florinelu07 Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 e inca tanar .. ..are timp sa faca colectie .. Sincer daca ar fi sa imi permit sa mai tin un motor probabil ca ar fi un cruiser.... era cat pe ce sa fi o Beta EURO care culmea arata bine si are motor de DR 350...... SE.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Sa iti traiasca dr-uriile !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Sa iti traiasca dr-uriile !!! multumesc.... la fel ... este prima iarna cand nu sunt deloc tentat sa dau "o cheie"... bag nasul doar sa vad ce mai fac.... azi surpriza.... Pirelli-ul de offroad de pe 350 este crapat rau de tot pe circumferinta... bune domne gumele astea..... si este tanar (1 sezon) .... este guma fata..... fac poze maine..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 O .boi. si cind te gindesti ca in primavara ies fiarele la vinzare, {Tinuta in garaj bine intretinuta, baterie noua, fluidele schimbate, ETC} iti vine sa iti dai palme. plus PAZITA cu simt de raspundere mare de catre un pulica mic numai ca nici una din "fetele" mele nu-s de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Finally poze cu armura: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Ce viteza de croaziera are un ,,tractor" d'asta de 800 ? Cat gaz papa la aceasta viteza ? Merge si la ture cu pasager ? Am vise umede cu 800-ele lui @rul. Intreb asta pentru ca mobra va avea destinatia .... touring ! Mult'am ! ii place cam pe la 120-130 kmh... si consumul este undeva la 4%....singurel pe motor.... Mesaj completat Din seria de framantari stupide...... Ma uitam ce putin se discuta de probleme la DR pe Topic-ul asta..... la BMW si XRV este "jale".... sa fie oare DR-urile asa de bune? Cred ca da .... si Chuck Norris are unul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 cumpar cablu kilometraj de Dr 650 model '91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Ma uitam ce putin se discuta de probleme la DR pe Topic-ul asta..... la BMW si XRV este "jale".... sa fie oare DR-urile asa de bune? Cred ca da .... si Chuck Norris are unul..... Pai treaba e ca DR-u e o motocicleta foarte simpla constructiv si - desi are si ea niste mici "bube" (care se rezolva usor) - sunt foarte slabe sansele sa se strice daca o intretii si o exploatezi corespunzator (chiar si daca nu o "bibiliesti" ea nu are stress-uri). Eu n-am avut chiar nici o treaba inafara de faptul ca s-a uzat lantul la balansieri, si chiar si asa, ea mergea fara probleme, doar ca facea zgomot. DR-u' daca are ulei bun si mereu "la nivel" n-are ce sa comenteze si de ce sa faca nazuri. Plus ca polivalenta lui e foarte tare - de la mers pe gauri si coclauri pana la mers pe sosea cu 120 - 130 km/h fara probleme, la un consum mai mult decat decent, felul cum "sprinteaza" cand o "gadili" la gaz si simplitatea ei, sunt niste chestii care te fac sa o apreciezi. Pacat doar cand apar probleme de alta natura si trebuie vanduta...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 (editat) very Lupu' Editat Februarie 1, 2010 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuDR650R Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 A mea a mers fo 200 si ceva de km cu ulei de transformator....asa ca ce sa mai zici ....e rezistenta si cum a zis si lupu'....e foarte simpla.. Mesaj completat A mea a mers fo 200 si ceva de km cu ulei de transformator....asa ca ce sa mai zici ....e rezistenta si cum a zis si lupu'....e foarte simpla.. Mesaj completat Dezmembrez suzuki DR650 RS. Am totul in afara de axa cu came ,culbutori bord, cutie,ambreiaj. Nr tel.: 0767.288.382 Id messenger: rosu.laurentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Daca mergeai cu FLORIOL macar mirosea a cartofi prajiti dupa tine.... Unde iti era mintea cand ai bagat ulei de transformator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Daca mergeai cu FLORIOL macar mirosea a cartofi prajiti dupa tine.... Unde iti era mintea cand ai bagat ulei de transformator? Erau niste circumstante atenuante, long story... :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuDR650R Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Tocmai...circumstante atenuante...crezi ca puneam asa ceva de placere sa vad io cum se comporta.....eram sub low si era tot ce am gasit..si a mers..ba chiar foarte bine zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 ii place cam pe la 120-130 kmh... si consumul este undeva la 4%....singurel pe motor....Mesaj completat Din seria de framantari stupide...... Ma uitam ce putin se discuta de probleme la DR pe Topic-ul asta..... la BMW si XRV este "jale".... sa fie oare DR-urile asa de bune? Cred ca da .... si Chuck Norris are unul..... am si eu un tractor dinasta.spune-mi te rog si mie,secretul consumului,al meu mai putin de 7 nu consuma nicicum l-a 120-130km\h.cel mai mult mi-a luat 12 la 100.forjat la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Sincer nu este nici un secret. In nici unul nu s-a umblat prin carburator. PS. Poate asta este secretul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Sincer nu este nici un secret. In nici unul nu s-a umblat prin carburator. PS. Poate asta este secretul? de cand il am,asa e consumul.ce i-am facut eu:revizie totala ambelaj,piston,segmenti,distibutie in afara de bloc motor,am schimbat tot.si in carburatoare.in carburatoare am luat tot ce a fost inainte.toate noi.sa nu-ti spun cat acostat tot dar... dupa parerea mea a meritat.poate tobele sunt de vina.sunt goale pusca,capetii taiati,vad supapele dar suna beton. pot afecta asa de mult tobele?