Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=145925227431350&ls=en&nc=1459252367-560&rubnum=brands.ktm.950adv&artnum=SBL.04.488.100&id=52&gesamt_zeilen=50Tshowrub--brands.ktm.950adv&typid=208526595


» Post actualizat in 29 Mar 2016 11:53

Am sunat si nu au crashbars. Numai suport pentru genti/ in spate. Multumesc.

 

Edit: am gasit . Valeu, cat costa... 943 lei

,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Seara buna. Am schimbat uleiul azi. Scurgand filtrul de ulei vechi, picurau din cand in cand picaturi mici, fine de apa/ cred ca apa era, ca prea alunecau pe stratul de ulei din recipient. Din cate am citit, ar cam trebui sa umblu la pompa de apa.

Aveti ceva sfaturi in legatura cu ce ar trebui sa schimb in pompa de apa?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe google ktm 950 info si o sa iti dea un site cu numele asta. Acolo gasesti o gramada de informatii despre modelul 950/990, inclusiv tutoriale si problema cu antigelul in ulei. Trebuie neaparat sa o rezolvi ca se colmateaza filtru de ulei cu antigel si iti scade presiunea la ulei. Daca vrei sa verifici daca chiar ai antigel in ulei, vezi pe net cum arata filtrul tau vs filtrul de pe net imbinat cu antigel la 950/990. Poti sa dai si capacul jos de la ambreiaj si vezi daca gasesti acolo ca un fel de spuma/lichid vascos albicios pe capac. Daca la relanti iti(cand oricum e mai mica presiunea de ulei) blip uieste becul de ulei, e alt simptom al problemei de care zici tu.Postez de pe telefon, daca nu gasesti iti pun eu maine link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit, multumesc. Filtrul arata bine, cu exceptia picaturilor care alunecau pe ulei. Poate e la inceput problema, dar mai bine o rezolv acum, la inceput.


» Post actualizat in 27 Apr 2016 15:58

Salutare. Imi poate spune cineva cate ceva despre furtunul transparent din poza?

Iese din pompa de benzina. E "fuel pump vent hose"

La mine e retezat/ topit de la galeria de evacuare. Ma intereseaza daca trebuie sa fie mai lung, cam cat, pana unde (gen)

In poza nu apare galeria, e scoasa pentru interventia la pompa de apa.

.

.

Am citit undeva despre "Technical Information - Fuel Pump Vent Hose Routing (October 15, 2004)", insa nu gasesc nicaieri documentul online

 

post-17228-0-22744900-1461772409_thumb.jpg

post-17228-0-16923200-1461772411_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor,

 

 

 

Din pacate ma despart dupa 2 sezoane de bestie, din motive personale. Daca stiti pe cineva interesat de asa ceva... /index.php?/topic/737665-ktm-990-adventure-abs-din-2009-de-vanzare/

 

Cand/daca am sa pot reveni la motoare, sincer un 990 va fi sus de tot pe lista de preferinte. Chiar am fost foarte multumit de vaca asta de la excursii mai lungi cu pasager, pana la distractie in oras :) .

 

Asfalt uscat tuturor, am sa urmaresc in continuare topicul!

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dau un "up" , poate vede cineva si ma ajuta. Ma intereseaza unde se opreste capatul furtunului transparent care iese din lateralul pompei de benzina.

 

 

 

 

Post actualizat in 27 Apr 2016 15:58


Salutare. Imi poate spune cineva cate ceva despre furtunul transparent din poza?

Iese din pompa de benzina. E "fuel pump vent hose"

La mine e retezat/ topit de la galeria de evacuare. Ma intereseaza daca trebuie sa fie mai lung, cam cat, pana unde (gen)

In poza nu apare galeria, e scoasa pentru interventia la pompa de apa.

.

.

Am citit undeva despre "Technical Information - Fuel Pump Vent Hose Routing (October 15, 2004)", insa nu gasesc nicaieri documentul online

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

950 - carburatie, reglaje. Suspensii mai performante.

990 - injectie, consum mai mic, putere o tzara mai mare, mai scump.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit, multumesc. Filtrul arata bine, cu exceptia picaturilor care alunecau pe ulei. Poate e la inceput problema, dar mai bine o rezolv acum, la inceput.

» Post actualizat in 27 Apr 2016 15:58

Salutare. Imi poate spune cineva cate ceva despre furtunul transparent din poza?

Iese din pompa de benzina. E "fuel pump vent hose"

La mine e retezat/ topit de la galeria de evacuare. Ma intereseaza daca trebuie sa fie mai lung, cam cat, pana unde (gen)

In poza nu apare galeria, e scoasa pentru interventia la pompa de apa.

.

.

Am citit undeva despre "Technical Information - Fuel Pump Vent Hose Routing (October 15, 2004)", insa nu gasesc nicaieri documentul online

la tine are si o pozitie buna pentru a directiona apa fix acolo unde nu trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

950 - carburatie, reglaje. Suspensii mai performante.

 

Pe aproape :) Doar ca din 2005 in sus si 950 are aceeasi suspensie "scurtata" ca si la 990.

