Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dar ce faci cu ele? Originalele sunt lovite sau ce?

 

Cand o sa am ocazia o sa le montez...deocamdata merg pe originale. Sau pana indoi vreuna cel putin :)

Excelurile planuiam sa le montez inainte sa plec din nou spre Caucaz...dar acum cu razbelu din Ukraina, nu stiu daca mai merg acolo. Inca astept vesti de la polonezii care transporta motoare la Bishkek, poate rezolv ceva pe-acolo ca si alternativa. Daca nu imi iese nici asta, o sa fac o tura-doua prin muntii nostri, ca si-asa oricum sunt dintre cei mai frumosi din lume!

 

Stiu ca a trecut iarna, dar....Moto Journal a testé pour vous les pneus cloutés moto:

 

Si iara o intrebare interesanta: stiti vreun mester sau vreun service care sa poata schimba arcul, garniturile, etc la un amortizor spate de 950? Inca stau in dubii daca sa-l cobor 2 cm sau nu, plus manualul zice service la amortizor 'overhaul every 15000km or 2 years'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si iara o intrebare interesanta: stiti vreun mester sau vreun service care sa poata schimba arcul, garniturile, etc la un amortizor spate de 950? Inca stau in dubii daca sa-l cobor 2 cm sau nu, plus manualul zice service la amortizor 'overhaul every 15000km or 2 years'.

 

Eu am trimis prin curier suspensia la Dementor pentru service. Oriunde te duci cu amortizorul trebuie sa aiba pompa sa-l incarce cu azot, n-am stat sa caut dar nu cred ca e pe toate drumurile scula asta. La furca e mai simplu in orice loc care are pretentii de "service" ar trebui sa poti sa rezolvi problema.

 

 

 

Apropo de cauciucuri:

As vrea sa incerc Mefo - Super Explorer 150/70-18 pentru ca mai toti Orange Crush'erii lu' Unchiu' Sam il recomanda numai ca nu prea l-am vazut in oferte pe la noi. Stiti de unde poate fi cumparat de prin apropiere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa incerc Mefo - Super Explorer 150/70-18 pentru ca mai toti Orange Crush'erii lu' Unchiu' Sam il recomanda numai ca nu prea l-am vazut in oferte pe la noi. Stiti de unde poate fi cumparat de prin apropiere?

 

Dap, gasesti, dar sub alt nume, e de fapt Heidenau branded diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am trimis prin curier suspensia la Dementor pentru service. Oriunde te duci cu amortizorul trebuie sa aiba pompa sa-l incarce cu azot, n-am stat sa caut dar nu cred ca e pe toate drumurile scula asta. La furca e mai simplu in orice loc care are pretentii de "service" ar trebui sa poti sa rezolvi problema.

 

Furca mi-o 'rezolva' cei de la SF moto din Cluj, cu asta e simplu. Insa pentru amortizor an intrebat deja la Dementor si mi-au spus ca nu au 'instalatia' de azot :-( . De asta intrebam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, gasesti, dar sub alt nume, e de fapt Heidenau branded diferit.

 

Mefo Super Explorer seamana la "desen" cu Heidenau K60 Scout dar nu sunt una si aceeasi. K60 Scout rezista bine pe asfalt iar Super Explorer cica e mai moale si mai orientat spre toloaca, pe asfalt se consuma sensibil mai repede decat K60 Scout dat nu atat de ridicol de repede ca TKC80... ma rog, eu asta am intzeles, n-m avut si de asta caut ca sa vad cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

B374 a vrut sa zica urmatorul lucru. Mefo e un alt brand dar se face in aceeasi fabrica cu Heidenau. Nu e acelasi cauciuc, am impresia ca difera si compozitia si desenul, foarte laudat de americani unde se pare ca e principala piata de desfacere pt gumele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

B374 a vrut sa zica urmatorul lucru. Mefo e un alt brand dar se face in aceeasi fabrica cu Heidenau. Nu e acelasi cauciuc, am impresia ca difera si compozitia si desenul, foarte laudat de americani unde se pare ca e principala piata de desfacere pt gumele astea.

 

Asa si!?... eu ce am zis mai sus!? :) Problema mea era daca se gaseste Super Explorer pe undeva prin apropiere sa nu ajunga cheltuielile postale inca odata valoarea gumei. Pana acu' am gasit in UK cu 130 GBP din cate 40 sunt posta. K60 Scout stiu de unde sa cumpar :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa si!?... eu ce am zis mai sus!? :) Problema mea era daca se gaseste Super Explorer pe undeva prin apropiere sa nu ajunga cheltuielile postale inca odata valoarea gumei. Pana acu' am gasit in UK cu 130 GBP din cate 40 sunt posta. K60 Scout stiu de unde sa cumpar :).

