gscristi Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Un consum de 100-150ml/1000km iti zice si in manual ca o sa existe ! Asta este ! ... LC8-ul este un V2 turat, este ,,ascuns" dupa diferite chestii din plastic (rezervoare, airnox, rezervor ulei, radiator), fapt ce nu-l expune prea tare la curenti de aer si de aceea regimul sau de functionare se face la temperaturi ridicate ... asa a fost el gandit ! De aia si uleiul ,,se parjeste" mai repede ! Eu am cumparat motocicleta asta prima data cand avea ~18000km si imi consuma 150ml/1000km. Acum are peste 75000km si tot atat ulei consuma la 1000km, deci ..... asta e ! Nu-ti mai fa griji pentru asta ! ... si chiar daca pleci la cateva mii de kilometrii distanta, un litru de ulei de rezerva, luat acolo in bagaj, te scuteste de orice griji ! multumesc mult m-am mai linistit putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Un consum de 100-150ml/1000km iti zice si in manual ca o sa existe ! Asta este ! ... LC8-ul este un V2 turat, este ,,ascuns" dupa diferite chestii din plastic (rezervoare, airnox, rezervor ulei, radiator), fapt ce nu-l expune prea tare la curenti de aer si de aceea regimul sau de functionare se face la temperaturi ridicate ... asa a fost el gandit ! De aia si uleiul ,,se parjeste" mai repede ! Eu am cumparat motocicleta asta prima data cand avea ~18000km si imi consuma 150ml/1000km. Acum are peste 75000km si tot atat ulei consuma la 1000km, deci ..... asta e ! Nu-ti mai fa griji pentru asta ! ... si chiar daca pleci la cateva mii de kilometrii distanta, un litru de ulei de rezerva, luat acolo in bagaj, te scuteste de orice griji ! Ciudat..... eu nu trebuia sa compltez nici o data...e adevarat ca tindeam sa pun ulei spre max. dar nu a coborat nici o data sub minim intre schimburi....e bine de stiut de consumul asta.... ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Adevarul este ca intre cele doua semne (liniutze) de pe joja de control al nivelului de ulei, adica intre ,,min" si ,,max", ,,incape" cam 500ml de ulei ! ..... cu alte cuvinte, daca ai uleiul la nivel minim, trebuie sa mai adaugi o jumate de litru de ulei (500ml) ca nivelul sa se urce la maxim. Asta din start inseamna ca 4500-5000km ii poti face doar din aia 500ml ... acum mai conteaza si cata forja ii arzi la mobra, cat de des il fierbi, cat de des te iei la intrecere cu vitezanele ..... Eu tot timpul intre schimburi mai completam maxim 500ml de ulei. Acum vre'o doi ani am avut un Suzuki DR800Big si un drum pana la munte si inapoi ma ,,costa" un litru de ulei de motor in plus pe langa banzina ! ..... ma obisnuisem in asemenea hal cu aspectul asta de credeam ca am motor in 2timpi pe DR-Big ! ... Asa ca ..... se poate si mai rau ! Ai putea sa vezi partea buna a lucrurilor la DR. Nu mai schimbi uleiul niciodata ; doar adaugi. :-D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 A vazut toata lumea testul asta? http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2012/June/jun1112-video-extreme-adventure-test-part-one/ E ceva ,nu?Doar ktm-ul a ajuns acasa pe roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Ai putea sa vezi partea buna a lucrurilor la DR. Nu mai schimbi uleiul niciodata ; doar adaugi. :-D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 probabil unii stiu de threadu-ul asta, dar aici nu a fost mentionat: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=147440&page=92 o groaza de lucruri 'bine de stiut' pentru posesorii de LC8, in special cei cu modele timpurii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Am fost ieri la Dementor ....... Foarte placut impresionat . Baietii chiar sunt profesionisti si stiu ce fac . Am schimbat uleiul ,au schimbat filtrele , am verificat pozitia clapetelor de acceleratie , au pus calculatorul, toate mufele luate la mana, curatate ,gresate . Curatat oil jetul de la ambreiaj, verificate toate suruburile, Desfacut capacul de la ambreiaj si verificat suruburile de la arcuri cu cheia manometrica , Vis-a vis de consumul de ulei ( 100 gr la 1000 km ) au zis ca ei considera normal.....au avut consumul asta si pe adventure si pe smt si pe mai multe modele echipate cu motorul de lc8 au povestit de un caz in care dupa al doilea schimb de ulei ...la 7500km a incetat sa mai manance ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrBert Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Eu am aproapte 23.000 KM cu motorul meu si va pot confirma ca intre doua schimburi nu am completat niciodata mai mult de 200 - 300 ml. Chiar si asa, nivelul de ulei a fost aproape de maxim tot timpul deci se putea si fara sa completez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Eu am luat exact ... ASTA ! Este cu acid separat, se formateaza, apoi se capsuleaza ... definitiv. Am dat 410lei pe ea, are 12V, 11Ah ce este cel mai important ... curentul de pornire, care este de 230 A. Ce sa mai ...... dai un ban, dar stii ca nu-l mai ai ! ... insa mobra porneste din orice pozitie ! Salutare! Am luat si eu exact modelul asta, ieri l-am pus sa se formateze azi o sa-l incerc... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 (editat) Are careva husa impermeabila pentru Adventure ? De unde pot cumpara, dar sa aiba dimensiunile pentru 950/990 Adv. ??? Am eu una sub care intra un R1100GS cu cutii cu tot, iar la torentiala se aduna baltoaca in dreptul sheii, dar fara sa umezeasca macar mobra. Suna-ma daca treci prin Bucuresti! Editat Iulie 10, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 (editat) Cel mai mandru LC8.... Editat Iulie 10, 2012 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 casa de piatra si copii calare pe Lc4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 casa de piatra si copii calare pe Lc4 Mersi!! ... pai ce sa va zic ?! SA VA FIE DE BINE SI CASA DE PIATRA ! Mersi frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) Din pacate sunt nevoit sa fac un anunt mai putin placut pt mine....la nici macar o saptamana dupa nunta din pacate l-am inmormantat pe tatal meu si in viata mea s-au intamplat schimbari enorme. Trebuie sa ma despart de Frank fara sa ne fi dus in luna de miere, de si l-am pregatit si verificat pana la ultimul surub: cauciucuri,baterie, kit lant, garnituri noi, Ulei motor si ambreaj,kit ambreaj schimbat recent. Extra: suporti si cutii alu SW Motech 2x45L, crashbar Hepco & Becker,halogene,alimentare 12v,prot neopren furca, topcase 45L etc. Singurul proprietar din RO,tinut si ingrijit in garaj cald sub bloc. Anuntul pe Bikeshop Mai multe info si poze pe blogul personal: Adventure Spirits ...sper ca intr-o buna zi voi revenii pe 2 roti.... Ride Safe! Editat Iulie 23, 2012 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Salutare din nou referitor la consumul de ulei : http://ktm950.info/how/wotf/wotf.html - cautati aici dupa "oil usage" a mea, model 2007, nu consuma aproape deloc ulei. sau cel mult 0.5 l intre 2 revizii. cred ca depinde si de stilul de mers si de ponderea oras/afara orasului. va ziceam acum ceva vreme ca imi consuma multa benzina. am instalat harta pt injectie normala (nu akra cum era atunci) si mi-a scazut consumul de benzina. acum imi ia 5.3 l la drum intins. (fata de aproape ). a pierdut ceva putere in schimb, dar inca e destula. intrebare: daca iau un ECU model mai nou de 2010 si il instalez pe motocicleta mea e ok? o face sa se comporte ca modelele noi?. am testat iar un model 2010 vs 2007 si este mare diferenta la comportamentul acceleratiei. Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) O idee buna ! Am gasit pe eBuy un furtun ce se ataseaza la rezervorul de ulei. Solutia are avantajul ca nu trebuie sa mai desfaci ,,jumate de mobra" pentru a face schimbul de ulei ... cu rezerva ca la cateva schimburi tot trebuie schimbata acea sita de la rezervorul de ulei. Daca te-ai afla ,,pe drum" si ar trebui sa faci schimbul de ulei, acest furtun te scuteste de multe ,,desurubari" ! foarte interesant furtunul ala, mai ales pt drumurile lungi. da-ne si nou un link diferenta la acceleratie.. pai a mea e on/off agresiv. adica daca merg prin gropi trage motorul de mine in fata si spate foarte tare (la fiecare groapa mana mea se misca involuntar pe acceleratie si baga benzina). cele mai noi sunt liniare si aproape deloc on/off comparate cu modelul vechi. o sa imi montez cama de acceleratie 400 si apoi va zic cum e. Editat August 16, 2012 de bob66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 (editat) Hmm ... acceleratia mea nu este deloc on/off ! Ba chiar o gasesc foarte dozabila, clar ... in aceleasi conditii de gropi. Acum ce sa zic ? ... eu stau mai mult in scari, iar mana mea nu prea se misca involuntar pe mansonul de acceleratie ! ... ce e drept ma ajut si de ambreiaj ca altfel nu se poate ! tu ai 950, adica carburatie. eu am modelul cu injectie de la inceput (2007). repet: alea din 2010 incoa' merg altfel Bob Editat August 20, 2012 de bob66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pana Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Eu i-am pus o foaie de 45 si acu e mult mai bine. Si pe mine ma cam speriase la inceput cu on/off-u .... mai e o solutie, ON tataaa!!! ca frumos mai merge si sta pe carare! Numai sa ai o benzinarie within reach... AICI ... l-am gasit, insa nu cred ca trebuie sa te complici cu eBuy-ul ! Ajungi la acelasi rezultat daca intri intr-un magazin de instalatii sanitare de la noi ! ... Gasesti totul acolo ! Hmm ... acceleratia mea nu este deloc on/off ! Ba chiar o gasesc foarte dozabila, clar ... in aceleasi conditii de gropi. Acum ce sa zic ? ... eu stau mai mult in scari, iar mana mea nu prea se misca involuntar pe mansonul de acceleratie ! ... ce e drept ma ajut si de ambreiaj ca altfel nu se poate ! Sistem cu furtun gasesti pe LOUIS. Are o supapa cu bila. Se cheama STAHLBUS OIL DRAIN si e 35 de euro la ei. Nu mai stiu exact de marime e la ale noastre dar e usor de aflat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 dau si eu cu bata-n balta Ce-o iesi??? http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=818760 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Am mai editat un filmulet: Cavemaaan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Am mai editat un filmulet: Cavemaaan super tare. ai niste trasee geniale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Like ! Mersi domnu! super tare. ai niste trasee geniale! Ehe, ma mai documentez un pic inainte sa pornesc la drum... Intre timp am mai tras o tura .... The White Castle Ride Safe! Editat Septembrie 26, 2012 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 dau si eu cu bata-n balta Ce-o iesi??? http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=818760 garda la sol pare mica si cadrul slab fara tratament termo-chimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 ehh de amorul artei e ceva bestial! experienta in viataa sta se plateste din pacate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Am mai editat un filmulet: Cavemaaan .Am intrat pe blogul tau ca sa vad pe unde ai mers Super faine zone. Cel mai mult iti multumesc pentru super soundtrack-ul filmuletului (XX - Crystalized in caz ca mai place si altora). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.