 

990 - injectie, consum mai mic, putere o tzara mai mare, mai scump.

 

Consumul e interesant. Au fost si cazuri in care e mai mare la 990. Rezervorul e cu vreo cativa litri mai mic la 990, din cauza pompei.

Din 2009 in sus are imobilizator, care e cunoscut ca fiind "cu personalitate".

 

Problemele sunt documentate aici:

http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html

 

Si mai multe alte info aici:

http://ktm950.info/how/wotf/wotf.html

Spre final e si o lista a schimbarilor care s-au facut in fiecare an. Din pacate e vorba de modelul de US, care apare cu ~1 an intarziere fata de Europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la tine are si o pozitie buna pentru a directiona apa fix acolo unde nu trebuie

- Intrebarea mea ramane..

.

Imi poate spune un posesor de 950 unde se opreste furtunul de aerisire care iese din pompa de benzina?

.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@_Danu

 

Eu te-as ajuta, dar nu am 950. La 990 toate se duc pe langa cilindrul de ambreiaj pana aproape de scut.

 

Iti spun sigur ca gasesti repede raspunsul daca postezi pe advrider.com .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Intrebarea mea ramane..

.

Imi poate spune un posesor de 950 unde se opreste furtunul de aerisire care iese din pompa de benzina?

.

Multumesc

 

http://www.ktm950.info/how/Orange%20Garage/Engine/fuel_pump/facet_40171/facet_40171_install.html

 

"it loops up into the frame"

» Post actualizat in 23 May 2016 13:52

La mine face la fel la Leovince. Nu cred ca e ceea ce zici tu, ci e influentat de traseul evacuare diferit cilindru fata/spate.

 

Ai a vut dreptate. Jocurile la supape au fost toate in limite normale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salutare domnilor.Sunt proaspat posesor de 990 adv 2008. Am si eu o problema cu "vaca", spre exemplu: cand apas ambreiajul si cuplez treapta fara sa ii dau drumu manetei are tendinta sa plece,adica mai pe scurt cred ca nu ar decupla "ok",si iese si foarte destul de greu din viteza atunci cand incerc de pe loc,La inceput nu mi s a intamplat cand am cumparat-o,si nu am facut mai mult de 300 km cu ea.Daca a avut cineva aceasta problema si poate sa ma ajute,Respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor.Sunt proaspat posesor de 990 adv 2008. Am si eu o problema cu "vaca", spre exemplu: cand apas ambreiajul si cuplez treapta fara sa ii dau drumu manetei are tendinta sa plece,adica mai pe scurt cred ca nu ar decupla "ok",si iese si foarte destul de greu din viteza atunci cand incerc de pe loc,La inceput nu mi s a intamplat cand am cumparat-o,si nu am facut mai mult de 300 km cu ea.Daca a avut cineva aceasta problema si poate sa ma ajute,Respect.

Felicitari pentru achizitie, am si eu un 990 din 2008. Din ce spui tu posibil sa fie cilindrul inferior de la ambreiaj (in carte se numeste clutch slave cylinder). De obicei se uzeaza si incepe sa nu mai mearga bine ambreiajul pana nu mai merge deloc. E una din simptomele cunoscute si multi schimba acest cilindru cu variante aftermarket care au 3 garnituri. O varianta e Oberon dar e cam scumpa.: http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/KTM_Clutch_Slave_Cylinders_KCSC.html

 

O alta varianta despre care am citit numai de bine e cel de la Sigutech ( http://www.sigutech.com/english/e-kupplungsmitnehmerzylinder/) si mi-am luat si pus un astfel de cilindru acum in primavara. E alta treaba, ambreiajul merge mult mai usor ca inainte. Aerisirea la cilindrele acestea se face impingand lichidul de jos in sus cu o seringa, asta pentru a elimina bulele de aer din cilindru care nu prea dispar daca faci aerisirea in mod normal de sus in jos.

 

Bafta,

Bogdan

Editat de motosilent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de raspuns.Problema vad ca s a rezolvat dupa ce am schimbat uleiul de la ambreiaj...debraiaza ok fara sa mai agate.

In schimb ma confrunt cu o alta problema.Cilindrul spate nu functioneaza cum trebuie,se uda bujia si merge in suturi mai ales la trepte si turatii mici.Am inversat bujiile si ptoblema persista.Am dat injectoarele jos le am curatat..si suflat..nici o schimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de raspuns.Problema vad ca s a rezolvat dupa ce am schimbat uleiul de la ambreiaj...debraiaza ok fara sa mai agate.

In schimb ma confrunt cu o alta problema.Cilindrul spate nu functioneaza cum trebuie,se uda bujia si merge in suturi mai ales la trepte si turatii mici.Am inversat bujiile si ptoblema persista.Am dat injectoarele jos le am curatat..si suflat..nici o schimbare.

Hmm, ar fi bine sa fie de la lichid. Pierduse lichid sau era rezervorul plin si doar l-ai schimbat?

