Hiker Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 (editat) @andrei belcic :Motocicleta cred ca provine din italia, avea un sticker pe carena pe care scria in italiana sa tii motorul la nu mai putin de 1400rotatii. Dar care ar fi problema? @cicioc :Nu stiu cum au mers proprietarii (2) inainte de mine, oricum niciunul n-a facut nimic la ea. Editat August 27, 2011 de Hiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 @andrei belcic :Motocicleta cred ca provine din italia, avea un sticker pe carena pe care scria in italiana sa tii motorul la nu mai putin de 1400rotatii. Dar care ar fi problema? @cicioc :Nu stiu cum au mers proprietarii (2) inainte de mine, oricum niciunul n-a facut nimic la ea. poate fi si a familiei regale ... daca omul este prost si o rupe ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 Asta vine sa confirme legenda cum ca italienii achizitioneaza o motocicleta noua, merg cu ea in draci fara sa o intretina deloc (poate nici macar schimbul normal de ulei), apoi o vand la un pret sub cel al pietei. La nemti, englezi, etc.. pare ca sunt mai rare cazurile astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Asta vine sa confirme legenda cum ca italienii achizitioneaza o motocicleta noua, merg cu ea in draci fara sa o intretina deloc (poate nici macar schimbul normal de ulei), apoi o vand la un pret sub cel al pietei. La nemti, englezi, etc.. pare ca sunt mai rare cazurile astea... asa e. Aia de acolo le cumpara de noi. Le dau omor pe strada pentru ca vorba aia au si unde. Aia habar nu au sa schimbe un bec in far, dar nu sa schimbe uleiul. Cunosc cativa prieteni aproape de Roma care se ocupa cu servisari simple ale motoarelor. Cei mai multi clienti sunt persoane peste 30 de ani care se mai gandesc si la ele, restul sub, nu stiu decat :'Apa, paie si bataie'. De asta si marea majoritate a motoarelor de acolo sunt cu probleme la vedere sau ascunse. Germania in schimb e stricta. Neamtul e cu manualul in mana si daca acolo ii zice ca de 3 ori se strange piulita el asa o strange. Plus ca sunt meticulosi au dosar de reparatii cu istoricul lor. Cati dintre noi romanii au un astfel de dosar unde macar sa iti notezi cand i-ai facut schimbul, sa-ti atasezi bonurile de casa sau facturile platite pentru servicii sau piese. Chiar si pentru o piesa second sa ai facuta o notatie cand ai montat-o de la ce kilometri ai inceput sa rulezi cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Eu am avut un DR 650 R Dakar adus din Italia (2 proprietari acolo, eu primul proprietar aici) si era tzipla. Impecabila. I-am schimbat doar lantul de la balansieri ca se auzea un pic si peste 2 saptamani a inceput sa se auda iar adica cu alte cuvinte l-am schimbat dijaba Halea un pic de ulei (vreo 200 mL la 1000 de km) ceea ce nu mi se parea mult, si mergea perfect. Stiu ca exceptia nu infirma mereu regula dar nah... ca idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Acum depinde si de norocul fiecaruia. Motocicletele vechi sunt ca lozul in plic acum. Sa mai zic ca sunt la al 3-lea amortizor central? N-are rost. In alta ordine de idei, s-au inlocuit si rulmentii din motor. Sper sa iau motocicleta la sfarsitul saptamanii cand ajung in bucuresti. @florinelu07 : cricul central este handmade? cine ti l-a facut? se poate pune si la modelul meu? an '93, vezi poza postata imediat dupa ale tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) Sa mai zic ca sunt la al 3-lea amortizor central? N-are rost. De ce nu ai incercat sa il servisezi. Merge. Kestia e ca trebuie taiat la un strungar si facut capac cu filet. Apoi inlocuiesti oring-ul, schimbi lichidul hidraulic, montezi la loc si "Voila". Pe al meu asa l-am reconditionat si mai mult de 30 ron plus munca mea nu m-a ajuns. Deja am vreo 3000km cu el si nu maraie mai deloc. Editat August 30, 2011 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 De ce nu ai incercat sa il servisezi. Merge. Kestia e ca trebuie taiat la