yuk Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=145925227431350&ls=en&nc=1459252367-560&rubnum=brands.ktm.950adv&artnum=SBL.04.488.100&id=52&gesamt_zeilen=50Tshowrub--brands.ktm.950adv&typid=208526595 » Post actualizat in 29 Mar 2016 11:53 Am sunat si nu au crashbars. Numai suport pentru genti/ in spate. Multumesc. Edit: am gasit . Valeu, cat costa... 943 lei , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 Seara buna. Am schimbat uleiul azi. Scurgand filtrul de ulei vechi, picurau din cand in cand picaturi mici, fine de apa/ cred ca apa era, ca prea alunecau pe stratul de ulei din recipient. Din cate am citit, ar cam trebui sa umblu la pompa de apa. Aveti ceva sfaturi in legatura cu ce ar trebui sa schimb in pompa de apa? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 Cauta pe google ktm 950 info si o sa iti dea un site cu numele asta. Acolo gasesti o gramada de informatii despre modelul 950/990, inclusiv tutoriale si problema cu antigelul in ulei. Trebuie neaparat sa o rezolvi ca se colmateaza filtru de ulei cu antigel si iti scade presiunea la ulei. Daca vrei sa verifici daca chiar ai antigel in ulei, vezi pe net cum arata filtrul tau vs filtrul de pe net imbinat cu antigel la 950/990. Poti sa dai si capacul jos de la ambreiaj si vezi daca gasesti acolo ca un fel de spuma/lichid vascos albicios pe capac. Daca la relanti iti(cand oricum e mai mica presiunea de ulei) blip uieste becul de ulei, e alt simptom al problemei de care zici tu.Postez de pe telefon, daca nu gasesti iti pun eu maine link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Am gasit, multumesc. Filtrul arata bine, cu exceptia picaturilor care alunecau pe ulei. Poate e la inceput problema, dar mai bine o rezolv acum, la inceput. » Post actualizat in 27 Apr 2016 15:58Salutare. Imi poate spune cineva cate ceva despre furtunul transparent din poza? Iese din pompa de benzina. E "fuel pump vent hose" La mine e retezat/ topit de la galeria de evacuare. Ma intereseaza daca trebuie sa fie mai lung, cam cat, pana unde (gen) In poza nu apare galeria, e scoasa pentru interventia la pompa de apa. . . Am citit undeva despre "Technical Information - Fuel Pump Vent Hose Routing (October 15, 2004)", insa nu gasesc nicaieri documentul online Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balauru123 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Salutare tuturor, Din pacate ma despart dupa 2 sezoane de bestie, din motive personale. Daca stiti pe cineva interesat de asa ceva... /index.php?/topic/737665-ktm-990-adventure-abs-din-2009-de-vanzare/ Cand/daca am sa pot reveni la motoare, sincer un 990 va fi sus de tot pe lista de preferinte. Chiar am fost foarte multumit de vaca asta de la excursii mai lungi cu pasager, pana la distractie in oras . Asfalt uscat tuturor, am sa urmaresc in continuare topicul! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Dau un "up" , poate vede cineva si ma ajuta. Ma intereseaza unde se opreste capatul furtunului transparent care iese din lateralul pompei de benzina. Post actualizat in 27 Apr 2016 15:58 Salutare. Imi poate spune cineva cate ceva despre furtunul transparent din poza? Iese din pompa de benzina. E "fuel pump vent hose" La mine e retezat/ topit de la galeria de evacuare. Ma intereseaza daca trebuie sa fie mai lung, cam cat, pana unde (gen) In poza nu apare galeria, e scoasa pentru interventia la pompa de apa. . . Am citit undeva despre "Technical Information - Fuel Pump Vent Hose Routing (October 15, 2004)", insa nu gasesc nicaieri documentul online Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Baieti ...un 990 ADV la 110-120km/h cu pasager, mers normal cam la ce consum se intinde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrBert Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 sub 6 %, chiar daca ai instalate inclusiv sidecase -urile Baieti ...un 990 ADV la 110-120km/h cu pasager, mers normal cam la ce consum se intinde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Exista diferente mari intre 990 si 950 (fiabilitate, intretinere, etc. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 (editat) 950 - carburatie, reglaje. Suspensii mai performante. 990 - injectie, consum mai mic, putere o tzara mai mare, mai scump. Editat Mai 12, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Am gasit, multumesc. Filtrul arata bine, cu exceptia picaturilor care alunecau pe ulei. Poate e la inceput problema, dar mai bine o rezolv acum, la inceput. » Post actualizat in 27 Apr 2016 15:58 Salutare. Imi poate spune cineva cate ceva despre furtunul transparent din poza? Iese din pompa de benzina. E "fuel pump vent hose" La mine e retezat/ topit de la galeria de evacuare. Ma intereseaza daca trebuie sa fie mai lung, cam cat, pana unde (gen) In poza nu apare galeria, e scoasa pentru interventia la pompa de apa. . . Am citit undeva despre "Technical Information - Fuel Pump Vent Hose Routing (October 15, 2004)", insa nu gasesc nicaieri documentul online la tine are si o pozitie buna pentru a directiona apa fix acolo unde nu trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 950 - carburatie, reglaje. Suspensii mai performante. Pe aproape Doar ca din 2005 in sus si 950 are aceeasi suspensie "scurtata" ca si la 990. 990 - injectie, consum mai mic, putere o tzara mai mare, mai scump. Consumul e interesant. Au fost si cazuri in care e mai mare la 990. Rezervorul e cu vreo cativa litri mai mic la 990, din cauza pompei. Din 2009 in sus are imobilizator, care e cunoscut ca fiind "cu personalitate". Problemele sunt documentate aici: http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html Si mai multe alte info aici: http://ktm950.info/how/wotf/wotf.html Spre final e si o lista a schimbarilor care s-au facut in fiecare an. Din pacate e vorba de modelul de US, care apare cu ~1 an intarziere fata de Europa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 la tine are si o pozitie buna pentru a directiona apa fix acolo unde nu trebuie - Intrebarea mea ramane.. . Imi poate spune un posesor de 950 unde se opreste furtunul de aerisire care iese din pompa de benzina? . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 @_Danu Eu te-as ajuta, dar nu am 950. La 990 toate se duc pe langa cilindrul de ambreiaj pana aproape de scut. Iti spun sigur ca gasesti repede raspunsul daca postezi pe advrider.com . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 - Intrebarea mea ramane.. . Imi poate spune un posesor de 950 unde se opreste furtunul de aerisire care iese din pompa de benzina? . Multumesc http://www.ktm950.info/how/Orange%20Garage/Engine/fuel_pump/facet_40171/facet_40171_install.html "it loops up into the frame" » Post actualizat in 23 May 2016 13:52 La mine face la fel la Leovince. Nu cred ca e ceea ce zici tu, ci e influentat de traseul evacuare diferit cilindru fata/spate. Ai a vut dreptate. Jocurile la supape au fost toate in limite normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu radut Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Salutare domnilor.Sunt proaspat posesor de 990 adv 2008. Am si eu o problema cu "vaca", spre exemplu: cand apas ambreiajul si cuplez treapta fara sa ii dau drumu manetei are tendinta sa plece,adica mai pe scurt cred ca nu ar decupla "ok",si iese si foarte destul de greu din viteza atunci cand incerc de pe loc,La inceput nu mi s a intamplat cand am cumparat-o,si nu am facut mai mult de 300 km cu ea.Daca a avut cineva aceasta problema si poate sa ma ajute,Respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Salutare. Foloseste careva doar o evacuare sport? Trebuie umblat si la carburatoare? