florinelu07 Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 am si eu o intrebare. stie cineva un stator de vanzare pentru DR800? eu am gasit de DR750, dar nu stiu daca s-e potriveste. nu se potriveste sigur.... exact cum nu se potriveste nici de 600 la 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 nu se potriveste sigur.... exact cum nu se potriveste nici de 600 la 650 inseana ca am ghinion v-a trebui, sa-l rebobinez din nou. l-am rebobinat anul trecut in iunie. s-a ars iarasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 inseana ca am ghinion v-a trebui, sa-l rebobinez din nou. l-am rebobinat anul trecut in iunie. s-a ars iarasi. Pai incearca sa umbli si la cauza nu doar la efect !!!! Apropos.... are cineva de vanzare un CRASH-BAR de DR 650 RSE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Pai incearca sa umbli si la cauza nu doar la efect !!!! Apropos.... are cineva de vanzare un CRASH-BAR de DR 650 RSE? Iti trimit poze sau poti sa faci un gen de matrita dupa ale mele. Attach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Pai incearca sa umbli si la cauza nu doar la efect !!!! Apropos.... are cineva de vanzare un CRASH-BAR de DR 650 RSE? cauza e, ca s-e carbonizeaza plasticul de sub lite. aceeasi chestie a fost si data trecuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 cauza e, ca s-e carbonizeaza plasticul de sub lite. aceeasi chestie a fost si data trecuta. Vezi ca nu sunt calculati parametrii sarmei bine. Grosime, rezistivitate, nr de spire. Vorbeste cu alt electrician Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 mai spune-ne cate ceva despre dr 800, cum e comparativ cu ce ai avut pana acum, sau cu supertenere, cred ca ai prieteni in alexandria cu asa ceva....mulzumim, efendi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Vand Suzuki DR 800BIG http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...990-262601.html Are claxon de tir, pe aer Bonus o toba SEBRING si un TOPCASE GIVI cu tot cu placa de prindere. 1700 euro, hai sa zicem usor negociabil! Marius 0721847547 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Vand Suzuki DR 800BIG http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...990-262601.htmlAre claxon de tir, pe aer Bonus o toba SEBRING si un TOPCASE GIVI cu tot cu placa de prindere. 1700 euro, hai sa zicem usor negociabil! Marius 0721847547 Dr-ul asta nu a fost pe pro bike la vanzare cu 1100 neg acum ceva timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Iti trimit poze sau poti sa faci un gen de matrita dupa ale mele.Attach Am dupa ce sa copiez dar as fi vrut unul original.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Motocicleta arata si merge excelent, sunt foarte multumit de ea dar parca m-as intoarce la SuperTenere este mai usor de condus, 2 cilindri in linie, putere mai mare, accelerare liniara, nu tuseste la turatii mici si nici nu face urat la turatii mari consumul este tot pe acolo, suna mai putin bine ca BIGU dar eu am fost mai multumit de Yamaha, deci ar intra in discutie si un eventual schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Motocicleta arata si merge excelent, sunt foarte multumit de ea dar parca m-as intoarce la SuperTenere este mai usor de condus, 2 cilindri in linie, putere mai mare, accelerare liniara, nu tuseste la turatii mici si nici nu face urat la turatii mari consumul este tot pe acolo, suna mai putin bine ca BIGU dar eu am fost mai multumit de Yamaha, deci ar intra in discutie si un eventual schimb ... dar la TENERE te costa dublu reparatia !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Pai era aia cu "ein zylinder ein problem, zwei zylindern zwei probleme" (sau ceva de genu'...