Louis Cyphre Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 io cred ca e stricata a mea, are Motul 10W40 si nu mananca ulei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Cam 400 ml mancati a 1000 km cu Mobil 15w40, dar, pentru ca exista, conteaza f mult si conditiile in care faci mia, cel putin la Big-ul meu. Daca trec de 120 si o tin asa langa mananca ulei de-ti ridica parul, daca sunt un pic mai civilizat apreciaza si haleste mai putin eu am exagerat un pic, am mers toata autostrada 140-160km/h. sa vedem cu mineralul asta cum sta treaba, pana acum n-a halit deloc, plus ca a ramas curat uleiul. ps: are careva un cablu de kilometraj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 io cred ca e stricata a mea, are Motul 10W40 si nu mananca ulei.. Nu are uzuri asa mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 ps: are careva un cablu de kilometraj ? eu mi-am luat de pe www.louis.de. vorbeste cu user romi33, e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Salut! Am nevoie de un disc de frana spate pentru un DR 350 din 1992. Stiti unde pot gasi unul la mana a doua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 (editat) ps: are careva un cablu de kilometraj ? eu mi-am luat de pe www.louis.de. vorbeste cu user romi33, e ok s-a marcat, multumesc. Editat Iulie 21, 2010 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 s-a marcat, multumesc. Eu am luat un cablu pe producator si a rezistat o luna si jumatate (72 lei) apoi unul pe original (68 lei) evident din alt magazin (Suzuki de pe b-dul Timisoara) si am cu el in jur de 6000 km, alegerea ramane a ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adybai Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Eu am luat un cablu pe producator si a rezistat o luna si jumatate (72 lei) apoi unul pe original (68 lei) evident din alt magazin (Suzuki de pe b-dul Timisoara) si am cu el in jur de 6000 km, alegerea ramane a ta! Am luat de la louis un cablu de kilometraj si dupa 13000 km e perfect functional. Tind sa cred ca ai nimerit un lot cu probleme, altfel nu imi explic. Sau poate am avut eu bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 (editat) depinde !! ce material ii facut cablu! Mesaj completat Cu Tractoru in Beci!! Editat Iulie 22, 2010 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Un site cu piese dedicat pentru Dr 800: http://www.hessler-motorsport.de/shop/inde...d16f10b439df41a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 depinde !! ce material ii facut cablu!Mesaj completat Cu Tractoru in Beci!! Cu Tractoru in beci e OK. Dar ce cautai imbracat in pijama in beci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Cu Tractoru in beci e OK. Dar ce cautai imbracat in pijama in beci? :) I-a venit omului o idee in somn si a pus-o repede in practica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Cu Tractoru in beci e OK. Dar ce cautai imbracat in pijama in beci? Ala nu sunt eu este un preten care are dr k al meu si ne plimbam impreuna! Chestia ii ca voi va plimbati la 4 ace asa ca va rog sa va luati vitezana sa nu cumva sa va murdariti! Cand mergi sa te plimbi prin paduri nu o sa iei haine bune pe tine logic!! Si da cu tractoru in beci! Mesaj completat Un site cu piese dedicat pentru Dr 800: http://www.hessler-motorsport.de/shop/inde...d16f10b439df41a Auzi dar aicia is si de 650 si 800 dar my friend aicia se vinde extezy, poi rezervoru ala acerbis la unguri ii 5 mil ca recent mi-am cumparat unu!! si acolo cand dai buy apare 539E , oricum bine ca ai gasit site-ul!! Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyla Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 sal. are cineva o aparatoare de lant (capacul de la pinion) pt un DR 650 R DAKAR? M-ar mai interesa si o pereche de cizme marimea 42, ceva ieftineala, momentan nu ma dau banii afara din casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 (editat) se pare ca dom'soara incontinuare are o sete de ulei in ea.. am facut un drum Buc-CT cu nevasta si bagaje ( 170kg in total) si cu ce ne-am fatait pe litoral, am ramas fara jumatate de ulei. adica, la plecare era uleiul pe full, acum e la jumate. ( asta inseamna mai mult sau mai putin 1l la 400km). unul din lucrurile pe care nu-l inteleg, este ca atunci cand ma opresc dupa un drum, motorul e foarte incins, iar radiatorul de ulei e complet rece. acum, asa e normal ? sau pur si simplu e ceva neinregula cu radiatorul, motorul se incinge excesiv si "ma scapa" de ulei ? multam' Editat Iulie 25, 2010 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petronius Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 (editat) se pare ca dom'soara incontinuare are o sete de ulei in ea.. am facut un drum Buc-CT cu nevasta si bagaje ( 170kg in total) si cu ce ne-am fatait pe litoral, am ramas fara jumatate de ulei. adica, la plecare era uleiul pe full, acum e la jumate. ( asta inseamna mai mult sau mai putin 1l la 400km). unul din lucrurile pe care nu-l inteleg, este ca atunci cand ma opresc dupa un drum, motorul e foarte incins, iar radiatorul de ulei e complet rece. acum, asa e normal ? sau pur si simplu e ceva neinregula cu radiatorul, motorul se incinge excesiv si "ma scapa" de ulei ? multam' Un lucru e sigur, nu-i bine ca radiatorul e rece. Uleiul trebuie sa circule prin radiator. Mie la un schimb de ulei mecanicul mi-a desfacut pentru 2 sec conducta care duce de la motor la radiator, motorul fiind pornit, tocmai ca sa se convinga ca uleiul face traseul motor-radiator-motor. Vezi ce zic astia mai meseriasi dar sigur nu-i ok ca radiatorul ramane rece. De exemplu la mine dupa un drum radiatorul si motorul sunt cam la fel de calde. Editat Iulie 25, 2010 de Petronius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 Un lucru e sigur, nu-i bine ca radiatorul e rece. Uleiul trebuie sa circule prin radiator. Mie la un schimb de ulei mecanicul mi-a desfacut pentru 2 sec conducta care duce de la motor la radiator, motorul fiind pornit, tocmai ca sa se convinga ca uleiul face traseul motor-radiator-motor. Vezi ce zic astia mai meseriasi dar sigur nu-i ok ca radiatorul ramane rece. De exemplu la mine dupa un drum radiatorul si motorul sunt cam la fel de calde. multam de sfaturi. cred totusi ca problema e in motor... m-am intors acum de la constanta, am completat un litru de ulei... damn suzuki... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 se pare ca dom'soara incontinuare are o sete de ulei in ea.. am facut un drum Buc-CT cu nevasta si bagaje ( 170kg in total) si cu ce ne-am fatait pe litoral, am ramas fara jumatate de ulei. adica, la plecare era uleiul pe full, acum e la jumate. ( asta inseamna mai mult sau mai putin 1l la 400km). unul din lucrurile pe care nu-l inteleg, este ca atunci cand ma opresc dupa un drum, motorul e foarte incins, iar radiatorul de ulei e complet rece. acum, asa e normal ? sau pur si simplu e ceva neinregula cu radiatorul, motorul se incinge excesiv si "ma scapa" de ulei ? multam' Poi mosu eu la fel patesc motor cald radiator rece!! Nu stiu care ar fii problema dar de 6 ani de cand il am cam la 1000 km suge 1 L!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petronius Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Eu totusi cred ca nu-i in regula ca radiatorul sa fie rece dupa un drum. Gandeste-te ca uleiul vine cald din motor in radiator unde intr-adevar se raceste dar ma indoiesc ca voi aveti radiatoare atat de eficiente incat sa se mentina reci. Dupa cum am zis la mine radiatorul de ulei si motorul sunt cam la fel de calde cand opresc si nu-mi consuma deloc ulei mobra. Fac 3000 km fara sa scada deloc uleiul, la 3000 il schimb pt ca Suzi a mea mai vede si dealul nu numai asfalt. Sper sa intervina in discutie careva care le are pe astea cu mecanica. Hai salut si benzina ieftina:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 @memyselfandI - ce ulei zici ca ai acu' in ea? m-am uitat pe posturi anterioare dar ori nu ai scris ori mi-a scapat mie. Radiatorul ala ar trebui sa fie totusi caldutz. Mai ales la mersul in oras. La mine la DR e mereu caldut, fierbinte nu a fost niciodata si nici "rece ca mortu' ". Da-l jos din conductele alea si vezi sa nu fie infundat pe-acolo. Ideal ar fi sa masori si presiunea pompei la un service care are scula (manometru). E simpla treaba, are un surub (nu stiu unde e la Big dar scrie in manual) care se scoate, se mufeaza manometrul acolo si cu motorul pornit se ceteste presiunea de ulei care tre' sa aiba o valoare de referinta in manual. Baga-i Yacco 15W50 semisintetic. Sau Agip 15W50 semisintetic. N-am avut absolut nici o problema cu nici o motocicleta folosind uleiurile astea. Fostul meu DR 650 care manca ulei, il halea mai putin daca ii puneam de-astea. Daca tot nu se rezolva ii iei un set de segmenti, eventual niste simeringuri de supape si ai sa vezi ca n-o sa mai manance. Daca ai nevoie de ajutor la schimbat piese si esti din Bucuresti da-mi un pm ca iti recomand eu un prieten priceput si care ti-o rezolva repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 salutare, pai la mine merge uleiu prin radiator ca l-am pornit si am desfacut conducta si radiatoru nu-i infundat dar eu am un radiator ceva mai subtire si mai lat ,mi la facut un preten la munca la el, ii un pic cald dar mai mult rece!! Auzi in capacu de la ambreaj ai un locas mic un este o bila cu arc acolo trace uleiu spre radiator de acolo ma gandesc ca este la tine problema, poate a ajuns mizerie da-l jos si curatal cu decanol!!! Bafta la mesterit!