andreizalau Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 din cate imi amintesc, motorului asta ii zice ceva cu,,"dry sump" banuiesc ca e vorba de carter uscat apoi, pompa de ulei , daca nu ma insel, este dubla: o parte trimite ulei pt ungerea motorului, cealalta , in cadru la naiba, as fi vrut sa se poata verifica uleiul la rece,,,,,, musai tre sa il incalzesc, ca sa imi dau seama ca nu este destul ulei in motor???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Musai. Asa aveam si eu la Tenere.... Bineinteles, cel mai comod de monitorizat uleiul e la baie de ulei + ferastruica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 amu, no stiu ca e musai, dar, ma intrebam retoric, stiind ca sunt si alte cai de a aproxima sau chiar verifica uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Baa ati baut ceva,se verifica la rece si e acolo de fiecare data f rar cind nu e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 baaa, tu vrei sa fuck.ti motoru? cum domne sa verifici la rece? normal ca e acolo, numa ca nu stii exact cat e numa la cald ooofff tu chiar nu stii japoneza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 (editat) Galen, daca are ulei in cadru logica spune ca e tipul de motor cu carter uscat, fara baie de ulei. Cadrul are rol de rezervor de ulei. Desi e tot Honda, Domi se pare ca nu e identica cu Afica Twin..... Man, pana la urma e mai sanatos sa iau cartea la mana, pentru ca motorasul asta nu este de fapt atat de simplu cat credeam. Este si nu e cu carter uscat, pentru ca are o singura pompa si probabil pistonul se unge prin barbotaj, adica are ulei si in carter. Ba chiar are ce nu stiam eu, anume un surub de verificat nivelul uleiului din carter . asta pe langa surubul de golire ulei carter Bun, acuma e cam clar si cum functioneaza, daca gresesc sa ma corecteze vre-un profesor: Pompa deserveste doua circuite separate. Prin primul impinge printr-o valva uleiul din carterul care asa cum spuneam nu e de loc uscat in cadru. Face chestia asta exclusiv pentru racirea uleiului. Din cadru uleiul se reaintoarce la pompa. Cadrul este deci presurizat, de aia zboara pur si simplu uleiul afara daca deschizi busonul cu motorul pornit. La iesirea din pompa, circuitul are o valva de presiune care permite pastrarea presiunii in pompa pentru cel de-al doilea circuit de ungere care unge distributia. Din chiulasa uleiul ajunge in carter, apoi unge probabil prin barbotaj oglinda cilindrului si biela, iar din carter este absorbit de catre pompa printr-un sorb. Nu este insa exclus sa unga oglinda si biela si prin jet de ulei. Axcuma e clar de ce nivelul de ulei se masoara doar cu uleiul cald (fluidificat) si dupa ce nivelul s-a stabilizat atat in carter cat si in cadru. Am pus in atas inclusiv instructiunile de masurare a nivelului. La rece uleiul este sub orice nivel pentru ca s-a adunat in carter, inainte ca pompa sa-l imprastie prin cele doua circuite.. Ungere domi.doc Editat Mai 8, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 baaa, tu vrei sa fuck.ti motoru? cum domne sa verifici la rece? normal ca e acolo, numa ca nu stii exact cat e numa la cald ooofff tu chiar nu stii japoneza? Deci e acolo pe joja,pe joja man de fiecare data,rar cind nu e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Deci e acolo pe joja,pe joja man de fiecare data,rar cind nu e Nicio relevanta. Baa ati baut ceva,se verifica la rece si e acolo de fiecare data f rar cind nu e Din nou, nicio relevanta. Verificarea se face numai la cald, numai cu motorul vertical si numai dupa ce e oprit si tinut drept aproximativ jumatate de minut ca sa se scurga putin. Asa se face la Dominator. Daca tu vrei sa faci ca la Dacie, treaba ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Da, asa e. Acuma stiu si de ce. In cazul meu am uleiul la maximum joja la rece, asa ca am sa scot gradual din el pana cand ajunge sa fie la maxim doar la cald dupa oprirea motorului.Am sa va spun apoi cum e la rece, daca atinge joja sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Dezmembreaza cineva motor de dominator pe langa cluj? Ma intereseaza pentru inceput culbutori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristyanson Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Chiar asa...Dezmembreaza cineva Dominator pe langa Cluj? Si eu sunt interesat de blocul de lumini, mai exact,contactele butoanelor de la faza scurta-lunga si semnalizare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 (editat) Dezmembreaza cineva motor de dominator pe langa cluj? Ma intereseaza pentru inceput culbutori. Care din ei te intereseaza? admisie evacuare? » Post actualizat in 24 May 2015 09:17 Pentru anii de febricatie 1988-1998 am eu. Nu sunt din Cluj. Piesa o pot trimite prin curier daca esti interesat. Chiar asa...Dezmembreaza cineva Dominator pe langa Cluj? Si eu sunt interesat de blocul de lumini, mai exact,contactele butoanelor de la faza scurta-lunga si semnalizare... Editat Mai 24, 2015 de moto.consumabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Nicio relevanta. Din nou, nicio relevanta. Verificarea se face numai la cald, numai cu motorul vertical si numai dupa ce e oprit si tinut drept aproximativ jumatate de minut ca sa se scurga putin. Asa se face la Dominator. Daca tu vrei sa faci ca la Dacie, treaba ta. Eu stiu