 

pai cred ca mai aproape doar in uk gasesti. referitor ce ziceam, nu stiu sigur cum o fi la toate modelele si dimensiunile, stiu doar ca niste mefo-uri din uk pe 130/80 17 erau identice la milimetru exceptand numele cu heidenau-uri k60.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comandat si primit una pereche de TKC 80. Sa vedem acuma cat rezista spatele si cam ce o fi in stare sa fac cu ele

 

Mai in gluma, mai in serios, am licitat pe ebay la niste jante Excel noi. Sincer nu ma asteptam sa castig, la cat am licitat, dar m-am trezit dimineata ca am castigat. Asa ca acu mai am o chestie pe lista de facut...

 

 

Cat ai dat pe jantele in cauza. Te intreb intrucat imi trebuie si mie o pereche sau macar una. Ai luat doar cercurile sau janta cu tot cu butuc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat ai dat pe jantele in cauza. Te intreb intrucat imi trebuie si mie o pereche sau macar una. Ai luat doar cercurile sau janta cu tot cu butuc?

 

80€ + 90€. Sunt doar cercurile. Acuma punem carenele si rezervoarele la loc si il scot la tura...tot cu jantele vechi. Am schimbat uleiul, filtrul, cilindrul de ambreiaj, pompa de apa, service furca si mai si altele de care am uitat. Sper sa fie cu noroc! :06Biker:

 

LE: Am ajuns la Orastie si inca am ulei si roti. Pare totul in regula!

Si TKC-urile n-au stat rau pe asfalt, chiar si pe ud (in zona a plouat serios azi).

 

Si maine daca nu-mi trimite plantatia vreun mail cu cereri de lucru, ies cu el pe forestier. Sper sa nu ploua prea tare..

 

Am fost pe drum de tara, am fost si pe forestier si am avut parte si de ploi sau de drum proaspat plouat...si cateva concluzii asa rapid, de la un incepator in ale off-ului pe KTM950adv:

- motorul asta chiar vrea sa mearga tare...si nu glumeste; spatele imediat rupe aderenta si daca drumul e previzibil/cunoscut e chiar foarte foarte distractiv; radeam ca prostu in casca; insa cand drumul e ingust, noroios si cu curbe stranse, treaba devine cam cacacioasa din cauza gabaritului si a greutatii

- aderenta TKC-urilor e chiar uimitoare (pentru mine, cel putin)

- suspensia e tare faina, dar ca sa fie si fata la fel ca spatele, a trebuit sa reglez fata spre capetele de 'hard' ale reglajelor si spatele catre 'soft', plus preload la minim; imi pare cam ciudat, dar asta e

- motorul 'pica' bine: l-am scapat si pe dreapta si pe stanga pe forestier si n-a patit nimic

- nu e usor de ridicat de jos, dar nici imposibil. Si nici macar nu a fost nevoie sa folosesc vreo tehnica speciala, a mers ridicat 'ciobaneste' de ghidon.

- efortul si transpiratia rezultata in urma efortului ma conving sa investesc intr-un echipament off adevarat, cat mai respirabil

- mai am multe de invatat cu motorul asta, dar cu timpul ar trebui sa mearga tot mai usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

- mai am multe de invatat cu motorul asta, dar cu timpul ar trebui sa mearga tot mai usor

:crack: Foarte misto replica asta! Mi-a inseninat ora.

Cum s-ar zice "La tățî ni-i greu!" cu vacile, dar nu ne dam batuti :D.

Felicitari pentru iesiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Foarte misto replica asta! Mi-a inseninat ora.

Cum s-ar zice "La tățî ni-i greu!" cu vacile, dar nu ne dam batuti :D.

Felicitari pentru iesiri!

 

Meanwhile, de la Transalpina la Paltinis, pe Valea Frumoasei in sus:

IMGP0712.jpg

Aici se cam gata transalpina pentru vaca. Daca nu eram de unul singur (sau daca aveam capra...) cred ca as fi putut trece si de zapada.