 

Legat de problema cealalta, ar trebui sa inversezi si bobinele (partea care se infige in cilindru si ajunge la bujii).

 

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu iesitul greu din viteza+plecat de pe loc cu ambreiajul apasat are multe potentiale cauze. Pe langa cilindrul receptor,pompa ambreiaj, aerisire,oala ambreiaj, uzura placi, ulei uzat sau neconform,tija impingatoare pe care apasa cilindrul receptor, jigler ambreiaj infundat sau trecut pe o varianta de enduro(adica cu gaura mai mare),(+ intindere lant, relanti..).

 

In principiu asta e semnul la 990 ca trebuie sa schimbi uleiul motor sau ca uleiul are o temperatura prea mare. Sunt multe cauze, trebuie eliminate pe rand incepand de la cele mai simple.

 

Ca sa iti iasa din viteza usor cand face asta trebuie sa ii dau un pic de acceleratie scurta si in acelasi timp sa bagi in neutru.

 

 

Problema o gasesti in engleza ca si "dragging clutch"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul a fost schimbat acu 100 km motorex 10w 50 cross power,am desfcaut capacul de la ambreiaj placile arata bine nu sunt uzate probabil a fost schimbat inainte,dar dupa cum am spus am schimbat uleiul de la maneta am breiaj pentru ca era foarte foarte negru si avea foarte multe depuneri si acum se comporta normal,Problema care nu imi da pace e cu udatul bujiei de pe cilindru spate.Am schimbat si fisele astept bujiile noi ngk iridium DCPR8EIX.Fluctueaza putin relantiul nu sta exact pe 1500 de rotatii ,ma gandesc ca e amestecul bogat pe cilindrul spate si de aceea nu merge "ok".Multumesc de raspunsuri domnilor.

Editat de ovidiu radut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa schimbi bujiile cu unele cu iridium, iti dau o sugestie mai buna decat DCPR8EIX: Denso VXU24 sunt heavy duty si au iridium in centru plus o pastila de platina pe electrodul exterior. Eu le-am schimbat pe cele originale cu acestea si merg foarte bine.

 

Acum ma indoiesc ca o sa obtii ceva schimbari cu alte bujii dupa cum spui ca se uda bujia. Supapele sunt reglate? Daca ti se pare ca merge prea bogat, ai putea sa faci un log cu TuneECU (iti trebuie un cablu iar soft-ul e free) sau KTM sensors pe Android pentru care iti trebuie un dongle pe bluetooth. Asa poti sa vezi daca chiar amestecul e bogat pe pistonul din spate daca te uiti la valorile tensiunilor pe senzorii lambda. La un motor LC8 care functioneaza in parametri, pistonul din spate ar trebui sa mearga cu amestec un pic mai sarac decat cel din fata pentru ca temperatura pe el e mai mare fata de cel din fata.

 

Faptul ca nu sta fix la 1500 ture poate sa fie din multe alte cauze dar nu inseamna neaparat ca are un amestec prea bogat.

 

Numai bine,

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca la KTM nu se umbla asa "usor" ca la japoneze, mai ales la injectia de la 990.Mie unul cu Tuneecu imi pare mult mai usor, la japoneze nu ai asa usor acces la asa un program. In schimb trebuie sa ai mai mult knowhow. Trebuie sa urmaresti niste proceduri ca dupaia o sa zici ca e KTM-ul prost. Daca n-ai acces la Tuneecu poti sa incerci prima data un reset de 15 minute. Cauta pe net despre ce e vorba. Foloseste cu incredere ktm950.info si advrider.com.

 

 

Daca o sa verifici peste 500-1000 km uleiul de la ambreiaj(pompa) o sa fie la fel de negru si o sa vezi si particule de aluminiu(argintii) daca te uiti atent la ulei. Eu unul am trecut de pe mineral oil pe ulei de furca sintetic de 5W. Ca sa nu zic ca si acum cred ca ai uleiul negru iar, iti spun asta din experienta. :rolleyes:

 

Tine-ne la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat bujiile..cu aceste ngk iridium pentru ca le comandasem deja.La supape nu am umblat decat clapetele le am aliniat sa zic asa.Un cablu unde as putea gasi sa ii fac o diagnoza..sau daca stiti cat ar costa o mapare sau o reglare la dementor .am lasat o exact acu 15 min sa mearga la relanti..revin dupa un test drive si va spun cum sta treaba.Stiti pe cineva care are cablu sau se pricepe sa faca operatia asta in bucuresti??eu sunt din pitesti.

» Post actualizat in 22 Jun 2016 20:24

Mda...problema persista...nu s a imbunatatit nimic.Am crezut la inceput ca si a revenit...dar probabil din cauza ca bujia era noua si pana a afumato...a fost ok....dupa 5 km problema a reaparut,Cred ca singura varianta este sa pun testerul pe ea...si sa ii fac reglajele .Daca stiti vreun "cetatean",care face asa ceva sau cat ar costa la dementor sa rezolv problema .. astept indrumari....eu nu prea pot sa ii mai fac ceva.

Editat de ovidiu radut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...