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosilent Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 (editat) Salutare domnilor.Sunt proaspat posesor de 990 adv 2008. Am si eu o problema cu "vaca", spre exemplu: cand apas ambreiajul si cuplez treapta fara sa ii dau drumu manetei are tendinta sa plece,adica mai pe scurt cred ca nu ar decupla "ok",si iese si foarte destul de greu din viteza atunci cand incerc de pe loc,La inceput nu mi s a intamplat cand am cumparat-o,si nu am facut mai mult de 300 km cu ea.Daca a avut cineva aceasta problema si poate sa ma ajute,Respect. Felicitari pentru achizitie, am si eu un 990 din 2008. Din ce spui tu posibil sa fie cilindrul inferior de la ambreiaj (in carte se numeste clutch slave cylinder). De obicei se uzeaza si incepe sa nu mai mearga bine ambreiajul pana nu mai merge deloc. E una din simptomele cunoscute si multi schimba acest cilindru cu variante aftermarket care au 3 garnituri. O varianta e Oberon dar e cam scumpa.: http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/KTM_Clutch_Slave_Cylinders_KCSC.html O alta varianta despre care am citit numai de bine e cel de la Sigutech ( http://www.sigutech.com/english/e-kupplungsmitnehmerzylinder/) si mi-am luat si pus un astfel de cilindru acum in primavara. E alta treaba, ambreiajul merge mult mai usor ca inainte. Aerisirea la cilindrele acestea se face impingand lichidul de jos in sus cu o seringa, asta pentru a elimina bulele de aer din cilindru care nu prea dispar daca faci aerisirea in mod normal de sus in jos. Bafta, Bogdan Editat Iunie 17, 2016 de motosilent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu radut Postat Iunie 18, 2016 Share Postat Iunie 18, 2016 Ms de raspuns.Problema vad ca s a rezolvat dupa ce am schimbat uleiul de la ambreiaj...debraiaza ok fara sa mai agate. In schimb ma confrunt cu o alta problema.Cilindrul spate nu functioneaza cum trebuie,se uda bujia si merge in suturi mai ales la trepte si turatii mici.Am inversat bujiile si ptoblema persista.Am dat injectoarele jos le am curatat..si suflat..nici o schimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosilent Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Ms de raspuns.Problema vad ca s a rezolvat dupa ce am schimbat uleiul de la ambreiaj...debraiaza ok fara sa mai agate. In schimb ma confrunt cu o alta problema.Cilindrul spate nu functioneaza cum trebuie,se uda bujia si merge in suturi mai ales la trepte si turatii mici.Am inversat bujiile si ptoblema persista.Am dat injectoarele jos le am curatat..si suflat..nici o schimbare. Hmm, ar fi bine sa fie de la lichid. Pierduse lichid sau era rezervorul plin si doar l-ai schimbat? Legat de problema cealalta, ar trebui sa inversezi si bobinele (partea care se infige in cilindru si ajunge la bujii). Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Problema cu iesitul greu din viteza+plecat de pe loc cu ambreiajul apasat are multe potentiale cauze. Pe langa cilindrul receptor,pompa ambreiaj, aerisire,oala ambreiaj, uzura placi, ulei uzat sau neconform,tija impingatoare pe care apasa cilindrul receptor, jigler ambreiaj infundat sau trecut pe o varianta de enduro(adica cu gaura mai mare),(+ intindere lant, relanti..). In principiu asta e semnul la 990 ca trebuie sa schimbi uleiul motor sau ca uleiul are o temperatura prea mare. Sunt multe cauze, trebuie eliminate pe rand incepand de la cele mai simple. Ca sa iti iasa din viteza usor cand face asta trebuie sa ii dau un pic de acceleratie scurta si in acelasi timp sa bagi in neutru. Problema o gasesti in engleza ca si "dragging clutch" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu radut Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) Uleiul