 

Un scurt moment cu soare pe Valea frumoasei:

IMGP0766.jpg

 

Drum bun:

IMGP0767.jpg

 

Si ceva mai putin bun:

IMGP0777.jpg

Si a urmat si mai greu, dar nu m-am mai oprit sa-l pozez :-)

 

Si iar bun, dar cu ploaie:

IMGP0792.jpg

 

Si la Palti..s-a spart ceriu; poate daca le ploua mai cresc si astea micile:

IMGP0827.jpg

 

Si cam aci am incheiat...asta a fost joi. Am vrut vineri sa mai bag o strategica, dar din cauza conditiilor meteo am renuntat. Si sambata deja a trebuit s-o apuc spre Cluj, sa prind avionul de duminica dimineata si sa ma intorc in tara de exil. Mi-e dor deja de Romania, de drumurile libere si de motoarele mele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

guys, n-am mai intrat de mult pe aici...bine v-am regasit.

Vreau sa vand motoru, nu mai apuc sa ma dau cu el. e aproape nou, 2008, full option, am si cage-ul si gentile laterale 35L Zega.

10.000km la bord. Da-ti si voi mai departe daca stiti pe cineva care ar vrea. pun anuntul si pe general in forum.

post-23137-1302205943_thumb.jpg
post-23137-1218031136_thumb.jpg

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are CAREVA chef de duca pt maine si Duminica? pana in PIATRA CRAIULUI,si o tura mica de 5-6 ore cu rucsacul in spate...si pana acolo ocolim pe dn1A...pt curbe?


sau pleaca ....careva pe undeva din Bucuresti pe Transalpina,transfagarasan....?


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

guys, n-am mai intrat de mult pe aici...bine v-am regasit.

Vreau sa vand motoru, nu mai apuc sa ma dau cu el. e aproape nou, 2008, full option, am si cage-ul si gentile laterale 35L Zega.

10.000km la bord. Da-ti si voi mai departe daca stiti pe cineva care ar vrea. pun anuntul si pe general in forum.

bafta

 

un pret, macar orientativ, ar ajuta.

 

le - gasit, pt cine se intreaba - /index.php?/topic/714053-vand-ktm-990-adventure-2008-negru/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Inspirational video for meditation:


» Post actualizat in 24 Jun 2014 13:30

Nu e al meu...dar asa vreau sa merg si eu cand ma fac mare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Am sa va prezint si eu bestia, de care sunt foarte multumit. Am venit de la un V-Strom iar diferenta este foarte foarte mare. In bine tot...mai putin consumul, dar nu are sens sa fac nazuri, stiam in ce ma bag :).

E modelul 2009, are 40k km, fostul proprietar a avut grija de ea si a si investit in "extras". Eu i-am luat niste case-uri de la domnul Harea si un parbriz de touring, sunt destul de inalt incat sa ma enerveze "palmele" peste casca pe care le primeam cu cel standard la viteza.

Timp sa fie de plimbare!!!

 

 

Stiti pe cineva care poate sa verifice "profi" spitele la roti? Am un comportament ciudat pe la 50-55km/h, fata "topaie". E o miscare pe verticala ciudata, de amplitudine mica, iar ce am gasit pe net a fost "schimba cauciucul, si du roata la indreptat". Roata e echilibrata ok, suspensia e in stare perfecta, reglata bine, nu as vrea sa schimb cauciucul Heidenau K60 Scout (oamenii pe net se plang de acelasi comportament si cu Pirelli si altele)...pana cand nu verific daca spitele sunt bine reglate.

 

Adaug si cateva poze:

 

img_2_zpsd3cd4ed8.pngimg_1_zpsa4245cfb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos! Mergi mai tare un pic. Si eu m-am intrebat cateodata daca atat de denivelat e asfaltul. Si iesi de pe asfalt!


» Post actualizat in 02 Jul 2014 16:40


Daca aveti drum prin Noua Zeelanda, la vreun party de-al lu Kingdotcom sau cum il cheama, poate va tenteaza

. Madness. Editat de Pana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred sa fie din spite, cel mai probabil cauciucul...multi se plang de acest comportament la heidenau si toti au rezolvat problema prin inlocuirea cauciucului. :(

iti recomand karoo 3, cred ca e compromisul ideal pentru o mobra care duce 200km/h si la care vrei confort pe touring

problema e de notorietate, e plin advrider cu reclamatii pe acest subiect....

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=799490

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trage cauciucul cu punctul rosu la ventil si pune un plumb daca trebuie. Poti face treaba direct pe furca. O ridici in aer, scoti etrierii si o lasi sa se invarta singura. in partea de sus ( dupa ce o lasi sa se opreasca singura si verifici de vreo 3 ori aceeasi manevra) incepi si pui plub de 5 gr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...