ca ai citit manualul cu verif ulei,dar gindeste-te ca asta a facut-o japonezu ca "baieteii" care vad joja goala, sa nu arunce la viteza vreo 3 litrii de ulei in motor crezind ca uleiul s-o fi evaporat,dar daca verifici la rece "ca la Dacie"si vezi ca pe joja e plin pina sus sau intre nivele si tu te grabesti sa-i pu-i sau sa-i scoti ulei,treaba ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) Eu stiu ca ai citit manualul cu verif ulei,dar gindeste-te ca asta a facut-o japonezu ca "baieteii" care vad joja goala, sa nu arunce la viteza vreo 3 litrii de ulei in motor crezind ca uleiul s-o fi evaporat,dar daca verifici la rece "ca la Dacie"si vezi ca pe joja e plin pina sus sau intre nivele si tu te grabesti sa-i pu-i sau sa-i scoti ulei,treaba ta Motoru asta e facut de japonezi. Aia citesc manualu si il respecta Si la verificari, si la service si la ulei. Iti propun un test: imediat dupa schimbul de ulei + filtru (bagi cat scrie la manual, nu dupa ureche), verifica fix cum vrei tu nivelul: la cald, la rece, cu motoru drept sau pe cric sau ... cum ti-am zis eu. Daca ai un model NX, SLR sau FMX de 650, numai metoda data de mine iti va indica nivelul maxim pe joja - restul vor fi masuratori apoximative. Daca faci asta, probabil vei intelege ca e cel mai bine sa respecti manualul. Editat Mai 26, 2015 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Motoru asta e facut de japonezi. Aia citesc manualu si il respecta Si la verificari, si la service si la ulei. Iti propun un test: imediat dupa schimbul de ulei + filtru (bagi cat scrie la manual, nu dupa ureche), verifica fix cum vrei tu nivelul: la cald, la rece, cu motoru drept sau pe cric sau ... cum ti-am zis eu. Daca ai un model NX, SLR sau FMX de 650, numai metoda data de mine iti va indica nivelul maxim pe joja - restul vor fi masuratori apoximative. Daca faci asta, probabil vei intelege ca e cel mai bine sa respecti manualul. Corect,cu conditia sa scurga si "ultimul" picur de ulei din motor. La fel am facut si eu la NX 250 AX-1 si e acolo pe joja la nivelul max! » Post actualizat in 28 May 2015 15:00 Camera pe 16 Bridgestone nou-nouta de vanzare,40 de roni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Scos cam 300 g ulei apoi mers cu motorul si masurat dupa metoda Switch la sub 1 min dupa oprire, nivelul cam 3 sferturi din maxim. Corespondent la rece o gradatie pe varful jojei! Sunt curios daca la urmatorul drum rezultatul ramane constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Daca in urma masuratorii efectuate de tine lasai motorul o saptamana intr-un loc insorit, vara, ai fi observat ca dupa o saptamana nu aveai nici urma de ulei pe joja! Mai putin timp daca foloseai ulei 5w-x. Lasand tehnicalitati din astea la o parte, cum va mai merg domi-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Al meu merge super,mai ales ca i-am reglat si jocul la supape. Am luat ulei si filtru pe care vreau sa-l schimb zilele astea. Maine e posibil sa plec cu el la Focsani,dar inca stau in dubiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 da de ce intrebi cum mai merg? ti-e dor sa dai niste pedale ca la Baisoara? cu benzina buna, porneste si merge f bine, numa ca ma termina psihic ploile astea ma mananca niste ture prin Apuseni,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Lasand tehnicalitati din astea la o parte, cum va mai merg domi-urile? https://www.facebook.com/suciu.calin.1/media_set?set=a.1096018887078928.1073741955.100000124824079&type=1&pnref=story Numa rade! Zau, incaltata cu gume cross isi face treaba intr-un mare fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Galen,imi parea cunoscut Domi-ul tau.. Te am in lista de FB. Eu sunt Eugen Wakasaki. Am fost pana la urma la Focsani.Primul drum lung cu el,cam 400 de km. Carburatie reglata cu motor cald,strans surub aer pana balbaie,desfacut juma' de tura. Consum 4 %,mers 110 - 120,putin 140 - 150,ca ma oprisem la o tigare si trecuse autocarul cu copii de mine. A meritat drumul,mai ales ca fi-miu a adus cupa castigatoare acasa. Ulei nu a piscat,vroiam sa-i fac schimbul inainte,dar il schimb zilele astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 (editat) Felicitari Eugene! Iaca(desi cu intarziere),cateva poze cu "Domi"cel mic facute acu 2 saptamani,la Valea Draganului si Valea Iadului: Editat Iunie 3, 2015 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Domi asta, nu e model pt piata japoneza? ca pt europeni parca e NX 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Domi asta, nu e model pt piata japoneza? ca pt europeni parca e NX 250 "Domi" e un alint,ca sa-l pot incadra undeva. De fapt e NX 250 AX-1,nu NX 250 Dominator si e dual(on sau off-road).E la 29,2 cp fata de 23 si 26 de cp Domi-urile.Imi place ideea ca jantele sunt tubeless si ca avand spitele dese/fiind din aliaj,se comporta foarte fain pe macadam! Diferentele fata de Domo sunt astea:puterea,bascula spate de Al,frana spate pe disc,telescop spate reglabil in inaltime,evacuare cap-coada Goshi,jante de aliaj si 2 faruri fata. Da,a fost facut pentru Japonia si Oceania.Nu stiu cum s-a ratacit asta pe-aici pe la noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 he he la cate kile si cai are, pun pariu ca pe off bate la fund pe Domi cel mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.