un strungar si facut capac cu filet. Apoi inlocuiesti oring-ul, schimbi lichidul hidraulic, montezi la loc si "Voila". Pe al meu asa l-am reconditionat si mai mult de 30 ron plus munca mea nu m-a ajuns. Deja am vreo 3000km cu el si nu maraie mai deloc. Stiu povestea amortizorului tau, am urmarit topicul. Al treilea amortizor e acasa in cutie, asteapta sa fie montat dupa ce se duce si asta, deja a inceput sa planga. Totusi e posibil sa-i mai fac ceva celui de acum. Are pe el un capacel sub care cred ca ascunde o valva pe care se poate baga aer. Trebuie sa vad. Daca da, il mai intaresc un pic cu pompa Pe cine am intrebat daca poate servisa amortizorul original mi-a spus ca nu se poate. Mai am unul acasa de dr650se in perfecta stare, dar cu care nu am ce sa fac, e mai lung si nu se potriveste, il vand cu 80euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Acum depinde si de norocul fiecaruia. Motocicletele vechi sunt ca lozul in plic acum. Sa mai zic ca sunt la al 3-lea amortizor central? N-are rost. In alta ordine de idei, s-au inlocuit si rulmentii din motor. Sper sa iau motocicleta la sfarsitul saptamanii cand ajung in bucuresti. @florinelu07 : cricul central este handmade? cine ti l-a facut? se poate pune si la modelul meu? an '93, vezi poza postata imediat dupa ale tale. Salut, Crashbar-ul este home made (facut de mine) si s-a comportat excelent la o tranta intr-un giratoriu + o cadere de pe cric. Cricul este cel original (era ca si extraoptiune la DR-urile de 95-96 si veneau la pachet cu crash-bar si parbriz MRA); eu l-am cumparat.... Este foarte simplu de facut daca ai acces la un dispozitiv de intoit teava. Putin mai dificila este prinderea cricului pe cadru - este destul de gros materialul si trebuie facute cateva indoituri la 90 de grade. ... si ca sa raspund la intrebarea ta - se potriveste pe toate 650-urile (cadru comun cu RS/RSE). Am in plan sa il dau jos ca mai vrea cineva sa il "copieze"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Salut, Crashbar-ul este home made (facut de mine) si s-a comportat excelent la o tranta intr-un giratoriu + o cadere de pe cric. Cricul este cel original (era ca si extraoptiune la DR-urile de 95-96 si veneau la pachet cu crash-bar si parbriz MRA); eu l-am cumparat.... Este foarte simplu de facut daca ai acces la un dispozitiv de intoit teava. Putin mai dificila este prinderea cricului pe cadru - este destul de gros materialul si trebuie facute cateva indoituri la 90 de grade. ... si ca sa raspund la intrebarea ta - se potriveste pe toate 650-urile (cadru comun cu RS/RSE). Am in plan sa il dau jos ca mai vrea cineva sa il "copieze"... M-ar interesa si pe mine si una si alta. Stii pe cineva dispus sa mai faca un crashbar, daca nu tu? Cricul central ai idee de unde pot lua unul sau daca acel cineva il poate "copia" de doua ori? Daca nu are toner ii dau eu, dar cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Un model de crash-bar facut de mine....ca idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 M-ar interesa si pe mine si una si alta. Stii pe cineva dispus sa mai faca un crashbar, daca nu tu? Cricul central ai idee de unde pot lua unul sau daca acel cineva il poate "copia" de doua ori? Daca nu are toner ii dau eu, dar cat? Cel mai sigur dupa ce se "termina sezonul" o sa le dau jos multiplicare. crash-baul il pot multiplica relativ usor... cricul este in studiu (partea de prindere)... pentru siguranta mai da cate un ding pe PM (sa nu ma iau cu altele si sa uit...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 De ce nu ai incercat sa il servisezi. Merge. Kestia e ca trebuie taiat la un strungar si facut capac cu filet. Apoi inlocuiesti oring-ul, schimbi lichidul hidraulic, montezi la loc si "Voila". Pe al meu asa l-am reconditionat si mai mult de 30 ron plus munca mea nu m-a ajuns. Deja am vreo 3000km cu el si nu maraie mai deloc. Baga te rog un link cu topicul, daca il gasesti... sunt curios pe unde l-ai taiat... Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 si eu vreau cric . daca are careva sau face careva vreau un semn ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) Baga te rog un link cu topicul, daca il gasesti... sunt curios pe unde l-ai taiat... Merci! http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/page__st__10 Aici e operatiunea pe care i-am executat-o. Testul cel mai bun a fost concediul facut pe drumuri forestiere, asfaltate, cu pasager si bagaje. In aceasta iarna o sa incerc sa imi servisez si amortizoarele fatza. De cand o am nu am umblat niciodata la ele. Cred ca e varza lichidul hidraulic. Cum spuneam amortizor spate e perfect. Am postat si costurile reconditionarii lui. Mai putin de 40 ron. PS: Vezi ca treaba se intinde pe doua pagini, sper sa iti fie de folos. Editat Septembrie 5, 2011 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Jos palaria, esti mester! Nu ma arde nerabdarea, dar cand o fi sa cada si la mine, aplic reteta matale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/page__st__10 Aici e operatiunea pe care i-am executat-o. Testul cel mai bun a fost concediul facut pe drumuri forestiere, asfaltate, cu pasager si bagaje. In aceasta iarna o sa incerc sa imi servisez si amortizoarele fatza. De cand o am nu am umblat niciodata la ele. Cred ca e varza lichidul hidraulic. Cum spuneam amortizor spate e perfect. Am postat si costurile reconditionarii lui. Mai putin de 40 ron. PS: Vezi ca treaba se intinde pe doua pagini, sper sa iti fie de folos. Foarte frumos motorul si tare mult ai muncit la el; as avea si eu o intrebare, tu de cand ai facut garnitura de la capacul motorului cu silicon din ala negru ai mai avut vreo problema? a mai curs ulei? ca si eu trebuie sa umblu pe la balansier si nu stiu din ce sa fac garnitura; nu m-am hotarat daca sa fie din clingherit sau din silicon din asta negru de garnituri.Acum ,daca as alege clingherit o mai fi nevoie sa dau si cu silicon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Nu am folosit clingherita pe acest motor. Am folosit doar silicon negru pe care l-am lasat cam 30 minute sa se usuce si sa formeze o garnitura, dupa care am pus capacul si am strans suruburile din interior spre exterior in cruce dar nu foarte tare ( daca strangi tare risti sa ramai fara garnitura). Daca buza capacelor prezinta interventii mecanice te sfatuiesc sa folosesti clingherita si sa o ungi pe o parte si pe alta. (Trebuie bine degresat inainte de aplicarea siliconului, diluant, acetona) Mie unul imi rezista. Vreau sa dau jos putin capacul de la pinion lant sa curat. Am impresia ca de la mizerie + praf s-a cam adunat acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Nu am folosit clingherita pe acest motor. Am folosit doar silicon negru pe care l-am lasat cam 30 minute sa se usuce si sa formeze o garnitura, dupa care am pus capacul si am strans suruburile din interior spre exterior in cruce dar nu foarte tare ( daca strangi tare risti sa ramai fara garnitura). Daca buza capacelor prezinta interventii mecanice te sfatuiesc sa folosesti clingherita si sa o ungi pe o parte si pe alta. (Trebuie bine degresat inainte de aplicarea siliconului, diluant, acetona) Mie unul imi rezista. Vreau sa dau jos putin capacul de la pinion lant sa curat. Am impresia ca de la mizerie + praf s-a cam adunat acolo. Multumesc de sfat.Da si la mine se strange o gramada de praf amestecat cu lubrifiant de la lant in spatele capacului acela de plastic,dar e usor de curatat, trebuie desfacute doar 4 suruburi(parca) si iese imediat, la montaj trebuie sa ai grija sa le pui corect ca nu au toate aceeasi lungime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Am luat motocicleta sambata de la Radu Bardak. Cand am pornit-o sa n-o mai recunosc. Motorul se aude foarte frumos, nu stiam ca asa trebuie sa se auda un motor de DR. Merge foarte bine, dar nu pot sa va confirm inca adevarata putere. Sunt in rodaj 500-1000km. Am