai rece afara merge bine... nu se subtiaza uleiul prea tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 (editat) Janghinele voastre cum arata in hibernare ...?? .. Editat Ianuarie 23, 2010 de Cristi_from_hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 350 afara+ plin de zapada dar cu husa 650 al garaj (curat) fara husa.... PS. bateriile sunt pe dulap in casa la caldura.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Ah si janghinele mele sunt in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Janghinele voastre cum arata in hibernare ...?? O .boi. si cind te gindesti ca in primavara ies fiarele la vinzare, {Tinuta in garaj bine intretinuta, baterie noua, fluidele schimbate, ETC} iti vine sa iti dai palme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 O .boi. si cind te gindesti ca in primavara ies fiarele la vinzare, {Tinuta in garaj bine intretinuta, baterie noua, fluidele schimbate, ETC} iti vine sa iti dai palme. ha ha ha are si Pedro dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 ... si mai ales conduse de batranei din Germania care le lustruiau in fiecare zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 cum spuneam .... 350 - urile afara 650 - urile la cald Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.