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 @memyselfandI - ce ulei zici ca ai acu' in ea? m-am uitat pe posturi anterioare dar ori nu ai scris ori mi-a scapat mie. Radiatorul ala ar trebui sa fie totusi caldutz. Mai ales la mersul in oras. La mine la DR e mereu caldut, fierbinte nu a fost niciodata si nici "rece ca mortu' ". Da-l jos din conductele alea si vezi sa nu fie infundat pe-acolo. Ideal ar fi sa masori si presiunea pompei la un service care are scula (manometru). E simpla treaba, are un surub (nu stiu unde e la Big dar scrie in manual) care se scoate, se mufeaza manometrul acolo si cu motorul pornit se ceteste presiunea de ulei care tre' sa aiba o valoare de referinta in manual. Baga-i Yacco 15W50 semisintetic. Sau Agip 15W50 semisintetic. N-am avut absolut nici o problema cu nici o motocicleta folosind uleiurile astea. Fostul meu DR 650 care manca ulei, il halea mai putin daca ii puneam de-astea. Daca tot nu se rezolva ii iei un set de segmenti, eventual niste simeringuri de supape si ai sa vezi ca n-o sa mai manance. Daca ai nevoie de ajutor la schimbat piese si esti din Bucuresti da-mi un pm ca iti recomand eu un prieten priceput si care ti-o rezolva repede. salutare Lupule, uleiul pe care l-a mancat doamna ultima oara a fost motorex legend 20w50 mineral. inainte de asta, am folosit tot motorex 15w40 sintetic. o sa verific treaba cu radiatorul, ce ma oftica cel mai tare este ca imi place mobra asta la nebunie, pot spune ca e mobra care mi se potriveste cel mai mult din cele pe care le-am avut. astfel incat, daca nu ii dau de cap cu radiatorul, ma apuc sa-i fac motorul. acum intrebarea e , de unde pot comanda piesele ? ( segmenti, eventual cilindru, chestii d'astea). multumiri tuturor pt lamuriri, ps: acum m-am intors si am pus mana pe radiator, e caldut, oricum, "rece ca mortu'" in comparatie cu motorul care " arde". ps2: oare dr800s nou nout 0km, mananca ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Stai linistit ca si ala dupa 10 000 km manca ulei ca incepe uzura!! Si radiatoru trebe sa fie caldut nu fierbinte!! Daca te apuci sa faci motoru alezezi cilindru dupa cota de segmenti si cumperi semeringuri noi la ghidurile de la supape! si cam atata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 salutare Lupule, uleiul pe care l-a mancat doamna ultima oara a fost motorex legend 20w50 mineral. inainte de asta, am folosit tot motorex 15w40 sintetic. o sa verific treaba cu radiatorul, ce ma oftica cel mai tare este ca imi place mobra asta la nebunie, pot spune ca e mobra care mi se potriveste cel mai mult din cele pe care le-am avut. astfel incat, daca nu ii dau de cap cu radiatorul, ma apuc sa-i fac motorul. acum intrebarea e , de unde pot comanda piesele ? ( segmenti, eventual cilindru, chestii d'astea). multumiri tuturor pt lamuriri, ps: acum m-am intors si am pus mana pe radiator, e caldut, oricum, "rece ca mortu'" in comparatie cu motorul care " arde". ps2: oare dr800s nou nout 0km, mananca ulei ? Daca o pornesc si stau aprozimativ 10 min cu ea pe loc radiatorul se incalzeste aproapre de temperatura motorului, dupa o tura prin oras este duar caldut in comparatie cu motorul, lucruri care mi se par perfect normale in conditiile in care circula corect uleiul prin el (stai pe loc fara sa-l vanture nimeni se incalzeste - te deplasezi cu o viteza rezonabila isi face treaba- se raceste). Intrebare: a incercat careva sa monteze un ventilator pe radiatorul asta??? daca da, exista bucurie in treaba asta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 (editat) Daca o pornesc si stau aprozimativ 10 min cu ea pe loc radiatorul se incalzeste aproapre de temperatura motorului, dupa o tura prin oras este duar caldut in comparatie cu motorul, lucruri care mi se par perfect normale in conditiile in care circula corect uleiul prin el (stai pe loc fara sa-l vanture nimeni se incalzeste - te deplasezi cu o viteza rezonabila isi face treaba- se raceste). Intrebare: a incercat careva sa monteze un ventilator pe radiatorul asta??? daca da, exista bucurie in treaba asta??? Nu merita sa pui ventilator !! NU AI CUM SA CALEZI MOTORU !!Credema !! Daca de aia tie frica si vrei sa pui ventilator vinde-l si ia-ti klr sau altceva!! Daca era cu ventilator era gandit din fabrica !! Logic Editat Iulie 26, 2010 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.