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Pai era aia cu "ein zylinder ein problem, zwei zylindern zwei probleme" (sau ceva de genu'...) Exact... Nu vreau sa fiu ratacios dar monocilindrul este pentru bugete mai reduse... asta a fost unul din motivele pentru care am luat RSE. Chiar asa; socoteam la DR: KIT piston - 140 euro lant distributie - 60 euro set garnituri "ciclindru" - 30 euro daca nu esti amator de reparatii in regie proprie, manopera macar 30-35% din valoarea pieselor. - minim 60 euro. Sa te coste 300 euro reparatia .............nu este prea usor sa gasesti banii astia prin buzunare....dar daca mai faci X2 OAU Si am ajuns la principalul motiv pentru care nu am ales Transalp. Ca nu imi permiteam unul prea tanar si in maxim 2 ani trebuia sa ii fac reparatia capitala si dadeam lejer jumatare din valoarea motocicletei pe reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Foarte corect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 aprob pozitiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 da,da... asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Intrebare: Daca in manualul utilizatorului este acel tabel penutru ulei in functie de temperatura (cel mai comun 10W40) totusi la temperatura de "vara" 10W40 nu mai corespunde, ar fi mai potrivit un 15 sau 20W40. Ce ulei folositi pe perioada de vara? Mai ales ca 15W40 si 20W40 este semnificativ mai ieftin decat 10W40.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 din categoria 'sa mai si radem': Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Salutare..de unde cumpar urgent o pereche saboti frana pt DR BIG?MULTUMESC ANTICIPAT!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Intrebare: Daca in manualul utilizatorului este acel tabel penutru ulei in functie de temperatura (cel mai comun 10W40) totusi la temperatura de "vara" 10W40 nu mai corespunde, ar fi mai potrivit un 15 sau 20W40. Ce ulei folositi pe perioada de vara? Mai ales ca 15W40 si 20W40 este semnificativ mai ieftin decat 10W40.... Raspuns : Pe motor scrie 10w40. In functie de uzura/vechimea motorului cica e indicat sa pui mai gros. Eu folosesc 20w50 semisintetic atat vara cat si in perioada mai rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 din categoria 'sa mai si radem': Ha ha ha ha ha nu sunteti normali, imi place de voi! Referitor la uleiurile pt DR - scrie pe topic de cel putin 10 ori ce si cum. Daca 10W40 e o recomandare pentru utilizare "mixta",insa, in cazul temperaturilor si traficului din tzarisoara noastra primavara si vara mai ales se recomanda 15W50. Nu e o greseala nici 20W50 pe timp de vara mai ales ca avem veri caniculare. Insa eu nu l-as recomanda la sub 15 grade celsius. DR-ul nu trebuie sa mearga nici cu ulei prea gros. Trebuie tinut cont de faptul ca fusta pistonului e racita cu jet de ulei iar o viscozitate prea mare ingreuneaza acest lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Ha ha ha ha ha nu sunteti normali, imi place de voi! Referitor la uleiurile pt DR - scrie pe topic de cel putin 10 ori ce si cum. Daca 10W40 e o recomandare pentru utilizare "mixta",insa, in cazul temperaturilor si traficului din tzarisoara noastra primavara si vara mai ales se recomanda 15W50. Nu e o greseala nici 20W50 pe timp de vara mai ales ca avem veri caniculare. Insa eu nu l-as recomanda la sub 15 grade celsius. DR-ul nu trebuie sa mearga nici cu ulei prea gros. Trebuie tinut cont de faptul ca fusta pistonului e racita cu jet de ulei iar o viscozitate prea mare ingreuneaza acest lucru. Te asigur ca nu am nici cel mai mic interes sa fac plimbari cu motocicleta la -15 grade. Eu sincer ma gandesc foarte serios la 20W40 (sau 50) pentru sezonul cald... de diferenta fata de 10W40 imi iau filtrul !!! Mesaj completat PS. Tocmai am terminat de curbat si sudat protectia de cadru...... ar mai fi urechiusele de confectionat si gata ... am mai iertat niste bani Revin si cu poze dupa ce este vopsit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 eu folosesc 10W/40 (iarna-vara). sunt multumit de el. intradevar ca atunci cand e cald, mai troncane cand dau 1-a la plecare din loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Salutare..de unde cumpar urgent o pereche saboti frana pt DR BIG?MULTUMESC ANTICIPAT!! incearca la tel 0761326424, tipul dezmembreaza un DR BIG si e de mare incredere poate mai gasesti. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.