facut duminica un drum pana la Campina (DN1 suge) si nu am mers mai tare de 90kmh/3500rpm. Porneste usor, merge liniar, trage bine cu pasager. Dupa toate schimburile din motor, bujii si ulei, urmeaza un schimb de look, dar cand o sa am timp. Inca sunt cu serviciul in tara si nu ma pot ocupa cum ar trebui de ea. Amortizorul plange bine de tot, cred ca o sa-l schimb. Se ofera cineva sa mi-l serviseze pe cel de acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Am luat motocicleta sambata de la Radu Bardak. Cand am pornit-o sa n-o mai recunosc. Motorul se aude foarte frumos, nu stiam ca asa trebuie sa se auda un motor de DR. Merge foarte bine, dar nu pot sa va confirm inca adevarata putere. Sunt in rodaj 500-1000km. Am facut duminica un drum pana la Campina (DN1 suge) si nu am mers mai tare de 90kmh/3500rpm. Porneste usor, merge liniar, trage bine cu pasager. Dupa toate schimburile din motor, bujii si ulei, urmeaza un schimb de look, dar cand o sa am timp. Inca sunt cu serviciul in tara si nu ma pot ocupa cum ar trebui de ea. Amortizorul plange bine de tot, cred ca o sa-l schimb. Se ofera cineva sa mi-l serviseze pe cel de acum? si i-a zii Rockere, cum merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) Am luat motocicleta sambata de la Radu Bardak. Cand am pornit-o sa n-o mai recunosc. Motorul se aude foarte frumos, nu stiam ca asa trebuie sa se auda un motor de DR. Merge foarte bine, dar nu pot sa va confirm inca adevarata putere. Sunt in rodaj 500-1000km. Am facut duminica un drum pana la Campina (DN1 suge) si nu am mers mai tare de 90kmh/3500rpm. Porneste usor, merge liniar, trage bine cu pasager. Dupa toate schimburile din motor, bujii si ulei, urmeaza un schimb de look, dar cand o sa am timp. Inca sunt cu serviciul in tara si nu ma pot ocupa cum ar trebui de ea. Amortizorul plange bine de tot, cred ca o sa-l schimb. Se ofera cineva sa mi-l serviseze pe cel de acum? Daca tot ai fost pana la Campina trebuia sa treci si pe la circuitul de motocross de la Baicoi pt. ca a fost etapa de campionat, multa lume si multe motoare, dar eram singurul cu DR altul n-am mai vazut pe acolo. Poate faci si o filmare ca tare sunt curios cum se aude un motor de DR proaspat aranjat. Ca o paranteza ce grosime de clingherit ar trebui sa caut pt. a confectiona o garnitura pt capacul de la motor? Editat Septembrie 6, 2011 de bogdan g Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 pai omul e in rodaj cu motorul si tu vroiai sa il bage in blana ? E bine cum mergi cu el ca nu il turezi, asa se face mai bine rodajul insa pe partea cealalta cu pasager eu zic sa eviti cel putin o perioada. Motorul acum e strans bine, da mereu sa se infierbante mai mult decat normalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) Ajutati-ma si pe mine cu un sfat. La DR 650 RSE din 1993 ce baterie recomandati? Eu am acum una noua Bosch 12/12 curent de pornire 120 si cu motorul rece nu prea porneste, ii dau de doua ori la buton dupa care nu mai are bateria curent suficient. Ma gandeam sa cumpar alta 12/14 si 190 curent de pornire. Motocicleta porneste imediat la rece daca o pun cu cabluri la bateria de la masina. Voi ce baterii folositi la DR 650 RSE ? Am impresia ca la mine curentul de pornire al bateriei este prea mic. Editat Septembrie 6, 2011 de toply Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) pai omul e in rodaj cu motorul si tu vroiai sa il bage in blana ? E bine cum mergi cu el ca nu il turezi, asa se face mai bine rodajul insa pe partea cealalta cu pasager eu zic sa eviti cel putin o perioada. Motorul acum e strans bine, da mereu sa se infierbante mai mult decat normalul. heheh, nu cred ca ai inteles ce vroiam sa zic; eram singurul cu DR printre privitorii cursei... si totusi nu stie nimeni ce grosime de clingherit ar trebui sa cumpar ca sa-mi fac garnitura de la capacul motorului(alternator)? Editat Septembrie 6, 2011 de bogdan g Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.