a fost schimbat acu 100 km motorex 10w 50 cross power,am desfcaut capacul de la ambreiaj placile arata bine nu sunt uzate probabil a fost schimbat inainte,dar dupa cum am spus am schimbat uleiul de la maneta am breiaj pentru ca era foarte foarte negru si avea foarte multe depuneri si acum se comporta normal,Problema care nu imi da pace e cu udatul bujiei de pe cilindru spate.Am schimbat si fisele astept bujiile noi ngk iridium DCPR8EIX.Fluctueaza putin relantiul nu sta exact pe 1500 de rotatii ,ma gandesc ca e amestecul bogat pe cilindrul spate si de aceea nu merge "ok".Multumesc de raspunsuri domnilor. Editat Iunie 21, 2016 de ovidiu radut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosilent Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Daca vrei sa schimbi bujiile cu unele cu iridium, iti dau o sugestie mai buna decat DCPR8EIX: Denso VXU24 sunt heavy duty si au iridium in centru plus o pastila de platina pe electrodul exterior. Eu le-am schimbat pe cele originale cu acestea si merg foarte bine. Acum ma indoiesc ca o sa obtii ceva schimbari cu alte bujii dupa cum spui ca se uda bujia. Supapele sunt reglate? Daca ti se pare ca merge prea bogat, ai putea sa faci un log cu TuneECU (iti trebuie un cablu iar soft-ul e free) sau KTM sensors pe Android pentru care iti trebuie un dongle pe bluetooth. Asa poti sa vezi daca chiar amestecul e bogat pe pistonul din spate daca te uiti la valorile tensiunilor pe senzorii lambda. La un motor LC8 care functioneaza in parametri, pistonul din spate ar trebui sa mearga cu amestec un pic mai sarac decat cel din fata pentru ca temperatura pe el e mai mare fata de cel din fata. Faptul ca nu sta fix la 1500 ture poate sa fie din multe alte cauze dar nu inseamna neaparat ca are un amestec prea bogat. Numai bine, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Vezi ca la KTM nu se umbla asa "usor" ca la japoneze, mai ales la injectia de la 990.Mie unul cu Tuneecu imi pare mult mai usor, la japoneze nu ai asa usor acces la asa un program. In schimb trebuie sa ai mai mult knowhow. Trebuie sa urmaresti niste proceduri ca dupaia o sa zici ca e KTM-ul prost. Daca n-ai acces la Tuneecu poti sa incerci prima data un reset de 15 minute. Cauta pe net despre ce e vorba. Foloseste cu incredere ktm950.info si advrider.com. Daca o sa verifici peste 500-1000 km uleiul de la ambreiaj(pompa) o sa fie la fel de negru si o sa vezi si particule de aluminiu(argintii) daca te uiti atent la ulei. Eu unul am trecut de pe mineral oil pe ulei de furca sintetic de 5W. Ca sa nu zic ca si acum cred ca ai uleiul negru iar, iti spun asta din experienta. Tine-ne la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu radut Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 (editat) Am schimbat bujiile..cu aceste ngk iridium pentru ca le comandasem deja.La supape nu am umblat decat clapetele le am aliniat sa zic asa.Un cablu unde as putea gasi sa ii fac o diagnoza..sau daca stiti cat ar costa o mapare sau o reglare la dementor .am lasat o exact acu 15 min sa mearga la relanti..revin dupa un test drive si va spun cum sta treaba.Stiti pe cineva care are cablu sau se pricepe sa faca operatia asta in bucuresti??eu sunt din pitesti. » Post actualizat in 22 Jun 2016 20:24 Mda...problema persista...nu s a imbunatatit nimic.Am crezut la inceput ca si a revenit...dar probabil din cauza ca bujia era noua si pana a afumato...a fost ok....dupa 5 km problema a reaparut,Cred ca singura varianta este sa pun testerul pe ea...si sa ii fac reglajele .Daca stiti vreun "cetatean",care face asa ceva sau cat ar costa la dementor sa rezolv problema .. astept indrumari....eu nu prea pot sa ii mai fac ceva. Editat Iunie 22, 2016 de ovidiu radut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.