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 de cand il am,asa e consumul.ce i-am facut eu:revizie totala ambelaj,piston,segmenti,distibutie in afara de bloc motor,am schimbat tot.si in carburatoare.in carburatoare am luat tot ce a fost inainte.toate noi.sa nu-ti spun cat acostat tot dar... dupa parerea mea a meritat.poate tobele sunt de vina.sunt goale pusca,capetii taiati,vad supapele dar suna beton. pot afecta asa de mult tobele?! Sigur mai ales la motocicletele cu carburatie!! cu tobe goale pierzi un pic din cuplu la ture joase,ceea ce te obliga sa mergi intrun regim de ture mai inalte care se reflecta automat in consum..pt consum minim este clar nevoie de toba stock,pt performanta si zgomot tobe open!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Sigur mai ales la motocicletele cu carburatie!! cu tobe goale pierzi un pic din cuplu la ture joase,ceea ce te obliga sa mergi intrun regim de ture mai inalte care se reflecta automat in consum..pt consum minim este clar nevoie de toba stock,pt performanta si zgomot tobe open!! am inteles.mesi.ori cum,motorul tau....!!!e o bijuterie!!!! mi-ar place s-a arate si al meu la fel!e un motor extraordinar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 ii place cam pe la 120-130 kmh... si consumul este undeva la 4%....singurel pe motor....Mesaj completat Din seria de framantari stupide...... Ma uitam ce putin se discuta de probleme la DR pe Topic-ul asta..... la BMW si XRV este "jale".... sa fie oare DR-urile asa de bune? Cred ca da .... si Chuck Norris are unul..... Am avut si dr 650 rse '93 si era bun motorul, l-am tinut numai ~ 10k km, dupa care am luat bmw-ul. Dar nu stiam pe vremea aia de topicul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuDR650R Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Sigur mai ales la motocicletele cu carburatie!! cu tobe goale pierzi un pic din cuplu la ture joase,ceea ce te obliga sa mergi intrun regim de ture mai inalte care se reflecta automat in consum..pt consum minim este clar nevoie de toba stock,pt performanta si zgomot tobe open!! Te contrazic...cu toba goala cuplul se muta mai jos in plaja de turatii...iti spun din experienta.....eu aveam o "tzava" in loc de toba si cand am incercat sa ii fac un amortizor de zgomot am observat lipsa cuplului in ture mai joase..cum am scos amortizorul a inceput sa traga de jos..undeva pe la 3300-3500 rpm...tinand cont ca DR-ul are cuplul maxim pe la 4000 si ceva de ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Io din cate stiu.... cu toba "sparta" se pierde cuplu serios de tot dar se castiga pe timpul de acceleratie + uzura motorului creste semnificativ.... Daca este cineva care a avut esapamentul spart la DACIA sa povesteasca de performante.....suiera/duduie dar abia pleaca de pe loc. Franarea gazelor eavacuate are rostul ei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 de cand il am,asa e consumul.ce i-am facut eu:revizie totala ambelaj,piston,segmenti,distibutie in afara de bloc motor,am schimbat tot.si in carburatoare.in carburatoare am luat tot ce a fost inainte.toate noi.sa nu-ti spun cat acostat tot dar... dupa parerea mea a meritat.poate tobele sunt de vina.sunt goale pusca,capetii taiati,vad supapele dar suna beton. pot afecta asa de mult tobele?! http://www.clubmoto.ro/tutoriale/vezidetal...orul-in-4-timpi E destul de complicata teoria evacuarii. Chiar si la 4T. Trebuia sa lasi tobele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 http://www.clubmoto.ro/tutoriale/vezidetal...orul-in-4-timpiE destul de complicata teoria evacuarii. Chiar si la 4T. Trebuia sa lasi tobele originale. mersi.e interesant,ce scrie acolo.sunt multe de invatat din pagina aia. motorul asa l-am luat,cu tobele "sparte" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Am testat problema cu consumul pe doua DR 650 RSE (unul 95 si unul 96)(ambele din ograda proprie ) si am obtinut rezultate similare. Adica sub 5% ... cu pasager situatia se schimba putin adica creste cu max 1%. Ce am observat la DR 650 RSE este ca la turatie joasa (sub 2500 rpm) in sarcina "face urat" - vibreaza foarte puternic. PS. De precizat ca la DR 350 consumul (in regim se sosea) este tot pe la 5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Am testat problema cu consumul pe doua DR 650 RSE (unul 95 si unul 96)(ambele din ograda proprie ) si am obtinut rezultate similare. Adica sub 5% ... cu pasager situatia se schimba putin adica creste cu max 1%. Ce am observat la DR 650 RSE este ca la turatie joasa (sub 2500 rpm) in sarcina "face urat" - vibreaza foarte puternic. PS. De precizat ca la DR 350 consumul (in regim se sosea) este tot pe la 5%. La 130 km a consumat 5.5l, fara pasager, dar aveam ceva bagaje, mers cu 100-110km/h constant. Nu e prea bine de lasat sa se duca sub 3.000 rpm, mai degraba dai inferioara, eu pe al meu incerc sa-l tin peste 3.500 rpm, si schimbat vitezele la 4.500 - 5.000 rpm. Imi faceam griji de consumul de ulei, completez aproape 2 litri la 5.000 km, dar din ce vad eu e ceva normal. Am avut si ulei subtire, 10w-40 sau 10w-50. Cand o sa dea caldura am sa incerc ceva mai vascos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.